טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,268 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום האם מישהו החליף בולמים בגולף 4 ?ועל מה הלכתם מקוריים או תחליפים? מי בכלל מייצר מקוריים לגולף? בקיצור אני מחפש בולמים שיתנו תמורה טובה למחיר .כאשר הדגש הוא יותר על נוחות ופחות על התנהגות(אוטו של אימא).אשמח אם תשתפו אותי בניסיונכם
הודעה אחרונה מאת RS, -
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
ברצוני לרכוש בולמים (אחוריים וקדמיים) לאלמרה (אוטומטית - מקריאה בפורום הבנתי שסוג גיר קשור לבחירה ). לפי מה שאני יודע אין בולמי KONI שמתאימים לרכבי, תקנו אותי אם אני טועה. מה האפשרויות העומדות בפני מבחינת חברות מובילות בתחום? התקציב לקניית ארבעה בולמים הוא 2000 ש"ח +-.
הודעה אחרונה מאת אלכס501, -
רעידות בהאצה
מאת ToMeR- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
פיג'ו 106 99 XS יש רעידות באוטו בהאצה מ 100 ככה בהילוך 5, מרגישים מן רעידות כאלה מהירות וחלשות במושבים כאילו אחד הגלגלים קופץ ומרעיד את האוטו. אני חשבתי על גלגל אחורי לא מאוזן מניסיון שלי בעבר עם רכב אחר, יכול להיות שזה איזון או בעיה אחרת?
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
- 0 תגובות
- 798 צפיות
איזה שעונים אני צריך לשים במכונית מוגדשת חוץ כמובן משעון גדישה? אני יודע שבדרך כלל שמים 3 שעונים אבל לא יודע איזה.... ועוד משהו מישהו יודע איפה אני יכול להשיג את החלק פלסטיק ששמים על הדש בורד באימפרזה GT ובתוכו שמים 3 שעונים....הבנתי שזה משהו שמותאם במיוחד לאימפרזה GT תודה מראש!!
הודעה אחרונה מאת maor megane, -
- 5 תגובות
- 915 צפיות
בוקר טוב לפני כמה חודשים עברתי לשמן חצי סינטטי 15/40 במקום ה25/50 מינרלי שהיה לי עד עכשיו ומאז התחילה נזילה קטנה בנשם מנוע, בערך חצי ליטר בחודש, איך אני פותר נזילה בנשם מנוע חוץ מלעבור לשמן סמיך יותר? וגם איך אני בודק אם היוניט חום(היוניט שמפעיל את המאווררים ברגע שהמנוע מתחמם) פועל כמו שצריך? הרכב הוא סיאט איביזה 95. תודה
הודעה אחרונה מאת ami123, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, לפני כחודש מילאו לי שמן מנוע והמדיד הראה שהשמן היה קצת מעל הקו העליון. עבר חודש וכעת השמן נימצא באמצע בין הקו העליון לתחתון. האם אני צריך למלא כבר עכשיו שמן או לחכות שהכמות תרד? האם מבחינת הזמן הצריכה נורמלית? עשיתי בזמן הזה גג 1000 ק"מ. מבחינת צריכת המים אני ממלא ליטר כל שבוע.
