שגב
-
הודעות
14 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי שגב
-
רכב במצב מצויין עבר בעלות שלוש פעמים במשפחה! מתחייב על הכל!!!! יד רביעית,הכל שמור ומקורי במצב מעולה כל הטיפולים האפשריים. לפרטים : אבי 050-7836850
-
כמו שכתוב : גאנטים מקוריים 1.6 +צמיגים 600ש"ח , גמיש לפרטים: 050-7431483 שגב
-
avram ! כמה שאלות שיכולות לעזור לך להשיג פתרון טוב: איזה רכב הם שכרו? מה הנזק בדיוק לרכב? שאלת אותם עם איזה מוסך הסדר הם עובדים בקרית שמונה ולגשת אליו לקבל הצעת מחיר? זה יכול להוזיל לך את העלות! איך הם קבעו את גובה הנזק? ותבקש שיבדקו בחוזים קודמים אולי הנזק מצויין שם! נ.ב בחברות השכרה שמשות,צמיגים, ומרכב תחתון לא מבוטח! במקרה של נזק השוכר משלם את מלוא הנזק! לידע כללי!
-
קומפוננט FNQ2614 רוקפורד פוסגייט 6.5 אינצ', חדש מחו"ל, לא הורכב מעולם!!! מחיר מציאה!!! לא כחדש אלא חדש!!! הסידרה הכי גבוהה של רוקפורד לקומפוננט!!! חדש עולה מעל 3000 שקל. אני רוצה עליו 2000 שקל 052-4316853 או בפרטי, עידן קישור לביקורות: http://www.cardomain.com/item/ROCFNQ2614 6.5" Components Proprietary molded ABS baskets on midrange Rubber surround 0.75" (20mm) aluminum tweeter dome with silk surround 24dB/octave symmetrical lowpass/highpass 3-layer glass fiber composite cone 1.25" multilayered copper voice coil 3 versatile tweeter mounting systems: surface, flush, wedge Optical tweeter protection 100 watts RMS / 200 watts peak
-
אחרי מאמצים רבים מצאתי אופנוע אחד שנמצא ב"קלי אופנועים" - אותו אני הולך לבדוק... אבל אם מישהו מכיר מישהו שיש לו את האופנוע ואפילו שהוא לא מעוניין למכור, אודה אם יוכל להשיג לי טלפון או כל דרך התקשרות אחרת. עידן.
-
לבנה , 96 , רביעית , טסט ל- 10 חודשים , 137K , ה''כ , כרית אויר . תוספות: סאן רוף ,אגזוז רמוס טורבו דיזיין, קפיצי הנמכה ,הכל במצב מעולה. טיפולים שנעשו לאחרונה: הוחלף מנוע צעדים, מצבר באחריות, ברקסים , טיפול 10 לפני בערך 500 ק''מ. הרכב מלוקק ויחסית מקורי , 050-7431483 שגב תמונות: __________________
-
שנת 89 מצב מצויין מכני , וקוסמטי , 054-6490962 חיים. האופנוע של חבר לא בה"פ.
-
יעוץ לרכישת רכב עד 15000 - המטרה: חיסכון באמצעים
שגב פרסם הודעה בנושא של zoobin בתוך ייעוץ ברכישת רכב
רכבים אוטומטים מהשנים הללו ידועים כזוללי דלק כתוצאה מהבלאי, הצריכה גבוהה יותר (הכל יחסי) ובקשר למכוניות שהזכרת, בד''כ אין הגה כוח.. והמלצתי אליך היא דייטסו שרייד, רכב שידוע באמינותו . ואפילו תוכל להתפנק באוטומט. -
כמו השנתון הקודם לה כמעט ולא נעשו שינויים ....דיי מאכזב תנסו את ה300 סי של קרייזלר!!! רכב ברמה גבוהה מנסיון..
-
שנת 92 1400 יד 5 160K טסט לשנה צבע לבן יפיפיה ,מזגן ,מגנזיום,מערכת, 0577787212 15K גמיש........ אבי הרכב לא שלי של חבר......
