רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
- 10 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
קרה לי מקרה מאוד מוזר. החניתי את הרכב שלי בשמונה בערב, ובבוקר למחרת קיבלתי טלפון מהמשטרה שהרכב שלי עולה באש. הרכב, קליאו שנת 98, מטופל בזמן במוסך ואצל חשמלאי מורשים. לא שיניתי או תיקנתי בו שום דבר בעצמי. הרכב בלי ביטוח מקיף, אבל יש ביטוח גרירה וצד ג' (וגם אף רכב אחר לא נפגע). שתי שאלות - 1. מה ניתן לעשות עם רכב שנשרף? כנראה שאי אפשר למכור אותו לפירוק (לא נשאר שם יותר מדיי מתחת למכסה מנוע). אז מה עושים איתו? 2. מישהו שמע על מקרה דומה? כי יצא לי לשמוע על מכוניות שנשרפו תוך כדי נסיעה, אבל אחרי לילה של חניה נשמע לי מאוד מוזר. תודה...
הודעה אחרונה מאת impreza sti, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום רב, לאחרונה קניתי רכב חדש (Hyundai Getz) וברצוני להוסיף לו מראות עזר למראות הצדדיות, לפי חיפוש חובבני באינטרנט מצאתי שיש מראות בשם FishEye שאלה סוג המראות שברצוני לרכוש, היכן הנני יכול למצוא מראות כאלו לקנייה (מצורף תמונה), אם זאת חנות בארץ בבקשה שיהיה באזור הצפון, מקובל עלי גם רכישה מחו"ל, חיפשתי בEbay ולא מצאתי את המוצר, אנא תעזרו לי לחפש אותם!, תודה רבה, יניב.
הודעה אחרונה מאת Yayaniv, -
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
יש לי Justy בן 17 שנה אחרי הורדה מהכביש. הרבה הרבה לוקש אכלתי עם האוטו הזה. שמתי עליו 18 אלף שקל בחלפים והאוטו היה מצב מצויין . 3 שפיכות מנוע היו לי עם השרעולה היפנית. בשפיכה השלישית (והמוקדמת) נמאס לי והורדתי אותו מהכביש. מה לא עשיתי, למי לא פניתי ולא הצלחתי להיכנס לתוכנית הגריטה. יש לי עכשיו רשיון אדום. פרסמתי ביד 2 וכל הטלפונים שאני מקבל הם מסוכני שב"כ ו\או תנזים שמציעים לי 800 ש"ח. 800 ש"ח זה עשירית מהכסף ששמתי על חלפים חדשים רק בשנה האחרונה. לא חבל שכל הכסף הזה ילך לטמיון ויגיע לגוש ברזל מרובע ? האם יש מקום שיוכל לנצל את מלאי החלפים האלה ? בינתיים האוטו שוכב רחוק מהבית שלי במקום שנתקע ואני פוחד לקבל דו"ח. העניין הוא שלגרור אותו עד אליי זה עוד 200 ש"ח. …
הודעה אחרונה מאת yochay_s, -
טסט לאוטו
מאת tamir12120-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 754 צפיות
שלום. אני חדש פה בפורום ויש לי שאלה.. אם אין לי טסט לאוטו מינואר שעבר (שנה) ועכשיו כבר הגיע מועד הטסט של השנה אז אני צריך לעשות שני טסטים? מה בדיוק אני אמור לעשות? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת tamir12120, -
-
GPS בסיאט אביזה 1 2
מאת Ernesto- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום, באיביזה החדשה שלי מותקנת מערכת מולטימדיה עם אופציה לGPS , הבנתי מהסוכנות שרק עלי להרכיב אנטנה לGPS כדי להשתמש בו. יש יציאה במערכת לכרטיס זיכרון וכתוב מעליו Maps, אז השאלה, האם צריך להתקין תוכנת GPS או שהיא כבר מותקנת? ו האם יש אפשרות להפעיל את התוכנה מבלי אנטנה רק כדי לראות אם היא אכן עובדת . אני חושב שהמערכת היא Necvox 1.3 HQ. אני לוחץ על אופצית ה GPS, אבל שום דבר לא קורה. תודה .