הודעה אחרונה מאת stio, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
במערכת קירור ישנו מין חומר חום )כמו חימר( השאלות שלי כאלה *מה יכול להיות החומר זה ? אמרו לי שיכול להיות זה חומר למילוי סדקים ברדיאטור *אני רוצה לבצע ניקוי רדיאטור העם כדי לגעת ונקות את החומר זה *מה הנוזל המומלץ לאוטו שלי שהרכב המדובר הוא קוואליר 96 תודה מראש לכל העוזרים
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
למי ניתן לפנות כדי לתקן את הסכמה החשמלית ברכיב הנ"ל? רצוי באיזור חיפה. תודה
הודעה אחרונה מאת GUY007, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
כדי לייצב את המכונית על בוקים, צריך להרימה (אני מקווה שהמידע הזה היה ידוע לרוב משתתפי הפורום ). באיזה אמצעים אתם משתמשים כדי להרימה לגובה שיאפשר להכניס בוקים ולעבוד בנוחות מתחתה ? הג'ק של המכונית לא נועד להרים לגובה רב - הוא קצר, וגם נראה שהקשיחות המבנית שלו די מוטלת בספק כשהוא מתקרב לסוף המהלך. יש ב ACE ג'ק על גלגלים ב 120 ש"ח. מלבד אמינותו המוטלת בספק, נדמה לי שגם הוא לא מגיע גבוה מדי (בערך 30 ס"מ), ובנוסף, זרוע ההרמה גם נעה ימינה-שמאלה בזמן התנועה (ולא רק למעלה למטה), מה שיכול להיות בעייתי כשהרכב כבר ממוקם על בוק אחד (כי בזמן ההרמה בצד השני, הג'ק "גורר" את הרכב הצידה לכיוונו). ג'ק אמיתי ואיכותי אפשר לקנות בטכנו-צינור, תמורת ~1200 ש"ח - הרבה יותר מדי …
הודעה אחרונה מאת nivz, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 923 צפיות
שלום לכל חברי הפורום המכובדים . ברצוני לצבוע את פסי הקישוט (פאנלים) מצבע שחור לצבע כסוף, כמו בגדם ג'ינריישן בגולף שנת 2001. האם תוכלו להדריך אותי הכיצד ואיזה חומרים אני צריך לקנות? אם צריך לפרק או לא את פסי הקישוט ורק אז לצבוע? לפי המדריך של איציק ראיתי שהוא רק הדביק עיתונים וצבע בלי לפרק לצבע שחור (מין שחזור של הצבע), או שיש לכם המלצה על מקום טוב באזור ראשון לציון -חולון העוסק בזה במיחיר טוב שיעשה את העבודה (כל מוסך פחחות לרכב , אבל חשוב לי שיהיה מוכר). כפיר.
הודעה אחרונה מאת K-f-i-r, -
-
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
אחרי שראיתי שיש כאן הרבה קאליברים החלטתי לשאול לפני שאשאר בלי מכנסיים מהמוסך.. יש לי פיז'ו 205 1.4 שנת 1992 שעוד שנייה אני יורה בה להמתת חסד . הבעיה הפעם נזילת מים די מסיבית רק שלא ברור לי מאיפה. לפני כמה חודשים נקרעה הצינורית שמחוברת למיכל הקירור. קיצרתי קצת וחיברתי מחדש והכל היה בסדר. בשבועות האחרונים, פעם בכמה ימים האוטו כאילו יורק את המים, את כולם. אני לא מצליח לראות מאיפה. כשזה קורה אני בודק את המיכל ואותו חיבור לצינור וזה מרגיש יבש. הנוזל יורד מהחלק האחורי של איזור המנוע - בערך כן מתחת למיכל נוזל הקירור. לאיזה תקלות אפשריות לגיטימיות אני אמור לצפות מהמוסכניק ביום ראשון?
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יש לי שברולט קאוליר ויש לו נזילה מהגיר בכל פעם שאני מעביר הילוך. האם יש חומר מסוים שמתצאים למתכת הגיר לסתום את הסדק הזה לאורך זמן?
הודעה אחרונה מאת Sefi, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 34 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
ערב טוב היום לקחתי יום חופש על מנת לטפל ברכבי ובמיוחד בבלמי הרכב קניתי סט קומפלט, 2 דרמים + רפידות, 2 צלחות + רפידות. החלפתי סט אחורי, עשיתי כיוון בלמים והכל תקין, עשיתי סיבוב לראות שהכל בסדר אכן הכל בסדר בלימה יפה וחדה. כעת הגעתי לחלק הקדמי של מערכת הבלימה, לאחר פירוק הצלחות (דיסקת הבלם) החלטתי שאני רוצה לצבוע את הקליפר (ישמע לכם הזוי מה שעשיתי , אבל כבר מאוחר מידי) פירקתי את הקליפר מהרכב, לקחתי אותו למחסן ושם ניקיתי שייפתי ולבסוף צבעתי אותו (יצא מהמם דרך אגב)... כשחזרתי אל הרכב הרכבתי את הצלחות הרכבתי את הקליפרים + הרפידות החדשות ועכשיו פה כנראה התחילה הבעיה, הבאתי חבר שיעזור לי להוציא אוויר מהמערכת, וכרגיל פמפם... תפוס... פמפם... תפוס... באמת ה…
