טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,413 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 786 צפיות
שלום למומחים מה זה אומר? מה עלות התיקון ?
הודעה אחרונה מאת mozman11, -
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי כידוע ברשותי 205 1.1 גיליתי שיש לי נזילה מאיזור הדיסטרבוטור ושיערתי שזה האורינג שם שאוטום יבש וגורם לנזילה. נסעתי היום למוסך המורשה באיזור ביתי ובמוסך נאמר לי שזה נזילה מהדיסטרבוטור עצמו וזה גובל בלהחליף אותו [כ400-500שקל ללא עבודה רק החלק ללא מע"מ] אחד המוסכניקים שבדק לי את העניין אמר לי שזה שום דבר הנזילה ואין טעם ממשי להחליף עכשיו דיסטרבוטור ושזה בסדר ככה ולא יזיק לרכב . גם אצלו כך המצב והוא לא ממהר להחליף דיסטרבוטור[ואני מאמין שהיותו עובד במוסך מורשה ,הוא בוודאות יודע מה הוא אומר ועל מה הוא מדבר..] מה אתם אומרים ..? יש משהו בדבריו?
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
- 15 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
שלום לכולם לאחרונה רכשתי רנו סניק 2001 (75,000). כיוון שהרכב התקרב לשנתו החמישית, לקחתי אותו למוסך מורשה רנו להחלפת סט התזמון לפי הוראות היצרן. במוסך הומלץ לי להחליף גם את משאבת מים, למרות שזו לא נזלה. טענתם היתה שכדאי להחליף משאבה, כיוון שאם היא תדלוף, אזדקק להחלפה נוספת של רצועת התזמון (זה נכון - היה לי מקרה דומה עם הרנו קליאו הקודמת שלי שנזקקה להחלפת משאבה אחרי 5 וחצי שנים). בעקבות הניסיון הנ"ל החלטתי לאשר ההחלפה. העניין היה שהם לקחו 450 ש"ח לפי שעתון על החלפת משאבת המים. האם זה לא היה צריך להכלל כבר בעבודה על סט התזמון? הרי השעתון להחלפת המשאבה בוודאי כולל בתוכו פירוק והרכבת רצועה חדשה, אז מין הדין שאם מחליפים סט תזמון שמפורק ממילא, פירוק פשוט של המשאבה לא מצר…
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 830 צפיות
שלום אני מחפש לחבר : כבל ספידומטר לרובר 216 קבריולט שנת 95 בחברה רוצים מאוד יקר חיפשתי אתרים באינטרנט אך מאום אני מאמין שחלופי זו אופציה אחרונה אם מישהו יודע שמע ראה אולי בפירוקיה...
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אתמול כאשר תידלקתי את רכבי, טויוטה קורולה 94' , עמדה לידי מתדלקת וכשסובבתי את פקק מכסה הדלק נשמע רעש של בריחת אויר/ פריקת לחץ אויר קצרה. זוהי לא הפעם הראשונה שאני שומע את זה. המתדלקת מיד אמרה לי כי פריקת האויר הזאת מצביעה על בעיה כל שהיא. האם למישהו יכול להסביר לי אם הדבר אכן מצביע על בעיה ברכב?
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 15.6 אלף צפיות
האוטו הוא מסוג גולף הבעיה היא שמפעילים את המזגן יש ריח של דלק מהמזגן. עכשיו זה לא קורה תמיד שמפעילים את המזגן, אלה רק לפעמיים. זה מוכר למישהו ? מה עושים ?
הודעה אחרונה מאת The Delusion, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
קודם כול תלוי איזה כתמים... אתם בטח מכירים את ספוגית הפלא של יעקובי!!? קצת מים על הספוגית משפשפים והתוצאות חבל"ז!! תנסו ותגיבו לי !! [email protected]
הודעה אחרונה מאת יניב_ה, -
-
- 5 תגובות
- 829 צפיות
אהלן, יש לי בעיית חשמל די קשה בלנציה תמא שלי, יש על הלוח שעונים וולטמטר למצבר(טעינה), כשהאוטו סתם עומד ללא כל מכלול עובד המד מראה 12.5 אולי 13, הבעיה היא שכשנגיד הוונטה מתחילה לפעול המד יורד ל9.5 וזה עוד נגיד נגיד איכשהוא סביר, אבל אם לדוגמא אני מפעיל איתות ימין אז המד קופץ בסינכרון לאיתות, ז"א, האיתות נדלק המד יורד, האיתות נכבה המד עולה, וכנ"ל על הרבה רכיבי חשמל (אורות וכו). אין לי כל-כך מושג מה לעשות עם זה, מדדתי מתח בכל מיני מקומות בדש-בורד וכולם קופצים יחד עם האיתות, זה רע מאוד משום שכשאני מחבר את המערכת היא מקבלת מתח לא יציב עזרה?
