Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש + שדרוג רכב שני. 130K + 40K . בטוח עם מקום בבגאז נוח מאחור ולא רואה מוסך


gluz
שימו לב! השרשור הזה בן 2426 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום למומחים.

אני לקראת שדרוג הצי המשפחתי :-D

 

 

כרגע יש לנו יונדאי i30 2009.

הייתי רוצה לקנות רכב חדש ולשדרג את היונדאי לרכב עם שנה יותר עדכנית.

 

 

מה שחשוב ברכב החדש (לפי סדר העדיפות):

 


    [*=right]בטיחות: הכי חשוב.
    [*=right]רכב אוטומטי
    [*=right]צריך להיות עם יותר מקום בבגאז אבל שעדיין לא יהיה גדול מדי כדי שהחנייה תהיה קלה
    [*=right]נוח גם מאחור שלמשפחה יהיה נעים לשבת מאחור ואם יש מזגן מאחור בכלל טוב
    [*=right]עמיד. ביקור תכוף במוסך אחרי 3-4 שנים זה לא בשבילי. אני מניח שאשאר הרבה זמן עם האוטו הזה והייתי רוצה רכב שיחזיק מעמד טוב.
    [*=right]דלק - יעשה 30,000 ק״מ בשנה
    [*=right]תקציב 130,000 ש״ח

 

 

את ה i30 הייתי רוצה לשדרג, כנראה לרכב יד שנייה משנה יותר עדכנית בתקציב 40,000 ש״ח (כשאני עושה טרייד אין או מוכר את ה i30 ומשתמש בכסף בנוסף ל 40K).

מה שחשוב ברכב זה אותו הדבר כמו האוטו הראשי מלבד המקום בבגאז׳ והדלק. רק צריך להיות מסוגל להכיל עגלת תינוק ויעשה מעט קילומטרים.

 

המליצו לי על סקודה אוקטביה כי יש לה בגאז׳ גדול שנפתח בצורה טובה.

אם זה רלוונטי, אני די אוהב את טויטה ולא אוהב מכוניות צרפתיות.

 

מה אומרים? איך אני מתמודד עם הפרויקט הזה?

ועוד שאלה, האם אתם חושבים שהתקציב הגיוני?

 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

החלפה לרכב עם DSG 7 אולי שדרוג בנוחות אבל גם שדרוג בעלות האחזקה החודשית ובזמן שהרכב יבלה במוסכים.

אתה יכול לקרוא,יש המון חומר בפורום במיוחד על מחלות הגיר (מצמדים/מכאטרוניקס) ולצערו של היבואן (או שלא והוא סאדיסט),התקלות נמשכו גם בשנתיים האחרונות-בוודאי ובוודאי שלקנות רכב כזה מלוץ לאחריות זה כמו לעשות חראקירי.

התקציב של ה 40,000 כולל מכירת היונדאי ? אם כן,לא תשתדרג פה משמעותית-לא בשנתון ובטח שלא באיכות הרכב.

אם אתה מדבר על מכירת היונדאי ותוספת של 40,000,אפשר למצוא I35 יוצאת ליסינג /מיצובישי לנסר 2015 פרטית שיכנסו בתקציב.

לגבי הרכב השני,בהרבה פחות מ 130,000 יש לך מיצובישי לנסר וקצת מעל יש הונדה סיוויק/מאזדה 3.

גם כאן- רכישת רכב חדש עם גיר DSG7,שיצא מאחריות אחרי שנתיים היא הימור (יכול להיות שבתקופת האחריות הרכב יהיה טוב) אבל בהמשך,עדיין כאשר הרכב אצלך עלולה להיכנס תקלה יקרה -סיכון שאדם מחושב לא היה לוקח אם ברצונו להחזיק רכב כזה אחרי תקופת האחריות.

אם הכדור בידי- הייתי משאיר את היונדאי (אלא אם יש לה ק"מ אסטרונומי או מקסימום משדרג אותה ל I30CW עד 2012,דגם ישן) ואם אתה משאיר את הנוכחית שלך אז מתפנה עוד טיפה תקציב,שאפשר למתוח ברכישת הרכב היקר יותר.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

30 אלף קילומטרים בשנה לרכב ראשי - אם לא היית כותב שאינך אוהב רכבים צרפתיים, הייתי ממליץ על מגאן גרנד קופה דיזל.

אבל אם קשה לך לקנות רכב צרפתי מסיבות אובייקטיביות או לא, תסתכל על קיה נירו או יונדאי איוניק.

