Jump to content

s.m production

  • הודעות

    30
  • כאן מאז:

הנקודות של s.m production

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. תודה רבה לכם על העזרה אני אבדוק... אז ככה הסימפטומים הם שהרכב לא עובר את ה40 קמ"ש אחלה לאחר מספר דקות של נסיעה הוא לא סוחב יותר משני אנשים באוטו צריכת הדלק שלו הוכפלה אפילו יותר ממש נורא בגלל זה השבתתי אותו כי סתם קיבלתי עצבים מצטער על התגובה המאוחרת לא הייתי בבית פשוט דני אני אבדוק ואודיע לך
  2. שלום לכולם יש לי יונדאי לנטרה ולפני כמה ימים הלך לי חיישן מד כמות האוויר הרכב עבר בדיקה במחשב וכך נמצאה הבעייה זו יונדאי שנת 94 לכל המעוניין לדעת בכל אופן אני גר באיזור הדרום ואין לאף אחד מושג איך משיגים את החלק דיברתי עם עשרות מוסכים באזור המרכז מורשים וגם לא מורשים לאף אחד אין ואמרו לי שגם אם יהיה המחיר הוא אסטרונומי מישהו מכיר בעייה זו?? זה ממש דחוף האוטו מושבת כבר כמה ימים ואני נואש תודה לכל העוזר
  3. תראה אני יש לי חניה בבית שהיא אינה מקורה לכן עטפנו אותה מסביב בנילון אבל זה יצר לנו המון בלאגן וכאבי ראש מבחינת הרוחות שהיו לנו שתבין ברגע שיש רוח אתה גם מבזבז המון צבע וגם לא מרסס נכון והצבע יוצא "חולי" ולא אחיד יש לנו חלקים באוטו שנראים כך אבל אפשר להגיע ליותר עם התנאים הנכונים בקשר לעבודה עם הפיסטולט זו לא הבעייה חצי שעה של עבודה ואתה כבר מיומן עכשיו הציור על מכסה המנוע זה ציור שנעשה ע"י אומן בתחום
  4. הצביעה נעשתה בבית בחניה עטופה בנילון שימוש בקומפרסור בלבד כל הצביעה נעשתה עם צבעים מיועדים לרכב..
  5. כן אני מערד אחי.. בקשר לגלגלים שגולף העיר אתה צודק במאת האחוזים שזה מבאס שאנחנו עם גלגלי 14 וטאסות אבל התקציב נגמר אחי גם זה יגיע בהמשך... בכל אופן תודה על התגובות...
  6. שלום אנשים..כבר מזמן אני ואבא שלי התחלנו פרויקטים על הרכבים שלנו אומנם רכבים ממש לא קשורים לשום דבר אבל אנחנו קשורים אליהם וזה מספיק..הרכבים שלנו הם יונדאי לנטרה ופיאט טמפרה רכבים שנת 94 עשינו הכל לבד התחלנו מאפס אנחנו די חובבנים אבל מרוצים מה אתם אומרים: הנה הרכבים לפני: יונדאי
  7. תראה התיקון של החצאית זה בדיוק 5 דקות הבעייה יעלה לך בערך 50 שקלים תיקון עצמי אבל ישאר לך חומר לעוד 20 תיקונים.. הבעייה היא הצבע של הרכב אם הוא לבן אז אין בעייה יש ספריי נהדר של יעקובי שעושה את העבודה אבל עם הצבע מורכב יותר אתה כבר תצטרך להכין צבע מיוחד וזה לא משתלם.. מה שאתה צריך לתיקון הוא: נייר שיוף+נייר מים דבק אפוקסי לפלסטיק זה בא בתור פלסטלינה כזו כחולה ובפנים היא לבנה וספריי צבע מתאים השלבים לתיקון הם: אתה צריך לחרוץ בסדק עצמו כדי שתוכל להחדיר שם קצת פלסטלינה אני עושה את זה עם דיסק חיתוך במידה ואין לך אתה יכול עם משייף או סכין עם שיניים מה שבראש שלך אחרי שחרצת חריץ על הסדק עצמו תשייף קצת את המקום