Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, קיבלתי עכשיו בדואר את רישיון הרכב החדש ובו אגרה בסך 1350 שקלים.

מדובר בפולקסוואגן פאסאט משנת 93 שהמחירון שלה סביב ה 6000 שקלים, 25%מערך הרכב על אגרה שנתית, רשום שהיא קבוצה 5, בעוד שבשנה שעברה המחיר היה 1230 שקלים.

על מה ולמה הוסיפו עוד 120 שקל, זה לא אמור להיות זול יותר עם התיישנות הרכב?

האם יש דרך לקבל הנחה, ו/או התחשבות במחיר הבלתי מוצדק הזה?

מה ניתן לעשות?

תודה, כפיר.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

משרד התחבורה נבהל כששמע שבת נעוות המרדות דפני ליף מקימה אוהל מחאה שוב פעם בשדרות רוטישליד. ככה זה שצועקים שהעם רוצה צדק חברתי. צדק חברתי זה גם לאוכלי החינם המסכנים. מצטער חבר, המדינה צריכה להביא כסף מאיפה שהוא לא? אגב, חלק ניכר מזה זוהי אגרת הרדיו שגם נכללת באגרת רישיון הרכב.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אצלי הרכב שווה במחירון 2900, ואני משלם גם אגרת רישוי דומה לשלך בטמפסט שלי.

אין מה לעשות קבוצת רכב נשארת כמו שהיא ובגלל זה מחיר אגרת הרישוי השנתית,הגיוני או לא.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

למי שחושב שיש מתנות חינם מטרכטנברג, טועה ומטעה.

אמרו גני ילדים מגיל 3 חינם, אז אמרו.

מסתבר שהממשלה רוצה שהרשויות המקומיות יספגו את העלות של גני הילדים. אבל לרשויות המקומיות יש תוכניות אחרות לגמרי - למשל להעלות את הארנונה גם כי צריך לעדכן את עליית המדד וגם כי צריך לממן את גני הילדים.

זאת דרך אגב, אחת הסיבות לשביתה שיש היום ברשויות המקומיות - הם רוצים שהממשלה תתקצב את גני הילדים חינם ולא שהרשות המקומית תממן את החינם. מכאן ברור שחינם זה לא. או שמיסי המדינה יעלו, או שהארנונה תעלה, אבל בכל מקרה הכסף יצא מכיסו של מר אזרח.

אין שוב בעיה להוזיל את אגרת הרכב או את הבנזין או להפחית את מס הכנסה - במקביל משהו אחר יעלה, למשל השתתפות בתרופות יכולה לעלות 30 שקל במקום 13 שקל. למשל מס ירושה של 50 אחוז וכד'.

רק לשם התאוריה, נניח שסבא כלשהו נפטר ומוריש לשלושת ילדיו דירה צנועה של מליון שקל. מתוך זה חצי מליון הולך למדינה. משהו כמו 167,000 שקל לכל אחד מהילדים.

בישראל, כל שנה נפטרים בערך 150,000 איש. נניח שרק לשליש מהם יש להוריש דירה בשווי מליון שקל, אז אנחנו מדברים על מס בשיעור של 25,000,000,000 (25 מיליארד), שזה בערך חצי מתקציב הבטחון.

מי אמר שאין מאיפה לקחת את הכסף.

רק צריך לזכור שאם מקבלים הנחה או פטור במקום אחד, אנחנו בכל מקרה נשלם את זה במקום אחר, כך שלהגיד השגנו משהו, פירושו לא לקרוא את המציאות.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

בישראל, כל שנה נפטרים בערך 150,000 איש. נניח שרק לשליש מהם יש להוריש דירה בשווי מליון שקל, אז אנחנו מדברים על מס בשיעור של 25,000,000,000 (25 מיליארד), שזה בערך חצי מתקציב הבטחון.

מי אמר שאין מאיפה לקחת את הכסף.

 

מה אתה אומר...:?

 

אבא ואמא שלי כל החיים עבדו ושילמו הרבה כסף במיסים מהשכר שלהם, אח"כ קנו בית ושילמו עליו שוב מיסים, שילמו מס קניה (כשקנו), מס שבח (ה"חארות" מכרו ביותר ממה שקנו אז בא נמסה אותם שוב), מס זיבי, עוד שניה לא נשאר מהדירה הזאת כלום, היא כבר שילמה את עצמה במיסים.

 

אז מכסף שכבר עבר מספר מיסויים, עכשיו אתה רוצה למסות עוד פעם? :x

 

בא נעביר את הדירה ישר איך שקונים ע"ש האפוטרופוס הציבורי ונחסוך כסף .:x

 

או שבא נקרא לזה "מס מוות" ונחליט שכל מי שמת צריך לשלם למדינה X אחוז מרכושו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
למי שחושב שיש מתנות חינם מטרכטנברג, טועה ומטעה.

אמרו גני ילדים מגיל 3 חינם, אז אמרו.

