Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה

יש לי מספר שאלות אליכים :

נניח ויש לי רכב ישן ( בסביבות מודל 90 ) והתפגר לי המנוע , ויש מה שנקרא יישור קו - תיקון כללי , אז :

1. המפעל של הרכב עדיין מייצרים חלפים לאוטו הזה?

2. בקשר ל-" מנוע מייבוא " - זה מנוע חדש או ממישהו בחו"ל ?

3. מתי מפסיק פס הייצור של החלפים לרכב? מייד אחרי הוצאתו מן הפס ייצור ?

 

 

 

תודה

שחר.

פורסם

1. עד כמה שידוע לי המפעל ממשיך לייצר חלפים לרכב, גם אם הוא ישן - קח בחשבון שחלק גדול מהחלקים המקוריים מיוצרים עבור המפעל ע"י חברות אחרות - לדוגמא, רדיאטור מקורי בפג'ו מיוצר ע"י חברת ORDONEZ (אצלי ב-106, בכל אופן), יחידות התאורה ע"י VALEO וכו'.

 

2. מנוע מיובא הוא לא מנוע חדש, בד"כ. מדובר במנוע בין כמה עשרות-אלפי קילומטרים, "בהתחייבות" ע"י המייבא, לפחות כך נטען. קשה מאוד לדעת מהי כברת הדרך שהמנוע הנ"ל עבר מהסיבה הפשוטה שלא מדובר במנוע מקומי מפירוק אלא במנוע שעבר מספר ידיים עד להגעתו ארצה.

 

3. לדעתי לא מופסק מיידית (אם בכלל).

 

 

מקווה שעזרתי ! :-D

 

יניב.

פורסם

יש הרבה יצרנים שמיצרים תחליפים (באישור יצרן הרכב OEM , או בלעדיו) כל זמן שיש

 

ביקוש עולמי הם ייצרו. כשהביקוש יורד הם מפסיקים לייצר.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

אוקיי תודה רבה על ההיענות ..

אבל בואו נתמקד טיפה במנועים מיובאים..

מה זאת אומרת " הצרכן מתחייב שהמנוע לא עבר כמה עשרות אלפי ק"מ " - מאיפה המנוע? איך הוא הגיע לחברה ?

לא מייצרים מנועים קומפלט אלא רק חלפים?

 

כי שמעתי מהרבה אנשים שאם יש לך הרבה תקלות במנוע , עדיף לעשות או יישור קו מקיף או לייבא מנוע - ולא לקחת אחד מפירוק

 

ואיך אני יודע אם בכלל המנוע לא עבר " כמה עשרות אלפי ק"מ " ושלא עבדו עליי?

ואם המנוע שחוט ? אני מחזיר אותו לחו"ל ?

 

 

 

 

מצתער על השאלות הרבות פשוט אני מאוד מסוקרן בעניין הזה , תודה :shock:

שחר.

פורסם

 

מה זאת אומרת " הצרכן מתחייב שהמנוע לא עבר כמה עשרות אלפי ק"מ " - מאיפה המנוע? איך הוא הגיע לחברה ?

 

אתה הצרכן. אתה לא מתחייב.

המנוע בד"כ פורק מרכב בחו"ל אחרי תאונה ויובא לארץ ע"י יבואן מנועים (מביאים מכולות מלאות לפי משקל).

 

 

 

 

ואיך אני יודע אם בכלל המנוע לא עבר " כמה עשרות אלפי ק"מ " ושלא עבדו עליי?

ואם המנוע שחוט ? אני מחזיר אותו לחו"ל ?

 

אתה לא יודע. אין שום ערבון.

למנוע יש אחריות מצד היבואן (מספר חודשים).

לפני ההתקנה בודקים אותו ככל שניתן (חפש בפורום).

אחרי ההתקנה אם הוא טוב - יופי.

לא טוב - מפרקים, ומביאים אחר.

אף אחד לא מחזיר אותו לחו"ל. הוא הגיע ממגרש גרוטאות, ואין סיבה לשלם משלוח ולהעביר אותו בחזרה לחו"ל לגריסה.

היבואן הפסיד כסף, ויתן לך מנוע אחר (בהתאם לאחריות).

גם היבואן לא יודע בוודאות מה מצבו, ולוקח בחשבון את האפשרות שהוא גמור.

 

בכל מקרה, היבואן נותן לך מנוע אחר "מהמדף". אתה תצטרף בד"כ לשלם שוב על פירוק והרכבת החדש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לגבי מנוע מייבוא מול פירוק:

זכור לי שמישהו פעם גרס לטובת מנועים מפירוק בארץ בטענה שניתן לבדוק בדיוק מהי ההיסטוריה שלהם..

בכל מקרה תוכל למצוא את זה בחיפוש...

...Carpe Diem

פורסם

( ד"א התכוונתי התחייבות מצד היצרן , הצרכן יצא לי בטעות )

 

אוקיי , פירוק...

מה עם ייצור מנועים קומפלט , וחלקי בודי ? ( ללא פירוק אני מדבר רק על ייצור )

שחר.

×
×
  • תוכן חדש...