רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,570 נושאים בפורום הזה
-
שלום לכולם ... אז ככה, בפעם הראשונה בחיי גם אני צריך להעביר את הבובה טסט, פורד פוקוס 04' ששמורה מכל משמר ץ הגיע אליי לדואר לפני כמה ימים אגרת רישוי (טסט?), על סך: 1113 ( מישהו אמר שעושקים את האזרח הקטן ? ) בכל מקרה, בגלל שזו הפעם הראשונה שאני צריך לעבור את התהליך אשמח להסבר מפורט איך אני מקבל את המדבקה הקטנה בצד החלון . אשמח לפירוט מההתחלה עד הסוף . • את האגרה האם אפשר לשלם טלפונית דרך כ.א ? במידה וכן איך אני אקבל את החותמת של "שולם" ? • אני מקרית ים, איפה ניתן להעביר את האוטו טסט ? • במידה ונמצא ליקוי כלשהו מה אני עושה ? • האם יש עוד הוצאות נלוות מלבד האגרה ? ובכללי האם יש עוד משהו שאני צריך לדעת ?
הודעה אחרונה מאת `Infinity, -
מחפש המלצה למקום להתקנת חיישני רוורס
מאת Guest משגב24- 4 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היי בשעה טובה הפולו יאנג החדשה הגיעה ואני רוצה להתקין חיישני רוורס (בחברה זה פשוט יותר מידי יקר ) אני גר באיזור מודיעין אשמח לקבל המלצה לפרטי על בעל עסק באיזור שעושה עבודה מקצועית (מפחד לתת למישהוא שלא יודע מי הוא ליקדוח לי בטמבון ) עכשיו אני מחפש מערכת שנותנת התראה עד כמה שיותר קרוב למישהוא יש המלצה למערכת מסויימת? מה אתם חושבים על המבצע של הדואר לגבי חיישני רוורס (חיישני רוורס של מוטורולה + התקנה של מוטורולה ב 300 שקל )? למרות שלמערכת הזו יש חיסרון שהיא מתריאה עד 30 ס"מ למישהוא יש ניסיון עם ההתקנות של מוטורולה?
הודעה אחרונה מאת zivm, -
- 14 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
ערב טוב חברים, היום אספתי את האיביזה החדשה של רעייתי מהסוכנות, לאחר שהעברתי אותה שם בדיקת רנטגן לשריטות ושאר מרעין בישין. מזג האויר היה קר מאד וגם קצת לח - גשם לשם שינוי לא ירד. כרבע שעה לאחר שהחניתי את הרכב בחניתנו המקורה, שמתי לב שהצטברו מעט אדים בחלקם התחתון של הפנסים הראשיים. כשעה מאוחר יותר יצאתי לנסיעה קצרה, לבדוק אם חום הנורות ייבש את האדים. התוצאה, מעט אדים הצטברו בפינות הפנימיות של הפנסים, ליד הגריל. האם מי מבעלי הדור הנוכחי של האיביזות נתקל בתופעה דומה? תודה למשיבים.
הודעה אחרונה מאת p_306_m, -
- 5 תגובות
- 894 צפיות
טוב לא ידעתי איך לנסח את הכותרת נכון. מכיוון שלא מזמן הוצאתי רישיון, וכידוע לכם הלימודי נהיגה בארץ זה בשביל שתעבור טסט, יש כמה מצבים בחיים שאני לא בדיוק יודע איך לפעול בהם. 1. אני עומד ברמזור לפנות ימינה. לפני יש עוד רכב, מאחורי יש רכב. בפניה ימינה יש זכות קדימה להולכי רגל כי להם יש ירוק. הרמזור מתחלף לירוק הרכב שלפני נכנס לצומת ונותן זכות קדימה להולכי רגל. אני מתקדם אחריו (תוך שמירת מרחק כמובן ולא נדבק לתחת שלו) וחוצה את הקו הלבן (כלומר חוקית אני כבר בתוך הצומת נכון?). יש הרבה הולכי רגל ולכן הרכב לא יכול להתקדם, עד שבשלב כלשהוא הוא מתקדם כאשר הרמזור כבר צהוב ואני לא מסיים את הפניה כי הרמזור כבר אדום, מה שתוקע אותי חצי בתוך הצומת, וחוסם את מעבר החציה של הרחוב ממנו אני…
הודעה אחרונה מאת Sting, -
שלום לאור הפעלת מסחטת הכספים החדשה של מדינת ישראל. רציתי לדעת אם קיים,קובץ לGPS שיש בו את המיקומים המועדכנים?. אני חושב שזה יעזור להרבה חברי פורום. תודה רבה ותזהרו.
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 908 צפיות
אני לא יודע אם זה פורסם פה פעם בכל זאת תהנו דרך אגב מישהו יודע איפה נמצא הכביש המטורף הזה?
