טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,268 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 20 אלף צפיות
איך אני אמור לבדוק שמן גיר? האם המנוע צריך להיות דולק? יש לי מדיד שעליו רשום COLD HOT DEXRON2 עד איפה השמן צריך להגיע?
הודעה אחרונה מאת דן-אברהם, -
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
דבר ראשון מתנצל על ההודעה הקודמת היא לא היית אמורה לצאת בצורה כזאת.. שוב מצטער.. מדובר בדייהו רייסר 94 אוט' היום גיליתי סדק (כבר לא ממש סדק אלא שבירה) ומין נוזל- טפטוף איטי אבל בכל זאת טיפטוף... תמונות מצורפות... מדובר בצד שמאל של הרכב- לפני הגלגל- ז"א בין הגלגל לפרונט של הרכב.. מין נוזל שעוטף את ה"סדק" איך אני מאבחן את סוג הנוזל? והאם הדבר קריטי?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, לאחרונה רכשתי כבל דיאגנוזה המאפשר חיבור לLAPTOP- עם תוכנה מתאימה, היום ביצעתי סריקה ברכבי וקיבלתי שתי שגיאות: 1. Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 6K0 906 030 D Component: MARELLI 1AV S033 1 Fault Found: 00525 - Oxygen Sensor (G39) 07-10 - Signal to Low - Intermittent Readiness: N/A 2. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 6H0 953 257 B Component: IMMO VWZ3Z0X2463028 V71 Coding: 09600 Shop #: WSC 06402 1 Fault Found: 01176 - Key 65-10 - Unauthorized - Intermittent אם למישהו יש הסבר, אודה לכם מאוד. כמו כן, האם…
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- 11 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
יש לי סיוויק 99 4 דלתות חלון שמאל אחורי שלי הפסיק לפעול.. אני מאמין שהחיבור בלחצן השתחרר (קרה בעבר) כיצד אני פותח את הפלסטיק הפנימי של הדלת? כמו כן אני רוצה לצבוע את הידיות של הרכב ולכן לפני כן אני רוצה לפרק אותם, איך אני עושה את זה? בתודה, עזרא.
הודעה אחרונה מאת ezra, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מתחיל לשפץ (או יותר נכון להחזיר לחיים) אודי 80 שנת 82. בשנת 1987 הוחלף המנוע המקורי (1300סמ"ק) למנוע של 1600סמ"ק. הרכב "מוקפה" מזה 7 שנים ומאז לא הניעו אותו. לקחתי על עצמי את האתגר אבל אני מתקשה למצוא ספרות, רוב הספרות מדברת על '86 והלאה. בבקשה תעזרו לי, וגם תגידו: אספנות זה 25 או 30 שנה?
הודעה אחרונה מאת Voland, -
- 3 תגובות
- 801 צפיות
בזמן שחרור דוושת המצמד בין אם הוא משולב להילוך או לא,ז"א גם אם ההילוך בניוטרל,לקראת סוף שחרור הדוושה נשמע רעש כמו שמנסים לשלב הילוך בלי ללחוץ. (כן זה הרעש המזוויע כמו שאתם מדמיינים לכם בראש כרגע). רעיונות?
הודעה אחרונה מאת unosl70, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 852 צפיות
שלום לכולם! אני רוצה לחדש את נוזל הקירור ברכב. ראיתי בתוכנת AUTODATA שתכולת נוזל הקירור 5.8 ליטר. 1. מאיזה מקום הכי טוב לשפוך את כל הנוזל? (צריך לשחרר איזשהו צינור מהרדיאטור או שיש פקק כלשהו? ). 2. ברכב שלי, בשביל לנקז אוויר מהמערכת מספיק לפתוח את פקק מילוי ולהשאיר את הרכב מונע ל 10 דקות? הרכב לא מתחמם ולא עושה בעיות, פשוט יש לי אפשרות להשיג בחינם נוזל קירור איכותי, אז החלטתי גם לעשות טובה לרכב וגם כי אין לי תוכניות למחר בבוקר. הרכב הוא: אופל אסטרה שנת 1992 מנוע 1.4 סמ"ק דגם 14NV דימה
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 624 צפיות
אז ככה אני מועניין להשתיל מנוע 1.6 בראלי דור 1 מנוע 1.3 מבחינת אישור קיבלתי ממח' טכנית אישור על כך השאלה שלי היא חוץ מהראש מנוע שלי אני אמור לקנות עוד דברים אחרים למשל קלאץ' ? או קבל קלאצ' אני רוצה לדעת כל הפרטים כי מחר אני נוסע לקנות כל התושבות מנוע חדשות ועל הדרך דיסקיות וצלחות בלבמים ובולמים חדשים אז אני רוצה לעשות הכל בבת אחת אני אצטרך עוד דברים בהשתלה שהם משתנים ??
