Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איפה בדיוק רשמתי שחצי חינם בחולון יותר קרוב אליי ?

ובוא אני אספר לך עוד משהו - אני עובד בתל אביב.

נו אז ? אני עדיין לא נוסע לפרסי בשביל לקנות מוצר או שתיים ב 2 שקלים זול יותר בדיוק כמו שאני לא מניע את האוטו ונוסע לחצי חינם בשביל לקנות חלב וגבינה אלא יורד למטה למכולת ומשלם כמה גרושים יותר.

 

בעבר עבדתי מרחק של 5 דקות הליכה מהפרסי (אם אתה יודע איפה זה רחוב חומה ומגדל בתל אביב), כשלאחר מכן החברה עברה למגדלי טויוטה , שזה סופר-קרוב לפרסי. אני מכיר את האיזור מצויין. אם אתה נכנס לשם באמצע היום/בוקר (זו השעה האידאלית מבחינתי, כי זמן אחר אין) אתה חייב לשריין לעצמך זמן לפקקים וכסף לחניה (ולא בטוח שיש חניון קרוב ריק - אבל רוב הסיכויים שבחומה המגדל תמצא חניון פנוי).

כדאיות ההקניה אצל הפרסי תלויה בגודל הקניה שיש לך ובאלטרנטיבות שיש לך.

 

איציק

לא שווה באמצע היום(צפוף ואין חניות,פקק ביצחק שדה מכוניות חונות חניות כפולות ומשולשות=בקיצור בלגן.)

אפשר לבוא בחמש וחצי שש לאחר העבודה אין כבר פקקים,חניה יש בשפע(לאחר הפניה לשונצינו).

הפרסי כבר עייף וניתן להוריד לו עוד.

אידיליה בשעות האלה(הפרסי פתוח נדמה לי עד שבע).

ניצן

פורסם

עכשיו בונים אצלנו בראשל"צ מערב חצי חינם גדול שבמקומו החצי חינם השני הקרוב לחונים קונים - ייסגר,

 

חצי חינם לא ייצאו רק במבצעים טובים לאביזרים לרכב (אג"ב קניתי משם כמה דברים) הם גם התחילו להוציא מוצרים משלהם ( כמו אורז פרסי באריזה- פיצוחים וכו..) המחירים שם ממש טובים יחסית.. (נו זה חצי חינם :wink: )

Suzuki Jimny

פורסם

הפרסי לא מחזיק מוצרים של יעקובי ולכן לא תמצא אצלו AUTO GLYM, שהם לדעתי המוצרים הטובים ביותר לטיפוח הרכב.

עדיין יותר יקר מהפרסי.

 

דניאל.

×
×
  • תוכן חדש...