הודעה אחרונה מאת johnny drama, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם, קיבלתי עכשיו בדואר את רישיון הרכב החדש ובו אגרה בסך 1350 שקלים. מדובר בפולקסוואגן פאסאט משנת 93 שהמחירון שלה סביב ה 6000 שקלים, 25%מערך הרכב על אגרה שנתית, רשום שהיא קבוצה 5, בעוד שבשנה שעברה המחיר היה 1230 שקלים. על מה ולמה הוסיפו עוד 120 שקל, זה לא אמור להיות זול יותר עם התיישנות הרכב? האם יש דרך לקבל הנחה, ו/או התחשבות במחיר הבלתי מוצדק הזה? מה ניתן לעשות? תודה, כפיר.
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
-
- 0 תגובות
- 738 צפיות
משרד יח"צ מוביל, מחפש תותח בתחום הרכב, שגם מבין בתקשורת ויחסי ציבור לניהול תיקים של לקוחות מעולם הרכב. קו"ח נתין לשלוח ל[email protected]
הודעה אחרונה מאת UNIK, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, ראשית כל ערכתי חיפוש אך לא מצאתי תשובה חד משמעית לשאלה הנ"ל. ברשותי רכב טיוטה קורולה 2004. ורציתי להחליף את המנורות הקידמיות,מהצבע הרגיל למנורות פיליפס דיאמונד ויז'יון. ורצתי לשאול האם זה מתאים? כמה HID זה הרכב שלי? זה חוקי? תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת swan yoyo, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום. אני רוצה לצבוע משהוא בגוון של הגאנטים של הSTI ואני צריך את המספר של הצבע המדוייק ולא מצאתי. Uploaded with ImageShack.us זה הצבע תודה מראששש.
הודעה אחרונה מאת swan yoyo, -
אני אמור לקבל רכב חדש תוך מספר ימים בסוכנות ניסן בראשל"צ. האם למישהו יש מידע על איך מתבצעת שם מסירת רכב, האם התהליך יסודי ומוודאים שהכל תקין ושלם או שמבקשים שתחתום בחיפזון? האם קרסו מכינים רכב למסירה בצורה מבוקרת ויסודית ? כמה ק"מ זה סביר שיהיו על הרכב?
הודעה אחרונה מאת kalda01, -
טלקאר, יבואנית קיה לישראל, השיקה היום את קיה ריו החדשה. דגמי 2012 של קיה ריו ישווקו בשתי תצורות מרכב, סדאן 4 דלתות והאצב'ק 5 דלתות, עם שני מנועי בנזין (1.2 ו-1.4 ליטר) ומנוע דיזל אחד (1.4 ליטר). הבנזין הקטן (1.2 ליטר) משודך לתיבת הילוכים ידנית, 5 הילוכים. הבנזין הגדול יותר, 1.4 ליטר, משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 4 הילוכים. הדיזל ישווק עם תיבה ידנית בלבד. והמחיר? החל מ-82 אלף ש"ח לגרסת ה-1.2 ידנית (האצ'בק בלבד) ברמת הגימור הבסיסית ועד ל-108 אלף ש"ח לגרסת הסדאן 1.4 ליטר בנזין אוטומטית ברמת האבזור הבכירה.
הודעה אחרונה מאת LEGACY 1.8, -
כבר מלא זמן שאני רוצה לעשות קורס לשיפור הנהיגה. במקרה עליתי על הקופון שמוריד את המחיר בחצי, האם שווה את הכסף? או שעדייף לעשות את הקורס בחברה אחרת? http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/maslolim/2670730 תודה
הודעה אחרונה מאת roee, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
הייתי רוצה לדעת איך מתנהל האתר. איך רוכשים מוצרים,איך לא ליפול בפח אצל נוכלים,ועוד פרטים נלווים. כיצד ניתן לשלם ולכל מי שיש מה להוסיף,תשובתו תתקבל בברכה.
הודעה אחרונה מאת Boris002, -
שאלה-מונורות
מאת Yayaniv-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 810 צפיות
ערב טוב כולם, יש לי רכב hyudai getz glf והייתי רוצה לדעת מהם סוג המנורות שאני צריך לקנות בשבילו, תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת yoyoav, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
קיה סול משתדרגת לקראת שנת 2012 עם מנוע, גיר ועיצוב חזית חדשים. האם יחידת הכוח החדשה פתרה את אחת מהבעיות העיקריות של הדגם הקודם והופכת את הסול המחודשת לטובה יותר, או שיחידת הכוח החדשה היא רק תירוץ לנסוע לאשקלון ולצלם את הרכב ליד תחנת הכוח? קיה סול 2012 במבחן דרך.
