Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[פיאט אונו 93'] בעיות הנעה ועשן לבן מהאגזוז


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 6932 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עם כל הכבוד לקודמיי , אני הייתי נזהר מלהגיע למסקנות נמהרות,כל כך מהר, למרות התאור הציור של סטיו,מהכרותי הקצרה איתו, הבחור מגיע למסקנות , מהר מדי , ומספיד את רכבו בטרם עת!

ולעינינו הרכב היה אצלי שבוע שעבר כאמור לטיפול קרבורטור, מלבד קרבורטור"בתול" ומצמד מחליק וגמור,והזעות מתחת למפלג באזור הגיר, הרכב ניראה שמור יחסית, ללא סימני רתיחה , וסימני אטם ראש פרוץ,למרות אבוד המים הגדול יחסית, הייתי מייחס זאת לפקקי מים בבלוק, ואת הבעבוע במיכל עבוי, לתרמוסטט תפוס, יש לנסות להחליף טרמוסטט תחילה, לפני שמורידים ומפרקים ראש מנוע!

כולי תקווה שאני צודק , וקודמי טעו, וזאת רק לטובת סטיו!

בברכה

צביקה

אם הבעיה היא בפקקי המים, מה הבעיה לאתר את זה כשהמנוע מונע? יראו שם רטיבות באופן מובהק, לא?

ואם יש שמן על הפלגים, זה אומר ששמן נכנס לצילינדרים מכיוון כלשהוא.

 

ודבר אחרון, לא יעבירו אותך טסט עם מנוע מעשן.

 

אבל הכי טוב זה מוסך...

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.

 

איין לך בעיה בטרמוסטט יש לך בעיה במנוע!!!

אים תרצה עזרה תפנה אלי בפרטי.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן נשמע שהאוטו שלך שותה מים ואוכל שמן.

 

הבועות במיכל עודפים מצביעות על בריחת קומפרסיה, והעשן הלבן מצביע על מים שנשרפים או שמן.

 

ואכן נשמע כמו בעיה בראש המנוע (סביר להניח אטם).

 

כמה זמן אתה יכול לנסוע ככה? כל עוד תוסיף מים ושמן בצורה סדירה הוא ייסע לך (אבל יהיה קשה מאוד להניע).

 

כדאי לך לקפוץ למוסך שם יסדרו את זה במחיר של כאלף שח (תלוי בתקלה כמובן).

שלום.

למה אתה מדבר שטויות!!!

איך יכול להיות שאטם ראש עולה 1000 ש"ח ?.

אמנם אטם לבד עולה בסביבות 80 ש"ח אבל מה תעשה איתו "מרק" ?

ידידי עבודת שיפוץ ראש כמו שצריך עולה +- 2000 ש"ח ולמה מיכיון שהרכב נסע הרבה קילומטרים

ולא יתכן שהראש לא אכול האימאימא שלו הבנתה!!!

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכונים:

 

אחרי החלפת הרדיאטור, אין נזילות מים בכלל. (עכשיו אני יכול לראות את מפלס נוזל הקירור גם בלי לפתוח את הפקק ולהציץ פנימה כי עכשיו המיכל שקוף). המנוע לא מתחמם בכלל.

 

לגבי נזילות השמן- גם לאחר החלפת מחזיר שמן אחורי נזילות השמן ממשיכות לחגוג. רואים זאת בבירור מתחת למכסה המנוע. כנראה אבחנת המוסך לתקלה במחזיר שמן אחורי נכשלה או שהיה נזילות גם משם. מידי פעם לאחר חנייה רואים טיפות שמן על הכביש מתחת לאוטו.

בוודאות אין חדירת מים לשמן או ההפך. העיניין נבדק ע"י מכונאי במוסך מורשה פיאט, מכונאי במוסך הרגיל שלי (מורשה משרד התחבורה) וחשמלאי רכב שהוא גם בן דוד שלי.

 

לגבי בעיית העשן הלבן:

העשן יוצא אך ורק שהמנוע נמצא בטמפ' עבודה וגם זה אך ורק בלחיצה אגרסיבית על הגז וגם זה לא תמיד!

כלומר: אתמול בערב בשעה 22:00 לחצתי גז בניוטרל ויצא עשן לבן מהאגזוז.

היום בצהריים בשעה 13:00 המנוע היה גם בטמפ' עבודה ולא יצא עשן מהאגזוז למרות שהדבקתי את הדוושה לרצפה!

 

חשוב לציין שאני שם את היד ליד האגזוז שהמנוע פועל אני לא מרגיש כלום חוץ מאויר שיוצא.

 

בנוגע לצריכת הדלק: אתמול מלאתי דלק עד הסוף, ומאז נסעתי כ- 20 ק"מ בנסיעות עירוניות בלבד (היו לי סידורים..), חלקם עם מזגן פועל ומד הדלק מראה עדיין שיש פול דלק, מיכל מלא! זה בחיים לא היה ככה, במצב כזה פעם מד הדלק היה יורד לפחות בקו אחד.

