Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה רנו 5 שנת 91 מנוע 1400 סמ"ק

מאוור לא פועל , למנוע אין את החלק שנותן את הפקודה למאוור להדלק הוא (המאוור ) נידלק מרגע פתיחת הסויץ' ועד סגירתו סביא מאוד שהמאוור סיים את חייו מה דעתכם מה לבדוק??

מה לעשות ואיך אני בודק??

כמה עולה לי מאוור חדש להערכתכם?

תודה רבה לעונים.

אסף שמבואס רצח כי אבא שלו יכול להרוס כל כלי רכב אפשרי .

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

פורסם

תבדוק יוניט פיקוד של מאוור זה מה שאמור לתת לו את האות להידלק.

 

מאוור משומש מפירוק לא אמור לעלות יותר מ100- 150 שקל כולל התאמה.

אם אתה גר באזור הדרום ויכול להגיע אני מוכן לתת לך מאוורר אחד שלקחתי ממוסך.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

שלום asaf12345

 

נסה למצוא את הזוג חוטים שמחוברים למאוורר (שחור - אדום +)

ואז לגלף את הבידוד בזהירות ולבדוק אם חסר למאוורר + או - או שניהם.

 

לפי דעתי אולי כדי שתרכיב יוניט (תקנו אותי אם אני טועה) שיפעיל (תפעיל?)

את המאוור רק כשמנוע מתחמם. וכמובן יפסיק את פעולת המאוורר כשלא צריך אותו

 

בברכה

חיים

פורסם

תודה רבה לכולםם עזרתם לי מאוד מאוד ועשיתי את הצעדים הבאים:

אז ככה דבר ראשון בדקתי שמנוע המאוור עצמו לא נהרס חיברתי את המאוור ישירות למצבר.

והוא פעל מצויין.

אחר כך הגעתי לחוטים לפלוס ומינו של המאוור ומה שקורה זה שאין לי את הפלוס מה סויץ' כאילו הפלוס שאמור להיות כשאני פותח סויץ' אז אין אותו ואין מתח בכלל בחוט הזה.

אז לבינתיים עשיתי שני חוטים עם קונקטור שלפני ש אני יניע את המנוע אני יפתח מכסה מנוע ויחבר עד שלאבא שלי יהייה זמן לקחת את זה לחשמליאי

וגם סידרתי היום את הסטרטר שלי שלא פעם כי הלך לו הבנדיקסס והוא פועל לא צאיך לדחוף יותר :-P

תודה רבה רבה לכולם עזרתם לי מאוד מאוד!!!

ובקשר לצביעה אני כן צובע!!!!!

לא יורד מזה!

רק שזה יהייה עוד חודש בערך.

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

×
×
  • תוכן חדש...