Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה רשת "חצי-חינם" פותחת ומרחיבה בכל הסניפים מחלקות לחומרי בניין ורכב. בד"כ אני קונה ב"חצי-חינם" פ"ת כי זה קרוב אליי (יחסית) - ושם מחלקת רכב כבר קיימת דיי הרבה זמן ולאחרונה נפתחה גם מחלקת חומרי בניין (לא רע).

 

במסגרת סיבוב שעשיתי באיזור רשל"צ-חולון, יצא לי להכנס למתחם "חצי חינם" (הגדול) בחולון. בסניף שלהם בחולון סוגרים את המחלקה בקומה השניה ופתחו חנות נפרדת בחוץ של "טמבור" ששייכת ל"חצי חינם".

רבות דובר על המחירים הזולים ובמסגרת העובדה שיצא לי לרכוש מהם כמה מוצרים רציתי להמליץ על המקום וגם לפרסם כמה מחירים של מוצרים שקניתי לעצמי (בסניף בחולון).

 

פוליש נוזל של AUTO GLYM (יבוא של "יעקבי") לצבע רגיל ומטאלי - 15.99 שח (!!!)

ווקס נוזל של AUTO GLYM (את זה דווקא לא קניתי כי יש לי טפלון של טרטל) לצבע רגיל ומטאלי - 26.99 שח.

פוליש משחה של NO.7 גס או עדין - 14.90 ש"ח (!)

תרסיס צבע לפלסטיק (כל הצבעים, כולל המטאלי שהיה בשרשור על הטאסות) - 19.99 שח (!)

 

בנוגע לאותו העניין (פחות או יותר) אבל לא בדיוק אותו הנושא, תזכרו שהרשתות הגדולות יותר (למשל הום סנטר) מוכרות את התרסיסים הללו במחירים כמעט כפולים ואף יותר ממה שרשום כאן (לאותו תרסיס צבע לפלסטיק הם רוצים 39.99 שח - וזו לא טעות).

בניגוד לרשתות המזון, הכדאיות של הקניה ברשתות הגדולות לא גבוה במיוחד בכל מה שקשור ל"עשה זאת בעצמך" וכד' - לכן תמיד תבדקו ותעשו סקר מחירים קטן גם בחנויות "טמבור" או מוצרי רכב ליד הבית, תתפלאו כמה הדברים שם לפעמים יכולים להיות זולים להחריד ביחס לרשתות הגדולות (סתם כדוגמא, ברשתות הגדולות מוכרים 1 מ' כבל חשמל (1.5ממ * 3) ב 4-5 שח כשבחנויות טמבור הקטנות מוכרים את אותו הכבל באיזור ה 2.5-3 שח למטר).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מצטרף להמלצות, לפני יותר משנה קניתי שם מד לחץ אויר דיגיטלי שעלה כ-50 ש"ח עם אני לא טועה ואני מאד מרוצה ממנו.

 

מזכיר מאד את המכשיר בתמונה הבאה:

AG-50348.jpg

כמו כן לפני כחודש קניתי שם פלאייר פטנט גדול במחיר של 25 ש"ח שזה לדעתי זול.

פורסם
האם המחיר לאותו מוצר בפ"ת וחולון זהה??

עקרונית, כן.

מחלקת חומרי הבניין בפתח תקוה עדיין בחיתולים ולכן אם אתה מחפש את המוצרים של AUTO GLYM לרכב או תרסיס צבע מטאלי לפלסטיק, זה בחולון.

בפתח תקוה יש מוצרים בסיסיים במח' חומרי הבניין והם מחזיקים תרסיסי צבע לפלסטיק (באותו המחיר) במגוון מצומצם יותר של צבעים. מח' הרכב יותר מפותחת אבל זה עדיין לא מגיע לקרסוליים של המחלקה החדשה בחולון.

בנוגע למחירים, תמיד לקחת בחשבון שברשתות מסויימות ישנם מבצעים שתקפים לסניפים מסויימים/ספציפיים - אך במקרה זה לא נצפה הבדל בין 2 הסניפים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
עדיין יותר יקר מהפרסי.

 

דניאל.

