Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם ישראל התחיל לנסוע כחוק ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לפרוק קצת מאתמול בלילה, שנהסעתי את בת דודה שלי לשדה התעופה. יש קטע על כביש 4 לא זוכר איפה בדיוק, אחרי גהה לפני הירידה לכביש 1, עם כביש חדש והמהירות 70 קמ"ש על שלושה נתיבים.

באמת שכמעט נרדמתי על ההגה ובגלל שאני לא יודע איפה יפתיעו אותי עם מצלמה עכשיו, נסעתי כל הדרך לפי החוק לצערי.

הממשלה עושה פשוט ניסוי באזרחים, הם בודקים כמה זמן ייקח עד שאנחנו נתייאש

2017 Citroen C3 Shine

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני אימצתי מזמן את השיטה, ולא רק שאימצתי אותה אלא אפילו שידרגתי אותה.

1. אני לא מתעצבן מאף אחד, בשום מצב.

2. כשאני ממהר אני יוצא 5 דקות קודם, ואם אני ממש ממהר אז אני יוצא 10 דקות קודם.

3. נהנה במיוחד לצפות בנהגים, במיוחד בבוקר, שחותכים מהשוליים ונוסעים על איי תנועה, והכל בשביל להגיע יחד איתי לרמזור אדום..

4. יש לי טראומה קשה מנהיגה מונעת (עשיתי לפני שנים רבות, ולא בשל עבירות תנועה), ולא שווה לי להגיע 5 דקות קודם ולשמוע את התיאוריות המטופשות שלהם.

5 לעולם לא מנהל שיחות בסלולארי בנהיגה; אני עדיין לא אישיות כה חשובה שאני יכול לא לפספס שיחה.

כל זה, עושה את החיים קלים ואת הנהיגה לנעימה ונינוחה.

 

זה בדיוק מה שאני עושה, במיוחד מספר 3. כל פעם אני מגיע למסכנה שעקיפה של רכב אחד או אפילו שתיים לא יחסכו לי שעתיים של נסיעה, מקסימום - כמה עשרות שניות.

כאחד שמבלה בפקק בוקר לתל אביב, התעסקתי בניתוח מהירות של כל נתיב - אני שם לב לאיזה רכב בנתיב אחר משלי ובודק אם אנחנו מגיעים ביחד או לא, וגם פה זה לא משנה +-2 דקות תנועה, אז זה חוסך לי טיול בין נתיבים וסיכון נהגים. בקיצור לא שווה לנוסע יותר מהר במרחקים של ישראל. אולי אם היו בונים כביש ישר ממטולה לאילת, אז אולה היה באמת שווה לנסוע 120 במקום 90. אחרת זה סתם סיכון מיותר.

פוסט עם כל הלוחיות היפות http://bit.ly/1w7byAl

מנהל קבוצת "לוחיות רישוי יפות" בפייסבוק

זה חתיכת פריק שואו מה שהולך פה
פורסם

אתמול בצהריי היום, כביש החוף, התנועה מתקדמת לכיוון צפון על 140 במסלול השמאלי. אם הכבישים מואטים זה פשוט כי יש המון מכוניות, וזה הולך ונהיה גרוע יותר.

 

כמה פעמים ניסיתי להבלע בתוך התנועה, אבל זה פשוט מסוכן מדי. אתה לא מרוכז, אתה לא שולט במה שקורה מסביבך, יש מכוניות בשטחים המתים שלך וכו'. האידיאלי זה 10% מעל מהירות התנועה, ככה אני מרגיש בטוח, מרוכז ושמח. אני גם לא טורח להבהב או להתעצבן על אף אחד, תמיד אפשר לעקוף - מה לעשות שהאוטו שלי יותר מהיר. הרשיון שלי נקי לחלוטין, למרות שוטר שאפתן מלפני כמה ימים שחשב שהטכנולוגיה שלו יותר טובה מהטכנולוגיה שלי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

...האידיאלי זה 10% מעל מהירות התנועה, ככה אני מרגיש בטוח, מרוכז ושמח. אני גם לא טורח להבהב או להתעצבן על אף אחד, תמיד אפשר לעקוף - מה לעשות שהאוטו שלי יותר מהיר..

אתה לא מפסיק לעקוף מימין או שלא הבנתי את התיאור שלך?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אתה לא מפסיק לעקוף מימין או שלא הבנתי את התיאור שלך?

