Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיקון מנעול מכסה מנוע


GUY007
שימו לב! השרשור הזה בן 6950 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני אסביר בקצרה

 

אני צריך רכיב או מעגל חשמלי אשר מאפשר זרימה של 12 וולט ולא פחות מזה. הכוונה היא לחברו לצופר באזעקה ומכייון שהצופר מקבל 4 וולט בעת הפעלה או כיבוי האזעקה, 7.5 וולט בעת התראה ו12 וולט כאשר יש פעולה של האזעקה. אני צריך שהרכיב יתן מעבר מתח רק ב12 וולט!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יקירי - מתח לא עובר. מתח שורר. זרם עובר.

למה אני מעיר לך על כך - ניכר שאין לך רקע בסיסי בחשמל ולהתחיל להתעסק עם

רכיבים חשמליים ולאלתר או לשפצר, עלול להסתיים לא טוב.

גש לחשמלאי שיראה אם ניתן לבצע מה שאתה רוצה.

 

ולמען הסר כל ספק - אין לי כל כוונה לקטול או משהו כזה. דעתי האישית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6950 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...