ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,535 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
מישהו היה ו/או יודע מה ההנחות וההטבות שהם נותנים באירוע מכירות??
הודעה אחרונה מאת domo2, -
שלום חברים, לאחרונה מכרתי את הספיריט 2005 שליוותה אותי ב6 שנים האחרונות כיוון שאני זקוק לתא מטען יותר מרווח. אין לי ניסיון רב במכוניות אחרות, אבל ניתן לאמר שהתרגלתי לחווית הנהיגה, לתאוצה המהירה ולכוח זמין בלחיצה על דוושת הגז ואני מחפש חוויה זהה בגי'פון. לכן, הדברים החשובים מבחינתי הם, תא מטען רחב (להכנסת עד 2 כסאות גלגלים ביחד) ונהיגה מהנה עד כמה שניתן, אפשר גם להתחשב בבידוד רעשים טוב. לאחר חיפוש בן כמה ימים צמצמתי את האפשרויות לדגמים האלה. CX-5 החדשה או פיג'ו 3008 שניהם נראים מדהים, עם יתרון לפיג'ו נתונים על הנייר מראים כי הם ספורטיבים, ביחס לגי'פונים הקיימים בשוק.. אשמח לקבל חיזוק\המלצה לאחד מהדגמים. אני גם פתוח להצעות אחרות. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי אופל אדם 2016 צבע צהוב קניתי אותו מהחברה והוא משועבד לבנק בגלל הלוואה איך אני יכולה "להפטר" ממנו הדרך היחידה שנראת לי זה לכסות תהלוואה ולעשות טרייד אין כי למכור אותה נורא קשה לפי מהשאני רואה
הודעה אחרונה מאת niv, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
דיברתי עם בעל רכב מיצובישי ספייס סטאר, שנת 2013. הרכב נראה שמור ממש. יד ראשונה. קילומטראז' סבבה. בעל הרכב אומר שהרכב נקי מסריטה, לא עבר אף תאונה ומוכן להתחייב על זה בבדיקה. א-מ-מה? המחיר שהוא מבקש קרוב למחירון. 2,000 מתחת למחירון הרגיל ומעל המחירון המשוקלל (שמשקלל גם את קניית הרכב מליסינג כ-0 ק"מ). עכשיו, הרכב ככל הנראה באמת שמור. השאלה אם במצב השוק הגיוני לשלם מחירון על רכב שלא חסר ממנו בשוק?
הודעה אחרונה מאת moshe128, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
הרכב ישמש אותי בעיקר לנסיעה עירונית לעבודה, סדר גודל של 20 ק"מ ביום. פעם בשבוע-שבועיים נסיעה בינעירונית, 100 ק"מ. אני מתגורר בעיר מישורית - נתניה.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
תקשיבו יש מישהו מוכר פיקנטו שנת 2013 .. יד ראשונה ליסינג פרטי . יד 2 פרטי. אני אהיה יד 3. עברה 80 אלף קמ . מנוע גיר שילדה מתחייב . הוא רוצה עליה 34 אלף . שווה ? ויש עוד משהו מסוכנות my car ראשון לציון . שנת 2014 ב42 אלף . יד 1. עברה 50 אלף . הבחור בסוכנות מתחייב לבדיקה יש ספר טיפולים הכל מוסך מורשה. לא עברה תאונות. אני לא ידוע אם לקנות רכב שבעבר היה מליסינג בשל ירידת ערך. ומה אתם אומרים על ה2 הצעות .
הודעה אחרונה מאת Omer Peugeot 205, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, מבקש חוות דעה מבעלי שברולט סוניק 2012-13: אחזקה, צריכת דלק, וכולי. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת Crazy motorcycle, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן, קרוב משפחה מתעניין לגבי שתי הרכבים הנ"ל שנת 2017 , רק דגמי הבנזין. מבחינת תקלות ואמינות רכב? מבחינת אבזור ונוחות נהיגה? מבחינת שמירת ערך לשנים הבאות? מבחינת ביצועי מנוע? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
שלום חברים אשמח לשמוע על נקודות תורפה בקיה ריו 2008 1.4 אוטומט ושאלה שניה : בהתחשב בזה שמדובר באותו גיר ומנוע של יונדאי אקסנט למה מחירון היונדאי נמוך יותר? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 758 צפיות
בעל רכב שלח לי צילום של הרישיון. הוא טוען שהרכב אינו בליסינג. ברישיון כתוב תחת "בעלים" "אלבר ציי רכב (ר.צ) בע" ב"תנאים והגבלות" כתוב "שעבוד לאלבר א פ בע"מ" כרגע הרכב נמצא בחזקת משרד עו"ד כי בעל הרכב לא יכול לעמות בתשלומים. יש סיכוי שהרכב הוא בליסינג ואני מפספס משהו?
