ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
במקומו מופיע "אלבר". הרכב נקנה בליסינג 0 ק"מ. ותחת תנאים והגבלות כתוב שהוא משועבד לאלבר. תחת "בעלים קודמים" מופיע 00. המוכר אמר שלכשתיעשה העברת בעלות אליי, יהיה כתוב "01" בבעלים קודמים. משהו מוזר לי כאן, זה נראה כאילו הבעלות "מדלגת" עליו. אני חשבתי שהבעלות עוברת מאלבר אל המוכר, ואז אליי, כלומר 2 בעלים לפניי. האם נעשתה כאן איזושהי מניפולציה או שאני פיספסתי משהו? תודה
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 19 אלף צפיות
מדובר בקוגה חדשה מהסוכנות. יש ימי מבצע עכשיו ואני פוזל לכיוון. יש בעיות ספציפיות לרכב? איזה ג'יפונים עדיפים עליה ולמה? (באותו טווח מחיר - עד 140K) תודה
הודעה אחרונה מאת YaronNahum, -
-
- 1 תגובות
- 637 צפיות
שלום לחברי הפורום, כיום אני נוסע על טויוטה אוונסיס שעושה את כל מה שמצופה ממנה בתור רכב משפחתי (נשוי + 3) אבל בא לי רכב נוסף, עם פלפל, רכב לטיולים בשבת בבוקר לפני שהבנות מתעוררות, אולי להצטרף לאיזה טיול נהיגה עם חברים, או סתם לנסיעות התגרזנות פה ושם. מעולם לא היה לי רכב "ספורטיבי" והניסיון המוטורי שלי מסתכם ב- רובר 25, סקודה פאביה, הונדה סיוויק וטויטה אוונסיס. לאחר שקצת חפרתי הגעתי ל 2 הרכבים שבכותרת בתור המובילות (אם יש לכם הצעות טובות יותר אשמח לשמוע). היתרונות של האודי שהיא חזקה יותר, נראית טוב יותר חיצונית, ויותר "ספורטיבית" מהאלפא , אם יש עוד אשמח לשמוע. האלפא מצד שני, חדשה יותר ולכן תהיה אמינה יותר (תקנו אותי אם אני טועה), יפה/איכותית יותר פנימית, אבל…
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בהמשך לאשכולות שפתחתי פה בנוגע להתייעצות ברכישת רכב. אני ארשום בקצרה מה שחשוב לי בטיחות, אמינות, נוחות נסיעה ואם אפשר צריכת דלק נמוכה. הלכתי לכל מני מגרשים, וראיתי כמה 2013 הדגם עם הגריל הגדול יותר ומנוע 1.6. אני חייב לציין שהצורה החדשה של הפיאסטה מושכת אותי הרבה יותר מאשר הישנה מה שגורם לי לרצות ללכת אחרי הלב ולא אחרי הראש. אז בשביל להימנע מטעויות אני אודה לכם אם תוכלו לפרט ולהסביר מהן בדיוק הבעיות בגיר בשנתון 2013, מה גם שהמנוע 1.6 קורץ לי יותר. לצערי לא יצא לי לנהוג בשתיהן אז אין לי התרשמות אישית. והאם יש עוד סיבות להעדיף את ה1.4 הישנה על פני ה1.6 החדשה יותר.
