Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
באם נתפסת יושב בכסא הנהג, עם מנוע מותנע - אתה נחשב נוהג. זה החוק היבש.

 

היה פסק דין שביטלו לנהג קנס על דיבור בטלפון בגלל שהוא בדיוק עמד ברמזור באור אדום, אם במקרה הזה החשיבו את מקרה העמידה בכביש אבל ברמזור למצב של "לא נהיגה" כניראה שגם לשבת במושב הנהג יחשב כלא נהיגה.

אבל כמו שנאמר זה תחום אפור במידה ויקרה משהו הכל יהיה תלוי בחומרת המצב שניגרם מהעורך דין ומהשופט.

פורסם

הפסיקה בעניין הפלאפון לא רלוונטית כי האיסור על הפלאפון הוא כאשר הרכב "בתנועה".

מאחר וזה דו משמעי (בַתנועה או בְתנועה) היו פסיקות סותרות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ציטטה מתוך אחד מפסקי דין

 

היושב במושב הנהג כאשר הרכב מונע, יחשב כנוהג ברכב, לכן, חשיבות רבה לקביעה האם הרכב היה מונע אם לאו.

( תתע 22518/08 *** מ.י. ענף תנועה ת"א נ' משה ספר בית משפט לתעבורה תל אביב 16/05/2011 פורסם ב-LawData )

 

 

כאשר דנים בנק גוף כתוצאה מתאונת דרכים, רככ מונע נחשב כתאונת דרכים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לדעתי אסור לך לעשות פעולה כלשהי ברכב ללא רשיון מתאים. סיכון והסיבוך בעקבותיו גדולים מאוד.

אם חלילה תהיה תאונה, אפילו פגיעה שלך או אחר מדלת המשאית, המקרה יפול לתסבוכת של הגדרות - וזה אומר הרבה כסף לעורכי דין וערעורים עד העליון - ואיני בטוח שהמעסיק ישמח לממן לך את זה.

הבעייתיות היא בהגדרת "שימוש ברכב מנועי", הפרדה בין רכב בתנועה ורכב חונה, מימוש פוטנציאל הרכב, פרשנות חוק הפיצויים הגדרת תאונת דרכים, קשר סיבתי-עובדתי ולך תדע איזה עוד מילים יפות ישחילו פה. חבל להכנס לתסבוכת כזו בנוסף לאפשרות של תגיעה בך עצמך.

היו גם פסקי דין (לא כל פס"ד הוא תקדים) בהן נקבע כי מי שנפגע מרכב או אביזר שלו כשהרכב דומם אינו נפגע תאונת דרכים, ואז לך תחפש מי ישלם פיצויים.

אם ל-ישה או פרשננו המשפטי יש זמן, ינסה לפרש את כוונת בימ"ש ברע"א 8061/95 (פס"ד עוזר), רע"א 7509/98 (פדידה) שהם מנחים בהיותם מהעליון.

 

ובכלל, בשביל מה זה טוב להפעיל רק סוויץ' ?

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

אני צריך להפעיל סוויץ' על מנת להפעיל רכיבים במשאית כגון חשמל ואחר כך המשאית נמצאת במתחם סגור ועובדת על מנוע חשמלי.

אני מבין שאף אחד לא יכול למצוא לי את התקנה האם מותר להפעיל סוויץ' אבל האם מישהו יכול להראות לי את התקנה שאסור לי להניע את הרכב?

פורסם

להפעיל סוויץ' זה לא להתניע את הרכב.

הרכב נמצא בתוך מגרש סגור.

פעל בזהירות המתבקשת כמו בכל עבודה אחרת.

לדעתי הבעיה פה היא דלקת בבלוטת החשק.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
locus - ומה עם רכבים עם הנעה ללא מפתח (שמספיק שהמפתח יהיה בכיס וההנעה ע"י לחצן)?

מפתח בכיס = נהיגה?

גם אם הרכב בתל אביב ואני בבית שלי בנתניה?

או שרק אם אני בתוך הרכב?

זה משנה אם זה הכיס של המכנסיים או של המעיל?

 

אתה מבין כמה הטענה הזו מגוחכת?

 

לגמרי מבין

רק מספר מה שנאמר לי ע"י אדם שלטענתו מעביר הדרכות למשטרת התנועה

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

×
×
  • תוכן חדש...