הודעה אחרונה מאת r_106, -
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היום הכל טוב ויפה, עצרתי (כמקובל בד"כ) ברמזור אדום, כשלפתע נדלקה לי נורית ה-STOP והצפצוף המרגיז של ה-307 נשמע לפתע. במבט בלוח השעונים, הייתה דלוקה נורת הכריות אוויר, וגם הופיעה בעייה במצג הרדיו/שעון/המצג היחיד ב-307(!). בעייה שאת הנוסח המדויק אינני זוכר (מכיוון שהייתי עסוק בנסיעה חזרה הביתה), אך משהו עם economy. כמו כן, מתח החשמל באוטו ירד, הרדיו והמזגן הפסיקו לפעול, האורות בלוח השעונים נחלשו. וכל זה מלווה בנורת הסטופ, ובנורת האייר-באג. האוטו עצמו היה מלווה בנסיעה חלשה בכל דרכי חזרה הביתה מאז הופיעה הבעיה, ורוב הנסיעה התנהלה בשטח עירוני על הילוך שני בטורים נמוכים משהו. כשהגעתי הביתה, כיבתי את הרכב, חיכתי מספק דק', ותוך כדי ניסיון הפעלת האוטו הוא נחנק וכבה. לאחר…
הודעה אחרונה מאת joker2k, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום האם יש אפשרות להרכיב מצתים אם שלוש רגליים לרכב שהמצתים המקוריים שלו הם אם רגל אחת, זאת במידה והמידות מתאימות כמובן? אם כן, איזה שוני יתקבל בעבודת המנוע? כל זאת אני כמובן רוצה לדעת רק לידע כללי ולא ליישם בפועל.
הודעה אחרונה מאת FifthGear, -
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, במוסך המורשה (ג.ג.ג) בדקו לי היום את המצערת ואת המזרקים (כפי שהם אומרים). הם טוענים שהמזרקים עפ"י הבדיקה במחשב תקינים לחלוטין (הרכב עם 132 אלף ק"מ), ויש בעיה בבית מצערת וצריך להחליפה. השאלה היא האם ניתן לבדוק את תקינותם אכן ע"י חיבור הרכב למחשב בלבד?
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 4 תגובות
- 9.1 אלף צפיות
נניח ואני מעוניין לקראת הקיץ הרותח להחליף את כל נוזל הקירור ברכב. הרכב עם מיכל עיבוי ואין פתח לרדיאטור. איך מרוקנים את כל המיים?? כמה ליטר יש להשלים לאחר הריקון?? וולבו 740 !! אורן
הודעה אחרונה מאת מוסך זיסו, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מדובר ב205 הזרקה. אני כנראה צריך להחליף אטם ראש,עכשיו כששאלתי במוסך מה הוא עושה\ מחליף לי חוץ מהאטם (וביצוע שלייף) הוא אמר שכדי להחליף גומיות שסתומים ולבצע מילוי אם צריך בראש מנוע,למה הכוונה במילוי?ומה עוד כדי להחליף אם כבר מפרקים את הראש?מה אמורה להיות עלות התיקון כולל עבודה? ועוד משהו....יש איזה מישהו ממולץ לעבודה כזו כי משום מה אני מתחיל לסמוך על המוסך שלי פחות.
הודעה אחרונה מאת עינב, -
שלום לכולם תמיד שמעתי את הטענה שההגה של הצרפתיות בעלות הדם הירוק מנותק מהמציאות. האמת - אף פעם לא הבנתי למה. עד היום. עקב מותה הצפוי של בומבה אחת שלי (אחרי כמעט 60K ק"מ) שמתי פעמי אל המוסך שלי כדי להחליף זוג. עזבו את זה שהתפלצתי מהמחיר המטורף. בפעם האחרונה שהחלפתי (לפני 3 שנים בערך) מחיר לבומבה "תחליפית"(כלומר אותו היצרן רק בלי חותמת של סיטרואן) היה כ 200 ש"ח כולל מע"מ. היום לזוועתי - המחיר הוא 380 כולל. שוד לאור היום! טוב נמשיך הלאה. היום היה בחור חדש בחנות החלפים והוא שואל אותי:"תגיד - באיזה דרגת קושיי אתה רוצה את הבולמים?" חשבתי שהוא צוחק הוא לא.. בקיצור - חברה מאותגרי נוזל הידראולי - מתברר שיש דרגות קושי לבולמים 40 …
הודעה אחרונה מאת wonderd, -
- 3 תגובות
- 964 צפיות
שלום לכולם יש לי פורד אסקורט 1.6 שנת 94 וכשאני נוסע האוטו כמעת לא סוחב והוא טיפה קופץ מישהו יודע ממה הבעיה *בקשר לקפיצות נירא לי שזה מהפלאגים כי לפני שבועים שטפתי את האוטו ונכנס מיים למכסה מנוע ונגע פלאגים יבבשתי אותם טובב פעמים ואני לא יודע ממה נובעת הבעיה זה נירא כמו שלא מגיע דלקק תודה לכול העוזרים יניב
הודעה אחרונה מאת עינב, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 924 צפיות
אהלן, הלכה לי המשאבת הגה בפיזו 106 1995. המשאבה אלקטרונית, מישהו יודע איפה אפשר למצוא כזאת? הפכתי את כל הארץ.
