avram !
כמה שאלות שיכולות לעזור לך להשיג פתרון טוב:
איזה רכב הם שכרו?
מה הנזק בדיוק לרכב?
שאלת אותם עם איזה מוסך הסדר הם עובדים בקרית שמונה ולגשת אליו לקבל הצעת מחיר?
זה יכול להוזיל לך את העלות!
איך הם קבעו את גובה הנזק?
ותבקש שיבדקו בחוזים קודמים אולי הנזק מצויין שם!
נ.ב בחברות השכרה שמשות,צמיגים, ומרכב תחתון לא מבוטח!
במקרה של נזק השוכר משלם את מלוא הנזק!
לידע כללי!
קומפוננט FNQ2614 רוקפורד פוסגייט 6.5 אינצ', חדש מחו"ל, לא הורכב מעולם!!! מחיר מציאה!!!
לא כחדש אלא חדש!!!
הסידרה הכי גבוהה של רוקפורד לקומפוננט!!! חדש עולה מעל 3000 שקל.
אני רוצה עליו 2000 שקל
052-4316853 או בפרטי, עידן
קישור לביקורות: http://www.cardomain.com/item/ROCFNQ2614
6.5" Components
Proprietary molded ABS baskets on midrange
Rubber surround
0.75" (20mm) aluminum tweeter dome with silk surround
24dB/octave symmetrical lowpass/highpass
3-layer glass fiber composite cone
1.25" multilayered copper voice coil
3 versatile tweeter mounting systems: surface, flush, wedge
Optical tweeter protection
100 watts RMS / 200 watts peak
אחרי מאמצים רבים מצאתי אופנוע אחד שנמצא ב"קלי אופנועים" - אותו אני הולך לבדוק...
אבל אם מישהו מכיר מישהו שיש לו את האופנוע ואפילו שהוא לא מעוניין למכור, אודה אם יוכל להשיג לי טלפון או כל דרך התקשרות אחרת.
עידן.
רכבים אוטומטים מהשנים הללו ידועים כזוללי דלק כתוצאה מהבלאי, הצריכה גבוהה יותר (הכל יחסי)
ובקשר למכוניות שהזכרת, בד''כ אין הגה כוח.. והמלצתי אליך היא דייטסו שרייד, רכב שידוע באמינותו .
ואפילו תוכל להתפנק באוטומט.
בקשר לצינור שלא מוביל לשום מקום, דבר זה קיים בהרבה רכבים כגון: מזדה, מטרתו להוריד לחצים
מהמערכת \עודפים, בכל אופן תבדוק ותשווה עם רכב דומה , ובקשר לאיבוד הנוזלים, איבוד של ליטר ב- 100 ק''מ זה המון .... תבדוק תקינות מערכת קירור.