הרכב ברשותי כחודש ובצעתי 2 בדיקות על פול טנק.
בשתיהן (אגב כמעט בדיוק כמו מחשב הרכב) יוצאת צריכת דלק 1:9.
בנסיעה בין עירונית רגועה הרכב צורך 1:12 כמובן ללא מזגן, הבעיה בעיר - 1:7 לפי המחשב.
רוב הנסיעות שלי עירוניות וקצרות, אבל לא נראה לי שרכב כזה קטן צריך לצרוך כמו מאזדה 3:lol:
האם הצריכה הגיונית, ככה הרכב הנ"ל צורך בעיר? - נוסע רגוע