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי רציתי לדעת אם ישנה דרך לחסוך בעליות הגבוהות של טיפולים שוטפים למכונית שבאחריות המחייבת טיפול אך ורק במוסך מורשה? היום לקחתי את הסמארט מודל 2005 לטיפול קטן ראשון במוסך ה"כוכב" אחרי 15,000 ק"מ ובו רק הוחלף פילטר שמן ושמן ונדרשתי לשלם כ- 550 ש"ח (3 ליטר שמן, פילטר שמן ועבודה). אחרי יחס משפיל וויכוחים עם הפקידה שלא הסכימה שאדבר עם המנהל (ולא רצתה לקרוא לו כדי שלא יתעצבן עליה) ואסביר לו שלמרות שסמארט היא של מרצדס צריך להיות יותר פרופורציות במחיר כי זה עדיין סמארט (מכונית שמטרתה העיקרית היא - חיסכון) ורק לאחר שיחה איתו במקרה הוסכם חד פעמי על הנחה של 50% בעבודה ושילמתי "רק" 411 ש"ח וקיבלתי מתנה נחמדה. אני נוסע המון ויודע שבטיפול הבא (טיפול גדול) לא אוכל להתווכח על המ…
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
שלום לכולם בחודש האחרון יצא לי לבצע שני פרויקטים על הרכב שלי (סובארו לאונה 1987 1600 DL) הפרויקטים הם : 1)ריפוד דלדות וגג בדמוי עור 2)התקנת פנסי ערפל בתוך הגריל(תמונות המתארות את התוצאות) כל העבודה נעשתה על ידי ללא עזרה מאף אחד. משך פרויקט ריפוד האוטו בדמוי עור ערך כ 2 ימים של עבודה(לא רצופה) .הפרויקט כלל בתוכו פירוק כל הדלתות כולל כל הידיות לגורמים+פירוק של הגג (סיפור שלם-צריך לפרק חצי אוטו) החומרים: כ 4 מטרים של חומר דמוי עור +ספוג דק באובי של 1 ס"מ משך פורייקט התקנת פסי ערפל בגריל של האוטו +העברת חשמל +צביעת הגריל ומיקום הלחצן לקח כ-3שעות החומרים:חוטי חשמל +לחצן 2 מצבים 0/1+פנסי ערפל התמונות הבאות מתארות את התןדצאות של שני הפ…
הודעה אחרונה מאת Nitro_86, -
- 0 תגובות
- 733 צפיות
איזה דגמי מנוע היו - בפורד אסקורט RS1600 דור1 ? קפרי GT?(אם שני לא טועה יש דגם כזה לקפרי? - בפיאסטה דור2 XR2? - מנוע XR3I? אני מתכוון לדגם מנוע ! שרשום ברשיון! (כמו למשל של הדגם B16A2 של סיוויק) בתודה ערן
הודעה אחרונה מאת ערן-B18, -
מהבהב לי HOLD בלאנטיס 1800 שנת 96
מאת Guest roni451-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
זו פעם ראשונה שאני נכנס לפורום מכוניות זה, וכל זה משום שלהורי יש מכונית מזדה לאנטיס 1996 מנוע 1800 אוטומט כמובן. . בחצי שנה האחרונה נתקלנו בבעיה ושום מוסך (מורשה וגם לא) לא מצליח לפתור לנו אותה. אולי ידוע לכם משהו בנושא. אשמח אם תענו לי. באימייל. אז ככה כפתור ה- HOLD או שהוא לא לחוץ ואז לא מופיע נורית שלו בלוח, או שהוא כן לחוץ ומופיע נורית HOLD דולקת ברציפות בלוח. אנו נתקלנו בבעיה שה- HOLD נדלק פתאום באמצע נסיעה (שמנו לב שלרוב בעליות יותר) ושומעים את המנוע פתאום רוחש וגועש (אם אתה במהירות קצת גבוהה) והנורית שלו מהבהבת בלוח. לא דלוקה ברציפות אלא מהבהבת, והכפתור במוט ההילוכים לא מגיב ללחיצות. האפשרות היחידה לבטל מצב HOLD היא לעצור (לפעמים זה עוזר) או לכבות ולהתניע מחדש…
הודעה אחרונה מאת דני זומרשטיין, -
-
- 3 תגובות
- 786 צפיות
שלום ברשותי רכב פורד מנדאו 94 ומותקן בה מערכת הזעקה מסוג קוברה שנת 94 יש לומר שעד היום היא תפקדה מצויין וללא בעיות אך אתמול העזקה נתפסה כלומר כול האיתותים של הרכב לא כבו אלא נשארו דלוקיים וזה קרה לי כמה פעמיים לאחרונה אך אתמול כאשר ניתקתי את המינוס של המצבר בשביל העזקה העזקה לא הגיבה בכלל כאילו מתה לא מגיבה כלום סגרתי את העזקה עם מפתח שלה וכאשר פתחתי היא לא ציפצפה כמו שהיתה אמורה לעשות האם למישהו יש מושג או רעיון מה הבעיה ומה הגורם לכך?