הודעה אחרונה מאת mohen, -
אתמול ניכנסתי לאתר של מיצובישי בחו"ל כדי לראות את דגמי הלנסר החדשה מה שראיתי זה שהלנסר ששם זה הלנסר הישנה הקלאסיק, לדגם שלי שניקרא בישראל "הלנסר הדור החדש" ניקרא ביפן "גאלנט פרימיום" הבנתי שיש את זה בעוד מכוניות כמו הB4 שניקראת בישראל, בשאר העולם הוא נקרא לגאסי. למה היצרנים משנים את שמות הדגמים בין מדינות?
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 909 צפיות
שלום אני צריך להחליף מנוע לשברולט קוואליר 2004 יש מישהו שיכול לייעץ לי בעניין
הודעה אחרונה מאת ADIELBB, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני חדש דנדש בפורום אז שלום לכולם, שאלה קטנה לגבי מנורות LED פנימיות ברכב, צירפתי תמונה של משהו בסגנון. חשבתי אולי מישהו יוכל לעזור לי ולהסביר לי לאן החשמל הולך? כלומר מה הסיכוי שאני מחבר מנורה שתפעל רק כשאני מתניע/מפעיל מצבר? אגב הרכב הוא מאזדה 3 שנת 2008. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת stillness6, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
סיטרואן C1 ופיג'ו 107, עוברות מתיחת פנים. פיג'ו 107 משתפרת, סיטרואן C1? נדמה כי הדגם טרום מתיחת הפנים יותר מוצלח. להיצע מתווסף מנוע 1.2 ליטר שלושה צילינדרים 86 כ"ס, אבל בטח אין סיכוי שיגיע לארץ.
הודעה אחרונה מאת shaulc, -
-
- 11 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום אנשים אתמול הייתי בשטיפה בצומת חולון , SUPER WHACH שילמתי לא מעט כסף על מנת שינקו לי את האוטו חיצונית עם מין פלסטלינה שכזו שאת האמת השאירה אותי עם פה פתוח ! היא הורידה את כל הנקודות חלודה שהיו על הצבע, ועכשיו שאני מעביר את היד , הצבע של הרכב ממש ממש ממש חלק ! כאליו שעשו פוליש או משהו. כל מה שהבחור עשה , זה לקחת חתיכת פלסטלינה שכזו ושפשפף את כל הרכב, שמעו ... יצא מבריק !!!! וחלק כמו תחת של תינוק השאלה שלי , מה שם של הפלסטלינה הזו האם אפשר לקנות אותה ב EBAY ? אפשר לינק ? תודה רבה !!! חן
הודעה אחרונה מאת djAvi, -
- 2 תגובות
- 889 צפיות
לא מזמן נכבב פה לגביי הלאון FR עם פנסיי קסאנון + לד שהוצגה בבריטניה. ראיתי אחת כזאת על הכביש אתמול חדשה. האם פנסיי הלד האחוריים נכנסו בכל הדגמים או רק בFR?
הודעה אחרונה מאת shaulc, -
שאלה לגבי צריכת דלק בפולו יאנג
מאת Guest משגב24-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום בשעה טובה קיבלתי את הפולו יאנג החדשה שלי אני עדין בהרצה אבל הערכה שלי כרגע זה נראה כאילו הרכב "שותה " 1/12.5 שזה נראה לי דיי הרבה ( זה המנוע 1400 ידני ) למישהוא יש פה ניסיון עם המנוע הזה ויודע להגיד כמה הוא אמור לישתות בניסעה רגועה כאשר רוב הנסיעות שלי הם בכבישים מהירים?
