Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם ישראל התחיל לנסוע כחוק ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז זה רק אני שנתקע מאחורי רכב שנוסע 70 בכביש של 80 ואיך שקו ההפרדה הרצוף הופך למקוקו הוא מאיץ ל110 בכדי שלא אאקוף וכשקו ההפרדה הופך לרציף שוב, הוא מאט ל70. :x

פעם שנייה ברציפות ומדובר ברכבים שונים. :?

אני מוכן לאמץ את החוק האירני של כריתת כפות הידיים למי שנוהג ככה!

כבר חתמתי...

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני כבר 3 שנים על הכביש, עד לפני שנה הייתי חייב לעקוף, לנסוע יחסית מהר, להתעצבן מכל דפוק שעוקף אותי

או שנוהג לא בסדר.

 

היום כבר לא אכפת לי, התאיישתי, אי אפשר לשנות את העולם...אז זרמתי, פחות רגל על הגז, להנות מהדרך. סך הכל רכב, שהתפקיד שלו זה לקחת אותנו ממקום למקום, ולא לגן עדן.

פורסם
אז זה רק אני שנתקע מאחורי רכב שנוסע 70 בכביש של 80 ואיך שקו ההפרדה הרצוף הופך למקוקו הוא מאיץ ל110 בכדי שלא אאקוף וכשקו ההפרדה הופך לרציף שוב, הוא מאט ל70. :x

פעם שנייה ברציפות ומדובר ברכבים שונים. :?

אני מוכן לאמץ את החוק האירני של כריתת כפות הידיים למי שנוהג ככה!

 

אתה כנראה איש אלים מאוד, יש לי הרגשה שיום אחד נקרא עליך באחד מאתרי החדשות.

 

לכל שאר האנשים:

אני אישית, בכלל לא משתמש יותר בהילוך 5 באוטו, נוסע 80 באיילון והכל סבבה לי, יש לי זמן ולא רודפים אחרי

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

נוסע 80 באיילון והכל סבבה לי, יש לי זמן ולא רודפים אחרי

אני אימצתי מזמן את השיטה, ולא רק שאימצתי אותה אלא אפילו שידרגתי אותה.

1. אני לא מתעצבן מאף אחד, בשום מצב.

2. כשאני ממהר אני יוצא 5 דקות קודם, ואם אני ממש ממהר אז אני יוצא 10 דקות קודם.

3. נהנה במיוחד לצפות בנהגים, במיוחד בבוקר, שחותכים מהשוליים ונוסעים על איי תנועה, והכל בשביל להגיע יחד איתי לרמזור אדום..

4. יש לי טראומה קשה מנהיגה מונעת (עשיתי לפני שנים רבות, ולא בשל עבירות תנועה), ולא שווה לי להגיע 5 דקות קודם ולשמוע את התיאוריות המטופשות שלהם.

5 לעולם לא מנהל שיחות בסלולארי בנהיגה; אני עדיין לא אישיות כה חשובה שאני יכול לא לפספס שיחה.

כל זה, עושה את החיים קלים ואת הנהיגה לנעימה ונינוחה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
למעלה אצל המדושנים טרם !!

 

טוב נחליף אותם בבחירות הבאות.

 

ומה נשים במקומם, ידידי?

 

לגופו של עניין - איך אני מזין לווייז את מיקומי המצלמות, מישהו יודע?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

נסעתי שלשום בכביש 44 בסמוך לצומת חולון.

מוצבת שם מצלמת גאטסו חדשה אז נסעתי בנתי הימני במהירות המותרת (70 קמ"ש. כביש עם 2-3 נתיבים לכל כיוון וגדר הפרדה. ומצלמות. $$$.) והייתי הכי איטי בכביש בפער די משמעותי.

זה היה באור יום אז לא ראיתי פלאשים, אבל אם המלצמה הזו כבר פעילה אז צפויות הפתעות לא נעימות למי שנוסע שם.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

למיטב ידיעתי המצלמה הזו פעילה, והיא "עושה קופה" לא רעה כלל ועיקר.

ראו הוזהרתם !

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

האמת שאני גם מרגיש שינוי במהירות התנועה זה זמן מה אבל לא משהו רציני.

אבל מה שבאמת מפריע לי זה שאני רוב הזמן נחשב עבריין תנועה.

למה? כי בדרך כלל שאני חוזר בשעות הערב ופקוק, אני מוצא את עצמי עוקף מימין כמעט כל הדרך, זאת אומרת שאני נוסע במהירות שנעה בין 90-100 קמ"ש על נתיב ימני ריק כמעט לחלוטין כאשר התנועה שבשני המסלולים השמאליים זוחלת על 80-90.

זה קורה בעקר בכביש 4 שאני חוזר בין מורשה לצומת רעננה, אבל גם בכבישים אחרים זה ככה.

תאמת אני כבר הייתי בטוח שאנחנו עוברים לנהיגה כמו באנגליה קפריסין וכל אלה, שהנתיב השמאלי הוא נתיב הנסיעה והימני לעקיפה :S

2017 Citroen C3 Shine

פורסם

איזו כותרת יומרנית.