הודעה אחרונה מאת tepic, -
- 30 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
שלום למומחים. אני לקראת שדרוג הצי המשפחתי כרגע יש לנו יונדאי i30 2009. הייתי רוצה לקנות רכב חדש ולשדרג את היונדאי לרכב עם שנה יותר עדכנית. מה שחשוב ברכב החדש (לפי סדר העדיפות): [*=right]בטיחות: הכי חשוב. [*=right]רכב אוטומטי [*=right]צריך להיות עם יותר מקום בבגאז אבל שעדיין לא יהיה גדול מדי כדי שהחנייה תהיה קלה [*=right]נוח גם מאחור שלמשפחה יהיה נעים לשבת מאחור ואם יש מזגן מאחור בכלל טוב [*=right]עמיד. ביקור תכוף במוסך אחרי 3-4 שנים זה לא בשבילי. אני מניח שאשאר הרבה זמן עם האוטו הזה והייתי רוצה רכב שיחזיק מעמד טוב. [*=right]דלק - יעשה 30,000 ק״מ בשנה [*=right]תקציב 130,000 ש״ח את ה i30 הייתי רוצה לשדרג, כנראה לרכב יד שנייה …
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי, מחפש רכב ראשון שיהיה עבורי, אני לא נעול על כלום חיפשתי כמה מכוניות ופשוט אבדתי. חשוב לי רכב יפה עם אבזור מפנק אני נוסע כל יום 10 ק"מ ובסופשים סביבות ה50 ק"מ. מעדיף רכב קטן וחזק עם צריכת דלק סבירה ואמינה. תקציב אזור ה50 (גם פה לא הכי נעול אבל לא רוצה להגזים.) חשבתי על כמה רכבים Audi A1 - קטנה מרשימה ויפיופה ענקית אבל הבנתי שזה עסק לא זול וטיפולים קורעים תכיס. TOYOTA YARIS - אולי באמת אופציה טובה עבורי לא הכי אהבתי תנראות אבל היא נחשבת אמינה. Mazda MX-5 - פשוט וואו. בתקציב שלי אולי פשוט מדבר כי השנתונים פשוט נמוכים. 206CC - מכוניות שכבר קרעו להן את הצורה בתוספת לצרפתיות עם בעיות שונות וחוזרות של חשמל כנראה שירדתי. רציתי להעביר פחות א…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בעלון שבאתר פיז'ו מצויין רוחב של 1739 מ"מ ללא מראות, אך בצמוד אליו כתוב 1829 מ"מ מה משמעות ה1829? (שימו לב שלא מדובר במידה כולל מראות. זה משהו אחר) ושאלה אחרת לגבי האוטו הזה. הבנתי משמועות שפיז'ו באופן כללי מאבד ערך מהר. שמתי לב שכשמדובר בפז'ו 2008, בניגוד ל208, לפי מחירונים לוי יצחק ויד 2, הערך שלו דווקא נשמר יפה לאחר שנה. יש הסבר מדוע?
הודעה אחרונה מאת save, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 975 צפיות
מכר מהעבודה מחפש רכב, הוא שאל אותי את דעתי לגבי האוטו ואני שואל אותכם. האודי Q7 שנת 2012 עם ק"מ מועט מאוד הרכב הנ"ל עולה 200,000 שח. הצעתי לו שעדיף לו לרכוש רכב חדש כמו את הקודיאק באותו סכום יש אחריות, רכב חדש, אתה היד הראשונה האם אני צודק בגישה שלי? בנוסף לשאלתו, איך האמינות של הגיר Quattro Tfsi אוט' 3.0 ? תודה
הודעה אחרונה מאת Bull-81, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לחוות דעת ותובנות בנוגע לשדרוג רכב אותו אני מתכנן לעשות בקרוב, כעבור כמעט 4 שנים שאני עם הרכב הנוכחי (שנקנה חדש - אוריס היברידית 13), אני מעוניין להחליף את הרכב לדגם - לקסוס NX200t דגם פרימיום, יד שנייה- שנת 2015/2016, במחיר של 210-240 אש"ח (אלה פחות או יותר המחירים אותם דורשים מוכרים עימם שוחחתי).. החששות שלי הינם בנוגע לעלויות חבויות/נוספות הכרוכות באחזקת רכב יוקרה שכזה, (מעבר למחירי ביטוח, אגרה שנתית וטיפולים תקופתיים אותם ניתן לאמוד מראש) הם שיכול להיות שאני לא לוקח בחשבון עלויות נסתרות הקשורות בתקלות/מחלות ידועות של הרכב וירידת ערך צפויה גבוהה מאוד אשר ארצה למכור את הרכב (ברור לי שלא ניתן לצפות זאת בצורה מדויקת) את הרכב אני מתכ…
הודעה אחרונה מאת roie83, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 972 צפיות
הייתי בכלמוביל בת״א וקיבלתי הצעת מחיר של 142,800 על יונדאי איוניק. זה נראה לי גבוה מאוד, בטח בזמן המבצעים שהם מפרסמים. גם המחירים שמפרסמים בכל מקום יותר נמוכים מזה. בזמן שהסביר לי על ההצעה, סוכן המכירות אמר לי לא להיכנס לסוכנות אחרת של יונדאי כי אז זה מסנדל אותו ומסנדל את הסוכנות השנייה. מישהו יודע אם זה באמת בעייתי? פשוט יש לי הרגשה שלא קיבלתי הצעה לעניין.