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 1 תגובות
- 588 צפיות
ולמה מכוניות כמו לאון FR, קופרה, TYPE R, GTI וכדומה זוכות להנעה קדמית? הרי אלו מכוניות שחלק מהיעוד שלהם להיות מהירות בקו ישר, וכאשר מאיצים הכח הולך אחורה ועדיף הנעה אחורית, נכון?
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- 0 תגובות
- 439 צפיות
יש לי שאלה, אנשים כאן תמיד אומרים שלא להתקרב לנורות דמויי קסנון וסיניות למיניהם כמו למשל אמריקן איגל למרות שהן מביאות אור דומה לקסנון ופתרון קל,(רק החלפת נורה) כי זה סיני ויכול לשרוף דברים באיזור וכדומה. האם למישהו יש נסיון ודאי עם העניין הזה? לא יכול להיות שכל רכב שני - עם קסנון, רכב ענתיקה, רכב חדש אבל שלא אומר לבוא עם זה וכדומה. בטוח יש קומבינות עם הנורות האלה. האם יש למישהו נסיון "רע" עם הנורות האלה ולא סתם זורק לאוויר שהן פוגעות?להישרף מהר זה כנראה נכון אבל למה שזה יפגע באיזור וישרוף חוטים שם?
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 985 צפיות
שלום, בחברה בה אני עובד אין ליסינג - תחת זאת נותנים רכבי חברה אשר נרכשים כיד שנייה מחברות הליסינג הגדולות. קיבלנו הצעת מחיר לג'טה Manager מודל 2010 (תאריך עלייה על הכביש יוני 2010), אשר ברישיון הרכב שלה רשום קבוצה 3. הדגם הזה לא אמור להיות בקבוצה 2?... האם לא אמורה לחול על הרכב הנ"ל שיטת החישוב הליניארית (ע"ע 2.5% ממחיר המחירון שלו כחדש?) עריכה: לאחר בירור, הרכב הנ"ל עלה 121 אלף ש"ח. מקל על החישוב?...
הודעה אחרונה מאת BURZUM, -
- 2 תגובות
- 526 צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=XnPmH5DRGJE דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת zax, -
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
לפני כמה ימים ניגשתי לעשות טסט ואמרו לי שבשנתון שלי צריך לעשות בדיקת בלמים לפני טסט. נסעתי למוסך מורשה משרד תחבורה, שם סובבתי את ההגה ימינה ושמאלה, המכונאי רק הסתקל על הבלמים, נפרדתי מ 100 ש"ח ונסעתי עם טופס אישור למכון טסטים. מיד אחרי בדיקת אורות בדקו לי את עוצמת הבלימה בגלגלים הקדמיים ובאחוריים. מישהו יכול להסביר לי למה יש דרישה לעשות בדיקת בלמים לפני טסט, אם גם ככה בודקים אותם בטסט עצמו?
הודעה אחרונה מאת MOTIOZ, -
תראו מה שכב שנים בקלטת וידאו: מאחר ואני חדש פה, אסור לי לפרסם קישור. הקישו eranzaki ביוטיוב. ואודה למי שיפרסם את הקישור בעבורי. חשבתי ככה לפתוח את השיח הראשון בנושא. שבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
חבריי הנהגים שלום רב ! למי מאיתנו המכיר את מפגש הרכבות בכפר שמריהו בוודאי מודע לעובדה שבנוסף למחסום והאורות האדומים המהבהבים הסטנדרטיים של רכבת ישראל, מותקנים במקום שני רמזורים- אחד לכל כיוון. רמזורים אלה נוטים "לאחר", דהיינו להישאר בצבע אדום כ -15 שניות אחרי שהרכבת עברה והמחסום כבר נפתח. כמובן שבגלל שהנהג הישראלי לא פרייאר מרבית הנהגים נוטים לעבור את המסילה ישר אחרי פתיחת המחסום ולמרות שהרמזור עדיין אדום. להוסיף חטא על פשע, אם נהג ספציפי בוחר להמתין לאור ירוק כחוק, הוא לרוב מקבל ים של צפירות ארוכות ומזלזלות מהרכבים העומדים מאחוריו. תופעה זאת נגמרת היום- זהירות!!! שמתי לב היום בערב שקיימת "הכנה" למצלמות רמזור במקום לשני הכיוונים, דהיינו עמודים בצבע כתום , כאשר…
הודעה אחרונה מאת papikian, -
- 0 תגובות
- 582 צפיות
היי יש פה מישהו שהתקין דרך צ'מפיון יודע את המחיר? כי אמרו לי סכום (450 שקל) לא הגיוני בכלל לסט שלם. או מצד שני מישהו שיכול לתת קישור לאתר בחול שאפשר להזמין דרכו שיהיה איכותי ויתאים מושלם? ואיך ההתקנה של זה מתבצעת מסובך או שאפשר בבית לבד?
