Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי מעוניין לקנות רכב חדש ומתלבט בין טויוטה אוונסיס, ניסן פרמיירה, ושברולט אימפלה.

מעניין אותו שוק משומשות כעבור 3-4 שנים, צריכת דלק אמיתית, אמינות, נוחות ושקט נסיעה.

מה דעתכם?

פורסם

האימפלה כבר לא נמכרת, ומבחינת התקציב סביר להניח שאתה מתכוון לשברולט מליבו.

 

היחידה שהכי קרובה לדרישותיך היא הטויוטה אוונסיס.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם ניקח בחשבון שאוונסיס חדשה וניסן חדשה עולות קרוב מאוד למחיר מליבו( 170000 )

 

אני אישית הייתי קונה מליבו , אוטו שונה, ברמה אחרת לחלוטין .

לפי דעתי אין בסיס להשוואה-מליבו!!

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

משומשת עוד 3-4 שנים ? אף אחת לא מציאה גדולה, כך שהשיקול הזה לא רלוונטי.

 

אם יורשה לי לומר, נראה לי שיקול מוזר לחשוב ביום הקניה על המכירה, חשוב הרבה יותר התאמת הרכב לצרכים הספציפים שלך, וההנאה שהרכב יסב לך במהלך השהות שלו אצלך...

 

לעניין הרכבים אשר ציינת לא מצטינות שום תחום ספציפי, אלא כחבילה די בינונית, לטעמי אם אתה נעול על רכבים אילו בלבד, אני הולך על הפרמירה ולו רק בגלל העיצוב...

פורסם

אני מתפלא עליכם !!

אף אחד לא ממש קרא את הדרישות שלו ??

 

בכל מקרה האווינס מודל 2003 ומעלה מכונית מעולה ( אחרי מתיחת הפנים )

עולה ברוב התחומים על האווינס הישנה יותר ואם אני לא טועה היא היתה הבחירה של מגזין אוטו כרכב המנהלים העדיף באותה שנה - מולה מאזדה ופסאט ...( כדאי לבדוק אבל בכל מקרה)

היא מאוד נוחה נתנהגת טוב יחידת הכוח שלה מעולה ויחסית לא בזבזנית כמו האיפלה או המליבו שידועות כזוללות דלק .

 

כדאי לבדוק את האופציה הזו , יהיה לך יחסית קשה למצוא אחת כי תג המחיר שלה אז היה דיי גבוהה והרוב עדיין העדיפו מכוניות אחרות באותה קטגוריה .

 

לגבי הפרמיירה אין לי ניסיון איתה לא מקרוב ולא מרחוק אז אני לא יכול לציין אותה לטובה או לרעה .

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
בכל מקרה האווינס מודל 2003 ומעלה מכונית מעולה ( אחרי מתיחת הפנים )

עולה ברוב התחומים על האווינס הישנה יותר ואם אני לא טועה היא היתה הבחירה של מגזין אוטו כרכב המנהלים העדיף באותה שנה - מולה מאזדה ופסאט ...( כדאי לבדוק אבל בכל מקרה)

האוונסיס מעולם לא הייתה הבחירה של מגזין אוטו, אלא אם התכוונת לבחירה האחרונה.
פורסם
האוונסיס מעולם לא הייתה הבחירה של מגזין אוטו, אלא אם התכוונת לבחירה האחרונה.

כשאחזור הביתה אבדוק את המגזינים שיש לי , למרות שאני דיי בטוח מהעניין הזה .

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

בתור משומשת בת כ 3-4 , אני יכול לתת לך כמה חוות דעת ... כולן מנסיון אישי שלנו במשפחה .

הייתה לנו מזדה 626 שנת 99 ,

406 , 1.8 שנת 00' ,

וכרגע יש לנו אוונסיס שנת 2001 .

 

האוונסיס היא יחסית נפילה קשה ביחס לשתי הקודמות .

תנוחת ישיבה לא נוחה (גבוהה מדי ולא ניתנת לכיוון ), הגה גרוע ברמות שלא הכרתי , איכות חומרים ירודה . הדבר הטוב היחיד שאני יכול להגיד על האוטו הזה - מנוע בריא שמרגיש מאוד חי וחזק .

 

מבין שני הרכבים האחרים , אני אישית אהבתי יותר את ה 406 . החסרון שלה - מנוע עצל וגיר עצל אפילו יותר :D . התיבה מאוד מעצבנת ביחס לכל החוכמה המזויפת הזו שלה .

איכות חומרים , לדעתי האישית , מעולה .

גרסאת ה 2 ליטר מומלצת יותר .

 

ה 626 הייתה נוחה מאוד , מושבים קצת קשים וכאן לדעתי החסרון שלה . הגה לא רע בכלל ביחס למכונית יפנית , ומתלים דיי קשים (שלדעתי זה הרגיש טוב מאוד ) ביחס לרכב בקלאס הזה .

מנוע הרגיש חזק עם גיר שהיה חד וזריז בהעברות והורדות הילוכים .

הפגינה אמינות כאופייני ליפנית , חוץ מהגיר שקרס לו לאחר כ 170,000 ק"מ .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
כשאחזור הביתה אבדוק את המגזינים שיש לי , למרות שאני דיי בטוח מהעניין הזה .
יש לאוונסיס השוואה בגיליון 218 עם המונדיאו, B4 והלגונה.

אלה התוצאות.

4.אוונסיס

3.מונדיאו

2.לגונה

1.B4

פורסם
יש לאוונסיס השוואה בגיליון 218 עם המונדיאו, B4 והלגונה.

אלה התוצאות.

4.אוונסיס

3.מונדיאו

2.לגונה

1.B4

לא היתה B4 עד כמה שזכור לי בשנת 2003 , בדרך כלל אם אתה משווה אז את הרכב בשנה המבוקשת, באיזה שנה המבחן נעשה?? בדרך כלל אחרי כמה שנים הרכב כבר מיושן (יחסית) הכל פונקציה של איכות וגיל !

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
גיליון 218 זה אפריל 2004.

אולי טעיתי למרות שאני דיי בטוח שקראתי את ההשאווה הזו איפשהו במגזין ישראלי ...

בכל מקרה, קח לך סיבוב בכל אחד מהרכבים האלה ותבדוק מה הכי מתאים לך - לחבר שלך

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

×
×
  • תוכן חדש...