הודעה אחרונה מאת Mickael Meyer, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 908 צפיות
שלום רב , קדמיים הוחלפו לפני לא הרבה ק"מ אבל כפי שראיתי בחיפוש בפורום רגישים , שזוהי המעטה . אני נוסע רגוע בדכ , מהר רק בקו ישר , רק 1.6 , לא עולה על מדרכות ( אפשר לעלות עם בראבו על מדרכה ? ) ועוצר לפני תמרורי עצור ופסי האטה . לא רוצה לקנות שוב פעם את הזבל של פיאט , יש מישהו שיכול להמליץ על בולמים מתאימים שיחזיקו הרבה זמן , לאו דוקא קילומטרז , ואולי אפילו ישפרו את נוחות הנסיעה , אם ישפרו גם את התנהגות הכביש זה בונוס רק שלא ירעו אותה . ואם אפשר לציין גם מחירים כולל עבודה שיהיה לי מושג אז עוד יותר טוב . תודה , גיל
הודעה אחרונה מאת Mickael Meyer, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 806 צפיות
ש לי סובארו DL 1600 יש לי נזילה בשמן גיר זה גיר אוטומטי מה אני יכול לעשות חוץ מלשים שמן בתודה יוסי
הודעה אחרונה מאת carisma kfir, -
-
- 0 תגובות
- 741 צפיות
הרבה פרוייקטים מתועדים על רכבי הונדה כמו: Civic SI, Accord... http://www.k-series.com/tech.php יוני.
הודעה אחרונה מאת Yoni P., -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אולי MOMO יהיה יותר איכותי מISOTTA, כי לא ממש התלהבתי מההגאים שלהם...
הודעה אחרונה מאת Yoni P., -
- 2 תגובות
- 911 צפיות
האם מישהו יודע כמה נקודות ניקוז אוויר ממערכת הקירור יש בפג'ו 405 95 ? אני מכיר רק נקודה אחת, מעל הטרמוסטט. האם יש עוד ? תודה.
הודעה אחרונה מאת mariusk, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 734 צפיות
1. אני מעוניין לדעת היכן ממוקם הסטרטר בפיאט אונו שנת 92 מנוע 1000 וגם איך הוא בכלל נראה (תמונה תוכל לעזור המון) 2. סיטואציה שבה מנסים להניע ואין תגובה בכלל יכולה להגרם בגלל מצבר מת לגמרי (אחרת היה עושה לפחות קצת רעש של רצון טוב), או סטרטר גמור, שבכלל לא יכול לנסות להניע - אני צודק ? רוב תודות !!
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם! ליונדאי H-100 שלנו היתה נזילה קטנה, בעלי חשב שזה שמן,אמרו לו שאפשר לנסוע רק כל פעם לבדוק. היום זה התחיל ממש לטפטף,בעלי פנה למוסך יונדאי מורשה בב"ב והם אמרו לו שהלכה משאבת הזרקה ושלהחליף אותה יעלה לו3500 ש"ח ללא מע"ם. מישהו יודע מוסך אמין באיזור ב"ב או פ"ת שיכולים לבצע את זה בפחות כסף?? או שזה מחיר סביר וכדאי לפנות ל מוסך מורשה? תודה מרינה
הודעה אחרונה מאת עתיד, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ברשותי סיאט איביזה 87 עכשיו רציתי לדעת אם אני מעוניין להגביהה את הרכב בכמה ס"מ , אני צריך להחליף בולמים ?? למתוח קפיצים ?? ובכמה המחיר עם עבודה עצמית יסתכם לי
הודעה אחרונה מאת עתיד, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למי שיש אינפורמציה איפה ניתן לרכוש משאבת דלק של bosch שתתאים לב.מ.וו k-100 מודל 1986.
