טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,172 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
היי לכולם יש ברשותי טויטה RAV4 שעלתה לכביש בסוף שנת 2001 הרכב עבר סה"כ 40,000 ק"מ ומטופל בחברה. השבוע נדלקה לי נורית של Check Engine ונכנסתי מייד למוסך המרכזי לאחר חיבור הרכב למחשב נתגלו שתי הודעות שגיאה הנ"ל: P0420 Catalyst System Efficiency below Threshold P0430 Catalyst System Efficiency below Threshold Bank 2. מנהל הטכני (איש נחמד ומקצועי) הסביר לי מה הבעיה שזה יכול להיות ממספר דברים אך הוא מציע לאפס את השגיאה מכיוון שממיר כפול כזה עולה בסביבות 5000 ש"ח, להמשיך לנסוע כך ולראות האם ההודעה חוזרת. שאלתי, נראה לכם הגיוני שרכב שנסע סה"כ 40000 ק"מ צריך להחליף ממיר כזה בסכום מטורף שכזה ? יש לדעתכם מה לעשות בנדון ? אני מצרף לינק למקרה דומה של…
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האם חברת REMSA מייצרת צלחות בלימה? והכין ניתן לרכוש אותם באזור נתניה? תודה!!!
הודעה אחרונה מאת gabisas1, -
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם , אני צריך להחליף 2 צמיגים קדמיים. בדקתי קצת מחירים ורציתי שתאמרו לי האם זה נשמע סביר ואיזה מהם הוא המומלץ ביותר 1. קלבר - 540 שקל לזוג 2. דנלופ - 660 שקל לזוג. 3. ברידג'סטון - 540 שקל לזוג. המידה היא 185/65/14 מה אתם אומרים כדאי ? תודה.
הודעה אחרונה מאת AMOS, -
- 3 תגובות
- 989 צפיות
היי! החלטתי לקחת את האוטו של אמא שלי תחת חסותי (הכלכלית...) מדובר על סיטרואן AX, שנת 1996, 1.4 הזרקה. הרכב במצב די מזעזע - אח שלי החליף לה צמיגים לראשנה מזה 3 שנים (!) (הם כנראה היו בני יותר מ3 שנים...) לצמיגים מסוג "Kenda"... (לא הייתי מעורב בבחירה...). זה בערך הדבר היחיד שאפשר להגדיר כ"חיובי" בטיפול ברכב... רצועת טיימינג - רק היושב במרומים יודע מתי הוחלפה, הרכב אוכל דלק (1 ל12 ביום טוב), חלונות החשמל לא ראו מתח חשמלי כבר שנה לפחות, המנוע טופל לסירוגין ובטח לא בזמן, המנוע התחמם לפני כמה שנים והותקן לה טרמוסטט חיצוני, המנוע עדיין מתחמם, המזגן לא עובד ועוד... בקיצור - אני מחפש מוסך טוב שמכיר את הבעיות של הדגם הזה (התמחות בסיטרואן). בין רחובות לתל אביב + …
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 4 תגובות
- 801 צפיות
אני הולך להפשיר רכב משנת 1982 (אודי 80), אמרו לי שאני צריך לעבור מעבדה לפני שאני עושה לו טסט. מישהו יכול לספר על התהליך? להמליץ בנוסע?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 70 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
שמתי צמיג של KUMHO 185/55/15 82H זהו צמיג טוב?
הודעה אחרונה מאת תמיר אורן, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש לי פולו 16V שנת 98 עכשיו ככה שקניתי אותה הבחור אמר לי שהABS לא עובדים... בצד של השעונים מופיעה הנורה של ה ABS שאומרת שהוא לא עובד הלכתי לחברה אמרו לי שצריך להחליף מחשב ב5 וחצי אלף שקל עכשיו השאלה שלי היא ככה... אם האי בי אס לפעמים כן עובדים לפעמים ל10 דקות ולפעמים ליום שלם זה הגיוני שצריך להחליף מחשב? אם לא אז מה הבעיה? תודה מראש...