-
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 38 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
http://www.autoblog.com/2012/01/05/dc-design-avanti-rolls-up-in-new-delhi/ שתי אופציות למנועים, הראשון יהיה מנוע פורד 2.0 EcoBoost עם 240 כ"ס ויותר מאוחר מנוע V6 של טויוטה עם כ 400 כ"ס
הודעה אחרונה מאת papikian, -
-
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
הרכב ברשותי כחודש ובצעתי 2 בדיקות על פול טנק. בשתיהן (אגב כמעט בדיוק כמו מחשב הרכב) יוצאת צריכת דלק 1:9. בנסיעה בין עירונית רגועה הרכב צורך 1:12 כמובן ללא מזגן, הבעיה בעיר - 1:7 לפי המחשב. רוב הנסיעות שלי עירוניות וקצרות, אבל לא נראה לי שרכב כזה קטן צריך לצרוך כמו מאזדה 3:lol: האם הצריכה הגיונית, ככה הרכב הנ"ל צורך בעיר? - נוסע רגוע
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
אהלן חברים, אני יודע שלפי החוק מי שמחזיק ברשיון רגיל דרגה B מותר לו לנהוג על טנדר עד משקל 3.5 טון ולגרור עגלה עד 1.5 טון, אז השאלה שלי היא אם מישהו יש לו רשיון C1 שזה משאית עד 12 טון + עגלה עד 3.5 טון, אז האם מותר לו לגרור עגלה מעל 1.5 טון על טנדר רגיל כמו הדימקס או טויוטה היילקס? האם לפי החוק בישראל מותר לגרור על טנדרים כאלה מעל 1.5 טון? אני יודע שטנדר כמו שברולט או פורד אז מותר לגרור עליו מעל 1.5 טון אז מעניין אותי מה עם הטנדרים הקטנים. ועוד שאלה, האם לנהיגת מחפרון או מיני מחפרון דרוש רשיון מיוחד או מספיק שיש לי רשיון B או C1 ? ואם יש לי רשיון משאית עד 12 טון אז מותר לי לנהוג על כל מחפרון שהמשקל שלו הוא גם עד 12 טון? ולא צריך רשיון מיוחד? תודה ר…
הודעה אחרונה מאת יוסי1234, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
קיבלתי הבוקר טלפון מהסוכנות שהמכונית מוכנה למסירה. מאחר וזו הפעם הראשונה שאני מקבל רכב חדש מסוכנות אני רוצה לשאול האם יש דברים מיוחדים שעלי לשים להם לב בתהליך המסירה. תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
שלום לכולם , ראיתי רכב של סוחר מכוניות והבוקר הסוחר העביר את האוטו טסט והכנסנו אותו לבדיקה ויצא שהרכב תקין והכל בקומפיוטסט ,מחר אנחנו אמורים להעביר בעלות. האוטו רשום על שם אשתו ,ולפיו יש לו ייפוי כוח והוא יכול להעביר את הבעלות. ביקשתי את תעודת הזהות של אשתו ,קיבלתי את המספר ,ותאריך ההנפקה 2004 . בדקתי, וגיליתי שהונפקה עוד תעודת זהות בשנת 2011 על אותו שם בדיוק של אשתו !! והוא מסתובב עם התעודה שלה של שנת 2004 .. מה יכולה להיות הבעיה ?? ממה אני אמור לחשוש ?? זה שהוא העביר את האוטו טסט בעצמו אומר משהו או שזה לא קשור ??
הודעה אחרונה מאת ישה, -
נורות דיימונד ויז'ין
מאת Guest car4fun- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אחרי שקראתי המון במהלך שבוע. והייתי נעול על קסנון. כל כך הרבה אינפורמציה על קסנון (או זנון לצורך העניין של הקפדנים) וכל כך הרבה שליליות על כך שהוא לא חוקי ועל כך שקיימים חיקויים סינים וסכנות הכרוכות בדבר שפשוט ירד לי האויר והחלטתי לשחרר וללכת על משהו אחר וטיפה דומה כמו הפיליפס דיימונד ויז'ין. אני יודע שגם הוא לא עומד בתקן. קראתי המון תגובות של אנשים שרכשו ומרוצים מהתוצאות. וגם על חלק שעברו טסט איתם. אז, אחרי שהזמנתי היום בטח יקח לזה עוד שבוע שבועיים להגיע ארצה. הייתי רוצה להכין את השטח מבחינת אורות מעבר.. לפי תגובות שקראתי אלו שהחליפו נורות נשארו עם אורות מעבר רגילות והשילוב בין השתיים לא מחמיא למראה הכללי. יש למישהו המלצה על נורה לאור המעבר שתשתלב עם נ…
הודעה אחרונה מאת JANT18, -
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם,בשבוע שעבר נכנסתי לyellow וראיתי שמוכרים שם מצלמת וידאו לרכב ב 200 ש"ח אין לי מושג איזה פונקציות יש לה וגם המוכרת לא ידעה לומר לי מה שכן נגמר להם כל המלאי והם יקבלו השבוע.האם מישהו רכש או ראה את המצלמה? במידה וזה הדגם הפשוט האם כדאי לקנות ?