הודעה אחרונה מאת דני זומרשטיין, -
- 5 תגובות
- 873 צפיות
שלום לכולם.. יש לי יונדאי 94 זאת בתמונה מימין... יש לי חלונות חשמל בכל הרכב והם די שחוקים אז החלפתי את כולם ואת הראשי החשמלאי אמר לי שלא כדאי להתעסק איתו זה סתם יעשה בלאגן.. אבל יש בעייה עם הראשי כי הוא רק מוריד את החלונות ולא מעלה אותם יכול להיות שישנה איזו בעייה רק עם המגעים אולי ליכלוך וכאלה ?? כי החשמלאי אפילו לא פתח אותו.. יש ספריי למגעים נכון?? מישהו נתקל בזה כבר?? תודה מראש...
הודעה אחרונה מאת semik, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 844 צפיות
שלום אנשים החלטתי לבנות כונס אוויר לאוטו סתם לפוזה חתיכה שמתלבשת על מכסה המנוע בעיקרון החלק לא יקר בכלל אבל בשביל הכיף אני רוצה להכין לבד.. אני הולך להכין אותו מפיברגלס ואני צריך קצת עזרה לפני ההכנה. קראתי כבר את הנושאים בדר בפורום וגם התייעצתי עם כמה אנשים אבל אני רוצה להיות בטוח ויש כאן אנשים שדי מבינים אז ככה: הכנתי כבר את השבלונה השתמשתי בחתיכות פח הלחמתי הכל ויצא די נחמד עכשיו להכנה עצמה.. לפי מה שהבנתי אני צריך כך: 1. יריעות סיבי זכוכית 2. פוליאסטר עם מאיץ 3 מקשה עכשיו אני מערבב את הפוליאסטר עם המקשה וטובל בו את יריעות הפיבר לאחר מכן אני עוטף את כל השבלונה ביריעות (אני משאיר את השבלונה בפנים ולא מוציא אותה) מחכה ליבוש ואז נותן עוד שיכבה של הפולי…
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
פונטו HGT 2001 עשיתי טימיננג- מותחנים,משאבה,רצועת טימיננג,רצועת עזר,מחזירי שמן+החלפת שמני גיר ומנוע ופתיחת מכסה שסתומים וסגירתו. גם פלגים. יצאתי בסדר. צריך לומר ששמתי תוסף 44 קיי בדלק. יום אחרי שמתי לב בלמדה שאני עני. לא הבנתי למה. אחרי יום אני מניע והרכב לא מניע. בדקתי והסעפת יניקה(מפלסטיק) ברחה ממקומה על הראש, החזרתי אותה. כנראה במהלך הורדת המנוע לטימיננג היא השתחררה. חזרתי שמח וטוב לב להינות מרכבי. שמתי לב כעת כי הואקום שלי נותן קריאה נמוכה(יש לי שעון ואקום). בדר"כ הוא יושב בין 18 ל 20. עכשיו כשאני נעצר הוא יורד מ20 ל 15. מבט כללי- הסעפת במקום. אין צינורות ואקום מלבד הברקס ככל שידוע לי והברקס מגיב מצויין. …
הודעה אחרונה מאת FifthGear, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום מהיום בבוקר המנוע לא מניע שוב ללא גז בשום אופן ולא משנה אם המנוע קר או חם. זו לא בעיה בקרבורטור כי הוא טופל השבוע וחוץ מזה אין קרטועים ואין בכלל כיבויי מנוע. מה זה יכול להיות? חוץ מזה שהמנוע נמצא בטמפ' עבודה ואני לוחץ על הגז בניוטרל אני רואה במראה עשן לבן מהאגזוז. מה זה? חשוב לציין כי כל שבוע לפי המדיד חסר חצי מיכל שמן ואני ממלא אותו בשמן בעל צמיגות 20W50 של סונול. (יש גם נזילות שמן קלות) על מדיד השמן אין שום סימנים מוזרים מלבד שמן שחור. שהמנוע התקרר פתחתי את מכסה הרדיאטור ושהמנוע הגיע לטמפ' עבודה המים ברדיאטור התחילו להישפך החוצה ושהמאוורר נדלק הם נכנסו חזרה למיכל ואז היה בועות במים. מה זה יכול להיות? (מדובר על דגם 70S…
הודעה אחרונה מאת stio, -
-
- 2 תגובות
- 957 צפיות
שלום לכולם יש לי שפריצים קלים של שמן בחיבור של הציריה עם הגיר הבנתי שיש שם מחזיר שמן וכנראה הוא כבר לא ממש מחזיר. לפרק את הציריה אני יודע אבל איך אני מגיע לאותו מחזיר שמן אם זה זה, או שזו גומיה שחוקה? האם זה כרוך בפירוק הגיר או שניתן לגשת מבחוץ?