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
ערב טוב לכולם היום במהלך שיטוטים בעיר הרפאים בה אני גר, נכנסתי לפירוקיה, וכאילו מצאתי גן עדן - מלא מכוניות מהשנים הנכונות המון גלגלים מסגסוגת של מכוניות שונות, כולל דגמים נדירים למדי, המבחר ענק והמחירים מדהימים.. בקיצור, אחרי שלב הזלת הריר המתבקש הגיע שלב התכלס... למה לשים לב כשקונים גלגלי סגסוגת שפורקו מאוטו מושבת? תודה מראש רון.
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
היכן ניתן להשיג חלקים כמו תושבות מנוע אטמים וכו' לרנו טווינגו רק אל תמליצו לי על מוסך מורשה רנו נ.ב.באיזור הצפון
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום חברים, יש לי 2 שאלות בבקשה (מקווה שרצניות ). 1. קיבלתי רנו מגאן II 2004 בעבודה ממשהו שעזב, וחסר לי הספר רכב להבין כמה כפתורים ברכב, משהו יודע היכן ניתן למצוא ברשת? (עברית\אנגלית) 2. דבר שמאד חסר לי זה ה-Cruise Control & Speed limiter שישנו בדגם המפואר ביותר של מגאן II. לדעתי כל המגאנים יש להם אותו מחשב, אם זה נכון, משהו יודע לומר לי איך אני יכול להפעיל את ה-CRUISE? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת doron_amedey, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי. חבר המליץ לי על שמן סינטטי של ROYAL PURPLE (15W40) אם מישהו יכול לתת חות דעת על השמן? נ.ב.: מדובר במנוע של 106 XSI
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
שלום. באופל אסטרה שנת 96 יש נזילה קלה מאטם ראש מנוע בפינה בצד ימין.(מאבד כ50 גרם מים ל200 קילומטר) מכיוון שזאת עבודה גדולה וחשוב שתעשה טוב בפירוק הראש שלא יהיו בעיות אחר כך. צריך המלצה על מוסך באמת טוב, שיש לכם ניסיון איתו. כמה זמן יקח התיקון לערך?(כי צריך את האוטו כל יום) מה כדאי לעשות על הדרך אם כבר פותחים ראש מנוע?(הטיימינג הוחלף ממש לא מזמן וכך גם המשאבת מים,לכן אין צורך להחליפם). וכמה לערך כל זה יעלה.(אני יודע שזה מאוד תלוי,אולי חוץ מהאטם יש סדק או משהו,אבל במידה ואין,כמה זה בערך-בערך צריך לעלות?) במידה ויש סדק(מה שלא צריך להיות כי משתמשים רק במים ירוקים מתאימים וגם לפי הנראה לעין,במיכל עודפים המים צלולים, אין חלודה. כך שאני לא רואה סיבה לסדק במיוחד שהר…
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
יש לי חבר שיש לו 205 שנת 88,הוא אומר שיש לאוטו מנוע 1600-יכול להיות? אם כן אז מישהו יודע איזה שמן ופלאגים מומלצים למנוע הזה? בתודה, יוסי.
הודעה אחרונה מאת zohar_e, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, הבולמים של האונו שלי (70SL שנת 89) כנראה עשו את שלהם, ביררתי בכמה מקומות הציעו לי ליפ מנדו ומונרו, מונרו היה לי יקר - 300 ש"ח לבולם. לעומת ליפ ומנדו שנעו בסביבות 150 ש"ח לבולם. שאלתי היא האם ההבדל באונו יהיה מאד משמעותי בין מונרו לשניים האחרים? ובין ליפ ומנדו מה עדיף? האם להחליף את הקדמיים למונרו ועוד כמה חודשים את האחוריים? או את כל הארבעה לבולם פשוט יותר בבת אחת? בכל מקרה אני אשמח לדעת על מקום זול לקניית בולמים, אני מירושלים. תודה מראש!! נאגא
הודעה אחרונה מאת naga, -
-
- 4 תגובות
- 940 צפיות
אז ככה יש לי שאלה! מדובר בפיזו 205 שנת 88 דגם GL נפח מנוע 1.1 {מנוע שוכב} היכן נמצאים מחזירי השמן של הגיר?ומחזירי השמן של המנוע? {השאלה נובעת מביעה קטנה לאחר שהחלפתי{במוסך} ציריות ישנה נזילה מהחיבור של הציריה לגיר והמוסכניק אומר שזה מחזירי שמן } אני טוען שצריך לחזק את הברגים של הציריה קצת אז ליפני שאני עושה משהו הייתי מעונין לדעת יותר. בתודה נתי.