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
ספורטאז טורבו 4×4 1 2
מאת TZR84-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 23 תגובות
- 12.7 אלף צפיות
שואל בשביל אבי שמתעניין ברכב כחדש. עשה נסיעת מבחן ואהב. הדבר היחיד שמפריע לו בקניה היא שיש בעיה ידועה בגיר כפול מצמד 7 הילוכים שבדגם זה שבנסיעה בפקקים הגיר מתחמם ומתקבלת הודעה לעצור בצד ל5 דקות שנוזל הקירור של הגיר יתקרר. נבדק מול נציג המכירות טוען שהבעיה הייתה במשלוחים הראשונים ב2016 וטופלה בעדכון תוכנה ולא קיימת כבר כיום. לעומת זאת מצאתי מידע על כך שנתקלו בתופעה גם ברכבים מ2017. אשמח לשמוע מידע בנושא. מדגיש כי הספוטאז מגיע עם 3 שנות אחריות ולא 7 להבנתי כמו בשאר רכבי היצרן.
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
ערב טוב אתמול עשיתי הזמנה לפוקוס סדאן טיטניום. שילמתי 2500 מקדמה ומחר אמור להעביר את היתרה. הייתי שלם מאוד ושמח מהרכישה והמחיר הלא רע לדעתי שקיבלתי. 130 אלף כולל רישוי. ויתרתי על כל התקנה מקומית שכוללת בין היתר אזעקה כלשהי בשם קוברה 14, גלאי רוורס קדמי ואחורי. מסכי dvd מאחור וחבילת סמרטפון כלשהי שבגדול כל אלו לפי התמחור שלהם עובר את ה10k. העסקה כללה בין היתר טרייד אין במחירון(והם באמת נתנו לי מחירון על סופרב 2011). כעת מנקרים בי ספקות לגבי הקניה ואני מוצא את עצמי דוחף את היד לכיס עוד קצת ולוטש עיניי לקשקאי טקנה בנזין שדי התלהבתי ממנה. הייתי שמח לדעות לכאן או לכאן לגבי הפוקוס? מקריאה בפורום היא ממש לא חביבת הקהל אבל מצד שני זה דגם חדש הכולל יחידת הנעה חדשה וגיר פלנטרי.…
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
שלום, לקחתי היום רכב לבדיקה, מדובר במאזדה 3 מנוע 2.0, שנת 2010. הרכב יד ראשונה (00 בעלים קודמים), גמע כ- 90K ק"מ, כל חייו מטופל במוסך מורשה. לרכב יש טסט לשנה מלאה. הבדיקה בוצעה בקומפיוטסט אור יהודה. לפי דבריו של הבוחן, הרכב נקי (השאסי נקי), אך כמו כל רכב יש ריג'קטים. למאזדה יש מחלה של תושבות מנוע, המליץ להחליף. (גם אם צריך אחד - מעדיף להחליף את שלושתם) בנוסף, משולשים/מוטות ייצוב קדמיים, והמליץ לבדוק את הפרונט. צמיגים אחוריים שחוקים (אני מעדיף להחליף רביעיה כבר). ציין שהאוטו לא יכל להגיע להספק מירבי שלו בגלל תיקוני הצתה יכול להיות? (ציין משהו על הפלאגים). - רשום "לתיאום" הדשבורד קפץ מעל המסך באיזה 2-3 ס"מ, בעיה ידועה של מאזדה - יש ריקול על זה. אשמח…
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- 0 תגובות
- 714 צפיות
שלום לחברי הפורום, צריך את העזרה שלכם. ראיתי רכב מסוג סובארו אימפרזה מאוד שמור ומטופל. זה דגם RXI עם הנעה קדמית ואחורית נפח מנוע 2000. שנת 2008. השאלה קודם איך הרכב הזה מניסיונכם? ומבחינת צריכת הדלק אם יש לכם מושג איך הרכב? אשמח עוד אם תוכלו לומר לי מה המחיר של הרכב על פי לוי יצחק אם ידוע לכם? בתודה מראש לירן