 

הרכב נוסע מצויין (אני יכול להגיע גם ל 120 קמ"ש בהילוך חמישי והמנוע עדיין לא יתאמץ ועדיין יישאר שקט), בעליות הרכב סוחב מצויין במיוחד לאחר שיפוץ הקרבורטור והחלפץ הקלאץ', (אני יכול להגיע ל- 100 קמ"ש בעלייה רצינית בהילוך שלישי, אבל עם מזגן פועל אני לא עובר 60 קמ"ש).

 

האם יש סיכוי שלא מדובר בתקלת ראש מנוע וצריך רק לכוון שם משהו?

 

תודה מראש..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכונים:

 

אחרי החלפת הרדיאטור, אין נזילות מים בכלל. (עכשיו אני יכול לראות את מפלס נוזל הקירור גם בלי לפתוח את הפקק ולהציץ פנימה כי עכשיו המיכל שקוף). המנוע לא מתחמם בכלל.

 

לגבי נזילות השמן- גם לאחר החלפת מחזיר שמן אחורי נזילות השמן ממשיכות לחגוג. רואים זאת בבירור מתחת למכסה המנוע. כנראה אבחנת המוסך לתקלה במחזיר שמן אחורי נכשלה או שהיה נזילות גם משם. מידי פעם לאחר חנייה רואים טיפות שמן על הכביש מתחת לאוטו.

בוודאות אין חדירת מים לשמן או ההפך. העיניין נבדק ע"י מכונאי במוסך מורשה פיאט, מכונאי במוסך הרגיל שלי (מורשה משרד התחבורה) וחשמלאי רכב שהוא גם בן דוד שלי.

 

לגבי בעיית העשן הלבן:

העשן יוצא אך ורק שהמנוע נמצא בטמפ' עבודה וגם זה אך ורק בלחיצה אגרסיבית על הגז וגם זה לא תמיד!

כלומר: אתמול בערב בשעה 22:00 לחצתי גז בניוטרל ויצא עשן לבן מהאגזוז.

היום בצהריים בשעה 13:00 המנוע היה גם בטמפ' עבודה ולא יצא עשן מהאגזוז למרות שהדבקתי את הדוושה לרצפה!

 

חשוב לציין שאני שם את היד ליד האגזוז שהמנוע פועל אני לא מרגיש כלום חוץ מאויר שיוצא.

 

בנוגע לצריכת הדלק: אתמול מלאתי דלק עד הסוף, ומאז נסעתי כ- 20 ק"מ בנסיעות עירוניות בלבד (היו לי סידורים..), חלקם עם מזגן פועל ומד הדלק מראה עדיין שיש פול דלק, מיכל מלא! זה בחיים לא היה ככה, במצב כזה פעם מד הדלק היה יורד לפחות בקו אחד.

 

הרכב נוסע מצויין (אני יכול להגיע גם ל 120 קמ"ש בהילוך חמישי והמנוע עדיין לא יתאמץ ועדיין יישאר שקט), בעליות הרכב סוחב מצויין במיוחד לאחר שיפוץ הקרבורטור והחלפץ הקלאץ', (אני יכול להגיע ל- 100 קמ"ש בעלייה רצינית בהילוך שלישי, אבל עם מזגן פועל אני לא עובר 60 קמ"ש).

 

האם יש סיכוי שלא מדובר בתקלת ראש מנוע וצריך רק לכוון שם משהו?

 

תודה מראש..

יש צורך לברך על המוגמר, לשיר הלל, ולהודות לאל שיש ברשותך רכב תקין,

כמעט ב99.5 אחוזים, למרות שחזית שחורות לגבי מצב רכבך, אני הייתי האופטימי, והודעתי כבר מזמן שההרהוליד עכבר, ומכוניתך לאחר הטיפול בקרבורטור, ובמצמד, והחלפת הרדיאטור+מחזיר השמן,

החזירו לפיאט את נעוריה!

סע לשלום ידידי, רכבך תקין המפתחות בפנים!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש צורך לברך על המוגמר, לשיר הלל, ולהודות לאל שיש ברשותך רכב תקין,

כמעט ב99.5 אחוזים, למרות שחזית שחורות לגבי מצב רכבך, אני הייתי האופטימי, והודעתי כבר מזמן שההרהוליד עכבר, ומכוניתך לאחר הטיפול בקרבורטור, ובמצמד, והחלפת הרדיאטור+מחזיר השמן,

החזירו לפיאט את נעוריה!

סע לשלום ידידי, רכבך תקין המפתחות בפנים!

בברכה

צביקה

תודה צביקה!

:-)

 

עכשיו רק נשאר להביא את האוטו למוסך בחודש הבא לטיפול 10000,החלפת רצועת תזמון ותיקון הנזילות שמן שנותרו, להחתים את הספר טיפולים ולהעביר את האוטו טסט!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6932 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...