הודעה אחרונה מאת M.B, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 10.2 אלף צפיות
אהלן יש לי טויוטה קורולה 2008 רובוטית עם 113K ק"מ שקניתי מלפני שבוע וחצי ויצא לי בסופש לנסוע לים המלח וחזרה צפונה, נסעתי דרך כביש 6 הלוך וחזור ורוב הדרך הייתה במהירות ממוצעת של 110-130 קמ"ש בסופו של דבר יצא לי 540 ק"מ שבהם האוטו אכל 43 ליטר שבחישוב מהיר זה יוצא אחד ל 12.5 מה שנראה לי קצת הרבה בהיתחשב בזה שהדרך הייתה ברובה מישורית ולא אימצתי את הרכב כלל למרות שאני מאמין שאם הייתי שומר על מהירות ממוצעת של 100 קמש האכילה הייתה משתפרת פלאים. נראה לכם תקין בכללי? חוץ מזה אני חושד בפילטר אוויר סתום שאת אני יפתח ויבדוק השבוע.
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
-
- אחראי פורום
- 36 תגובות
- 4 אלף צפיות
היום בחזרה לביתי בשעות הליה, נסע אחריי רכב הוא לא הפסיק לסנוור ונדבק אלי כל פעם מחדש. בשלב מסויים פשוט האצתי והתרחקתי מימנו, לאחר מכן ראיתי שהרכב מנסה להדביק אותי ומדליק אורות מהבהבים של משטרה. הגעתי לכיכר וםניתי הוא האט הפסיק להבהב והמשיך בנסיעה רגילה , לאחר מכן פנה לרחוב אחר. לא יכולתי להבחין בסוג הרכב מיכוון שהוא סינוור והיה חשוך מאוד. הרכב נסע אחריי הרבה לפני שהאצתי ולא הפסיק לסנוור. האם מדובר במשטרה או בסתם שוטר מתלהב או במשהו אחר? האם המשטרה נוהגת בצורה זו לאכוף מהירות ? לפי מה שאני יודע יש להם אפשרות לאכוף מהירות בשיטה זו אך הם צריכים גם לעצור ולתת דו"ח? מוזר כל הסיפור הזה, מה אתם חושבים ? אני גר באיזור ירושלים ויש באיזור לא מעט גניבות רכב ו…
הודעה אחרונה מאת ילדון ה-5 טורבו, -
-
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
כבר כמה ימים שהרכב שלי עובר התנכלות לא ברורה בזמן שאני בעבודה הדבר התחיל לפני כמה ימים כיצאתי מהעבודה בשעה 4 וחצי וניגשתי לחניה , מצאתי צינור גדול שנשען על הרכב שלי באזור המראה הצדדית , לא יחסתי לדבר חשיבות . אבל בשלושת הימים האחרונים מאז יום ראשון כשאני חוזר מהעבודה אני מוצא אבן / סלע גדול מונח לי על החלון הקידמי איפה שהווישרים ( פה חשדתי ! ) עכשיו אני לא ממש יודע מה לעשות אני פוחד לחזור איזה יום ולגלות חלון מנופץ / שריטות או אלוהים יודע מה על הרכב .... לצערי לא מדובר בחניה מסודרת וזה בערך המקום היחיד שאני יכול לחנות בו שקרוב לי לעבודה ופנויי ב - 7 וחצי בבוקר , כיוון שזה חניון קטן ולא מסודר אני חושד שזה אחד הנהגים האחרים בחניון שכנראה מת…
הודעה אחרונה מאת bitla, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 10.2 אלף צפיות
לפני מספר שנים מכרתי את רכבי. כעת אני זקוק לרשיון הרכב של הרכב שמכרתי .שהיה על שמי.(בזמנו גרסתי את כל רשיונות הרכב) האם יש דרך לשחזר את רשיון הרכב שהיה על שמי?
הודעה אחרונה מאת ישה, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
האם עתה, כשבוטלו המכסים, כדאי לרכוש צמיג בחו"ל ולייבא לארץ (למשל, אי ביי)? מה היה שיעור המס קודם לכן?
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד, -
- 4 תגובות
- 840 צפיות
ערב טוב לכולם. מישהו יודע מה מתבשל שם בממדלה לגבי גפ"מ עם המיסוי וכ"ו? הרכבים האמריקאיים הגדולים נמכרים היום במחירים מאוד טובים כמשומשים וזה מפתה לקנות אחד ולשים עליו מערכת גז. מישהו שמע אולי מה הכיוון של הגפ"מ ולאן התעשיה הזאת הולכת בארץ? יש חדש בקשר למיסוי? הטבות? דרך אגב אשמח לשמוע אם למישהו יש חוות דעת על יישום המערכת על מנועי ה 3800 של ביואיק. תודה לכולם.
הודעה אחרונה מאת vo364,
-
מי מחובר 8 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 357 אורחים (הצג רשימה מלאה)