הודעה אחרונה מאת תמיר אורן, -
-
- 1 תגובות
- 818 צפיות
לחברי האתר שלום.. אני מנסה כבר 4 חודשים!! למצוא תא כפפות לפיזו 106 דור 2 שנת 98 שלי, אני גר בנהריה אבל הופך כפרים על ימין ועל שמאל. בחברה רוצים איזה 500 שקל! מישהו בבקשה יודע איפה אני יכול להשיג תא כפפות כו שלי?? בכל הארץ..אפילו במרכז..בבקשה תעזרו לי למצוא אני כבר ממש מיואש.. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת SubarU, -
הוספת מד חום ומד סל"ד לפג'ו 205
מאת Guest ---G---- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לי פג'ו 205 שנת 97 ואני מעוניין להוסיף לה מד סל"ד ומד חום. יש למישהו מושג איך עושים את זה ואיפה? ואם כן אז כמה זה אמור לעלות בערך? אני נמצא באיזור ירושלים אז אם מישהו מכיר איזה מוסך באיזור שיכול לעזות את זה בזול זה יהיה מעולה. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אתמול מרוב השיעמום החלטתי לעשות "גבות" לרכב שלי אז הנה כמה תמונות מהעבודה,מצטער על איכות התמונות צולם מהסלולרי:
הודעה אחרונה מאת BigMan, -
-
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם. חבר שלי הוא בעליו של רנו מגאן אוטומטי שנת 2002 (הרכב עם כ 80000 ק"מ). השבוע נסע חברי ברכב כשלפתע "קפץ" הגיר להילוך סרק (ידית ההילוכים נשארה ב DRIVE). לאחר עצירה ובדיקה הוא גילה כי הגיר נכנס להילוך אחורי ול PARKING אך כאשר שמים את ידית ההילוכים בכל אחד מההילוכים הקידמיים הרכב נשאר בהילוך סרק. בצער רב גרר חברי את הרכב למוסך שם נדהם מאיבחון המוסך, "הגיר הלך צריך להחליף גיר , מחיר 6500 ש"ח". האם מישהו נתקל בתופעה דומה והאם אכן הלך הגיר או שמה זוהי רק תקלה קטנה ובעל המוסך מנסה להרוויח על חשבון חברי?
הודעה אחרונה מאת ספי, -
- 2 תגובות
- 727 צפיות
שלום - להלן בעיה מוזרה קסנטיה 2002 עם כל האבזורים: במשך חודשים היו תקתוקים מאזור ההגה באופן לא סדיר בכלל ,לא ברצף בהכרח ואין שום דפוס התנהגות. לפני שבוע לפתע באמצע נסיעה עלה עשן קל (כמו של סיגריה) למשך 10 שניות מאזור אחורי ההגה (היכן שההגה מתחבר ל קונסולה-ללוח מכוונים)בין ההגה ללוח. מאז אין יותר תקתוקים ולא עשן,שום נורה לא נדלקה. אוטו מטופל במוסך מרכזי (יכנס לשם לבדיקה שבוע הבא) באופן מלא ו שוטף דעה? רעיון? כרית אויר? ?????
הודעה אחרונה מאת ספי, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לאחרונה גיליתי חופש בידית הילוכים. כשאני מזיז את הידית בניוטרל, אז יש לי עוד מקום לשחק איתה למעלה לכיוון הילוך שלישי. וגם הילוך שלישי נכנס קצת קשה מאז. מדובר בפולו 16V 99' תודה.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מישהו יודע אולי איפה אני יכול להשיג כזה דבר...וכמה בערך זה יעלה? *אני וכמה חברים רוצים לארגן לחבר שלנו את זה לאוטו שלו...
הודעה אחרונה מאת asaf12345, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ערב טוב לכולם! אני נוהג על טולדו 2004 והכל מעולה ויפה אבל יש משהו אחד שמעצבן אותי מאד. כל פעם אחרי נסיעה שאני יוצא מהרכב ונוגע בדלת לסגור אותה אני מקבל זרם. זה קורה באופן קבוע אחרי כל נסיעה ללא יוצא מן הכלל!! זה פשוט מעצבן להתחשמל כל הזמן!! למישהו יש מושג אולי במה מדובר? זה נורמלי? זה לא קרה בשום רכב אחר (לפחות לא בתדירות כזו). רק אנטי-סטטי יעצור את התופעה? תודה מראש לכל העונים!