הודעה אחרונה מאת איציק1111, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
צהריים טובים, תושבות המנוע שלי, כנראה בלויות, הרכב רועד בסרק, ובהאצה מרגישים גם כן ויברציות מוזרות, החשדות שלי נופלות על התושבות, איך מוודאים את זה ? ואם זה אכן תושבות, מהיכן ניתן לרכוש חדשות במחירים שפויים ? הרכב כמובן, ג'אסטי 92, מנוע 1200.
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בזמן האחרון אני שם לב שהעניין של הדלק נהייה ממש קריטי... 1. הנורה של חוסר דלק נדלקת רק ברבע מיכל ולפני הבעיה היא נדלקה רק בקו האחרון (האדום שאין דלק) 2. צריכת דלק גבוהה מידי ( רגיל- 145 שקל(לפני חודשיים שהמחיר של מיכל מלא (145 שקל) נשאר קבוע בכל תדלוק)- היום-170 שקל ! וכל פעם המחיר עולה (לפני שבוע היה 160...), מה יהייה עוד שבועיים ? 200 ש"ח ??!! מה הבעיה?
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אחרי שלא השתתפתי בפורום ים זמן אני רוצה לשתף אותכם בחוויה לא נעימה שקרתה לי ואולי תלמדו משהו מהנסיון. צצה לי בעייה בפולו DSI 99 , בזמן נסיעה או אצירה המנוע מדמים לפתע בלי כל סימן מקדים. בלוח הבקרה הכל נראה תקין, נורת הסליל מהבהבת מדי פעם אבל ממש מעט הלכתי למוסך שרות של פוולסווגן (לא נזכיר את שמו כאן) עשיתי טיפול גדול ובנוסף בעל המוסך איתר את הבעייה כבעייה חשמלית נפוצה בפולו דיזל של תמת חוטים שמובילה למשאבת דלק. הבעייה נמצאת בקונקטור עצמו, מה שהוא עשה , הוא שם 2 בנדים (אזיקונים) על הקונקטור לקח לי 150 שח עבור 2 הבנדים לא כולל מע"מ ושלח אותי הביתה. להפתעתי הבעייה חזרה על עצמה אחרי כמה ימים, חזרתי אל המוסך ובעל המוסך מספר לי שיש בעייה במשאבת סולר. משאבת סולר חדשה…
הודעה אחרונה מאת Dudu, -
-
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
חיישן חמצן מה תפקידו ? איפה נמצא? מה קורה אם לא מתפקד? מפלג-מהן ההשלכות של מפלג לא תקין?? מפלג הזרקה-מהן ההשלכות של מפלג הזרקה לא תקין/ מכוון?? מסנן שמן גיר-הרכב אצלי יותר מ- 3 שנים בהן עשיתי לפחות כ- 50000 ק"מ בכל הטיפולים שעשיתי אף פעם לא החלפתי מסנן שמן גיר.בקרוב אני הולך להחליף מחזיר שמן גיר ומנוע וצריך לפרק את הגיר. האם כדאי להחליף את המסנן או שמא לוותר מכיוון שתקופה ארוכה לא הוחלף?? חשוב לציין שהרכב בן 17 שנים!!
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
איזה גאנט אני יכול לשים בקולט שלי ? 14? 15?
הודעה אחרונה מאת kompy,
-
מי מחובר 66 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 470 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Night Driver
- ניראל ג
- Shay Fishman
- Dudi2
- רועי5
- חיים יוד
- Pika007
- laviil
- gadik6
- Dudo
- mikyl
- zivk
- איל.אמיר
- epiphone
- גור אדם
- Gosser1860
- David32
- tepic
- zvigolden
- shai590
- topop
- שחר 1
- dalet11
- Renaultrap
- Olegis
- om2
- beko123
- elad_w
- יבגניפ
- garicho
- Shay Shd Dave
- לירון .ה.
- yisraelpi
- SlowRide
- VromVrom
- צוק
- GTאי
- Gavrik
- BRAVO_SX
- aviaviavi
- guy.a
- אוהד עוזר
- XVSTI
- Igalz
- DIVON
- or fiesta
- הלוחש למכוניות
- יובל .מ.
- Eden2249
- frowner
- iluxxxa
- baer
- תחבצ
- פול-טנק
- סולל הדרך
- Jeka88
- Michazzz
- matan_mil
- lesForce
- mottis
- פליקס
- TZR84
- Arik.G
- Or05230
- עדי-אל
- Step