הודעה אחרונה מאת ytimsit, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 932 צפיות
בקיצור יש לי חופש בצלבים שמחברים את מוט ההגה אל המסרק , אז דבר ראשון האם זה משהו שאפשר לתקן או לשפץ ואם לא מה בערך מחירו של חלק כזה חדש?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שתי שאלות הפעם: 1. האם באיזשהו שלב בהתנעה אמורה הנורה CHECK ENGINE להידלק לכמה שניות - כאינדיקציה שהנורה תקינה והכל בסדר, כמו למשל הנורה של כריות אוויר? 2. מה ההשלכות של גרמושקות קרועות במתלים בקידמיים (אלה שבתוך הקפיץ)?
הודעה אחרונה מאת Bear, -
-
- 3 תגובות
- 873 צפיות
שלום אשמח לקבל עצות ממי שכבר יש לו אזעקת ביפר, התקנתי אזעקה כזו, שגם מתניעה את הרכב מהבית, הטווח של האזעקה הוא עצום(מדובר על אזעקה עם משדר SUPER FM) והיא קולטת ממרחק קילומטר (נבדק,ועובד) הרכב שלי לוגם סולר, המתקין ואני חשבנו שתיהיה בעיה בדיזל, כי האזעקה לא תחכה לכיבוי החימום המקודם וכל הנורות ההרכחיות, אבל להפתעתו של המתקין ולהפתעתי - האזעקה ממתינה בסבלנות עד שכל המנורות בלוח השעונים נכבות, ורק אז מתניעה את הרכב שזה דבר טוב בפני עצמו. עכשיו - האזעקה מתניעה את הרכב מצוין. אבל - (למה תמיד יש אבל) היא ממשיכה משהו כמו פחות מחצי שניה(ממש בלתי מורגש) לתת סטרטר אחרי שהאוטו הניע. קראתי את החוברת, ומצאתי כי יש שתי אפשרויות: START MODE SELECT: אלטרנטור , או TACH (RPMS) …
הודעה אחרונה מאת 106devil, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם! אתמול חזרתי מהצבא נכנסתי לרכב התנעתי והתחלתי בנסיעה במהלך הנסיעה הרכב התחיל כאילו להחנק לשנייה וחזר לעצמו זאת אומרת גם שהסלד ירד ומאז זה קורה הרבה... הסלד יורד לשניה וחוזר לעצמו זה קורה גם במהלך נסיעה וגם בעמידה על הילוך ניוטראל, יש לציין גם שיש רעשים של קצר חשמל מאיזור המנוע , לא יודע אם זה קשור... למישהו יש רעינות מה הבעיה לפני הפנייה למוסך? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
אז ככה אני לא יודע האם זו בעיה או אבל תשמעו את זה . היום סבא שלי בא אלי ורצה לעשות סיבוב באוטו , נסענו ועל ההתחלה הוא נדהם מזה שהקלאץ' לפי דבריו לא מכון. זאת אומרת שרק אחרי שמשחררים את הפדאל לגמרי עד הסוף ישנו חיבור . האם ישנן איזשהן המלצות יצרן או משהו לכיון תיקני של הקלאץ או משהו כזה ? מקווה שהבנתם דן
הודעה אחרונה מאת zvih, -
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לאחרונה שמתי לב שתמיד מסביב לאגן שמן גיר ישנה רטיבות ושאני נוגע אני רואה שמדובר בנוזל אדום , דהיינו שמן גיר. לאחרונה באמת היה חסר לי יותר מקילו שמן גיר!!!!! מסתבר שנוזל כבר יותר משנה פשוט לא שמתי לב - האגן נמצא קרוב יותר לאמצע הרכב ולא רואים את הנזילה. השאלה היא, האם נוזל מהתבריג של הצינור שמחובר לאגן? האם נוזל מהסגר/ אום של האגן\?? האם יש אפשרויות נוספות?? תודה אורן
הודעה אחרונה מאת onimrod, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 953 צפיות