 

בסוף אני עוקף, וזה כל מה שמשנה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

שמע רועי,

 

אני מבקש להבין משהוא, מצד אחד, התיאור שלך נשמע למאזין מהצד כאילו אתה איזה ערס צעצוע שהמצערת מחוברת אצלו לאיבר הרביה וכל פעם שהוא זקוק לחיזוק "כמה שהוא גדול", הוא נותן עליה לחיצה ומתחיל לזגזג ב 150 קמ"ש תוך עקיפה משמאל ומימין "ללא שאתה טורח להבהב באורות".

 

מאחר ונפגשנו כמה פעמים ונראה לי שזאת לא באמת צורת הנהיגה שלך, אולי כדאי שתבהיר על מה אתה מדבר?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
שמע רועי,

 

אני מבקש להבין משהוא, מצד אחד, התיאור שלך נשמע למאזין מהצד כאילו אתה איזה ערס צעצוע שהמצערת מחוברת אצלו לאיבר הרביה וכל פעם שהוא זקוק לחיזוק "כמה שהוא גדול", הוא נותן עליה לחיצה ומתחיל לזגזג ב 150 קמ"ש תוך עקיפה משמאל ומימין "ללא שאתה טורח להבהב באורות".

 

מאחר ונפגשנו כמה פעמים ונראה לי שזאת לא באמת צורת הנהיגה שלך, אולי כדאי שתבהיר על מה אתה מדבר?

 

"תנאי הדרך" ו"common sense", שני ביטויים שלא נמצאים אצל רוב הנהגים. כשיש פקק, אני לא אחתוך או אפריע לאף אחד, אני בחיים לא עובר קו לבן או אפילו חוצה סימון של אי תנועה או נתיב השתלבות, אף אחד לא מצפצף לי או בולם בגללי. אני תמיד מאותת ועובר נתיבים באופן הכי איטי ובטוח שאפשר. אני שומר מרחק. איפה שאני לא מרגיש לגמרי בטוח, אני מאט (עוד יותר מהתנועה מסביבי). בעיר אני זוחל, כולם עוקפים אותי. אני באמת ובתמים חושב שאנשים שתקועים בשמאלי על "מהירות חוקית -" הם רפי שכל או בעלי תפקוד מוטורי גבולי (תרתי משמע) ואין באמת סיכוי שהמראות שלהם מכוונות והם מודעים למה שקורה מסביבם ולכן אם אני אהבהב להם ואגרום להם לעבור נתיב על מי שימימינם זה לא יהפוך את העולם למקום בטוח יותר. אני אף פעם לא חולף על פני מכוניות בנתיבים שלידי בהפרש גדול מ20, מקסימום 30 קמ"ש, גם אם זה אומר להאט ממהירות תלת ספרתית גבוהה מאוד למהירות תלת ספרתית גבוהה. אני עובר לשמאל לפני כל מחלף או השתלבות. אם אני רואה מצבים בכביש שאני לא אוהב אני פשוט מנצל פתיחה בתנועה ומאיץ הרחק משם. אני תמיד יותר מהיר ולכן לא מתחכך עם אף אחד. ויש לי סבלנות. ואני מאוד מרוכז כשאני נוהג.

 

בגלל כל זה אני נוסע במהירות שאני מרגיש בה בנוח בלי לעורר חמתו של איש, בלי למשוך תשומת לב משוטרים, בלי נקודות על הרשיון, בלי מצבים מסוכנים ובלי בלימות חירום. הדבר השלילי היחידי בצורת הנהיגה שלי זה צריכת דלק ממוצעת של סביב ה1:7 אבל אני יכול לחיות עם זה. עכשיו זה יותר ברור?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
האידיאלי זה 10% מעל מהירות התנועה.

 

אולי בדו"ג שהוא הרבה יותר פגיע לתנועה מאחוריו ומצדדיו וגם בעל שטחים מתים אפקטיביים. ברכב שבו בעיות אלו אינן קיימות או הרבה פחות משמעותיות, עדיף לנהוג במהירות התנועה, ולבדוק את המראות באופן תדיר כדי לשמור גם על הזנב. מעבר לכך סגנון הנהיגה שלנו מאוד דומה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]


×
×
  • תוכן חדש...