ואז תמלא בפלסטלינה כדי להחליק אותה שיהיה נוח יותר לעבודה תרטיב קצת את הידיים זה עוזר אחרי שמילאת את החריץ קח נייר שיוף ותשייף את המקום עד שהמקום יראה אחיד תשתדל שתישאר פלסטלינה רק בתוך החריץ ולא מסביב ,אחרי זה שיוף עדין עם ניר מים וזהו המקום מוכן לצביעה בצבע הרצוי. הנה במקרה אני תיקנתי את הפגוש שלי לאחר תאונה קטנה (פתחתי נושא בעניין) אבל אם לא ראית הנה התמונה לפני ואחרי, בתיקון אני השתמשתי גם ברשת חיזוק אחורית כי שם היה ממש פיצוץ!! אז בעיקרון לא ממש יקר 150 שקלים לתיקון של הענין ובטוח שתקבל עבודה יותר מקצועית משלי ושלך אבל אני יותר נהנה לעשות דברים לבד מקווה שגם אתה.
  8. זה שילוב של שני טמבונים?? או תוספת לטמבון המקורי? באיזה חומר השתמשת?? אני בניתי תוספת לשלי הנה אני אעלה בקרוב תמונות של גילוף גריל ,חצאיות וספויילר בנייה עצמית
  9. יונדאי לנטרה 94
  10. אם כבר נגררנו לנושא הזה... זה נכון שאני לא בעד לפגוע בבעלי חיים ועדיף להימנע ונכון שזה די מסוכן לסטות בכביש מהיר כדי לא לפגוע בבעל חיים אבל צריך לחשוב גם על הרכב לפעמים!! לפינ מספר חודשים אמי נסעה בכביד ערד באר שבע בשעה אחת לפנות בוקר, שכלב משוטט קפץ לכביש והיא פשוט נכנסה בו!! עצוב וכואב על הכלב כן (הוא לא מת לכל הדואג בדבר) אבל האוטו פשוט הושבת..נזק של למעלה מ3000 ש"ח!! תוסיפו את עוגמת הנפש לחכות ב1 לפנות בוקר לגרר והפחד בשהייה באמצע הכביש השומם הזה!! לכן הנושא הזה הוא די שנוי במחלוקת!! וכל מקרה הוא לגופו אז העיקר שנהיה זהירים ונהיה בריאים!!!!
  11. מה???? לא הבנתי בדיוק מה נסגר איתך....
  12. חברים אני חושב שסטינו קצת מהנושא פה לא? באמת לא צריך להיגרר לדברים כאלה כל אחד ואמונתו על הכביש.. לא נאחל לאף אחד מאיתנו שום דבר רע ובטח לא ת"ד!!!! בקיצור מה אתם חושבים על הטמבון?? יש לי עתיד??
  13. היי אנשים החלטתי לשתף אתכם בטעות אנוש שלי... לפני כמה ימים נסעתי במהירות 20 קמ"ש ליד החנייה ופתאום חתולה תמימה גרמה לי לסטות עם הרכב הישר למדרכה שהיא בגובה של 10 סנטימטרים בלבד הטמבון שלי יותר נמוך מזה ולכן חשכו עיניי חשוב לציין שחלק מהטמבון עשוי פיבר אז בכלל.. למזלי התחלתי להתעסק בכל העניין הזה של תוספות לרכבים מספר חודשים לפני ואני עדיין חובבן אז החלטתי לקחת את התיקון לידי...עלות כל התיקון פחות ממאה שקלים מה שצריך זה המון סבלנות והמון דמיון ובעיקר קומבינות עכשיו אחרי התיקון בדקתי את החוזק בנסיעה מהירה עליות על במפרים והכל נראה די יציב אני מקווה אז הנה אם אני הצלחתי כל אחד יכול החומרים שהשתמשתי בהם הם: דבק אפוקסי לפלסטיק שאיתו תיקנתי את החלקים מפלסטיק ושפכטל פחחים מה אתם אומרים? לידע כללי הטמבון עדיין לא צבוע וזה רק צבע יסוד
  14. טריק ישן ומצוין... קצת מים וצמר פלדה מנקה הכל מזכוכית לא לדאוג זה לא שורט אפילו טיפה... תאמינו לי מומלץ!!!
×
×
  • תוכן חדש...