רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם , בן דוד שלי השתחרר מצה"ל ובשעה טובה רכש לעצמו רכב לפני כחודש . בי4 2007 מנוע 2000 גיר יד 2 . ק"מ שרשום ברישיון רכב הוא 87K , בלוח המכוונים 88K . היום הוא הלך למוסך מורשה סובארו באיזור הצפון במטרה לעשות לרכב טיפול ויישור קו קטן כנהוג ברכב חדש . במהלך קליטת הרכב במוסך שאלו אותו אם הוא הגיע לעשות טיפול 280 אלף ק"מ , והוא כמובן לא הבין ובעל המוסך חשב שהוא טעה במספר הרכב , אך לאחר מספר חוזר של הקלדות חוזרות , זה אכן הרכב המדובר . לרכב היתה מכה מאחורה בשתי הכנפיים האחוריות ודלת בגאז' שתוקנה. ועל רכב זה שולם מחיר מ-ח-י-ר-ו-ן אפילו כולל המסך והג'יפיאס . הוא לא לקח את הרכב לבדיקה והסתמך על המילה של המוכר - אפילו שלדעתי לא היו עולים על עניין הק"מ בבדיקה . …
הודעה אחרונה מאת M B3, -
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אני תמיד אהבתי את הפרוט המעוצב והמפוסל של האיביזה, אך במתיחת הפנים נדמה כי רצו לספק לאיביזה מראה אגרסיבי יותר/צעיר יותר. בדגם ה-5 דלתות זה עובד יפה אבל ב-3 דלתות זה ניראה לא קשור. תמונות נוספות
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
למה בעצם הקפיצה מתיבה אוטומטית של 4 הילוכים ל 6? יש איזה סיבה טכנית, או שפשוט משיקולים שיווקיים? בפועל ההבדל בין ההילוך החמישי לשישי ברוב התיבות שאני נתקלתי בהם הוא מאוד קטן.
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 4 אלף צפיות
הבחור שהביא לנו את הסדרה 1, X3, X5 והZ4 החדשה, עבר ליונדאי ומונה לראש מחלקת העיצוב של יונדאי אמריקה. בנוסף יונדאי קוטפת הרבה פרסים לאחרונה: Autobild הגרמני ערך סקר שביעות רצון בין רוכשי רכבים חדשים ב2011, יונדאי קטפה את המקום הראשון זאת השנה השנייה ברציפות, הסקר בדק איכות כללית, שביעות רצון מהמוצר ושביעות רצון מהשירות, טיפולים, ריקולים ואחריות. את המקום השני חולקות מאזדה הונדה וטויטה. אאודי, מרצדס וBMW חולקות את המקום השישי. לא רע, העתיד של הקונצרן נראה ורוד
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 799 צפיות
האם ניתן לחדש ביטוח רק לחודש אחד עד שאמכור את הרכב ?
הודעה אחרונה מאת kalda01, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אם אני מוריד הילוכים דרך הטריפטוניק בישביל להפחית מהירות ובכך לא לגעת בברקס, חוסך בדלק?
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כמו בכותרת: כמה רכבים עברו בעלות בשנת 2011? השאלה לצורך מחקר, בעניין הצעת חוק עתידית שתיטיב עם כולנו.
הודעה אחרונה מאת איש הגרזן, -
- 0 תגובות
- 521 צפיות
שלום לכולם, מצורף סרטון סקירה קצרה לסימולאטור נהיגה שביצעתי. תהנו http://www.youtube.com/watch?v=Wo5K1m-44Fo&feature=g-upl&context=G248fc3cAUAAAAAAAAAA דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת fhagay, -
http://net.nana10.co.il/Category/?CategoryID=500076 מתחיל ב-2:40 בערך. מה דעתכם? אני חושב שהבחורה הייתה קצת לא מקצועית בדבריה
הודעה אחרונה מאת UoUo, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 43 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
לפני כשעה אירעה תאונה בכניסה לשפרעם. נהג במוו 745I הגיע מחוץ לעיר. בכניסה של שפרעם, מול תחנת דלק דור אלון יש כיכר. נהג הבמוו החליט לצאת מהכיכר כשהוא מדביק את הדוושה ונותן קיק. כביש רטוב מהגשמים שהיו בערב גרם לרכב להחליק ימין ושמאל עד שבסוף עף מעל האי תנועה באמצע הכביש ונחת בתוך החזית של פיג'ו שבה נהג גבר וביחד איתו אשתו ושלושת ילדיהם. מעוצמת הפגיעה, הפיג'ו התעופפה באוויר מאחורה ונחתה על מכסה מנוע של הונדה שנסעה אחריה. כל המעורבים בתאונה פונו לבתי חולים במצב קל.