נסעתי הבוקר כדרכי מחיפה לעכו, וחוץ ממנהרות הכרמל המהירות מוגבלת על ידי שילוב של עומס תנועה ונתיבים צרים (עבודות בדרך). כמובן שהמהירות היתה סבירה על איטית בסיבה זו.

מאידך - בדברים החשובים באמת חשתי היום יותר גרוע מאשר בד"כ. בין חיפה לעכו דחפו אותי מהנתיב לפחות 5-6 פעמים. הגדילו לעשות מוניות של "קוי הגליל" ואיזה אוטובוס פרטי שחצו נתיבים בלי להסתכל, ובלי לאותת, ובהמשך הדרך גם נסעו על שני נתיבים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בתור אחד שנוסע על ציר 44 באופן יומיומי, אני מבטיח לכם שכל 4 המצלמות המוצבות עליו כרגע (כאמור סמוך לגשר מקווה ל2 הכיוונים, בכניסה לרמלה מעט לפני פסי הרכבת ומעט אחרי ניר צבי לכיון מערב) דופקות קופה יופי יופי, אין שם אחד שנוסע 70, יש כאלו ששמים לב למצלמה ומאטים, השאלה אם מאטים מספיק.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

כמו חלק מהאנשים כאן, אני חושב שאנשים התחילו לסוע קצת יותר לאט.

אבל כל מי שהיה ברברי, נשאר ברברי.

 

אנשים לא יודעים לנהוג בסביבת נהגים אחרים. לא אכפת לי אם הם שולטים ברכב שלהם מצויין, הם לא יודעים לקבל החלטות בסביבת רכבים!

 

אנשים נוסעים בשמאלי בלי סיבה, עוקפים לאט, עוברים נתיבים ללא סיבה ובלי לאותת, עוקפים מימין, בולמים מוקדם מדי, לא שומרים מרחק, מאיצים דווקא ועוד.

אם הייתי יכול, הייתי מוכן לעצור כל אחד כזה ולתת לו דו"ח - לצערי אני לא רוצה להיות שוטר בתור קריירה, אני אוהב דברים אחרים.

אבל אני מוכן בהחלט להיות שוטר תנועה בזמן שאני על הכביש, אפילו על חשבון הזמן והדלק שלי.

 

אני עדיין חושב שהחוקים במדינת ישראל מטופשים בהרבה מאוד היבטים.

1. מהירות מירבית בהרבה מאוד מקומות חשובים נמוכה מהמהירות הממוצעת מה שגורר שלל תוצאות שלילות :

- רכבים נוסעים במהירות איטית מהמהירות הממוצעת גורמים להפרעה קבועה בתנועה ויצירת סכנות.

- נהגים שרוצים לסוע מהר יותר מאבדים סבלנות והופכים אדישים לבטיחות והסיכון שסובב אותם.

- קנסות.

- תאונות.

2. אין מקום להנות. תנו לנו להנות! מה כל כך קשה בלהסדיר כמה חוקים שיגדירו את הביטוח + רישוי + תנאים לקיום מסלול נהיגה ספורטיבית שבו יותקנו אמצעים מתאימים והדרכה מתאימה לאנשים שרוצים להגיע למסלול ופשוט לתת בראש עם הרכב שלהם?? שיהיה מאזדה 3, שיהיה גולף GTI - אם אני מוכן לשלם את העלות?? למה שיגידו לי לא??

- אף אחד לא מונע מישראלים לצאת לטיולים בשמש באמצע הקיץ ולהתייבש למוות נכון?

- אף אחד לא מונע מישראלים ללכת לים ולתבוע למוות נכון?

- אף אחד לא מונע מישראלים לטוס במטוס לחו"ל למרות הסכנות הטמונות בדבר נכון?

- אף אחד לא מונע מישראלים לעשות סקי בחרמון כשיש שלג, שבו אנשים שוברים איברים ונפצעים על ימין ושמאל...

3. תהליך הלימוד של נהג חדש גרוע.

אף אחד לא לומד לנהוג, לומדים לעבור טסט.

אי אפשר ללמוד לנהוג בתקופה כל כך קצרה במיוחד כאשר הלחץ היחיד הוא לסיים בכמה שפחות שיעורים כדי שיעלה כמה שפחות כסף. תנו להורים לקחת את עתיד ילדיהם בידייהם (בנוסף למורה הנהיגה), עשו מבחן לנהג המדריך, תנו לו אישור לחנוך את הבן שלנו, ותנו לנו את האפשרות ללמד את הילד מה שבאמת חשוב!

- למה אין נהיגה מתקדמת חובה? רב הנהגים בכלל לא יודעים איך מרגישה בלימת חרום, ואיך מגיבים במצבי קיצון!