הודעה אחרונה מאת liranhersh, -
- 1 תגובות
- 581 צפיות
שלום חברים, אני כעת סיימתי לעבוד בחברה שסיפקה לי רכב ועכשיו אני תקוע בלי רכב בתור אחד בלי תעסוקה יש לי הרבה זמן להציץ ביד2 ולוחות שונות גם בקבוצות בפייס, מציאות אין שם בטווח התקציב שלי (10K) הכול פח אשפה מסוחרים. אני מתחיל ללמוד חודש הבא אני צריך רכב שיסע נסיעות בינעירוניות על בסיס יומיומי (לפחות 4 פעמים בשבוע) קיבלתי הצעה על רנו פלאונס שנת 2010 עברה 160K ק''מ (שעשתה תאונה ויזואלית אין סימן) מחירון שלה אצלהם במחשב 32K (מחיר למכירה אחרון 21K הצצתי לה במחשב), מקדמה של 5K והחזר חודשי של 190 ש''ח בחודש משך העסקה שנתיים. הסוכנת אמרה שעל אחריותי לעביר אותה טסטים + טיפולים ולבטח אותה. לבעלי ניסיון שפה יש טעם לקחת רכב כזה ? זאת תיהיה עסקה חכמה הן ליום יום הן לאח…
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
חבר לקראת רכישת רכב ראשון, בתקציב של 30-40K מצאנו כמה ג'אז היברידיו תשנכנסות בתקציב, עם 90-120 אלף קמ בערך, בשנים 2012-2013. השאלה מה הסיכון הנלקח ברכב היברידי משומש, כאשר לפי המלצו תשל אנשים הרכב צורך 1:20 ללא בעיה, לעומת רכב סופר מיני 'מיושן' בתקציב כמו סוזוקי סוויפט שצורך למשל 1:15 (לוקח בחשבון הפרשים בצריכת דלק כשיקול לעלויות תחזוקה של מערכת היברדית) אשמח לחוו"ד של אנשים מנוסים או יודעי דבר, תודה.
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 14.9 אלף צפיות
אני הולך היום לענק הרכבים לראות יונדאי אי 30 2011 עם 85 אלף קמ יד שניה פרטית דגם אינספייר - הם דורשים על הרכב מחיר מחירון. מה דעתכם באופן כללי על המגרש הזה האם למשהו יש נסיון בקניית רכב משם? הם מתחייבים על בדיקה מלאה (כמובן שאקח למכון שלא קרוב למגרש) ונותנים שנה אחריות על גיר ומנוע
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום רב,יש לי אפשרות לרכוש סקודה יטי אדוונצ'ר שנת 2013 (מנוע 1200) מקרוב משפחה עליו אני סומך בעיניים עצומות. פרטים כללים על הרכב: הרכב נקנה על ידו בסקודה לכן הוא יד ראשונה, סך הכל יתכן וצריך להחליף לו צמיגים כי הם לא הוחלפו מהיום שעלה על הכביש, כמו כן הגיע מועד הטיפול שלו ויש לו מכה קטנה בכנף. העניין הוא כזה: הרכב עם ק״מ נמוך מאוד: (17000 ק״מ) ועניין זה מקפיץ את מחיר המחירון שלו בלוי יצחק מ 61800 ש״ח לפני שקלול הק״מ ל 74000 ש״ח אחרי שכלול הק״מ. שאלתי היא האם הגיוני לשלם 13000 ש״ח יותר רק כי הק״מ כ״כ נמוך? חשוב לציין שאין לי בעיה לשלם מחיר שהוא מעל המחירון על רכב שהוא כ״כ נדיר במצבו אבל 13000 ש״ח נראה לי המון כסף. אשמח לשמוע את דעתכם. תודה!
