טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,270 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
חיישן חמצן מה תפקידו ? איפה נמצא? מה קורה אם לא מתפקד? מפלג-מהן ההשלכות של מפלג לא תקין?? מפלג הזרקה-מהן ההשלכות של מפלג הזרקה לא תקין/ מכוון?? מסנן שמן גיר-הרכב אצלי יותר מ- 3 שנים בהן עשיתי לפחות כ- 50000 ק"מ בכל הטיפולים שעשיתי אף פעם לא החלפתי מסנן שמן גיר.בקרוב אני הולך להחליף מחזיר שמן גיר ומנוע וצריך לפרק את הגיר. האם כדאי להחליף את המסנן או שמא לוותר מכיוון שתקופה ארוכה לא הוחלף?? חשוב לציין שהרכב בן 17 שנים!!
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
איזה גאנט אני יכול לשים בקולט שלי ? 14? 15?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 1 תגובות
- 875 צפיות
האם 2 החוטים שמתחברים ליוניט מאורר הרדיאטור הם החוטים שקובעים אם הוונטה תעבוד בכיוון הנכון או בכיוון ההפוך? ז"א, שעלי החלפת החוטים אחד בשני הוונטה תסתובב לכיוון השני..?
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי! לאחר שהתייאשתי שוב ושוב מסוגי ספריי שונים לצמיגים - הם אפקטיביים רק ליומיים ואחרי זה חוזרים לקדמותם... ניסיתי סוגים שונים אך אף אחד לא החזיק מעמד יותר מדי זמן.... הרעיון אולי חאפרי מעט אך לדעתי מאוד אפקטיבי... הרעיון שחשבתי עליו הוא לצבוע את הצמיג בספריי שחור, מבריק או מט, גם זו חלק מהשאלה... מה יכולה להיות ההשפעה על הצמיג? יתייבש ? יסדק? הצבע יסדק? אודה מאוד אם תענו :-P
הודעה אחרונה מאת shooter h, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אף על פי שחג הפסח חלף ועבר, יש בפי קושיות רבות שברצוני לתחקרכם, ואפצח בזו. במידה וניקח שני מנועים זהים, שיפעלו בסל"ד זהה כשהראשון ללא שום מעמסה חיצונית והשני בעל מעמסה גבוהה - זה האחרון יפעל בטמפ' גבוהה יותר ויתחמם. שאלתי היא מה הגורם לכך? הרי שני המנועים זהים לחלוטין, כולל מע' הקירור, אך המנוע שיעבוד כנגד עומס רב יותר יתחמם בצורה ניכרת. כמובן שניתן להבין זאת בצורה פשוטה ביותר בהקבלה לתכונות אנושיות - כשם שאנו מזיעים במאמץ קשה גם המנוע מתחמם תחת עומס, אך נהיר שהדבר לא כך ויש לכך הסבר מכני ולא ביולוגי. אי לכך, אשמח מאוד להסבר מהם הגורמים לעליית טמפ' העבודה של מנוע העובד כנגד מעמסה גבוהה. אגב, השאלה נבעה עקב נסיון ראשוני בבחינת יכולות השטח של הטרופר החד…
הודעה אחרונה מאת yosi05, -
-
- 3 תגובות
- 969 צפיות
אני צריך בבקשה מידות לכיוון שסתומים לאופל קורסה 1400 שנת 96 אם יש תרשים מצורף או תמונה - יותר טוב, תודה מראש, יוסי.