הודעה אחרונה מאת maier, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
סיפור דיי מעניין. יצא לי לראות הרבה חורים אבל חור כזה, אויש! איזה חור. טוב, בקיצור. אתמול חבר שלי שגר בהרצליה ובבעלותו לאנטיס F שנת 96 מתקשר אליי בצהריים. "שמוליק, נתקעתי". אני שואל, מה קרה ? "לא יודע, אני נוסע בכביש מהיר, פתאום הרכב הפסיק להגיב. עצרתי בצד, מנסה לשלב הילוך, אך לא עובד". אני חושב לעצמי, בטח המוט שמקשר בין ידית ההילוכים לגיר התפרק ויצא מהמקום (קרו מקרים). אני אומר לו לבדוק מתחת לבית הפילטר, אך הוא אומר שהכל תקין ושום דבר לא נראה מפורק או לא במקום. פתאום הוא מגלה נזילה שמן רצינית מהגיר. זהו, הלך הגיר. אתמול הוא גרר מאיזור המרכז למוסך בירושלים בו אני עובד (מוסך מורשה למאזדה). במקרה לא הייתי אתמול ולא יכולתי לראות את הרכב. כאשר הגעתי היום בבוקר,…
הודעה אחרונה מאת elad1299, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 3 אלף צפיות
שמן המנוע שלי הולך ואוזל והמנוע כבר משמיע רעשים לא נעימים (סטייל דיזל) אתמול כשמילאתי דלק המתדלק שאל אותי אם אני רוצה "סולר מלא", וזה עבר כל גבול! אז אני מחפש שמן מנוע לפאסאט 2.0 שנת 2001 עם דגש על אמינות ואורך חיים ופחות על ביצועי מנוע מלהיבים תודה!
הודעה אחרונה מאת omri_t, -
- 13 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ברכב שקניתי מותקנת עזעקה , הבעיה היא שהיא דיי מאעפנה כזאתי , היא נדלקת רק כאשר מדליקים אור גבוה ואין לה שלט . העזעקה לא עבדה כי היה פיוז שרוף ,החלפתי את הפיוז אבל בקושי שומעים את העזעקה , יכול להיות שהצופר מחובר לסוללה חיצונית ולא למצבר ולכן שומעים חלש ?
הודעה אחרונה מאת fixxxer, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 3 אלף צפיות
מה צריך לעשות כדי שמעבר מדלק 91 ל 96 יעשה ללא נזק לאוטו. מדובר על אודי 80 דגם 82' שלא נסעה אף פעם על דלק 96 (הרכב מוקפא 7 שנים ועכשיו אני מחזיר אותו לכביש)
הודעה אחרונה מאת nit_zan, -
-
- 0 תגובות
- 806 צפיות
אז ככה החלטתי לצבוע את הפאנל של הסידי והמזגן וכל אלו בצבע כסף , תאמת יצא קצת ערבי , ציפיתי לתוצאות יותר טובות אבל חפיף שיהיה לי זמן אני אצבע את זה מחדש בנוסף לקח קניתי גם טסוט חדשות שמוסיפות לוק של "פשע" לאוטו שלי זהו לתמונות נא להעביר לפורום המתאים -טעות בפורום
הודעה אחרונה מאת 114508534, -
על מכסה מילוי השמן החל להופיע נוזל בהיר. לאחר בדיקה של מכונאי, הוא אמר שהאינדיקציה הזו בנוסף לבועות אוויר שיוצאות מהרדיאטור בעת מילוי מים, מעידים שמים חודרים לשמן, בעיה שדורשת שיפוץ ראש מנוע. האם אין דרך אחרת לטיפול בחור/סדק שגורמים למים לעבור לשמן ? אני מכיר את הBLOCK SEAL שאמור לטפל בסדקים בבלוק. אולי יש משהו דומה גם לבעיה הנ"ל ? תודה.
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- 1 תגובות
- 968 צפיות
טוב אז יש לי יונדאי קופה ואתמול אני מגלה שאחד מהקאפות(מכסה של הברגים בג'אנט)חסר אז היום חיפשתי בכל תל אביב במוסכים ובחנויות ג'אנטים ואין וגם במוסכים של יונדאי אין.. מה אני עושה? ועוד שאלה שלא קשורה:אני יכול לצבוע את הג'אנטים צבע מיוחד שיהיה יפה ולא ירד מהר? תודה וחג שמח
הודעה אחרונה מאת srack, -
- 2 תגובות
- 829 צפיות
שלום רב ברשותי פיז'ו 205 מודל 98 בצבע כסף מיטאלי. בחודשים האחרונים הבחנתי כי מופיעות לי נקודות לבנבנות על הגג וזה הזכיר לי תופעות שראיתי בדגמי פיז'ו אחרים כדוגמת 306. באותם מקרים ראיתי שהנקודות התפשטו לכל הגג או מכסה מנוע. האם מישהו מכיר את התופעה ויודע מהי? והאם ניתן לעשות משהו נגדה? האם היא מזיקה? בתודה מראש רונן נ.ב בחיפושם שביצעתי בפורום לא הצלחתי למצוא את השאלה הזו.