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, אמא שלי מחפשת לקנות יונדאי i25 חדשה עם 0 ק"מ מחברת ליסינג, היא מעדיפה את זה על סוכנות בגלל שיש בבעלותה יונדאי i30 שנת 2009 והיא מעוניינת לעשות טרייד אין עם הרכב הנוכחי. רציתי להתייעץ אתכם כי יש כאן אנשים שמבינים בנושא הרבה יותר ממני, מה כדאי לשאול ולמה כדאי לשים לב במהלך הרכישה? מה בודקים לפני? איזה חברה מומלצת וממי כדאי להתרחק? מהם התנאים הכי טובים שאפשר לקבל ברכישה והאם כל זה עדיף על קנייה בסוכנות? תודה רבה לכל העוזרים.
הודעה אחרונה מאת Overdrive, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, עברתי טסט ביום שלישי האחרון ואני מעוניין לרכוש רכב (אין רכב כרגע בבית). התקציב הוא 20,000-23,000. אז ברור מאליו שזה הרכב הראשון שלי והוא ישמש אותי בעיקר בסופ"שים ולעיתים גם באמצע השבוע. הקטגוריה שאני מעוניין בה היא מיני / סופר מיני (אני 1.83, מכונית כזו עלולה להיות לא נוחה בגלל זה?). חשוב לי שהמכונית תהיה חזקה יחסית - שלא תבינו אני לא חושב שאני אקבל אוטו עם מנוע מדהים ב- 20,000 אבל חשוב לי שכן יסחוב. כמו כן גם משהו שהוא לא מפגע בטיחותי. תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Daniel74937, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 720 צפיות
היי, מחפש סופרמיני עד 50K. הדגש הוא על (בסדר יורד): -נוחות נסיעה -אמינות -ביצועים -סחירות -חסכון בדלק חשבתי על i20, יאריס, קיה ריו או סוויפט שנים 2012-2013. אשמח להצעות/המלצות.
הודעה אחרונה מאת micha88, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אהלן חברים, מעוניין לרכוש את הרכב הבא: יונדאי גטס 2008 מנוע 1.4 במחיר באזור ה 10K מה דעתכם על תמורה למחיר, צריכת דלק, אמינות, חלפים ותיקונים. אשמח לחוות דעת. שימו לב לשנה של הרכב, שנתונים נמוכים יותר ידועים בצריכת דלק גבוהה
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
רכב חדש עד 150K 1 2
מאת idan94-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
היי! אבי נכה צה"ל וזכאי לרכב חדש ללא מיסים כל 4 שנים, וכעת הגיע הזמן לרכוש רכב חדש. כיום הוא מתנייד בקורלה 2013, ובסך הכל הוא דיי מרוצה, אבל גם בא לו להשתדרג. דרישות ונתונים שיש להתחשב בהם: מחיר עד איזור ה150K חייב להיות רכב חדש מהחברה, 0 קילומטר מחברות השכרה לא רלוונתי. נוחות נסיעה, תנוחת ישיבה גבוהה ומושבים נוחים. צריכת דלק, שתהיה כמו הקורולה או יותר טובה, אפשרי שגם תהיה טיפה יותר גבוהה אם הרכב שווה את זה. ומיכוון שהרכב ימכר לאחר 4 שניים, יש צורך ברכב בעל סחירות טובה. נסועה שנתית של כ-15k-16k, בתנאי דרך של 50/50 רוב הזמן הוא נוסע לבד או עם נוסע/שניים. מועמדות שחשבנו עליהם: טויוטה קורולה - פחות קורצת, מכיוון שמדובר על אותו רכב כמו הנו…
הודעה אחרונה מאת idan94, -
-
- 7 תגובות
- 979 צפיות
היי הציעו לי את השברולט ב 74K ואחרי שהם לוקחים את הגטס 2008 שלי זה 66K הרכב ללא מולטמדיה אך עם מובילאיי האם לדעתכם זוהי עסקה שווה ? ו האם במחיר הזה אני יכול למצוא גי'פון יותר כדאי (השימושים נסיעות לעבודה ועם המשפחה - מבין שזה לא באמת רכב שטח ) הציעו לי את דאצ'יה דסטר אך יש לי תחושה רעה מרכב רומני..