ערב טוב לחברי הפורום ברשותי BX שנת 92 1600 סמ"ק. בחודש האחרון המזגן עשה לי קצת בעיות ז"א פעם המדחס נכנס לעבודה ופעם לא. החלפתי את המפסק המקורי של המזגן במפסק טוגל חיצוני והבעיה נפתרה לתקופה קצרה.ואז חזר המצב שהמדחס לא נכנס לעבודה (רק שומעים ריליי ממתג היכן שהוא בעומק הדשבורד). כעזרה ראשונה משכתי כבל מוגן פיוז מהסוויץ ישירות אל המדחס . מהמדחס יוצאים 2 חוטים והגוף משמש מינוס.התחברתי לכבל חום אשר מפעיל את המדחס . החוט השני הוא בצבע ירוק/ צהוב כמו הארקה . שאלתי היא : 1.מה תפקיד החוט הצהוב ירוק הזה ? האם גם לו אני צריך לספק + או - בהפעלת המזגן? 2. יחידת המרים טורים של המזגן לא עובדת מאז החיווט הישיר שבצעתי למדחס לכן בהפעלה הטורים יורדים ל500 -600 סל"ד איך מתגברים …
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן חבר'ה יש לי מספר שאלות אליכים : נניח ויש לי רכב ישן ( בסביבות מודל 90 ) והתפגר לי המנוע , ויש מה שנקרא יישור קו - תיקון כללי , אז : 1. המפעל של הרכב עדיין מייצרים חלפים לאוטו הזה? 2. בקשר ל-" מנוע מייבוא " - זה מנוע חדש או ממישהו בחו"ל ? 3. מתי מפסיק פס הייצור של החלפים לרכב? מייד אחרי הוצאתו מן הפס ייצור ? תודה
הודעה אחרונה מאת SilverCivic, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם מי שזוכר אני עם הבעיה של העשן הלבן (2 דק בהנעה קרה בבוקר) אני מנסה לברר איך ניתן לתקן את זה . נראה כאילו לאף אחד אין את המכשור המיוחד אשר מאפשר להחליף גומיות ללא פירוק הראש . רק במאזדה יפו .... אך שם הוא טוען שלא מחיליפים רק גומיות ...אלא יש לישר ראש ולעשות שלייף לשסתומים וזה 3K . מישהו מכיר מוסך אמין עם המכשור הנ"ל האזור המרכז . תודה מראש . ספי
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
- 3 תגובות
- 926 צפיות
אז ככה אני מעוניין לדעת בבקשה משהו המישקל העצמי של סיאט קופרה 2000 סמ"ק שנת 98 ומה המישקל של הונדה סיויק 92 תודה רבה לעונים ואני מיצטער שאני פתחתי נושא חדש פשוט אני לא יודע איך עושים עריכה לנושא בפורום הזה.
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ברשותי אאודי 80 שנת 86. האם אפשרי להחליף ראש מנוע שהוא בעל גל זיזים עילי יחיד ו8 שס לראש בעל גל זיזים עילי כפול ו16 שס.
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
- 3 תגובות
- 9.8 אלף צפיות
שאלה בסיסית. אני מבין שבאוטו עם מנוע רגיל כש 2 הבוכנות הקיצוניות 1 ו 4 נמצאות בנמ"ע אז 2 האמצעיות 2 ו 3 נמצאות בנמ"ת. אז לפי הסדר הזה ההצתה צריכה להיות בזוגות 1+4 וא"כ 2+3 ,אבל לפי מבנה ופעולת הדיסטרובוטר הסדר הוא הצתה בזמן שווה עבור כל בוכנה לחוד. מישהו יוכל לעשות לי סדר במנוע? (בראש) אני אודה לו תודה ארז
הודעה אחרונה מאת laky666, -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אז ככה ליפני 10 דקות סידרתי ברכב את התריסים של המזגן כידוע בפיז'ו שנים מהם מחוברים יחד...אחרי כמה דקות ובדיקות של הדלקת המזגן וכיבוי{ לא רצוף} התחילו לרדת מים ולא מים של הצינור עודפים כי המיכל עיבוי התחיל להתרוקן ממש מהר ?? ממה זה יכול לקרות ?? חור ברדיאטור .. הגיוני ללא נסיעה או מאמץ של הרכב ? בתודה נתי.
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
- 4 תגובות
- 733 צפיות
קניתי סט נורות (סופר לד) קטנות מחו"ל והם מציינים שצריך לחבר את זה לרכב ל12v. השאלה שלי מאיפה אני יכול לקחת 12 וולט ולא מהמצת. כלומר אולי מהסוויטש? או מהאורות(שידלוק רק בלילה) ? או מהמצבר? תנו בבקשה פתרון והסבר קצר איך ולאיזה חוט.... תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת yonatanl,
-
מי מחובר 7 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 49 אורחים (הצג רשימה מלאה)