עם מחירי העלות שהפרסי מוכר בהם - שיהיה לו לבריאות - אך השאלה הנשאלת מבחינתנו היא האם ההפרש מצדיק את הנסיעה לתל אביב, הזמן והחניה שצריך לחפש/לשלם בשביל כמה שקלים פחות. סביר להניח שאם אתה הולך לקניה מרוכזת - אז כן... בכל מקרה אחר, אני לא הייתי נוסע אליו בשביל כמה גרושים פחות (וקשה לי להאמין שהוא מוכר את המוצרים הללו במחירים הרבה יותר נמוכים מזה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
עם מחירי העלות שהפרסי מוכר בהם - שיהיה לו לבריאות - אך השאלה הנשאלת מבחינתנו היא האם ההפרש מצדיק את הנסיעה לתל אביב, הזמן והחניה שצריך לחפש/לשלם בשביל כמה שקלים פחות. סביר להניח שאם אתה הולך לקניה מרוכזת - אז כן... בכל מקרה אחר, אני לא הייתי נוסע אליו בשביל כמה גרושים פחות (וקשה לי להאמין שהוא מוכר את המוצרים הללו במחירים הרבה יותר נמוכים מזה).

 

איציק

צודק,גם אני לא.

אבל עצם העובדה שזה קרוב אלי לעבודה,וכאשר אני יוצא מהעבודה בסביבות 5 וחצי שש כבר אין בעיות חניה שם-פנוי.

אז זה הופך את זה למשתלם-במיוחד כשיש קניה מרוכזת.

 

ניצן

פורסם

דווקא בפתח תקוה הם איכזבו אותי.

 

בעבר הם היו זולים משמעותית מאוטו-דיפו ושות', אבל בביקור לפני כשבועיים, המחלקה הצטמצמה משמעותית, ועל המוצרים יש מדבקות מחיר של היבואן "שר", שזהות למחירי אוטו-דיפו.

אני מקווה שהמצב בחולון שונה...

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
עם מחירי העלות שהפרסי מוכר בהם - שיהיה לו לבריאות - אך השאלה הנשאלת מבחינתנו היא האם ההפרש מצדיק את הנסיעה לתל אביב, הזמן והחניה שצריך לחפש/לשלם בשביל כמה שקלים פחות. סביר להניח שאם אתה הולך לקניה מרוכזת - אז כן... בכל מקרה אחר, אני לא הייתי נוסע אליו בשביל כמה גרושים פחות (וקשה לי להאמין שהוא מוכר את המוצרים הללו במחירים הרבה יותר נמוכים מזה).

 

איציק

אני רואה פה שאתה רמת גני.

בוא תסביר לי איך חצי חינם בחולון יותר קרוב אליך ?

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
אני רואה פה שאתה רמת גני.

בוא תסביר לי איך חצי חינם בחולון יותר קרוב אליך ?

 

דניאל.

איפה בדיוק רשמתי שחצי חינם בחולון יותר קרוב אליי ?

ובוא אני אספר לך עוד משהו - אני עובד בתל אביב.

נו אז ? אני עדיין לא נוסע לפרסי בשביל לקנות מוצר או שתיים ב 2 שקלים זול יותר בדיוק כמו שאני לא מניע את האוטו ונוסע לחצי חינם בשביל לקנות חלב וגבינה אלא יורד למטה למכולת ומשלם כמה גרושים יותר.

 

בעבר עבדתי מרחק של 5 דקות הליכה מהפרסי (אם אתה יודע איפה זה רחוב חומה ומגדל בתל אביב), כשלאחר מכן החברה עברה למגדלי טויוטה , שזה סופר-קרוב לפרסי. אני מכיר את האיזור מצויין. אם אתה נכנס לשם באמצע היום/בוקר (זו השעה האידאלית מבחינתי, כי זמן אחר אין) אתה חייב לשריין לעצמך זמן לפקקים וכסף לחניה (ולא בטוח שיש חניון קרוב ריק - אבל רוב הסיכויים שבחומה המגדל תמצא חניון פנוי).

כדאיות ההקניה אצל הפרסי תלויה בגודל הקניה שיש לך ובאלטרנטיבות שיש לך.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מה אתה משחק אותה איציק .. בטח יש לך מנוי לחניון בבית טויוטה :) הייתי עובד שם במשך חצי שנה.. כל יום 50 שקל הבוס שלי היה נותן לי בשביל לשלם ת'חניה :D קצת חוצפה לקחת בשביל שעה ראשונה 20 שקל , לא ? :)

פורסם
אפשר בבקשה הזבר מי זה איפה מה זה הפרסי?

צהריים טובים,

 

תעשה חיפוש - פרוחזאד.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...