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי, איפה כדי לעשות בדיקה ל IS250 לקסוס באזור המרכז? והאם כדי לכנס גם למוסך מורשה ולחבר מחשב לבדוק אם יש תקלות? תודה ליאור
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מתלבט לפני רכישה כמו שפרסמתי בשרשור הקודם . אשמח לשמוע ממכם יתרונות וחסרונות של הדגמים ההתלבטות היא בין מאזדה 3 פרימיום לקורולה הדגם של ה50 שנה . בימי מכירות עכשיו שני הרכבים נמכרים באותו מחיר כ 137 על הכביש . במאזדה יש יתרונות של ריפודי עור מלא , כיסא חשמלי , מנוע 2000 לטיוטה יש יתרונות בשמירת ערך וסחירות גבוהה. הרכב מיועד לאישה בת 50 שרוב הנסיעות עירוניות חולון תל אביב . אשמח לשמוע ממכם מה אתם חושבים ?
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
-
- 1 תגובות
- 815 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב אוטומטי משפחתי אמין, בטיחותי וחסכוני בדלק במסגרת התקציב (בקיצור הרכב המושלם ). מיועד לאישתי שהיא נהגת חדשה. ברכב יהיו מותקנים שני כיסאות תינוק וחשוב שיהיה מקום בתא המטען לעגלה זוגית. רמת הבטיחות של הרכב היא בעדיפות הראשונה וכמובן שיהיה פרקטי עבור הצרכים שציינתי. הרכב לא יהיה מיועד לנסיעות יומיומיות ארוכות. ההעדפה לשנתון הגבוה ביותר שניתן למצא במסגרת התקציב (מעולם לא היה ברשותי רכב ואני לא כל כך מבין מה נחשב לשנתון וקילומטראז' סבירים)
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אז אחרי התלבטויות ובדיקות של רכבים, שני הרכבים לעיל עלו לגמר. לרענון: כיום נוהג על i10. הדרישות מהרכב: רכב זריז, אמין, בטיחותי, טיפולים ואחזקה זולים, חסכוני איכות מוזיקה טובה ובידוד רעשים בנסיעה בכביש מהיר. כיום ב i10 בנסיעה במהירות של 100-110 קמ"ש הסלד מגיע לאזור ה 3.5 מה היתרון/חסרון של כל אחד מהם? תודה
הודעה אחרונה מאת sasiz, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
מתלבט לקנות מכונית מיני עד 40 אלף . ההתלבטות כרגע זה : קיה פיקנטו 2013 או מיצובישי ספייסטאר 2013 חשבתי גם על i20 אבל לא יודע עליה הרבה. הנסיעה היא עירונית בעיקר. מדי פעם מחוץ לעיר. - מה יותר מומלץ מבחינת אמינות(טיפולים). - מבחינת צריכת דלק חשוב מאוד . (אם אפשר לדעת צריכת דלק אמיתית של כל אחת מהמכונית מאותם שנים) - ומבחינת נסיעה נוחה על הכביש. בלי רעידות בהעברת הילוכים או תקיעות.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי, התתעצות: אלה התוצאות שקיבלתי לרכב הונדה סיביק הצ'בק 2014. מה אומר הסעיף הראשון רעש במערכת שסתומים?