מסתבר שהממשלה רוצה שהרשויות המקומיות יספגו את העלות של גני הילדים. אבל לרשויות המקומיות יש תוכניות אחרות לגמרי - למשל להעלות את הארנונה גם כי צריך לעדכן את עליית המדד וגם כי צריך לממן את גני הילדים.

זאת דרך אגב, אחת הסיבות לשביתה שיש היום ברשויות המקומיות - הם רוצים שהממשלה תתקצב את גני הילדים חינם ולא שהרשות המקומית תממן את החינם. מכאן ברור שחינם זה לא. או שמיסי המדינה יעלו, או שהארנונה תעלה, אבל בכל מקרה הכסף יצא מכיסו של מר אזרח.

אין שוב בעיה להוזיל את אגרת הרכב או את הבנזין או להפחית את מס הכנסה - במקביל משהו אחר יעלה, למשל השתתפות בתרופות יכולה לעלות 30 שקל במקום 13 שקל. למשל מס ירושה של 50 אחוז וכד'.

רק לשם התאוריה, נניח שסבא כלשהו נפטר ומוריש לשלושת ילדיו דירה צנועה של מליון שקל. מתוך זה חצי מליון הולך למדינה. משהו כמו 167,000 שקל לכל אחד מהילדים.

בישראל, כל שנה נפטרים בערך 150,000 איש. נניח שרק לשליש מהם יש להוריש דירה בשווי מליון שקל, אז אנחנו מדברים על מס בשיעור של 25,000,000,000 (25 מיליארד), שזה בערך חצי מתקציב הבטחון.

מי אמר שאין מאיפה לקחת את הכסף.

רק צריך לזכור שאם מקבלים הנחה או פטור במקום אחד, אנחנו בכל מקרה נשלם את זה במקום אחר, כך שלהגיד השגנו משהו, פירושו לא לקרוא את המציאות.

.

וואו, מאיפה אתה שואב את הנתונים האלה? 150 אלף נפטרים? לדעתי אתה מגזים באופן דרסטי, להשוואה ב2004 מס' הנפטרים היה 34 אלף.

פורסם
מה אתה אומר...:?

 

אבא ואמא שלי כל החיים עבדו ושילמו הרבה כסף במיסים מהשכר שלהם, אח"כ קנו בית ושילמו עליו שוב מיסים, שילמו מס קניה (כשקנו), מס שבח (ה"חארות" מכרו ביותר ממה שקנו אז בא נמסה אותם שוב), מס זיבי, עוד שניה לא נשאר מהדירה הזאת כלום, היא כבר שילמה את עצמה במיסים.

 

אז מכסף שכבר עבר מספר מיסויים, עכשיו אתה רוצה למסות עוד פעם? :x

 

בא נעביר את הדירה ישר איך שקונים ע"ש האפוטרופוס הציבורי ונחסוך כסף .:x

 

או שבא נקרא לזה "מס מוות" ונחליט שכל מי שמת צריך לשלם למדינה X אחוז מרכושו.

עכשיו אני מבין למה אנשים גרים בשכירות כל החיים.

בכל מקרה אם הקטע של מס הירושה נכון זה מס אכזרי ביותר.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אמיר

 

הפעם התעלית על עצמך

 

מספר הנפטרים בשנת 2011 יהיה כ 41000 בלבד.

 

אין צורך להטיל מיסים נוספים על אלה שמשלמים.

 

אפשר להתחיל לגבות מחרדים וערבים , כדוגמה.

 

אפשר לחסוך בתקציבים מבלי שרמת השירות תרד (בעיקר אם תקצץ במספר העובדים הבטלנים במשרדי הממשלה השונים ),אולי תעלה.

 

דוגמה קטנה לחיסכון גדול , הוצאה לפנסיה של אנשי קבע במקום בגיל X משהו כמו 40-41 לגיל 50 .

 

בגירה

 

מס עיזבון קיים במדינות רבות , היה קיים גם בארץ עד שבוטל בשנת 1981. הכניס מעט והמנגנון לגבייתו עלה הרבה.

 

יש דיבורים להטילו מחדש , אבל על עיזבונות בסכומים נכבדים ולא של מיליון ש"ח וכו'

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה,

 

אתה צודק לגבי ה-41 אלף. (בטעות הוצאתי את המספר מנתון באירופה המתייחס למשהו אחר).

עדיין תקבל כמה מיליארדים טובים ממס עיזבון (שאני נגדו), שעלול לחול באין מקורות אחרים.

לגבי ערבים - אין בעיה לגבות מהם מס ובמקביל להשקיע אותו בתשתיות, חינוך ופיתוח של הישובים שלהם בהתאמה.

נראה לי שזה לא רק יביא סכום אפס, אלא מינוס נוסף לתקציב המדינה.

