Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המוסך הראשון היה בקריות והשני היה , המקצועי יותר, היה בחיפה , חוף שמן.

אני ימנע משמות בשלב זה כדי לא להפוך את המחדל למשהו אישי.

 

נ.ב.

 

החלטתי להתקשר למוסך הראשון ועדכן אותו בבעייה ובטיפול.

 

לאלון , תמשיך עם הסיפור , מעניין מה קרה בסוף ....

עכשיו בכלל חבל לך על הזמן אם לא תחשוף את שמות המוסכים, כי זה האיזור של המוסכים של צ'מפיון שאני מטפל בהם, ואני לא היחיד בפורום שמטפל שם. אם לא נעים לך לספר פה, אז לפחות תשלח לי בהודעה פרטית.

 

לגבי המוסך בקריות, אני יודע למי אתה מתכוון.

לגבי המוסכים של חוף שמן, ישנם שם שני מוסכים מורשים של צ'מפיון: צ'מפיון מוטורס צפון ורכב עוז. אצל מי טיפלת? הניחוש שלי, מנסיון, הוא, שהמוסך המקצועי שפתר לך את הבעיה היה צפון. החבר'ה שם מאוד מקצועיים בנושא חשמל, במיוחד אזר, מנהל המחלקה. אני צודק?

פורסם
אחרי שלא השתתפתי בפורום ים זמן

אני רוצה לשתף אותכם בחוויה לא נעימה שקרתה לי ואולי תלמדו משהו מהנסיון.

צצה לי בעייה בפולו DSI 99 , בזמן נסיעה או אצירה המנוע מדמים לפתע בלי כל סימן מקדים.

בלוח הבקרה הכל נראה תקין, נורת הסליל מהבהבת מדי פעם אבל ממש מעט

הלכתי למוסך שרות של פוולסווגן (לא נזכיר את שמו כאן) עשיתי טיפול גדול ובנוסף בעל המוסך איתר את הבעייה כבעייה חשמלית נפוצה בפולו דיזל של תמת חוטים שמובילה למשאבת דלק.

הבעייה נמצאת בקונקטור עצמו, מה שהוא עשה , הוא שם 2 בנדים (אזיקונים) על הקונקטור לקח לי 150 שח עבור 2 הבנדים לא כולל מע"מ ושלח אותי הביתה.

להפתעתי הבעייה חזרה על עצמה אחרי כמה ימים, חזרתי אל המוסך ובעל המוסך מספר לי שיש בעייה במשאבת סולר. משאבת סולר חדשה לא כולל עבודה עולה בסביבות 7000 ש"ח , ניתן לשפץ את המשאבה שלי בתמורה ל-3500 ש"ח לא כולל עבודה ומע"מ.

לפני שאני מוציא כאלה סכומים , הלכתי למוסך שרות אחר של פולסווגן שיאבחנו את הבעייה. הם איתרו את הבעייה שוב במערכת החשמל באותה צמת חוטים , טיפלו בה והחזירו לי את הרכב תקין עד עצם היום הזה.

 

אתם קולטים , כמעט החליפו לי משאבת סולר בכמה אלפי שקלים סתם!!!

 

אני מתלבט אם לחזור ולהתלונן בפני המוסך הסורר או לעזוב אותו בשקט ?

בני זונות כל בנד עולה 5 שקל במוסך מורשה.....

צריך לשבור להם את הראש

אם מישהו רוצה המלצה למוסך בירושלים(יש לי סיאט איביזה)

מוסך דניאל ברחוב האומן 14(מול האומן 17-בחניה בתשלום נכנסים יותר בפנים)

איש אמין, לא מספר סיפורי סבתא ולוקח מה שמגיע לו

כל מחיר שהוא אמר היה חצי מאחרים ועוד הורדתי אותו(מה אין הנחה לקבועים????(בפעם הראשונה))

אדם זהב....

פורסם


 

 

עוד סיפור לקינוח.

פעמון ציריה גמור

מוסך מרכזי צ'מפיון רוצים 1600 ש"ח + מע"מ כולל עבודה.

מוסך כללי לא מורשה - מרכיב את החלק המקורי ורוצה...850 ש"ח

 

אנחנו עברנו למוסך כללי שבו אני מכיר אישית את הבעלים

העלות היא בדיוק חצי..

 

 

 

 

 

 

 

אתה טועה הם רצו 3000 ש"ח לכל פעמון

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
אתה טועה הם רצו 3000 ש"ח לכל פעמון
סליחה טעות שלי:-)

 

וכמה עלה החלק המקורי שקניתם?

600 ש"ח?

 

כלומר צ'מפיון רצו רווח של 2400 ש"ח

 

לגיטימי לא?

פורסם
פעמון תחליפי בשיא יבואנים במסגר 10 עולה 270 שקל כולל גומיה וגריז

אני התכוונתי למקורי.

מקורי בצ'מפיון - 3000 ש"ח + מע"מ

מקורי דרך חנות חלפים - בערך 600

פורסם
בני זונות כל בנד עולה 5 שקל במוסך מורשה.....

צריך לשבור להם את הראש

אם מישהו רוצה המלצה למוסך בירושלים(יש לי סיאט איביזה)

מוסך דניאל ברחוב האומן 14(מול האומן 17-בחניה בתשלום נכנסים יותר בפנים)

איש אמין, לא מספר סיפורי סבתא ולוקח מה שמגיע לו

כל מחיר שהוא אמר היה חצי מאחרים ועוד הורדתי אותו(מה אין הנחה לקבועים????(בפעם הראשונה))

אדם זהב....

תאמין לי שזה הדליק אותי לשלם עבור 2 בנדים 150 ש"ח , אבל בשביל לפתור את הבעייה הייתי מוכן לשלם ולשתוק.

מה שיותר מעצבן שזה לא פתר את הבעייה. אותו התיקון בוצע במוסך אחר בצורה יותר מקצועית (עשו מעקף של אחד החוטים מהקונקטור) והבעייה נפתרה.

תאמין לי שגם שם השארתי כמה מאות שקלים )-: , מה לעשות , הלקוח תמיד נדפק .

×
×
  • תוכן חדש...