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
- אחראי פורום
- 38 תגובות
- 8.6 אלף צפיות
שלום לכולם! לפני כשבוע רכשתי רכב מסוג מיצובישי סופר לנסר שנת 96 יד 1 105000 ק"מ. דבר ראשון שעשיתי לאוטו היה יישור קו,עשיתי טיפול לרכב והחלפתי את כל הרצועות הנדרשות. לאחר מכן החלטתי שאני חייב לעשות לרכב צבע כללי כי מצב הרכב מבחוץ היה פשוט זווע כי עד לרגע שרכשתי את הרכב נהגה בו אישה שלא ממש הצליחה בנהיגה שלה. לכן יום ראשון שעבר התחלתי לפרק את כל הרכב,פירקתי את כל מה שאפשר מימנו כולל את כל הגומיות מהחלונות ואת כל מה שרק ניתן לפרק מימנו כולל גם את המושבים! אז הנה לבנתיים כמה תמונות של הרכב בזמן עבודה עליו:
הודעה אחרונה מאת המיסתורי, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 970 צפיות
הלכתי היום לקנות את כל מה שאני צריך בכדיי לבצע טיפול 10000 לרכב. אחד מהפריטים שרציתי לקנות זה פלשינג למנוע . הרכב עבר 177000 ק"מ . הוא לא מעשן ולא אוכל שמן ואין נזילות . אני בטוח שב 50000 האחרונים לא השתמשו בפלשינג . הסיבה שאני מעוניין להשתמש בפלשינג היא כי כשאני מודד שמן לעיתים קרובות יש גושי שמן שרוף על המדיד. לכן ניקוי יסודי רק יועיל לו. אני מודע לסיכוי שהרכב יתחיל לשרוף שמן לאחר מכן וזה סיכון מחושב. לשאלה: כשרציתי לקנות פלשינג המוכר ( מכיר וסומך עליו) אמר לי " חבל על הכסף כך חצי ליטר סולר תכניס לשמן תן למנוע לפעול 7 דקות ותחליף פילטר ושמן לאחר מכן , מבחינת ההרכב של החומר הפלשינג מאוד דומה לסולר וגורם לבדיוק אותה השפעה":shock: האם זה נכון??
הודעה אחרונה מאת jozepe11, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום בימים אלו אני מתכנן את ההזרקת דלק של המנוע שלי , למי שלא יודע מדובר במנוע VW TYPE4 , הבעיה היא כרגע להתאים גוף מצערת (שתיים למעשה) לסעפות. מה שאני חשבתי לעשות זה לקנות סעפות רגילות לקרבורטורים כפולים למשל WEBBER שמתאימות לחיבור על הראשי מנוע שיש לי ,ולחפש אוטו מוזרק דלק שיושב על אותה צורת סעפת כביכול , המכונית היחידה שאני יודע שהיו עליה קרבורטורים WEBBER היא ALFA סוד , השאלה שלי בעצם היא האם ישנם בארץ או היו אלפות עם הזרקת דלק? האם הם היו הזרקות כפולות ? והאם הם ישבו על סעפות דומות לשל הקרבורטור. תודה
הודעה אחרונה מאת francis.r, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, היום בבוקר עשיתי טיפול 10 אלף לרכב, שכלל החלפת פילטר אוויר, פילטר שמן, שמן, ופלגים (שנאמרו לי וכך נראה גם על הקופסא, שהם מקוריים של פולסוואגן). לאחר הטיפול הטורים נופלים בעת עצירה (ברמזור לדוגמא, על מצב D), ולפעמים הרכב אף כבה. יש קשר למשהו שנעשה בטיפול או יד הגורל החליטה? באותו מוסך שהרכב טופל "הרימו ידיים" לנוכח התקלה ואמרו שזה לא קשור לטיפול ולגשת למוסך מורשה שאולי שם יידעו לעזור. (בין לבין ניסו להחליף חוטי הצתה, מה שלא הניב שיפור). 1. הגיע הזמן להחליף מנוע צעדים? (ניקוי מצערת עשו פעם ולא עזר, כנ"ל גם איפוס הגדרות מחשב ושימוש בחומרים לניקיון דוגמאת K44). ואם כן, ללכת על אחד מפירוק (700-800 ש"ח בערך) או שווה לקחת חדש? (1500 ש"ח בערך). 2. האם כדאי …
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
את הסיבה לתופעה אני מכיר (צלחות שחוקות ומעוותות). אבל מה הסיבה שכזה דבר קורה לאחר החלפת צלחות? יש לציין שאני מכונאי מוסמך ולפני 20 אלף קילומטר שהחלפתי צלחות הרעידות חזרו לאחר כ1000 ק"מ לערך,חשבתי שאולי זה פגם בצלחות שקניתי והחלטתי לבדוק שוב בהחלפת צלחות הבאה. מכיוון שהחומרים בפיאט זולים החלפתי צלחות ורפידות שוב ל פניכ 700 קילומטרים והרעידות מתגברות שוב בצורה מדאיגה. רציתי לציין שהחלפתי בלמים כבר מאות פעמים ברכבים שונים ואף פעם לא קרתה תופעה שצלחות יתעוותו לאחר 1000 ק"מ. הצלחות הן תחליפיות ומגיעות בקופסה אדומה עם כיתוב לבן והן תוצרת סין(פשוט שכחתי את שם החברה). תודה ענקית להוגי הדעות.
הודעה אחרונה מאת דני לוי, -
- 3 תגובות
- 805 צפיות
שמחליפים נוזל קירור חייב לפתוח את ברזי ניקוז האוויר או שזה בגדר המומלץ .. ואם אפשר הסבר קצר למה זה יהיה טוב =] תודה איציק .