הודעה אחרונה מאת Sameer_tuning, -
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום לכולם , אני צריך המלצה למקום אמין וזול בפתח תקווה לצמיגים. בכלל , אשמח גם לשמוע על איזה צמיגים אתם ממליצים ללכת לטויוטה קורולה 2008. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת th206, -
ותיקי הפורום בוודאי זוכרים את "סקרי הקבוצות" שלוו ב"סקרי dynasty" הידועים, שהגיעו לשיאם בסקר המקררים הגדול . ובכן, אחרי סקרי הקבוצות של 2004 וסקרי הקבוצות 2 של 2006, ברוכים הבאים לגלגול החדש של סקרי הקבוצות, מודל 2012! (ואו, איך שהזמן טס). המשימה פשוטה מאוד - בחרו את המכונית שאתם מעדיפים מבין המתחרות. זו יכולה להיות המכונית הכי יפה לדעתכם, הכי טכנולוגית או הכי מעניינת - מה שבא לכם. אתם מוזמנים גם להגיב ולספר לנו מדוע בחרתם דווקא בה. הבחירה מוגבלת למכונית אחת לכל גולש, אז ביחרו בחוכמה! ונתחיל, איך לא, עם הקטגוריה שפשוט לא הייתה קיימת בסקרים הקודמים - רכבי מיני. שימו לב שחלק מהמכוניות כאן עדיין לא נמכרות בארץ (או אפילו בחו"ל) אבל צפויות להגיע לכאן השנה. למשל …
הודעה אחרונה מאת sronis, -
ביטוח "חבר"
מאת AL-GATO-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 895 צפיות
שלום. הבנתי שישנה אפשרות לעשות ביטוח דרך "חבר" {במידה ואתה חבר במועדון} מישהו שמע\יודע? האם זה באמת משתלם וזול יותר? ישנם הטבות מיוחדות? תודה. {לא נפתח בפורום משפטי כי לא עוסק בנושא}
הודעה אחרונה מאת AL-GATO, -
-
בוקר טוב מזה מספר ימים אני מבחין בשינוי באופן בו מתנהלת התנועה סביבי- סגנון הנהיגה שלי איטי יחסי (נוסע כחוק+ תוספת של 10 קמש) בדרך כלל אני איטי מהתנועה בכבישי הצפון. מאז תחילת השנה שמתי לב שמהירות "שלי" הפכה פחות או יותר למהירות התנועה בכביש. אני מייחס את זה לעיסוק הרב בהכבדת האכיפה וגובה הדוחות או סתם למקריות/הטייה בשיפוט שלי את הסביבה. האם גם אתם חווים שינוי כזה ?