הודעה אחרונה מאת kamradkin, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מצורף דוח בדיקה במכון מורשה לפני קניית רכב. החלק החשוד: מספר מנוע לא תואם רישיון (איך זה קורה לנו שוב). הבוחן לא הזכיר את הסעיף הזה בעל פה, אלא דווקא ציין שהרכב סה"כ במצב טוב ותואם את השנה (2011) ואת הקילומטראז' (103,000). בגלל שהסעיף הזה לא הופיע בקטגוריה של המנוע, אלא בהערות כלליות, פשוט לא שמנו לב לקיומו עד שחזרנו לבעל הרכב, ואז המכון כבר היה סגור. מוכר הרכב הוא פנסיונר סוחר רכבים. הראה לנו טופס העברת בעלות מבעל הרכב אליו מלפני כמה ימים. יש ספר טיפולים. הרכב מיד ראשונה פרטית. המוכר הראה לנו את רישיונות הרכב הקודמים, את הבדיקה האחרונה (הרכב עבר טסט לפני שלושה חודשים), ואומר שהסעיף הזה לא הגיוני. מחר ננסה לבדוק את העניין מול המכון בו נערכה הבדיקה. יכול להיות מצב כזה של ט…
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 596 צפיות
אהלן חברים, אחרי גל שמועות ותגובות לא יותר ממדהימות ששמעתי על טויוטה יאריס. בודק אופציה של קניית טויוטה יאריס 2004 - 2006. נפח 1.3. מה ההבדלים בין השנים האלה ברכב? באתרי השוואות לא מצאתי כמעט הבדלים מה שנראה לא הגיוני. בנוסף ראיתי צריכת דלק אמיתית בתוך העיר 1:13 שזה מספר הזוי, נשמע הגיוני? בנוסף, ידני או אוטומט? מה העדיפות? קצת רקע עלי: צעיר בן 22, רוב הנסיעות בתוך העיר, לא מחפש נוחות, או מרווח ברכב, או תא מטען גדול. המטרה שלי היא רכב עם צריכת דלק נמוכה, אמינות גבוהה ועלות תיקונים לא גבוהה במיוחד. המחירים סביב 15-20K, קצת מעל התקציב שלי, אבל לא יכול שלא לשקול בזכות גל התגובות הטובות. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
-
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם, לאחר 4 שנים עם פורד פיאסטה ידנית 2013 שקנית מהחברה אני מחפש לעבור למשפחתית האצ'בק אוטומטית שתתאים למשפחה קטנה. מתקופתי עם הפורד למדתי כמה דברים : 1.אמינות נוחות ואיכות נסיעה (שאגב לא רעים כלל בפיאסטה) הם דברים מאוד חשובים שלא אוכל להתפשר עליהם ברכב הבא שלי. 2. בשוק רכב בעייתי כמו שלנו, רצוי רכב שישמור על סחירות גבוהה בשוק. 3. צריך כוח, אני נוסע ממוצע ברכב אך מרבית נסיעותיי הן נסיעות ארוכות ולכן חשוב לי זמינות של כוח על מנת לבצע עקיפות בלי לאבד דפיקת לב. 4. אסור לקנות רכב חדש. 5. אשתי צריכה אוטומט (= 6.צריך קצת צבע בחיים, עיצוב ואבזור משחקים תפקיד לכן אני מחפש משפחתית אוטומטית בעלת יכולת אחסון נאה, עיצוב מגניב, אבזור שופע, כוח זמין, ואמינו…
הודעה אחרונה מאת daniel204, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 675 צפיות