הודעה אחרונה מאת Shay Rosilio, -
-
- 4 תגובות
- 907 צפיות
שלום חברים,רציתי לקבל חוות דעת על הטופס בדיקה. מדובר במאזדה 3 שנת 2008 מנוע 2000
הודעה אחרונה מאת Omer Peugeot 205, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכולם בימים הקרובים אני יעבור מצריכת דלק חודשית צנועה של 400 שח בערך לצריכה של 1300 בערך. היות שבראש שלי כבר מזמן עלתה מחשבה להחליף לרכב ממונע גפמ ומפאת חוסר כדאיות דחיתי זאת, כעת אני חושב על זה ממש ברצינות. אני חושב לקנות רכב בתקציב של 30-35K (יפניות\קוריאניות מהדגמים שהעדר אוהב בשנתונים 2010-11 ומעלה ככל האפשר) היות ואני ממש לא מבין בתחום אני פונה לעזרת המבינים שנמצאים כאן. א. קודם כל מתלבט האם עדיף לחפש רכב שכבר הוסב או לקנות רכב ולהסב בעצמי. ב. אפשר לקבל המלצות על דגמים? (מבחינת עמידות לגז מצד אחד ואמינות + תמורה למחיר מצד שני) ג. שמתי עין על פורד מונדאו אך אנשים אומרים לי לא להתקרב ("רק יפני!"). יש פה אנשים שנהגו על מונדאו מהדגם של 2010 תקופה מספקת…
הודעה אחרונה מאת tomercar111, -
- 1 תגובות
- 663 צפיות
שלום רב. אני בעל תקציב מוגבל מאוד של 25-30K לכל היותר לרכישת רכב. תחילה חשבתי ללכת לכיוון מכוניות המיני כמו סיריון, מיקרה, סוזוקי ספלאש אולי אפילו הדגמים הישנים של I10. אלו הן מכוניות שגם אחזקתן זולה, צריכת הדלק טובה מאוד והמכוניות אמינות. במחשבה נוספת כל הסכום הבנתי שייתכן ואצטרך בעתיד הקרוב/רחוק רכב משפחתי ואולי זה הזמן לחפש רכב כזה. הוצעו לי מכוניות כמו MG, סוזוקי סוופיט (שהיא אומנם קטנה יותר אבל עם מנוע חזק יותר מהקטנות), קיה פורטה, פיאט פונטו איבו 2011, קיה ריו ודגמים של שנתונים 2007-2008 של רכבים מסוג קורולה. חשוב לציין שישנם גם את הרכבים הצרפתיים בהם איני מעוניין. אשמח להמלצה של אנשים שמחזיקים באחד מהרכבים הללו לגבי הרכב. בין אם בפרמטרים של עלויות אחזקה…
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מחפש רכב לנהיגה יומיומית משולבת ממבשרת לירושלים. אני לא נוהג המון: כ 7K בשנה. אני מחפש רכב יפני או קוריאני בלבד. הכי חשוב - שיהיה אמין ולא יבקר כל שני וחמישי במוסך. (וכשהוא יבקר, המוסך לא יגיש לי חשבון של 4 ספרות...). מנוע - רצוי 1600 אך אפשר גם 1400. (מזכיר, האוטו יטפס את העליות לירושלים ממבשרת מידי יום). גיר ידני או אוטו' (לא רובוטי). התקציב: 20K לא כולל ישור הקו. מעדיף לא למתוח את התקציב.
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
- 0 תגובות
- 498 צפיות
שלום לכולם, מה המחיר הסביר עבור הונדה סיויק האצ'בק מליסינג/השכרה שנתון 2014+? האם אפשר למצוא אחת במצב טוב עם ק"מ סביר באזור ה 60K? (מחירון סביב 82K). תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
- 0 תגובות
- 912 צפיות
שלום רב צריך את הייעוץ שלכם בקניית רכב הדבר היחיד שמטריד אותי זה הסעיף במנוע "דליפות לחץ בינוניות בצילינדר" למרות שהבדיקת לחצים יצאה תקינה ובוחן הבהיר לי שזה טבעי ותקין ובטיפול זה ישתפר.
הודעה אחרונה מאת avihay.asus,
-
מי מחובר 46 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 364 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Camaro 92
- מ.צ
- gpro
- DanielGangsta
- David32
- Zorly
- Itzik-b
- PYA
- menir1
- garicho
- orsh99
- צוק
- amosbmw
- Shay Shd Dave
- Ronenbb
- ברווז
- om2
- לירון .ה.
- itaysamurai
- shlomiko
- גור אדם
- fatboy1340
- Tal7
- gpm11
- QV1750
- davemustaine87
- ldti
- lanosforce
- `Infinity
- Igalz
- RedLabel
- שמוליק 88
- Pavlik
- Avia
- פריג'י
- BRAVO_SX
- עודדון
- SlowRide
- Assafo2
- natco
- פונציק
- guy.a
- אליה
- SurfHigh
- meir_gi
- Coresh
