Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מי שזוכר אני עם הבעיה של העשן הלבן (2 דק בהנעה קרה בבוקר)

אני מנסה לברר איך ניתן לתקן את זה .

נראה כאילו לאף אחד אין את המכשור המיוחד אשר מאפשר להחליף גומיות ללא פירוק הראש .

רק במאזדה יפו .... אך שם הוא טוען שלא מחיליפים רק גומיות ...אלא יש לישר ראש ולעשות שלייף לשסתומים וזה 3K .

מישהו מכיר מוסך אמין עם המכשור הנ"ל האזור המרכז .

תודה מראש .

ספי

אין מה למהר כי אין לאן להגיע

פורסם

שלום.

 

קצת אינפורמציה.

מתוך נסיון במזדה יש בעיה בהרבה מכוניות אים התופעה של עשן בהתנעת בוקר או כאשר המנוע קר.

לצערי ברוב המיקרים שניתקלתי וטיפלתי לא תמיד ניפתרה הבעיה.

יתכן שהבעיה נובעת מהרנגים. כך בחשבון שזה הימור 50% %50 שזה יצליח.

בוסף לזה כימעט כול המוסכים שאני מכיר ואני מכיר המון לא מוכנים להחליף גומיות במזדה כי זה המון עבודה בקיצור בלגן אמתי כי צריך לפרק המון חלקים כולל גלי-זיזים.

 

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

לא צריך לעשות שום דבר לראש

 

לך תעשה כיוון וניקוי או שיפוץ קרבורטור ולא יהיה לך עשן לבן בבוקר

ותחליף רק גומיה של מכסה שסתומים.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

שלום.

 

 

אני יודע מה אים הראש של המזדה אבל!!! אני לא חושב שאתה יודע ולמה?

אים תראה לי מזדה אחת אים קרבורטור אני קונה לך אותה במקום מתנה ואז רק לך יהיה מזדה לנטיס

אים קרבורטור..

רק שאני יבין איזה גומיה במיכסה שסטומים להחליף? אולי את הגומיה שמחזיקה את חוטי ההצתה?

הלו בחור שנן אחרי" כאשר לא יודעים שותקים כי שתיקה שווה זהב "

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
לא צריך לעשות שום דבר לראש

 

לך תעשה כיוון וניקוי או שיפוץ קרבורטור ולא יהיה לך עשן לבן בבוקר

ותחליף רק גומיה של מכסה שסתומים.

:rofl::roflmao: :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אופס לא שמתי לב שזה היה לגבי מאזה מ 97

חוזר בי מהעצה...

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
:rofl::roflmao: :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

איציק איציק! מה נסגר איתך :-)

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
שלום.

 

קצת אינפורמציה.

מתוך נסיון במזדה יש בעיה בהרבה מכוניות אים התופעה של עשן בהתנעת בוקר או כאשר המנוע קר.

לצערי ברוב המיקרים שניתקלתי וטיפלתי לא תמיד ניפתרה הבעיה.

יתכן שהבעיה נובעת מהרנגים. כך בחשבון שזה הימור 50% %50 שזה יצליח.

בוסף לזה כימעט כול המוסכים שאני מכיר ואני מכיר המון לא מוכנים להחליף גומיות במזדה כי זה המון עבודה בקיצור בלגן אמתי כי צריך לפרק המון חלקים כולל גלי-זיזים.

 

 

 

בברכה בני ל.

בני יש לי שאלה שקשורה בנושא:

יוצא לי עשן לבן מהאגזוז גם שהמנוע קר וגם שהוא חם ורק בלחיצה על הגז.

מכיוון שיש עוד שבועיים וחצי טסט אין מצב שיעבירו את האוטו טסט בחיים.

אין חדירה של שמן למים, אין חדירה של מים לשמן בוודאות. אין איבוד מים, יש איבוד שמן גדול אך רואים שיש נזילות שמן. (כל שבוע מדיד השמן מראה שמן על הרבע האחרון ממש למטה, אך נורת לחץ שמן לא נדלקת בחיים).

האם מדובר בתקלה בגומיות שסתומים יבשות? כמו כן מהי העלות המוערכת לתיקון התקלה?

אני תמיד משתמש בנוזל קירור ירוק ולא בסתם מים מהברז ובגלל שאין חדירה של שמן למים או ההפך (במיכל הרדיאטור אין אפילו גרגר של שמן שם. המים הירוקים צלולים לחלוטין, וכמו כן על מדיד השמן אין תופעות מוזרות) כנראה שלא מדובר בתקלת ראש מנוע. כמו כן המנוע סוחב מצויין בעליות.

 

תודה מראש..

פורסם
בני יש לי שאלה שקשורה בנושא:

יוצא לי עשן לבן מהאגזוז גם שהמנוע קר וגם שהוא חם ורק בלחיצה על הגז.

מכיוון שיש עוד שבועיים וחצי טסט אין מצב שיעבירו את האוטו טסט בחיים.

אין חדירה של שמן למים, אין חדירה של מים לשמן בוודאות. אין איבוד מים, יש איבוד שמן גדול אך רואים שיש נזילות שמן. (כל שבוע מדיד השמן מראה שמן על הרבע האחרון ממש למטה, אך נורת לחץ שמן לא נדלקת בחיים).

האם מדובר בתקלה בגומיות שסתומים יבשות? כמו כן מהי העלות המוערכת לתיקון התקלה?

אני תמיד משתמש בנוזל קירור ירוק ולא בסתם מים מהברז ובגלל שאין חדירה של שמן למים או ההפך (במיכל הרדיאטור אין אפילו גרגר של שמן שם. המים הירוקים צלולים לחלוטין, וכמו כן על מדיד השמן אין תופעות מוזרות) כנראה שלא מדובר בתקלת ראש מנוע. כמו כן המנוע סוחב מצויין בעליות.

 

תודה מראש..

 

שלום.

לדעתי הבעיה היא בגומיות המובלים.

בפיאט מורדים ראש כדי לבצע את העבודה כראוי .

לפי דברך הרכב במצבו לא יעבור טסט.

אים אתה רוצה אני יכול ליבדוק לך את הרכב כמו שצריך ואז להביעה את דעתי המיקצועית.

אים תרצה תפנה אלי בפרטי.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...