Jump to content

darky00

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של darky00

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אוקיי תודה ..פשוט הצריכה שלו בעיר מוזרה לי קצת הרכב עבר בקושי 9 אלף ק"מ. ולפי היבואן צריך לעשות טיפול פעם ב15 אלף ק"מ או פעם בשנה..אוטוטו עוברת שנה אך אני רק ב9 אלף, מחוייב לעשות טיפול לדעתך?
  2. הרכב ברשותי כחודש ובצעתי 2 בדיקות על פול טנק. בשתיהן (אגב כמעט בדיוק כמו מחשב הרכב) יוצאת צריכת דלק 1:9. בנסיעה בין עירונית רגועה הרכב צורך 1:12 כמובן ללא מזגן, הבעיה בעיר - 1:7 לפי המחשב. רוב הנסיעות שלי עירוניות וקצרות, אבל לא נראה לי שרכב כזה קטן צריך לצרוך כמו מאזדה 3:lol: האם הצריכה הגיונית, ככה הרכב הנ"ל צורך בעיר? - נוסע רגוע
×
×
  • תוכן חדש...