Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה כמו שילוב מוזר של 458, R8, אג'רה ואוונטדור.

מה זה הסנפיר הזה בחלק העליון של מכסה המנוע מול השמשה?

TFSI Power

פורסם

ניראית ממש טוב,מזכירה במשהו את R8,אמנם הביצועים לא של רכב על,אבל כך גם המחיר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הרכב נראה מאוד מצועצע,

נסיון זול לייצר העתק של רכב אחר (או מספר רכבים),

הביאו לתוצאה הזו.

מצטערת אבל אני חושבת שהרכב לא יפה, מיוחד ושונה כן.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

חלומו של כל כוכב בוליוודי.

שמעתי שיש אפשרות לתדלק אותה בצ'אי מסאלה ושהיא פולטת עשן ג'ראס מהאגזוז:-)

turboy

פורסם

אין יותר גרוע ממכונית "כאילו ספורט", או במילים אחרות "ברבי-מוביל".

להתיישב מאחורי ההגה של מכונית שנראית כמו מטוס אבל מתפקדת כמו אלטו, זאת בנוסף לחומרי גימור פנים זולים.

אני מעדיף בכסף הזה לקנות גולף GTI ולצחוק מהצד על הקונים ה"מאושרים" של הצעצוע הזה.

זמין 8)

פורסם
אשמח על קישור לסקירה או מבחן שהביאו אותך למסקנות כה נחרצות, אלא אם העובדה שמדובר באוטו הודי, מייתרת את ה"שטויות" האלו.

 

אני מניח שאתה מצפה לראות איכות גימור של מכונית ספורט איטלקית בחמישים ושש אלף דולר, שיהיה בהצלחה.

בקשר לביצועים, אני מניח שלא צריך לעצב מכונית שנראית כמו רובוטריק שכרגע יצא ממצעד הגאווה כדי להינות ממנוע פורד אקובוסט 2.0 ליטר עם תיבת הילוכים רובוטית בעלת שש הילוכים, זאת אפשר לעשות בכניסה חפוזה לסוכנות פורד בתל אביב.

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-28106-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%9C%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95-%D7%92%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C.aspx

זמין 8)

פורסם
אין יותר גרוע ממכונית "כאילו ספורט", או במילים אחרות "ברבי-מוביל".

להתיישב מאחורי ההגה של מכונית שנראית כמו מטוס אבל מתפקדת כמו אלטו, זאת בנוסף לחומרי גימור פנים זולים.

אני מעדיף בכסף הזה לקנות גולף GTI ולצחוק מהצד על הקונים ה"מאושרים" של הצעצוע הזה.

 

אז לפי ההגיון שלך, אין זכות קיום לרכבים כמו למבורגיני או פרארי, כי סובארו STI ומיצובישי איבו יתנו ביצועים לא פחות טובים?

פורסם

לא לכך הייתה הכוונה.

מכוניות כמו למבורגיני ופרארי לא רק נראות כמו סופר מכוניות, הן עשויות מחומרים סופר איכותיים וחדשניים ועולות בהתאם.

לי אישית יש בעיה גדולה מאוד להביט על מכוניות שמנסות להיות פרארי או למבורגיני במראה בלבד, אבל מתחת למכסה נמצא מנוע שקיים בפורד מונדאו S, ואיכות החומרים בהתאם כמובן.

מקבלים על מה שמשלמים.

ב 56,000 דולר לא קונים מכונית על.

זמין 8)


×
×
  • תוכן חדש...