הודעה אחרונה מאת oranp83, -
- 1 תגובות
- 655 צפיות
עם כל המערכות האוטומטיות (החל במערכות חניה שנהיות נפוצות וכלה מערכות בלימה אוטומטית), מי האחראי במקרה של תאונה הנובעת מתפקוד לקוי? אם הרכב שלי החנה את עצמו, ונכנס ברכב הקרוב, עליי האשמה או על יצרן המערכת שלא תפקדה טוב?
הודעה אחרונה מאת cobraf, -
אהלן, רציתי לפרוק קצת עצבים.. אז ככה, כשחזרתי מהעבודה (אני עובד ברמת החייל), היה פקוק כרגיל ביציאה לכיוון איילון - איך שאני מתקרב לצומת (רמזור ירוק כמובן) שמתי לב שפקוק מאוד בצד השני ולא ניתן להכנס לצומת, אחרת - אשאר באמצע הכביש. אז נשארתי לפני הקו ברמזור ירוק, הנהג בנתיב הימני גם עצר בירוק מכיוון שלא היה ניתן לעבור, בקיצור, במקביל היה איזה נהג שצפצף מאחור אפילו לא שמתי לב למי צפצף, אחרי שהרמזור שוב התחלף לירוק התחלנו נסיעה ובשלב מסויים הנהג עבר לנתיב הימני (באמצע הפקק כדי להגיע מספיק קרוב אליי) סימן לי לפתוח את החלון והתחיל לצרוח "מה אתה עוצר בירוק" וקילל במשך כמה דק' ארוכות ואז נתן את הפאנץ' וצעק "מה אתה עוצר בירוק?? אני עם הילדים באוטו" כמובן שהתגובה שלי …
הודעה אחרונה מאת Black Joker, -
היה כבר? http://www.kikarhashabat.co.il/%D7%A6%D7%A4%D7%95-%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%A2-%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%98%D7%A8-%D7%A9%D7%A2%D7%95%D7%9F-%D7%99%D7%93-%D7%91%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9D-%D7%93.html
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
ממחר: מצלמות המהירות יהפכו גם נהגים נורמטיביים לעברייני תנועה. השבוע התבשרנו על יוזמת אכיפה חדשה ודרקונית של אגף התנועה במשטרה, הפרקליטות והכנסת, שמטרתה לשלול רישיונות אוטומטית לתקופות ממושכות, להגדיל משמעותית את הענישה על שורה של עבירות ועוד כהנה וכהנה חוקים טוטליטריים. כמעט במקביל יתחילו לפעול בינואר עשרות מצלמות מהירות ורמזור חדשות, שיגדילו בקצב מזורז את מכסת נקודות החובה ברישיון לעבר השלילה/ענישה המשודרגת. בקיצור, מהלך משולב לתפארת. נדגיש מראש, שעל הכוונת על מציבי המערכת לא נמצאים רק עבריינים כבדים ורוצחים-על-גלגלים, אלא בעיקר הרבה נהגים נורמטיביים, שנוהגים כיום לפי כל חוקי ההישרדות המעשיים המקובלים בכבישי ישראל. אלה ייצרו את עיקר ההכנסות מקנסות שיז…
הודעה אחרונה מאת DanielGTI, -
- 2 תגובות
- 675 צפיות
איך אני יכול לפרסם תרכב שלי פה במערכת?
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
שבוע אחרון להגשת סיפורים ל"רוחות מסע"
מאת Guest ורד שביט- 0 תגובות
- 456 צפיות
שבוע אחרון להגשת סיפורי המסע הקצרים והמקוריים שלכם ל"רוחות מסע". ההגשה מתבצעת באתר: www . tshavit . com (בלי הרווחים). שלושת המקומות הראשונים יזכו בפרסים כספיים מטעם המשפחה והמקום הראשון יזכה בפרסום הסיפור באוטו, דו"גרי ופולגז. כדאי לקרוא את השאלות והתשובות ו/או התקנון לפני ההגשה כדי לוודא שהסיפור עומד בתנאי הסף. בין השאר: אנונימי, מקורי, אמיתי, בין 1,000 ל 1,600 מילים, שמתאר סיפור מסע שקרה לכם באופן אישי כנהגים, רוכבים, מורכבים, טרמפיסטים וכו', בכלי רכב יבשתי ממונע. הגשת הסיפורים מסתיימת ב 15/1/12. התחרות היא חלק מהנצחתו של טל"ש. בהצלחה!