הודעה אחרונה מאת srack, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לחבר שלי פתאום אתמול באוטו, נכבו כל האורות: שעון (לא לוח שעונים),רדיו,ואור תקרה של האוטו. אני חושב אולי שזה נגרם מפיוז שהתנתק/נשרף. עוד לא הסתכלתי באוטו ככה שלא ראיתי, אני רוצה לדעת מראש פשוט כי עוד מעט אני הולך אליו- איפה נמצאת קופסת הפיוזים? למישהו אולי יש רעיון אחר ממה זה יכול להגרם? פרטים נוספים- קוואליר שנת 2000, אורות לוח שעונים דולקים וגם פנסים דולקים. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת zx12r, -
-
- 5 תגובות
- 946 צפיות
לטויוטה קורולה שנת 98 אמור להיות פתיחה לבגז' מבפנים?ואיך ניתן לסדר שתהיה אפשרות לפתוח את הבגז' מבפנים? זה פשוט מחרפן כל פעם מחדש לצאת מהאוטו בקניונים ולפתוח את הבגז' לשומרים.......
הודעה אחרונה מאת WRX, -
- 2 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
הרכב סקודה פיווריט 94 אם ברכבי מותקן מצבר 55 אמפר ואני מעוניין להגדיל אותו . איך האלטרנטור יודע מתי להפסיק למלא מצבר ...כל מצבר, גם מקורי . התגלגל לידי מצבר 75 אמפר וחשבתי להתקין אותו . מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת mush, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם. יש לי פורד אסקורט 94 1.6 עם מנוע זיטק. מאז ומעולם היו לי בעיות חשמל עם האוטו הזה, אבל לא מזמן משום מה משאבת הדלק הפסיקה לעבוד. לאחר שהחלפתי אותה, וזה עדיין לא עזר פניתי לחשמל, התעסקתי קצת עם הלוח הראשי, וזה עזר. אבל, בעיות שהיו קיימות לי כבר, החמירו. עכשיו כשאני לוחץ על הבלם בנוסף להדלקת פנסי הבלימה, משום מה מתמתג לי גם הממסר של מאוורר קירור המנוע והתאורה והנורות על לוח המחוונים דוהה, וחץ הטורים קופץ רגעית (לא הטורים רק החץ). המליצו לי לחדש את ההלחמות בלוח מחשד להלחמות קרות, וכך עשיתי. אבל הבעיה עדיין לא נפתרה. בדקתי את החיווט והכל נראה בסדר. בנוסף מד חום מנוע לא מתפקד בצורה טובה כבר תקופה ארוכה, רוב הזמן הוא לא מראה קריאה בכלל (על אפס) אך לעיתים הוא…
הודעה אחרונה מאת stuffed, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הרכב הוא גולף CL שנת 94 (1800) ,לאחר שהחלפתי את הממיר לאחד משומש, הלבשתי את השרוול(צינור מתכתי שמתהדק בעזרת שני ברגים שתפקידו לחבר בין הצינור שיוצר מהממיר להמשך הצינור של האגזוז) אבל פתאום הוא לא אוטם לגמריי את החיבור ויש מין רעש של בריחת אוויר( כמו חור בצינור) רציתי לדעת האם אפשר לאטום את קצוות השרוול עם סיליקון , או שאמורות להיות נקודות של בריחת אוויר על מנת להפחית לחץ במערכת במקרה הצורך...
הודעה אחרונה מאת ofir106, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לשכן שלי יש דאצ'יה דלתא סטיישן שנת(כמה מפתיע) 88'.. עכשיו-אהמ..טוב, קחו לכם שתי דקות לצחוק: .. .. ... .... ... .. ..... אוקי, עכשיו, קודם כל, אפשר להירגע-הוא לא קנה אותה. הוא קיבל אותה במתנה מסבא שלו עם קילומטרז' של 27,000 ק"מ.. עכשיו-האוטו טוחן דלק-7-8 ק"מ לליטר בערך והוא גם מתחמם. בנוסף, צצה לה היום בעיה חדשה ונחמדה-האוטו לא מחזיק בניוטרל, כלומר: אם לא מחזיקים רבע דוושה האוטו כבה. בהתנעה, אחרי נסיעה, לא משנה. חייבים להחזיק גז אחרת הוא כבה. מה יכולה להיות הסיבה? יאללה, תודה ולילה טוב!
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי - ברשותי אלפא 156 סלספיד, לא משופרת. האם התקנת דוד אחורי "פתוח" תוסיף משהו לביצועים מעבר לרעש ו"חור" קטן בכיס? כרגע מותקן הדוד המקורי (יציאת כרום אליפטית). באלפא 156 הקודמת היה לי דוד רמוס יציאה כפולה, והרעש היה מדהים... האם נכון שדודים של רמוס, סברינג ואח' מחזיקים יותר מהמקורי?
הודעה אחרונה מאת FifthGear,
-
מי מחובר 17 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 149 אורחים (הצג רשימה מלאה)