Jump to content

שגב

  • הודעות

    14
  • כאן מאז:

הנקודות של שגב

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. רכב במצב מצויין עבר בעלות שלוש פעמים במשפחה! מתחייב על הכל!!!! יד רביעית,הכל שמור ומקורי במצב מעולה כל הטיפולים האפשריים. לפרטים : אבי 050-7836850
  2. כמו שכתוב : גאנטים מקוריים 1.6 +צמיגים 600ש"ח , גמיש לפרטים: 050-7431483 שגב
  3. avram ! כמה שאלות שיכולות לעזור לך להשיג פתרון טוב: איזה רכב הם שכרו? מה הנזק בדיוק לרכב? שאלת אותם עם איזה מוסך הסדר הם עובדים בקרית שמונה ולגשת אליו לקבל הצעת מחיר? זה יכול להוזיל לך את העלות! איך הם קבעו את גובה הנזק? ותבקש שיבדקו בחוזים קודמים אולי הנזק מצויין שם! נ.ב בחברות השכרה שמשות,צמיגים, ומרכב תחתון לא מבוטח! במקרה של נזק השוכר משלם את מלוא הנזק! לידע כללי!
  4. קומפוננט FNQ2614 רוקפורד פוסגייט 6.5 אינצ', חדש מחו"ל, לא הורכב מעולם!!! מחיר מציאה!!! לא כחדש אלא חדש!!! הסידרה הכי גבוהה של רוקפורד לקומפוננט!!! חדש עולה מעל 3000 שקל. אני רוצה עליו 2000 שקל 052-4316853 או בפרטי, עידן קישור לביקורות: http://www.cardomain.com/item/ROCFNQ2614 6.5" Components Proprietary molded ABS baskets on midrange Rubber surround 0.75" (20mm) aluminum tweeter dome with silk surround 24dB/octave symmetrical lowpass/highpass 3-layer glass fiber composite cone 1.25" multilayered copper voice coil 3 versatile tweeter mounting systems: surface, flush, wedge Optical tweeter protection 100 watts RMS / 200 watts peak
  5. אחרי מאמצים רבים מצאתי אופנוע אחד שנמצא ב"קלי אופנועים" - אותו אני הולך לבדוק... אבל אם מישהו מכיר מישהו שיש לו את האופנוע ואפילו שהוא לא מעוניין למכור, אודה אם יוכל להשיג לי טלפון או כל דרך התקשרות אחרת. עידן.
  6. לבנה , 96 , רביעית , טסט ל- 10 חודשים , 137K , ה''כ , כרית אויר . תוספות: סאן רוף ,אגזוז רמוס טורבו דיזיין, קפיצי הנמכה ,הכל במצב מעולה. טיפולים שנעשו לאחרונה: הוחלף מנוע צעדים, מצבר באחריות, ברקסים , טיפול 10 לפני בערך 500 ק''מ. הרכב מלוקק ויחסית מקורי , 050-7431483 שגב תמונות: __________________
  7. שגב

    השכרת רכב בגרמניה

  8. שנת 89 מצב מצויין מכני , וקוסמטי , 054-6490962 חיים. האופנוע של חבר לא בה"פ.
  9. רכבים אוטומטים מהשנים הללו ידועים כזוללי דלק כתוצאה מהבלאי, הצריכה גבוהה יותר (הכל יחסי) ובקשר למכוניות שהזכרת, בד''כ אין הגה כוח.. והמלצתי אליך היא דייטסו שרייד, רכב שידוע באמינותו . ואפילו תוכל להתפנק באוטומט.
  10. כמו השנתון הקודם לה כמעט ולא נעשו שינויים ....דיי מאכזב תנסו את ה300 סי של קרייזלר!!! רכב ברמה גבוהה מנסיון..
  11. שנת 92 1400 יד 5 160K טסט לשנה צבע לבן יפיפיה ,מזגן ,מגנזיום,מערכת, 0577787212 15K גמיש........ אבי הרכב לא שלי של חבר......
  12. מחפש פאנל לפיוניר deh-p6100r בדחיפות שגב 050-7431483
  13. בקשר לצינור שלא מוביל לשום מקום, דבר זה קיים בהרבה רכבים כגון: מזדה, מטרתו להוריד לחצים מהמערכת \עודפים, בכל אופן תבדוק ותשווה עם רכב דומה , ובקשר לאיבוד הנוזלים, איבוד של ליטר ב- 100 ק''מ זה המון .... תבדוק תקינות מערכת קירור.
  14. וכנ''ל על גובה רפידות ברקס.
  15. עליה של אדי שמן מהמנוע לנשם נגרמת כתוצאה מבלאי של המנוע ושחיקתו, ובקשר ליוניט, תשאיר את הרכב דלוק ותראה אם הטרמוסטט נפתח בזמן,
×
×
  • תוכן חדש...