שלום לכולם התחלתי עבודה חדשה שמצריכה ממני לנסוע להרצליה ולסבול קשות מהפקקים. באזור שלי ובדרך להרצליה יש אפשרויות לקצר את הנסיעה על ידי נסיעה על דרכי עפר (לא מדובר בתנאי שטח קשים אלא בעיקר בדרכי עפר עם אזוריים חוליים שבחורף הופכות לשלוליות בוץ). אני מחפש רכב שטח קטן כדי לנסוע על דרכי עפר אלה באופן יחסית קבוע. חשוב לי שהרכב יחזיק מעמד ויהיה נוח ברמה בסיסית (מזגן חובה ... כיום יש לי אקסנט פמילי 2006 וזה מספק אותי). אני לא מעניין שהרכב ישמש גם לטיולי שטח אמיתיים אבל אם כן אז זה יהיה בונוס. אני מעדיף רכב יד 2 בן שלוש. יש המלצות במחיר סביר? תודה מראש ויקטור
הודעה אחרונה מאת vichila, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום חברים, אני מעוניין לרכוש יונדאי איוניק, מתלבט האם לרכוש במבצע מיבואן שמתקיים עכשיו - אבל לא מוכנים למסור לי את המחיר לאחר ההנחה - מישהו יודע? (ידוע לי שהיה מבצע "חבר" בתחילת השנה שהציעו הנחה של 8000 שח מהמחירון - 128000, כאשר מחירון 136000, אני לא מאמין שהיבואן יתן כזאת הנחה סתם כך גם עכשיו..אולי 6000 מקסימום..) או לרכוש ב-0 ק"מ מחברת ליסינג ( רישום 01 ללא ציון "החכר/ליסינג" ברישיון) ב-13% ממחיר המחירון ב-117,990? אחריות יבואן מלאה מחירון -136,000 כמוכן, האם יש יתרון בכך שאני מחזיק כרגע יונדאי I30 CW 2011 כאשר אני עושה עסקת טרייד אין מול יונדאי אחר? או שלא משנה איזה רכב יש לי, "ידפקו" אותי בטרייד אין בכל מקרה? תודה
הודעה אחרונה מאת save, -
- 13 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים. הפוקוס אקובוסט נמכרה. ללא ספק מכונית מדהימה אבל זה כבר מאחוריי. אם תרצו אוכל לעלות סיקור של עלויות אחזקה וסיכום כללי. בכל מקרה חשבתי שאצליח להסתדר בלי מכונית , לא עובד!. אירגנתי לי תקציב חביב של בערך 80 אלף אבל לא הצלחתי למצוא משהו אידאלי . נורא אהבתי בפוקוס כח זמין בכל הילוך , ואת ההנעה ללא מפתח וכמובן גיר עם שישה הילוכים. משיטוט קצר ביד 2 בין ה"חזקות" פסלתי את האלפות למיניהם ושאר הפולסווגן . פזלתי באופן רציני לכיון 208GTI אבל לא ראיתי משהו בתקציב. מפה לשם נזכרתי שראיתי כמה פעמים קליאו בצבע אדום בורדו וחשבתי וואלה נראה רכב מהמם. אני יודע שהוא חלש משמעותית מהפוקוס אבל מוכן לשמוע אודותיו האם הגרסת טורבו שלו מגיע רק עם 90 כ"ס ? אין משהו חזק יותר ? באיזה גר…
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי, אני כרגע שוקל לקנות יונדאי i10 שנתון באיזור ה2016 (יד שנייה). אשמח מאוד לשמוע חוות דעת על רכב זה, הצרכים שלי הם נסיעות קצרות של 30 דקות במצטבר ביום. אני מחפש רכב ידני קטן ואמין שיספק אותי לכמה שנים הקרובות כסטודנט עם עדיפות שכמעט ולא יראה מוסך. אודה לרשמים מכם המקצוענים תודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
מישהו מכיר את הג'יפון הזה ? 1.6 אוט' נראה חיצוני יפה אבל לא מכיר את המכניקה שלו .. למישהו יש ניסיון איתו ?