-
מחפש פאנל לפיוניר deh-p6100r בדחיפות שגב 050-7431483
-
בקשר לצינור שלא מוביל לשום מקום, דבר זה קיים בהרבה רכבים כגון: מזדה, מטרתו להוריד לחצים מהמערכת \עודפים, בכל אופן תבדוק ותשווה עם רכב דומה , ובקשר לאיבוד הנוזלים, איבוד של ליטר ב- 100 ק''מ זה המון .... תבדוק תקינות מערכת קירור.
-
וכנ''ל על גובה רפידות ברקס.
-
עליה של אדי שמן מהמנוע לנשם נגרמת כתוצאה מבלאי של המנוע ושחיקתו, ובקשר ליוניט, תשאיר את הרכב דלוק ותראה אם הטרמוסטט נפתח בזמן,
-
106 ראלי כמובן!
-
החלפת רצועת טיימינג ברכב זה דבר חשוב מאוד , במקרה והיא נקרעת היא תגרום לך נזק מיותר לכיס ולראש מנוע , אני לא חושב שהעניין כל-כך לחוץ כמו שהמוסך אומר אבל תחליף בזמן הקרוב כדי למנוע בעיות בעתיד.
-
מאור היקר..... לפי נסיוני בבעיות מהסוג הזה... רטיבות בפלאג הימני שלך נובעת מבעיה ב"רינג", זאת אומרת שהרינג שלך לא תקין ועולה ממנו שמן שבעצם מרטיב לך את הפלאג וגורם לניצוץ לא תקין משמעו, לסחיבה נמוכה יותר ושריפת שמן. המלצתי אליך, לא להזניח, בעיה זו גוררת עוד בעיות אחריה .... רק להמחשה... היה לי בעבר פיאסטה ישנה שכל יום צריך לייבש לה את הפלאגים כדי לנסוע ...לאחר 30 ק''מ בערך היא כבר לא מניעה ..כתוצאה מרטיבות בפלאגים...
-
מחפש פונטו קבריולט לבנה ..... תודה לפונים ... שגב.... 050-7431483
-
מחפש פס פלסטיק ניפוח,לכנף קדמית שמאלית (בקו הנהג). ומכסה מקורי אחד לג'אנט של הראלי. מעוניין להחליף... או לקנות ... שגב 050-7431483
-
מחפש פס קישוט קדמי שמאלי (בקו הנהג). ומכסה מקורי אחד לג'אנט של הראלי. מעוניין להחליף או לקנות ... שגב 050-7431483
-
שלום לכולם...... לפני שבוע היתה לי בעיה בראלי של עמידה בטורים יציבים כשהרכב בהילוך סרק...... ישר עליתי על הבעיה ! מנוע צעדים!...... וכמובן הזמנתי והחלפתי ....והבעיה נפתרה..... כיום כשאני נוסע על הרכב הכל בסדר הכל יציב ומתפקד כמו שצריך.... אבל מידי פעם בלי קשר למשך הנסיעה חום מנוע או שום גורם אחר .... הטורים נופלים בהילוך סרק כשאני יורד מהילוך! והרכב מתכבה (רק מידי פעם).... ולאחר שזה קורה ...נדלקת לי מנורה כתומה עם האות "K" ... ודבר חדש ומוזר קרה לי אתמול.. הרכב לא עמד על טורים בהילוך סרק...והתכבה . (כאילו הלך מנוע צעדים שוב פעם) לאחר שתי הנעות הכל הסתדר והנסיעה היתה חלקה מהנה ורגילה לחלוטין הטורים היו יציבים הכל עבד כמו שצריך....... בטח לכמה מכם יש נסיון יותר עשיר עם הבעיות מהסוג הזה אשמח לקבל חוות דעת....
-
למכירה פורד פיאסטה שנת 89 צבע לבן עם גיר חמש הילוכים ..... מנוע במצב טוב הוחלף לפני כ-4 שנים... בכללית הרכב במצב טוב .... פנים הרכב זקוק לקוסמטיקה .... טסט לעוד חודש.... דורש עליה מחיר לא רציני.. בטלפון- 050-7431483 או בה''פ.. נ.ב -- מחפש פונטו קבריולט......
-
מחפש פונטו קבריולט כבר חצי שנה ללא תוצאות ...... מי שיוכל לתת הצעות? ובמידה והעיסקה תיסגר, יתוגמל בצורה יפה אני לא קונה בכל מצב אבל! הכל אפשרי ............... שגב...... 050-7431483 או בה''פ...