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
הליך הצביעה פשוט מאוד והשימוש נעשה באמצעות תרסיס צבע המיועד לפלסטיק (מכיל בתוכו יסוד מתאים להצמדות ראויה לפלסטיק). - לצורך צביעת פסי הקישוט יש לנקות היטב את המשטח באמצעות טינר. היצרן ממליץ על ניקוי המשטח עם צמר פלדה וטינר - במקרה של משטח שגם ככה מחוספס מעט (או נקבובי) מספיק לנקות עם טינר ולוודא שאין שום לכלוך על המשטח המיועד לצביעה. את כל מה שמסביב יש לאטום באמצעות נייר (עיתון / WHATEVER) ולהעזר בנייר דבק (לא שקוף ולא חום - אלא לבן פשוט שלא משאיר סימני דבק לאחר ההסרה). הכלל הכי הכי חשוב בצביעה בתרסיס ---> את הצביעה יש ליישם במקום נטול רוח בלבד !!! את ה"טאסות" נאלצתי לשפשף באמצעות נייר שיוף מים (מספר 400) מאחר והוא היה צבוע בצבע יסוד ועליו שכבה של צבע כסף …
הודעה אחרונה מאת K-f-i-r, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
לאחרונה רשת "חצי-חינם" פותחת ומרחיבה בכל הסניפים מחלקות לחומרי בניין ורכב. בד"כ אני קונה ב"חצי-חינם" פ"ת כי זה קרוב אליי (יחסית) - ושם מחלקת רכב כבר קיימת דיי הרבה זמן ולאחרונה נפתחה גם מחלקת חומרי בניין (לא רע). במסגרת סיבוב שעשיתי באיזור רשל"צ-חולון, יצא לי להכנס למתחם "חצי חינם" (הגדול) בחולון. בסניף שלהם בחולון סוגרים את המחלקה בקומה השניה ופתחו חנות נפרדת בחוץ של "טמבור" ששייכת ל"חצי חינם". רבות דובר על המחירים הזולים ובמסגרת העובדה שיצא לי לרכוש מהם כמה מוצרים רציתי להמליץ על המקום וגם לפרסם כמה מחירים של מוצרים שקניתי לעצמי (בסניף בחולון). פוליש נוזל של AUTO GLYM (יבוא של "יעקבי") לצבע רגיל ומטאלי - 15.99 שח (!!!) ווקס נוזל של AUTO GLYM (את זה דווקא …
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
- 1 תגובות
- 834 צפיות
במצב בו מצנן השמן (אותו מודול אליו מתחבר המסנן שמן), במקרה זה ברכב טולדו TDI 2002, כושל וחודרים מים למערכת הקירור: 1. האם זו בעיה שעשויה להעיד על תחזוקה ירודה? 2. האם עלול להגרם נזק לאחת ממערכות הרכב כתוצאה מהחדירה? 3. האם תיקון טוב במוסך מבטיח שלא יעלו תקלות משניות הקשורות לחדירה, והאם מדובר במצב שעשוי לקצר את חיי הרכב בצורה כלשהיא? תודה!
הודעה אחרונה מאת אריאליק, -
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום רב ברנו 5 שלי מותקנים צמיגים 145/80 רדיוס צמיג 13. הורדתי מהרשת ספר רכב של רנו 5 (לא של היינס) לצערי בספרדית, ובו רשום שמידת הצמיג היא 155/70 רדיוס צמיג 13 כלומר גובה הדופן אצלי גבוה ב-7% מגובה הדופן שרשום בספר. האם מזה נובע שכאשר אני רואה על הספידומטר 100 קמ"ש הרכב בעצם נוסע 93~ ? ואולי גם בקילומאטראז' אני חורג ב7% ? ואם נהיה קיצוני אולי בכלל צריך להחליף את ארבעת הצמיגים ? בברכה חיים
הודעה אחרונה מאת haimos, -
ייעוץ לגבי אגזוז REMUS 1 2
מאת צחי- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
ברצוני להביא מחו"ל דוד REMUS האם ניתן להוציא לו אישור של משרד התחבורה ואיך? זה שסדנאות לשיפורים מקבלים אישורים על אגזוזים מסויימים אני יודע, אבל איך אני כפרטי יכול לנסות להוציא אישור? ועוד שאלה לא קשורה לנושא: כמה עולה "בדיקת ביצועים" בדיינו ?