הודעה אחרונה מאת Elad Chen, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן חברים, מעוניין לרכוש רכב עד 10K. אני צעיר בן 22 ורוצה רכב שייסע, ושלא יעלה לי יותר מידי. כלומר צריכת דלק לא מטורפת, ואמינות גבוהה (עד כמה שאפשר לדרוש מרכב בסכום כזה). אשמח להמלצות על רכבים ודגמים - דגש על שנות ייצור הרכב. בנתיים אשמח לחוות דעת על הרכב הבא: [TABLE=class: innerDetailsDataGrid] [TR] [TD]צרן:[/TD] [TD]סיטרואן[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 75]דגם:[/TD] [TD]סיטרואן C4[/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 75]תת דגם:[/TD] [TD]SX אוט' 1.6 - (110 כ"ס)[/TD] [/TR] [TR] [TD]נפח:[/TD] [TD]1,587[/TD] [/TR] [TR] [TD]שנה:[/TD] [TD]2008[/TD] [/TR] [TR] [TD]יד:[/TD] [TD]4[/TD] [/TR] [TR] [TD]ת. הילוכים:[/TD] [TD…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב משנתון מתקדם שיהיה 1. חזק ומהיר: כח זמין בנסיעה בין עירונית לא מישורית, לא חייב להיות "ספורטיבי". 2. בטיחותי: בדגש על בטיחות פסיבית (בטיחות אקטיבית כהתראות/התערבות היא בונוס) 3. אמין (לא DSG?) 4. רצוי 5 או 3 דלתות 5. רצוי גיר אוטומטי פלנטרי (אבל אפשר גם רובוטי או ידני) ברכב יסעו עד ארבעה אנשים (שני מבוגרים ושני ילדים), לרוב פחות מכך. התקציב הוא כ-110 אלף ש"ח. אשמח לשמוע את דעתכם על V40 שנתון 2015/2016, או משהו אחר (OPC? DS?) תודה
הודעה אחרונה מאת asafasraf, -
-
- 1 תגובות
- 649 צפיות
אהלן אני לפני רכישה של קורולה דגם 50 שנה חדשה לאימי , משיקולי תקציב ושמירת ערך . קיבלתי הצעה מסוכנות טיוטה בתל אביב על סך של 137,700 כולל חבילת פלטינום סטנד לטלפון ומגיני רוח הבנתי שבסוכניות המשנה אפשרי לקבל מחיר יותר טוב . אשמח לשמוע ממי שרכש איזה הצעה הוא קיבל מסוכניות אחרות ? יש עדיפות לרכישה ישר מהיבואן על גבי סוכניות המשנה ? למיטב הבנתי רוב המוסכים הם של הסוכנויות משנה לא אומר שעדיף להזמין מהם ? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום רב, מבקש לדעת האם המחיר שקיבלתי טוב ואולי מישהו קיבל מחיר טוב יותר. IBIZA FR 106900 Paint: 1500 מיגון: Pointer : 1295*0.7=906 הטבות: -7000 עבור הרכב - חיישני רוורס בהתקנה מקומית. סך הכל:104000 כולל אגרת רישוי ביקשו תוספת של 510 שקל עבור מובילאיי, לא הסכימו לוותר. נראה לכם הוגן? מישהו קיבל הצעה טובה יותר? תודה!
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
-
- 0 תגובות
- 482 צפיות
שלום חברים אני ממש לפני רכישה של הו דה סיוויק טייפ ר שנת 2008 ורציתי לדעת חוות דעת כללית על הרכב והאם ידוע למישהו עלויות אחזקה כמו ביטוח טיפולים צריכת דלק או מחלות ידועות תודה מראש
הודעה אחרונה מאת afik933, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום אני רוצה לקנות רכב יד 2 עד 40 אלף ורציתי לדעת מבחינת דלק ואמינות (טיפולים). כרגע מי שעומדת על הפרק זה: הונדה סיוויק האצבק 2010 הונדה Insight שנת 2010-2012 יונדאי i30 שנת 2010 אם יש לכם המלצות אחרות אשמח. בינתיים זה מה שמצאתי ורציתי לדעת איזה רכב יתן את התמורה הטובה ביותר במחינת מה שכתבתי.
הודעה אחרונה מאת Aizenberg, -
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 334 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Avia
- PYA
- Yuvalino
- דוד495
- Camaro 92
- zvigolden
- RedLabel
- mikk
- itamar_by
- Night Driver
- BoazB11
- yoni162
- גולדן191
- malcishua
- ברווז
- itaimoto
- epiphone
- Be roo
- TvrSpee12
- ephi.b
- NAPOLEON
- מלטבשי
- Tom78
- avizaz
- דאבל קלאצ
- sperial
- mottis
- טויוטה סופרה
- סולל הדרך
- D4K
- Fraysa
- mcshmupi
- Itzik-b
- אורי מ.
- אלפרד חיות
- נעם101
- David32
- Ron Poh
- ntd
- tan tan
- yuvk
- פריג'י
- ArikB
- Nemesis
- Moshe c
- Rongaflugen
- לירון .ה.
- 3n
- daniel.asu
- Bull-81
- פינדר
- SlowRide
- chrono
- פאר האורה
- QV1750
- itaysamurai
- falou
- שביט
- asix
- spidrman
- Step