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם, קיבלנו את הרכב לפני בערך שבועים,(איביזה חדשה מהמבצע) היה לי על הצרור מפתחות של הרכב, מפתח עם שלט, מפתח בלי שלט ופלסטיק כזה דק שמודבקת עליו מדבקה. חשבתי שהפלסטיק הזה הוא סתם משהו של היצרן לזיהוי של המפתח אל מול הרכב,(למנוע טעויות) אז זרקתי אותו, לפני כמה ימים שהסתכלתי בספר רכב(מה לעשות שמחכים לחברה באוטו יש הרבה זמן פנוי) ראיתי שבעצם הפלסטיק הזה הוא הקוד שכפול למפתח רכב ואי אפשר ושכפל בלעדיו. התקשרתי לצ'מפיון ולא ציפיתי לקבל תשובה אחרת, הם לא עזרו בכלל ואמרו לי לפנות למוסך הוא משכפל מפתחות(אמרתי לה שאני לא צריך לשכפל! אני רק צריך שיעזרו לי להשיג את הפלסטיק הזה שוב כדי שאם בעתיד אני יצטרך אז יהיה לי, והתשובה לא השתנתה) מה אפשר לעשות? תודה
הודעה אחרונה מאת papikian, -
- 1 תגובות
- 840 צפיות
אני נהג חדש כבר שנה וכיום אני נוסע על סובארו B4 2008 שהיא ברשותו של אחי ואנחנו מתחלקים בה, ולאחרונה התפנה לנו אוטו מהעסק של אבא שלי שהיה ברשות מנהל שעזב. וכנראה האוטו הזה עובר אלי. האוטו שנת 2007, מנוע 1.6 עשה 150 אלף ק"מ. בתור נהג חדש אין לי דרישות מיוחדות, זה אחלה אוטו בתור התחלה ועוד שהוא יהיה רק שלי. רציתי רק לשמוע קצת על הרכב עד כמה אם בכלל הוא חסכוני בדלק (סובל מB4 בצריכת דלק ^^), איך הנסיעה שלו, מזגן וכו'... תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת shlomub, -
- 30 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=K-eDRFOv_GA דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת liav12, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מעוניין לבצע השחרת חלונות לרכב. איך אני יכול לבדוק שהמדבקה היא איכותית ומחברה טובה?
הודעה אחרונה מאת zanger, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
ה smax מקבל עדכונים חשובים לקראת 2012. 2 הגרסאות יקבלו מנוע אקו-בוסט טורבו עם גיר 6 הילוכים רובוטי כפול מצמדים כשרמת הכניסה(טרנד) תהיה עם 205 כ״ס (לעומת 165 בגרסה היוצאת) והבכירה תישאר עם המנוע הקיים עם 240 כ״ס. גם העיצוב זכה לעדכון. והמחיר? כאן יש הפתעה. הוא ירד ביותר מ 15 אלף שקלים ועומד על 175k₪ לגרסה הבסיסית שבניגוד לאחרות מציעה שפע אבזור. לדעתי פורד הבינו שהמהלך של מיצובישי להורדת מחיר הגרנדיס בערוב ימיו הצליח מעל למשוער והחליטו להכנס לנישה של 7 המושבים שסובלת ממחסור ברכבי 7 מקומות אמייתיים לאחר סיום היצור של הגרנדיס. אגב, לחובבי החישוקים הקלים, הדגם הבסיסי ישאר עם חישוקי 17 קלים לדעתי האישית, יקח את ההובלה אצל אלו שמחפשים 7 מקומות מפנקת.
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 245 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- NEW10
- 318i
- אביתר א.
- itaysamurai
- MRobot
- natco
- topop
- MIHAEL
- stx
- עמרי לייט
- עדי-אל
- jpex
- thazethaze
- איתי200
- amosbmw
- `Infinity
- גולדן191
- SlowRide
- Dan___
- חיים יוד
- zvigolden
- yahaga
- Night Driver
- ANUTKK
- Avia
- Erel
- meir_gi
- nir eli
- motior
- D4K
- eladns
- shilo_v
- fatboy1340
- itaimoto
- DareDevil
- elihershko
- VVWpolo
- vigi
- אליה
- AUDIO KING
- Igalz
- צוק
- ניקו פ.
- yoav911gt2
- עוזי ל
- borsood
- davemustaine87
- ArikB
- urich
- Liquidator
- Aviady001
- RedLabel
- farkash7