 

בקיצור,

אני מאוכזב מאוד משר התחבורה, ועם כמה שאני לא מבין גדול בפוליטיקה, אם ימצא מחליף, אני אבחר במחליף.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
מאז תחילת השנה שמתי לב שמהירות "שלי" הפכה פחות או יותר למהירות התנועה בכביש. אני מייחס את זה לעיסוק הרב בהכבדת האכיפה וגובה הדוחות או סתם למקריות/הטייה בשיפוט שלי את הסביבה

 

לדעתי מאז (בשנה הקודמת) שהתחילו לפרסם בתקשורת הרבה כתבות בנושא האכיפה והענישה, עם הדגש על רשת ארצית

של מצלמות המהירות הדיגיטליות וקבלת קנס תוך זמן קצר - הנהגים פשוט מפחדים, מורידים את מהירות נסיעתם ודבוקים

עם העיניים לספידומטר, במקום לכביש. אך עדיין ממשיכים וימשיכו לסטות מהנתיבים ללא איתות, לא לתת זכות קדימה להולכי רגל במעבר חצייה, כמובן להיתקע על שמאלי (נוח להם, מרגישים יותר בטוחים או שבעוד 5 ק"מ צריכים לפנות שמאלה)

ועוד שלל עבירות תנועה אחרות.

 

 

אבל מה שבאמת מפריע לי זה שאני רוב הזמן נחשב עבריין תנועה.

למה? כי בדרך כלל שאני חוזר בשעות הערב ופקוק, אני מוצא את עצמי עוקף מימין כמעט כל הדרך, זאת אומרת שאני נוסע במהירות שנעה בין 90-100 קמ"ש על נתיב ימני ריק כמעט לחלוטין כאשר התנועה שבשני המסלולים השמאליים זוחלת על 80-90.

 

במצב של עומס תנועה/צפיפות תנועה/פקק - אין זה נחשב לעקיפה. כלומר כאשר מהירות של כלי רכב הנעים בטור בנתיב אחד

עולה על מהירות של כלי רכב הנעים בטור בנתיב האחר.

פורסם

1. מהירות מירבית בהרבה מאוד מקומות חשובים נמוכה מהמהירות הממוצעת מה שגורר שלל תוצאות שלילות :

 

כאן יש לנו הסכמה.

 

2. אין מקום להנות. תנו לנו להנות! מה כל כך קשה בלהסדיר כמה חוקים שיגדירו את הביטוח + רישוי + תנאים לקיום מסלול נהיגה ספורטיבית שבו יותקנו אמצעים מתאימים והדרכה מתאימה לאנשים שרוצים להגיע למסלול ופשוט לתת בראש עם הרכב שלהם.

 

מסלול מירוצים אמתי אין, וכאן אנחנו שוב מסכימים, אבל יש איפה להנות וגם ללמוד, אפילו בקטן!

 

3. תהליך הלימוד של נהג חדש גרוע. אף אחד לא לומד לנהוג, לומדים לעבור טסט.

 

כאן אנחנו כבר לא מסכימים. הלא תלמיד הנהיגה בסופו של יום נוהג על אותו כביש ציבורי כמוך ולא במגרש או בסימולטור, ולכן על כורחך הוא לומד משהו. נכון שהלימוד הוא הרבה פעמים לא מספק, ויש גם הרבה מורי נהיגה שלא מלמדים את המעט זה, אבל מבחינה עקרונית, מורה לנהיגה בהכרח מלמד לנהוג, השאלה היא עד כמה.

 

אני גם מסכים שיש צורך בהדרכת נהיגה מתקדמת, אבל גם ההדרכה הזאת צריכה להתמקד פחות בכל מיני תמרונים הוליוודיים ויותר בנהיגת כביש (מה שקרוי "Defensive Driving") וכמובן שגם בלימת חירום ובלימת חמיקה. ללמד לנהגים רגילים החלקות, העברות משקל וכדומה נראה לי יומרני מידי ויותר מידי חוויה ופחות מידי יכולת ביצוע בפועל.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

האמת שאני לא שמתי לב לשינוי כזה קריטי בקטנה.

עדין אנשים ממהרים חותכים, האמת שזה טימטום לדעתי לזחול על 80 באיילון.

סתם עיכוב תנועה, וכולם מתעצבנים המצלמות האלה נועדו רק להכניס כסף למדינה.

כי למנוע תאונות זה לא ימנע, להפך נהג נכנס ליותר עצבים בפקק אחרי יום עבודה קשה.

אין שום היגיון במדינה המטומטמת הזאת רק לגמור את האזרחים הקטנים הם יודעים.

 

וסתם בלי קשר לדיון הזה הייתי לפני כמה חודשים בקנדה.

איזה תרבות נהיגה יש שם, אנשים לא נדחפים לך לנתיב לא חותכים לא צופרים.

בחניות, הם לא יחנו צמוד אליך או יחסמו אותך בקושי שריטות יש לרכבים שם.

ממש אנשים עם תרבות אחרת לגמרי.

אם היה לי אפשרות מחר הייתי עוזב את ישראל.


×
×
  • תוכן חדש...