Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזילה מהנשם באיביזה


ami123
שימו לב! השרשור הזה בן 6950 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב

 

לפני כמה חודשים עברתי לשמן חצי סינטטי 15/40 במקום ה25/50 מינרלי שהיה לי עד עכשיו ומאז התחילה נזילה קטנה בנשם מנוע, בערך חצי ליטר בחודש, איך אני פותר נזילה בנשם מנוע חוץ מלעבור לשמן סמיך יותר?

וגם איך אני בודק אם היוניט חום(היוניט שמפעיל את המאווררים ברגע שהמנוע מתחמם) פועל כמו שצריך?

הרכב הוא סיאט איביזה 95.

תודה

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנשם מנוע אין נזילה , אם האוטו מעשן או יש יותר מידי שמן במנוע נפלטים מהנשם כמויות גדולות של אדי שמן שיוצרים שלוליות שמן .

 

בדיקת יוניט מאוורר היא פשוטה מאוד , אם המאוורר נפתח מאוחר או נפתח לא מספיק זמן ויש עלייה במחוג אז צריך להחליף יוניט !

JDM :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באביזה המחוג של השעעון חום מנוע אמור להיות עומד ישר ואיך שהוא עובר את החצי צריך להדלק המאוורר

תבדוק כאשר האוטו עומד והחלונות פתוחים בניוטרל ובלי מוזיקה

אתה תשמע את המאווררים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

דרך האגזוז האוטו לא מעשן בכלל, כנראה שיש יותר מידי אדי שמן ולכן נוצרת הצטברות של שמן וזה נוזל, ברמה של שניים שלוש טיפות כל פעם שאני עוצר.

איך אני פותר את זה?

 

באביזה המחוג של השעעון חום מנוע אמור להיות עומד ישר ואיך שהוא עובר את החצי צריך להדלק המאוורר

תבדוק כאשר האוטו עומד והחלונות פתוחים בניוטרל ובלי מוזיקה

אתה תשמע את המאווררים

המאווררים נדלקים אבל השעון חום תמיד, אבל תמיד ממש בהתחלה שלו, הוא לא עולה בכלל.

כשאני מניע את האוטו המחוג עולה טיפה ושם הוא נשאר במשך כל הנסיעה, אני ידוע שזה לא תקין האם הבעיה יכולה לנבוע מיוניט חום תקול? מה היוניט חום אמור לעשות חוץ מלהראות את החום בשעון?

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אני בודק אם הטרמוסטט נפתח בזמן? השעון חום לא מראה לי תצוגה אז אני לא יודע אם החום עולה או לא.

 

וגם ביצעתי את הבדיקה של לגעת בצינור העליון והתחתון אבל שניהם היו חמים ולא הבנתי מה להסיק מזה כי אני לא יודע בכלל אם יש לי טרמוסטט באוטו.

 

חיב להיות פיתרון כלשהו לזה שמצטבר שמן על הנשם והוא נוזל, אני לא יכול להמשיך להרוס את הכבישים ע"י השמן שנוזל מהמנוע.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6950 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...