הודעה אחרונה מאת צחי, -
- 4 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
היום חניתי על מדרכה (לא עברתי על החוק פשוט הייתי חייב חניה, זה היה באזור שבונים בו והיה מותר להחנות שם) כאשר ירדתי מהמדרכה הרגשתי חיכוך עם המדרכה ואז לבסוף בום שהאוטו קיבל מכה למטה. הסתכלתי אחר כך גם מקדימה וגם מאחורה אם קרה משהו והיו רק שיפשופים של מדרכה. פעם זה כבר קרה והיה צריך להחליף אגן שמן כי הוא נדפק. עכשיו השאלה שלי היא איך אני יכול לבדוק שלא קרה כלום ? והאם אני חייב ללכת למוסך ? ואם בכלל יש לי מה לדאוג ? תודה
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
רעש של ציריה.
מאת דניאל- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
האם ברגע שהציריה עושה רעש (רק בסוף ההגה) הציריה גמורה ויש להחליף אותה או שיש עוד סיכוי שהיא תיהיה בסדר לאחר החלפת גומיית ציריה (גרמושקה, גומיית אבק) ? דניאל.
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
כאמור יש ברשותי דייהו רייסר 94 אוט' להפתעתי גיליתי שיש מים מהברז במיכל הנוזלים המיועדים לקירור המנוע... איזה נוזל מומלץ ע"י אנשים שבאמת מבינים פה ברכבים (צביקה, רפי לין, קומפי(עמית) ועוד אנשים בבקשה תנו איזה המלצה..) ואם אפשר גם מחיר ומקום שניתן לקנות בזול או במבצע. ואיך לעזאזל אני אמור להוציא את המים שיש כרגע במיכל?
הודעה אחרונה מאת AX GT, -
- 2 תגובות
- 705 צפיות
ערב טוב..... בלנטיס מתחברים 4 צינורות לרדיאטור. שני העבים ביותר (אחד למעלה ואחד למטה) הם של המנוע (עד עכשיו נכון?) ויש שני דקים (נמצאים למטה), האם זה חיבורים לקירור של הגיר? ומה זורם בהם (שמן גיר או מים ירוקים)? תודה
הודעה אחרונה מאת jenia269, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
אז ככה.... שברולט קמארו Z28 שנת 1980 (מפרט טכני כאן), מנוע עם למעלה מ-450 כ"ס ו-62 קג"מ, האדרס שמוביל לצינורות 3" ו-2 דודים פתוחים. התוצאה? הרבה רעש (מנגינה..מנגינה..לא רעש). התוצאה של התוצאה? באחת הנסיעות (לא מהרגועות/צנזורה לגבי מי הפסיד לי..), בשל הצליל הדי רם (בלשון המעטה) של מערכת הפליטה הפתוחה, כנראה שלא שמעתי את תחנוני המנוע לכיוון הצתה.. בטורים נמוכים יותר בדרכי הביתה, שמעתי צלילי צלצול קטנים, עצרתי לכוון הצתה והמשכתי בנסיעה, אך זה היה מאוחר מדי, כך מסתבר... התוצאה של התוצאה של התוצאה? דטונציה.. (מי שלא יודע מה זה, חיפוש בפורום, נידון כאן רבות) שתי בוכנות (הרכב כמובן המשיך לנסוע, יש עוד 6...) ריסקו את כל תושבות הרינגים והמנוע התחיל לנפח (מילה אחרת…
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איפה ניתן למצוא מחברי גומי או סיליקון לצנרת טורבו בזווית 90 מעלות קוטר 2"....
הודעה אחרונה מאת eyal_c, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בוולבו שלי מאז שקניתי אותה הספידומטר עובד אך הק"מ למעלה ולמטה לא זזים. האם מסובך לתקן? ידוע לי שזו מחלה כמעט בכל הוולבו שנת 88 89 הספידומטר עובד אך הקילומטרים תקועים! האם זה חיישן כלשהוא, חלק אלקטרוני או שמא תקלה פשוטה?
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היום החלפתי פאנצ'ר פתחתי את הבג'אז הוצאתי את הספיר והחלפתי, אבל שבאתי להחזיר את הגלגל המפונצר לא הצלחתי לפתוח את הבגא'ז, הנעילה המרכזית עובדת, אני שומע את התיקתוק בפתיחה וסגירה של האזעקה, הציר של המנעול מסתובב, אבל הדלת האחורית לא נפתחת. למישהו יש מושג למה? הרכב זה מאזדה 626 שנת 94.
