Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i10, מתלבט בין מנוע 1000 ל-1250


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הרכב ישמש אותי בעיקר לנסיעה עירונית לעבודה, סדר גודל של 20 ק"מ ביום. פעם בשבוע-שבועיים נסיעה בינעירונית, 100 ק"מ. אני מתגורר בעיר מישורית - נתניה.

עריכה אחרונה על ידי bwe200
פורסם

לנסיעה עירונית מנוע הליטר יספק בהחלט.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ההורים שלי קנו לא מזמן I10 חדשה 2016 עם מנוע 1000 סמק , כבר בנסיעה הראשונה התאהבתי המנוע שקט יחסית אין רעידות הרכב נוסע נהדר זה לא טיל אבל נוסע בצורה מספקת לגמרי ועוד בתוך עיר אחלה של דבר מרגישה גדולה איכותית ונוחה.

זה חוות הדעת שלי לגבי המנוע 1000 אם ההבדלים בינו ל1250 "כמה שקלים" אז לדעתי תילך על 1250 תרגיש יותר סיפוק.

אבל עוד הפעם שלא תתבלבל המנוע 1000 נהדר לא מרגישים בחוסר כוח או סחיבה היא נוסעת כמו ממזרה.. אבל עם ההבדלים קטנים מבחינה כספית הייתי הולך על 1250 זה הכול.

פורסם

אם אתה נהג רגוע, אז מנוע ה-1000 יכול להספיק, אבל אם אתה אחד שאוהב להאיץ במיוחד בבין עירוני, את תצטרך לוח שנה בשביל למדוד תאוצה.

מנוע ה-1.2 מרגיש הרבה יותר נמרץ.

פורסם
ההורים שלי קנו לא מזמן I10 חדשה 2016 עם מנוע 1000 סמק , כבר בנסיעה הראשונה התאהבתי המנוע שקט יחסית אין רעידות הרכב נוסע נהדר זה לא טיל אבל נוסע בצורה מספקת לגמרי ועוד בתוך עיר אחלה של דבר מרגישה גדולה איכותית ונוחה.

זה חוות הדעת שלי לגבי המנוע 1000 אם ההבדלים בינו ל1250 "כמה שקלים" אז לדעתי תילך על 1250 תרגיש יותר סיפוק.

אבל עוד הפעם שלא תתבלבל המנוע 1000 נהדר לא מרגישים בחוסר כוח או סחיבה היא נוסעת כמו ממזרה.. אבל עם ההבדלים קטנים מבחינה כספית הייתי הולך על 1250 זה הכול.

 

בעיר המנוע יהיה בסדר אבל מחוץ לעיר הפער יהיה מורגש בין ה 1.25 ל 1.0.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתי קונה את ה 1.2 גם במחיר ירידה לשנתון ישן יותר.

1.0 אוטומטית איטית מאוד. מזגן שם מתנתק לפעמים בעומס. אפשר לאמור שהיא מתאימה לנסיעות בינעירוניות בשטח מישורי אבל בשטח הררי ממש קשה לה.

כמו כן, מנוע 1.0 הוא תלת צילינדיר, מנוע 1.2 הוא 4 צילינדרי, יותר חלק ונעים.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...