לגבי חרדים - אני עוד צריך לחשוב איך אוכלים את זה, במיוחד ששר מש"ס אמר שאין זכות קיום לישוב המושתת על חרדים בלבד, כי הוא יקרוס כלכלית באין הכנסות.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
ישה,

 

אתה צודק לגבי ה-41 אלף. (בטעות הוצאתי את המספר מנתון באירופה המתייחס למשהו אחר).

עדיין תקבל כמה מיליארדים טובים ממס עיזבון (שאני נגדו), שעלול לחול באין מקורות אחרים.

לגבי ערבים - אין בעיה לגבות מהם מס ובמקביל להשקיע אותו בתשתיות, חינוך ופיתוח של הישובים שלהם בהתאמה.

נראה לי שזה לא רק יביא סכום אפס, אלא מינוס נוסף לתקציב המדינה.

לגבי חרדים - אני עוד צריך לחשוב איך אוכלים את זה, במיוחד ששר מש"ס אמר שאין זכות קיום לישוב המושתת על חרדים בלבד, כי הוא יקרוס כלכלית באין הכנסות.

.

 

לשיטתך תקצוב התשתיות האינסופי שמקבלת ירוחם הוא כתוצאה מהמיסים שנגבים מהם?

השקעה בתשתיות, חינוך תרבות ורווחה בפריפריה נמוך, הן בישובים הערביים והן ביהודים, והתרוץ שעקב חוסר השקעה לא משלמים מיסים, הוא תרוץ מגוחך וילדותי.

פורסם
ישה,

 

אתה צודק לגבי ה-41 אלף. (בטעות הוצאתי את המספר מנתון באירופה המתייחס למשהו אחר).

עדיין תקבל כמה מיליארדים טובים ממס עיזבון (שאני נגדו), שעלול לחול באין מקורות אחרים.

לגבי ערבים - אין בעיה לגבות מהם מס ובמקביל להשקיע אותו בתשתיות, חינוך ופיתוח של הישובים שלהם בהתאמה.

נראה לי שזה לא רק יביא סכום אפס, אלא מינוס נוסף לתקציב המדינה.

לגבי חרדים - אני עוד צריך לחשוב איך אוכלים את זה, במיוחד ששר מש"ס אמר שאין זכות קיום לישוב המושתת על חרדים בלבד, כי הוא יקרוס כלכלית באין הכנסות.

.

 

למען הגילוי הנאות - אני חרדי ומשלם מיסים!

ולעובדות.... עיריית בני ברק, סיימה זו השנה הרביעית במספר, באיזון תקציבי יוצא מן הכלל.

ההכנסות מארנונה בלבד, ב-2011 היו בסביבות ה-300,000,000 ש"ח!

תחזית ארנונה ל- 2012 היא ל-350,000,000 ש"ח.

פורסם

צודק, האבסורד הוא שמחיר אגרת הרישוי של הרכב שלי גם עלתה, ב-117 ש"ח - עבור רשות השידור.

ועוד יותר אבסורד, שגם בלי הסכום הזה, הסכום המקורי לא השתנה משנה שעברה (בהנחה והוא אמור לרדת כל שנה כי הרכב מתיישן)

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם
למען הגילוי הנאות - אני חרדי ומשלם מיסים!

ולעובדות.... עיריית בני ברק, סיימה זו השנה הרביעית במספר, באיזון תקציבי יוצא מן הכלל.

ההכנסות מארנונה בלבד, ב-2011 היו בסביבות ה-300,000,000 ש"ח!

תחזית ארנונה ל- 2012 היא ל-350,000,000 ש"ח.

 

 

סכום נחמד אבל מכמה תושבים? נכון לסוף דצמבר 2010 חיים בבני ברק 159 אלף איש. בוא ונאמר נכון להיום חיים שם 160 אלף איש. אתה יודע מה זה 160 אלף איש? קח את כמות האנשים בכל הקריות חוץ מקרית חיים וקריית שמואל שנחשבים מסופחים לחיפה, חבר את כמות כל התושבים ותקבל לא ממש רחוק מ160 אלף איש. אז תעשה חשבון קטן. חבר את מספר התושבים של 4 ערים ותקבל פחות או יותר את אותה כמות התושבים מעיר אחת בני ברק. עכשיו, מעניין אותי לדעת כמה מיסים ה 4 ערים הללו "מייצרות" מכל התושבים שלהם וכמה מיסים בני ברק לבדה "מייצרת" תהיה בטוח שזה לא ממש מתקרב לסכום שנגבה מתושבי הקריות. כמובן, עזוב מפעלים. רק מיסים מהתושבים. רק עכשיו אני מבין את הגודל העצום של בני ברק. מעניין לדעת כמה מבני ברק משרתים בצבא וכמה מהקריות? כמעט אפס מבני ברק לעומת נניח 80 אחוזים מהקריות. לא ייאמן. זה אומר שכמות המשתמטים מבני ברק שווה לכמות תושבים של 4 ערים שלא עושים צבא ומילואים.

קריית ים 36,900

קריית ביאליק 48,700

קריית מוצקין 39,800

קריית אתא 33,800

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...