הודעה אחרונה מאת nissan, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
מי שמטפל בדברים אלו ברכב שלי אין לו מד-CO, והוא אומר שהכיוון לפי האוזן מספיקה, ואף טובה יותר. האם הוא צודק? אומרים עליו שהוא אמין, עם די נסיון. הוא עשה גם כיוון שסתומים, וזה היה עם המכשיר ההוא שעושה הבהובים, זה הדרך היחידה והטובה? סליחה על הבורות והתמימות.
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 819 צפיות
הסיפור הוא ככה.. חבר שלי החנה את הרכב בבסיס במשך הלילה בבוקר כשהוא מגיע לרכב הוא מגלה שמשה מנופצת מצבר מרוקן לגמריי מסמרים בגלגלים בקיצור הפכו את כל הרכב כנראה כדי לחפש את הפאנל של המערכת שלו (בסוף לא מצאו) בקיצור הוא מחפש כרגע בדחיפות שמשה חילופית בגלל שהוא מחנה את הרכב גם היום מחוץ לבסיס אני מחפש טלפונים של אנשים שיכול להיות שיש להם כרגע במלאי שמשה ללגאסי שלו באיזור חיפה
הודעה אחרונה מאת stio, -
- 0 תגובות
- 505 צפיות
מישהו יודע מה המקט של גיר של פיזו ראלי דור 2 תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Mickael Meyer, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום האם אפשר לחבר במקביל שתי ונטות עי פיצול החוטים מונטה אחת לשניה ? האם יש מספיק הספק / מתח חשמל לנושא ? תודה
הודעה אחרונה מאת yonatanl, -
- 0 תגובות
- 778 צפיות
תודה L.A
הודעה אחרונה מאת R'n'B, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
הצרפתייה שלי החליטה שחודש בלי תיקון זה יותר מדי החלון הימני האחורי של הרכב נפל לתוך הדלת,ומסרב לעלות,כשאני מעלה אותו בעזרת הידיים הוא בקושי מחזיק... מישהו אולי מכיר דרך לסדר את הבעיה?לפחות זמנית שהחלון לפחות לא יפול כי אני לא רוצה שבאמצע הלילה יבקרו ברכב שלי (אשקלון,אחרי הכל )
הודעה אחרונה מאת jenia269, -
- 2 תגובות
- 928 צפיות
שלום לכולם.. יש לי בעיה בהנעה כשהרכב קר בלבד! מניע רק פעם שניה או רוב הזמן ,שלישית פעם בשנה הוא מפתיע ומניע פעם ראשונה מה יכול לגרום לזה?
הודעה אחרונה מאת שמר,
-
מי מחובר 88 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 452 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- לירון .ה.
- Itzik-b
- matan_mil
- WE988244
- WA_SA123
- zivk
- flytomars
- YNV
- גור אדם
- ידית
- Carjhpua
- ZvikH
- אש ברכב
- Dudi2
- Night Driver
- roiei
- RK
- David32
- פינדר
- קורן בן אשר
- iEminem
- SlowRide
- Ash1
- amirtoar
- MostlyWicked
- Supertigre
- GM0011
- Matan1515
- Gosser1860
- 318i
- צוק
- LEGACY 1.8
- xdmanxd99
- פליקס
- discoTD5
- נקודה טובה
- אהרן ג
- asix
- ניראל ג
- Pika007
- alex321
- malcishua
- ronrobin
- mitsugli
- or fiesta
- mikyl
- Jayden
- דורש
- JLoist
- itamar_by
- Arik.G
- Ben_IL
- ArikB
- ExeAction
- Vorlorg
- gorelshv
- TZR84
- yuvk
- Seriesone
- blackice
- Camaro 92
- חיים יוד
- waterman
- gollu
- Lamalo
- gadik6
- Yondalar
- Stav132
- Merofaza
- itsik170
- IsraelR
- srool
- gozal
- דרורסססס
- pooh-bear
- topop
- tan tan
- Gavrik
- הרקוליטו
- earstuff
- יבגניפ
- שןשן
- SurfHigh
- Shay_u
- יובל .מ.
- chesh
- GTI33
- Nadav_funcky_Cat