Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
tuv לא מקורי, ,מופתע מאד ל2 שנות אחריות ,נראה לא הגיוני , מעניין אם יעמוד במבחן.

 

ממה שהבנתי TUV הם בין היצרנים שמייצרים לסיטרואן

ויש להם גם ליין של "תחליפי" שההבדל הוא רק בחותמת של סיטרואן.

 

מבחינת תקופת האחריות

הקודמים שהיו מקוריים החזיקו כמעט 4 שנים

ככה שיש למה לצפות.

פורסם

TUV זו לא חברה, זה תו תקן. כמו CE, שמופיע על מיליון מוצרים.

האם ניתן לראות את דרגת הקשיחות על הבומבה עצמה? הבומבות בקסנטיה זהות ל-BX?

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

" הבומבות בקסנטיה זהות ל-BX? "-

תשובה- לא!

ואני לא בטוח שבין דגמי הקסנטיה (ויש לפחות 3 דורות) הבומבות זהות.

צריך להבין בין דגמי הרכב השונים BX CX MX DSקסנטיה וכו ..הבובות שונות.

לפעמים זה מייד בולט חיצונית בהברגה שונה...

לפעמים זה לא בולט אבל יש הבדלים ב: לחץ, נפח גאז, כמות חורים וקוטר חורים לכניסת נוזל הידראולי

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

ל-CEYAL

מתוך סקרנות התעניינתי בפורום BX בעיניין SPHERES

התשובה מגרמניה של בחור שהאוטו שלו עשה 'רק " חצי מיליון ק"מ אומרת;- רק סיטרואן מקורי.

The only good spheres I know are the original ones from Citroën. I've seen lots of spheres of other manufacturers and they all offered less comfort and "died" much earlier than the original ones. I know there are many people with another opinion, but that is mine upon this subject.

_________________

BX-Basis (Germany)

______

 

BX 19 TZD Break (1988) >527.000 km

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
אם כבר מדברים על בי אקס!

 

בומבה מרכזית, מה תפקידה??

לשמור על לחץ במערכת

 

ולכל אילה שאומרים שזה מחיר טוב

 

כבשים תמיד אפשר למצוא

מפש איביזה טורבו 2001-2 ה"פ

פורסם

המשאבה תמיד עובדת ותמיד מזרימה נוזל בלחץ גבוה ממיכ העודפים אל ה-main accumulator.

 

ה-main accumulator אשר אלו מחוברת הבומבה המרכזית שומר על לחץ קבוע.

אם אין לחץ במערכת- הMA מזרים נוזל מן המשאבה למערכת!

אם הלחץ מתאים- הMA סוגר שסתום וכל הנוזל ההידראולי מן המשאבה חוזר למיכל עודפים.

תנודתיות השמן פנימה והחוצה מהבומבה המרכזית עוזרת לMA לשמור על לחץ קבוע!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

 

ולכל אילה שאומרים שזה מחיר טוב

 

כבשים תמיד אפשר למצוא

אולי במקום לדבר באויר תן לנו מחירים?

פורסם

TUV שקניתי לקסנטיה חחזיקו בדיוק שנתיים ו 45000 ק"מ.אגב אכן כתוב עליהם שנתיים אחריות אך זה של יצרן ולא מוכר בארץ.כאן אחריות שקיבלתי היא 3 חודשים.מחיר 450 לשניים,מקוריים של סיטרואן עולים פי שניים יותר.

פורסם
אגב אכן כתוב עליהם שנתיים אחריות אך זה של יצרן ולא מוכר בארץ.כאן אחריות שקיבלתי הוא 3 חודשים.מחיר 450 לשניים,מקוריים של סיטרואן עולים פי שניים יותר.
לי אמר המוכר במפורש שיש שנתיים אחריות וגם רשום על הקבלה.

לגבי המחיר - 450 לזוג? אתה בטוח?

אני שילמתי בערך 380 לבודדת.

 

איפה קנית?

פורסם

קניתי בחלקי חילוף באיזור קריות.כן 450 לזוג קידמיות ואותו מחיר עבור אחוריות.לפני חודש וחצי .בומבה מרכזית עלתה לי 240. אך כמו שאמרתי אין לי אחריות שנתיים.

פורסם
קניתי בחלקי חילוף באיזור קריות.כן 450 לזוג קידמיות ואותו מחיר עבור אחוריות.לפני חודש וחצי .בומבה מרכזית עלתה לי 240. אך כמו שאמרתי אין לי אחריות שנתיים.

חדשות או מחודשות?


×
×
  • תוכן חדש...