הודעה אחרונה מאת חן ג., -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
לפני שאני מתחיל אני בן אדם מאוד סקפטי ולא מאמין לדברים כאלו בדרך כלל הזמנתי מאיביי את fix it העט ב 2 דולר בערך כולל משלוח (אני אתן קישור למי שרוצה ) ניסיתי אותו על כמה שריטות שטחיות והדבר באמת פועל ממש כמו בסרטון ! אני ממש ממליץ עליו אך ורק לשריטות שטחיות. (לבנות) אני אעלה מחר כמה תמונות של לפני אחרי
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
דגם XS שנת 2006 90 אלף ק"מ ידנית. בדקתי במשך 5 תדלוקים. כל תדלוק תדלקתי פול טנק. כל תדלוק נכנס לרכב בין 40 ל-43 ליטר. [לטענת היצרן המיכל מכיל כ-50 ליטר. אני תדלקתי כל פעם אחרי שנדלקה נורית הדלק] מס' הקילומטרים שהספיק לי המיכל דלק כשהוא מלא עד שנדלקה לי נורית הדלק נע בין 340 ק"מ ל-360 ק"מ. צריכה של כ-1 ל-8 1 ל-9 בממוצע. עכשיו בטוח שכולם יסכימו איתי שמשהו פה כניראה לא תקין, רכב מנוע 1600 ידני שלא שוקל לא אמור לצרוך ככה. אופן הנסיעות שלי: מהבוקר עד סביבות השעה 5 אני לא בבית ולא נוסע באוטו, כשאני חוזר הביתה ביום יום הנסיעות שלי זה בעיקר לחברה להביא אותה שזה הלוך חזור שסך כל הנסיעה יוצא סביבות ה-8 דקות [ואפילו פחות אם היא מוכנה בזמן ] שזה כ-5 ק"מ הלוך חזור ביחד…
הודעה אחרונה מאת אלירן 206XS, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם אנחנו נוסעים זוג ו 4 בוגרים בני 16-30 ותינוק ל4 ימים לאיטליה הרכב מיועד לטיולים מחוץ לרומא כאשר הלינה במקום אחד קבוע אני רוצה להשכיר 2 מכוניות כאשר אני חייב שיהיה מקום למזודות הרכבים שהציעו לי מרצדסB או שברולט קרוז טוראן רנו סקניק פוקוס סטיישן איזה רכב הייתם ממליצים
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
גמרו אותנו.. כבר לא מדע בדיוני: כך תעקוב אחריכם המדינה מצלמות וידאו באיכות סופר-גבוהה שיפוזרו בערים, בכבישים עירוניים ומהירים, מצלמות רמזור ואכיפת מהירות, מערכות איתור מקום ותוכנות שידעו לסנכרן בין כל פריטי המידע. מערך המעקב הגדול של ישראל עושה צעדים ראשונים, באמצעות משרד התחבורה, משטרת התנועה ומע"צ. המלצה לפני קריאה: הכינו את הרגיעון http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4171789,00.html -
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 676 צפיות
שלום לכם אחי בן 16.5 והוא מתלבט מתי יעשה תיאוריה לעשות בימים הקרובים או כאשר יגיע ל 17 ויתחיל ללמוד נהיגה. מתי מומלץ לעשות? והאם מאגר שאלות משרד התחבורה מספיק (תיאוריה רכב פרטי) או צריך לקנות דיסק עם ספר? אם כן לקנות ספר ודיסק האם עדיף לקנות ממורה נהיגה או מספריה כמו סטימצקי או צומת הספרים בגלל שיוצא לו הנחה? כמה עולה שיעור נהיגה בימינו (גיר ידני) והאם תלוי בסוג הדלק שממונע עליו הרכב(דיזל או בנזין)?
הודעה אחרונה מאת קורן, -
- 0 תגובות
- 688 צפיות
לא מבין בסוגי שמנים בגרוש... איזה שמן אני צריך?
הודעה אחרונה מאת eyalzamir, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום , חבר לעבודה רוצה למכור את הרכב שלו, הבעיה היא : מדובר בפוקוס יד שנייה (הוא כרגע הבעלים השני), כאשר היד הראשונה היה ליסינג. הרכב בן 4, ויש מלאאאאאאאא כאלה במכירה הן מליסינג והן מפרטי. מה הוא יכול לעשות ? תודה
הודעה אחרונה מאת Keyser, -
-
- 0 תגובות
- 633 צפיות
לא מזמן פירסמו שהטנדר של VW "אמארוק" צפוי להגיע ארצה. מאז עבר יותר מחצי שנה, למישהו יש פרטים על הטנדר הזה? מתי אמור להגיע, איזה מנועים יקבל אצלנו והכי חשוב אם יש צפי למחיר. תודה!
