Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

רציתי לדעת אם ישנה דרך לחסוך בעליות הגבוהות של טיפולים שוטפים למכונית שבאחריות המחייבת טיפול אך ורק במוסך מורשה?

היום לקחתי את הסמארט מודל 2005 לטיפול קטן ראשון במוסך ה"כוכב" אחרי 15,000 ק"מ ובו רק הוחלף פילטר שמן ושמן ונדרשתי לשלם כ- 550 ש"ח (3 ליטר שמן, פילטר שמן ועבודה).

אחרי יחס משפיל וויכוחים עם הפקידה שלא הסכימה שאדבר עם המנהל (ולא רצתה לקרוא לו כדי שלא יתעצבן עליה) ואסביר לו שלמרות שסמארט היא של מרצדס צריך להיות יותר פרופורציות במחיר כי זה עדיין סמארט (מכונית שמטרתה העיקרית היא - חיסכון) ורק לאחר שיחה איתו במקרה הוסכם חד פעמי על הנחה של 50% בעבודה ושילמתי "רק" 411 ש"ח וקיבלתי מתנה נחמדה.

אני נוסע המון ויודע שבטיפול הבא (טיפול גדול) לא אוכל להתווכח על המחיר ואצטרך לשלם הרבה יותר.

אני מכיר את המחירים של מוסכים רגילים וכולם הרבה יותר זולים אבל לא יכול לטפל בהם כי האחריות מגבילה אותי ובעלי המוסכים ממש מנצלים את זה.

אודה לכם אם תייעצו לי איך אוכל לחסוך בטיפול הבא?

ולהזהיר את כל בעלי הסמארט מיחס מזלזל במיוחד של הפקידה במוסך שגרם לי להתחרט לראשונה על הקנייה ולהבין באמת את ההבדל ביחס כלפי בעלי מרצדס לבעל סמארט.

אסף

פורסם

שמן 5 ליטר איכותי בוא נניח: 100 ש"ח , ואתה צריך רק 3 ליטר.

פילטר שמן : בוא נגיד עוד 100 ש"ח

הם רצו לקחת על עבודה של גג חצי שעה: 350 ש"ח???:shock2:

 

וכל זה במסגרת האחריות?

 

זאת גניבה לאור יום ,אני בשוק :shock:

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

יש יותר ממוסך אחד שבו אתה יכול להעביר טיפולים במסגרת האחריות.

לפני הטיפול הבא, תעשה סיבוב בין כל המוסכים המורשים, ותיראה איפה תיקבל את ההצעה הכי טובה.

פורסם

כעיקרון אין ברירה אלא לטפל או במוסך מורשה או במוסך מרכזי עד שתפוג האחריות על הרכב

אולם, יש כמה מוסכים מורשים באיזור מגוריך ובאיזור זה עליך למצוא את ההצעה הטובה ביותר

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

מ-ינואר 03 בעל רכב יכול לבצע טיפול ברכב בכל מוסך מורשה משרד התחבורה.(להחלטה ניתן

תוקף של בית המשפט)

בתנאי שירשום את מהות הטיפול בספר הרכב +חשבונית שבה יצוין סוג החלפים .

מבלי לאבד את האחריות.וגם למוסכים המורשים מותר להרכיב חלפים תחליפיים.

כך שאתה יכול לבחור ולברר מחירים לפני ביצוע העבודה.

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

פורסם
כעיקרון אין ברירה אלא לטפל או במוסך מורשה או במוסך מרכזי עד שתפוג האחריות על הרכב

אולם, יש כמה מוסכים מורשים באיזור מגוריך ובאיזור זה עליך למצוא את ההצעה הטובה ביותר

 

שלום.

כעיקרון אתה כותב שטויות ולמה?

משנת 03 מותר לכול בעל רכב חדש ולא משנה איזה רכב לתקן את ריכבו בכול מוסך מורשה אים רשיון מישרד התחבורה, ולא חייב מוסך שרות של היבואן ואני מדגיש "מבלי לפגוע בזכויות בעל הרכב לאחריות החברה"

 

איין יותר קשירת חבל הטבור במתן טיפולים במוסכי החברה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...