הודעה אחרונה מאת onimrod, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
אז ככה רנו 5 שנת 91 מנוע 1400 סמ"ק מאוור לא פועל , למנוע אין את החלק שנותן את הפקודה למאוור להדלק הוא (המאוור ) נידלק מרגע פתיחת הסויץ' ועד סגירתו סביא מאוד שהמאוור סיים את חייו מה דעתכם מה לבדוק?? מה לעשות ואיך אני בודק?? כמה עולה לי מאוור חדש להערכתכם? תודה רבה לעונים. אסף שמבואס רצח כי אבא שלו יכול להרוס כל כלי רכב אפשרי .
הודעה אחרונה מאת asaf12345, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לחבר שלי קליאו 94 הוא אינו יודע אם זה הזרקה או קרבורטור??? כאן אני שואל מה זה באמת?? יש לו גמגום בשיוט באיילון פעם בכמה זמן הוא החליף חוטי הצתה ופלגים מה הכוון הבא - פילטר דלק???? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Shahaf, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לפני מספר ימים פתח פה בחור בשם SAMIRO שירשור שכלל המלצה לשטיפת מכוניות בלוד, תוך שהוא מספר על תוצאות מדהימות, ושימוש בחומר מסויים ל"פוליש לצבע מטאלי" שעזר להעלים שריטות מהאוטו שלו... ובכן, לא יכלתי להתאפק וקפצתי לשם לבקר, באמת בעל מקום, בחור מקצועי ומבין עניין העיף מבט באוטו שלי, היה לו הרבה מה לומר על הצבע של האוטו, הוא מייד ידע להבחין בפגמים ולספר לי דברים שאפילו בבדיקה של הרכב לא אמרו לי. לצערי, את השריטות שעשו לי באוטו אין אפשרות לתקן בדרך שאינה מילוי וצביעה מחדש, ומכיוון שמדובר בכל האוטו, כנראה שזה יאלץ להדחות למועד אחר. חוץ מזה, דובר באותו שירשור על המוצרים בהם משתמש הבחור כדי לבצע את הפוליש והוקס לאוטו. בזמנו SAMIRO לא ידע לומר אילו מוצרים הם היו, אב…
הודעה אחרונה מאת Eviatar, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מחפש מראה צד שמאל להונדה סיוויק שנת 98....איפה יש?
הודעה אחרונה מאת honda CIVIC 99, -
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן .. כפי שאתם מכירים , לפעמים ברכבים למיניהים ( בעיקר הישנים יותר ) תקועים המחזירי אור הזוועתיים הללו! אם לא הבנתם על מה אני מדבר - http://img64.echo.cx/img64/9687/mmm2va.jpg ואין לי כל קשר ל-DL הזאת בקשר לנ"ל , מספר שאלות לי אליכים : 1. הכיצד מורידים אותם בלי לפגוע בצבע ? 2. איזה רכבים מחוייבים לשים אותם ? 3. אם אני מחוייב לשים , במידה ואתפס ללא המחזירי אור האלו - מה הנזק הצפוי ? תודה ויום טוב!
הודעה אחרונה מאת kompy,
-
מי מחובר 83 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 488 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- llaavvii
- צוק
- BoazB11
- GTאי
- Nostradamus
- ArikC
- davemustaine87
- NEW10
- itaysamurai
- omricn
- dorgo
- topop
- Haim_gds
- דניאל.
- Alloytoy
- M H
- אדם פשוט
- race driver
- שביט
- ברווז
- zvit
- David32
- Elazar1
- lior96
- high way
- GKME
- Shay Shd Dave
- Albetx
- mikk
- Itzik-b
- farkash7
- outnex
- dalet11
- הלוחש למכוניות
- epiphone
- ergoz
- baer
- Or05230
- דור-ל
- Shmelov
- Night Driver
- דני דין
- jpex
- motek
- WA_SA123
- erezroz24
- rolling_stony
- לירון .ה.
- H3L7CAT
- hans
- YULI1
- הרקוליטו
- GM0011
- motizkn
- Bull-81
- razi_pazi
- sperial
- רק ידני
- CX25GTI
- duduav
- WideFocus
- Fraysa
- Gosser1860
- gango1982
- SlowRide
- moord
- or fiesta
- VromVrom
- mitsugli
- avargel
- bitla
- אייל_ברנס
- DC10
- chesh
- Nemesis
- guyr
- blackpolo
- פינדר
- fatboy1340
- יבגניפ
- Opel Astra GSI
- itzik123
- lanosforce