הודעה אחרונה מאת TAL-H, -
- 4 עוקבים
- 21 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
ברשותי רשיון נהיגה לרכב פרטי. בכל יום בעבודה אני צריך להפעיל את הסוויץ' במשאית למרות שאין לי רשיון למשאית האם זה חוקי? אני מתאר לעצמי שברגע שיקרה משהו יפילו את התיק עליי ויגידו לי למה הפעלת. תודה
הודעה אחרונה מאת locus, -
- 1 תגובות
- 956 צפיות
חבר חזר מחו"ל לארץ יותר מחצי שנה שם. נשלח לו בדואר הטופס של החידוש אבל מאז עבר הרבה זמן והתוקף שלו עבר. האם הוא יכול לשלם עדיין בטופס הזה ולחכות עד שישלחו לו את הכרטיס מבלי שהוא נוהג עד קבלת הכרטיס ?
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום רב, נראה לי שהנושא חשוב מאד ושכדאי להחליף התנסויות בבעיות ובפתרונות אשמח לקבל מידע ותגובות לנושא להתראות, בפורום
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מצאתי כמה תוכנות כאלה, לא שונות מדי אחת מהשניה. אופציה נחמדה לנהיגה בלילה. המהירות לא הכי מדויקת שכן זה לפי הGPS (ליד מצלמות הייתי חוזר לשעון ברכב).
הודעה אחרונה מאת As-21, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
הסתכלתי באתר לבחירת סוגי צמיגים ברכב וגיליתי כמה דברים חדשים. מהו בעצם קוד המהירות ומהי חשיבותו ברמת הפרטיקה? למשל 120 קמ"ש - L 130 קמ"ש - M 140 קמ"ש - N וכו' וכו'... מהי בעצם החשיבות העיקרית ואיך אני באמת יכול להרגיש זאת בזמן הנסיעה?
הודעה אחרונה מאת itire.co.il, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
האם הלינק הזה אמיתי ואחת ממכוניות הפרארי 458 שיובאו נמסרה ללקוח מדלית אל כרמל? (או אולי זה יבוא אישי?). * מסתבר שאני לא יכול לצרף לינקים עדיין, אז תכנסו ליוטיוב ותעתיקו את זה: פרארי ראשונה בישראל - דלית אל כרמל חוץ מזה מישהו יודע מה עלה בגורל הפרארי 458 השחורה שצולמה בנתב"ג, האם זה יבוא אישי או של תייר? תודה
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 33 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
עד עכשיו פיאט הוציאו בארה"ב מתיחות פנים של דגמים קודמים של קרייזלר ואת הפיאט 500 שהיא בנתיים כישלון במכירות. עכשיו הם הציגו את הדודג' דארט שהיא נכונית חדשה לגמרי במיוחד לשוק האמריקאי. המכונית מבוססת על חלקים של אלפא ופיאט אבל היא לא דומה לשום דבר שאנחנו בכירים בנתיים. http://www.youtube.com/watch?v=wrdxDk_jWkQ דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת papikian, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בתוספת שני דגמים עם מנועי hybrid, בנוסף למנועי האקובוסט. האם בקרוב נראה שינוים דומים גם במונדיאו? http://www.autoblog.com/2012/01/09/2013-ford-fusion-debuts-along-with-47-mpg-fusion-hybrid-100-mpg/
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 245 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- NEW10
- 318i
- אביתר א.
- itaysamurai
- MRobot
- natco
- topop
- MIHAEL
- stx
- עמרי לייט
- עדי-אל
- jpex
- thazethaze
- איתי200
- amosbmw
- `Infinity
- גולדן191
- SlowRide
- Dan___
- חיים יוד
- zvigolden
- yahaga
- Night Driver
- ANUTKK
- Avia
- Erel
- meir_gi
- nir eli
- motior
- D4K
- eladns
- shilo_v
- fatboy1340
- itaimoto
- DareDevil
- elihershko
- VVWpolo
- vigi
- אליה
- AUDIO KING
- Igalz
- צוק
- ניקו פ.
- yoav911gt2
- עוזי ל
- borsood
- davemustaine87
- ArikB
- urich
- Liquidator
- Aviady001
- RedLabel
- farkash7