ההפרש בהוצאות דלק בכמות הנסיעות שלכם, בין רכב היברידי למאזדה 3, למשל, מגיע לאלפי שקלים מידי שנה . לגבי רכב שני יש מגוון אופציות כמו I30 יותר חדשה, מיצובישי לנסר, קיה פורטה, ניסאן נוט או אפילו רכב יותר קטן ( הונדה ג'אז, טויוטה ספייס וורסו ).

לא הייתי קונה אוקטביה בנזין ל 30 אלף קילומטרים בשנה, וגם לא רכב אחר עם שנתיים אחריות בלבד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שידוע לי, סונטה היברידית עולה מעל 130 אלף₪. חוץ מזה, הרכב מעולה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פריוס בת שנה או פריוס פלוס בת 3 או יונדאי איוניק חדשה (אפס ק"מ) + יונדאי איי 20 בת 3/4 שנים (אני בכלל לא הייתי מחליף את האיי30 במקומך אם היא לא עושה לכם בעיות).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+1 לאיוניק , גם חסכונית יחסית וגם כוללת את כל מערכות הבטיחות המתקדמות.

 

לרכב שני - במידה והתכוונת ל40K, הייתי משאיר את הI30 כרכב שני.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על צרפתיות אני לא ממש אמליץ לך אבל זה כבר בגלל ניסיון לא מוצלח שהיה לי ועקב מקרים של חברים איתם שפשוט מנעו ממני להתעסק איתן. הייתי בודק את הקיה נירו הוא היברידי שיחסוך לך הוצאות על דלק ומגיע עם אחריות לחמש שנים שתיתן לך שקט יחסי. הוא מאוד בטיחותי עם כל מערכות הבלימה האותונומית סטיה מנתיב ועוד כמה מערכות מתקדמות שאני לא זוכר בעל פה וכמובן יחסית מרווח ועם באגז' גדול. הייתי ממליץ לך לנסות להרגיש אותו ולבדוק מקרוב אם הוא עלול להתאים לצרכים שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה חברים.

אני רואה שאתם מכוונים אותי בעיקר לקיה נירו או יונדאי איוניק.

אבל סליחה על הבורות, לא קפצתם מהר מדי להיברידיות?

ההוצאה על הדלק חשובה, אך בטיחות חשובה לי הרבה יותר. אין רכב לא היברידי שייתן לי בטיחות גבוהה יותר?

גם הביקורים במוסך מטרידים אותי, האם רכב היברידי לא אומר שיותר דברים יתקלקלו או בתדירות גבוהה יותר או עלות תיקונים גבוהה יותר? לצורך העניין קחו בחשבון שביקור במוסך עולה לי עוד 2000 שקל כל ביקור בגלל הזמן שלי.

 

אז שאלתי בעצם היא האם היום אין הבדל בין רכב היברידי מבחינת בטיחות ותקלות מול רכב באותו מחיר שאינו היברידי?

כמובן שאם אין הבדל, אשמח לקנות היברידי שיחסוך לי בהוצאות הדלק :)

 

אם לחדד את מה שאני רוצה: אני בסך הכל רוצה לעבור לשתי מכוניות, שהרכב ייתן לי את ההגנה המיטבית אם תקרה (לא עלינו) ולהשקיע כמה שפחות זמן בתפעול זה המכוניות.

 

לגבי הרכב השני, אני מתכוון למכור את היונדאי הקיימת ולהשתמש בכסף זה בנוסף ל 40K ולקנות רכב יותר טוב. אני פשוט לא יודע כמה אני יכול לקבל על היונדאי הקיימת. לצורך העניין, אם אקבל עליה 20K אז אקנה רכב בעלות 60K (כנראה יד שניה).

 

ברכב הראשי אני אסע לעבודה אבל הוא צריך להיות הרכב שאיתו לוקחים את הילדים מחוץ לעיר לטיולים וכאלה כך שהוא צריך להיות מסוגל להכיל הרבה דברים. הרכב המשני ייסע בעיקר בתוך העיר, קילומטר-שניים ביום. בין הבית לגן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בכלל לא הייתי מחליף את האיי30 במקומך אם היא לא עושה לכם בעיות

בכיף הייתי נמנע מלהחליף אותה אבל היא התחילה לעשות בעיות ואין לי את היכולת לבקר במוסך כל הזמן.

אני מקווה שרכב קצת יותר חדש ימנע את זה אבל אתה לא חושב שרכב בן 4 מתחיל גם לעשות בעיות (יחסית לרכב ב 2)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפה לרכב עם DSG 7 אולי שדרוג בנוחות אבל גם שדרוג בעלות האחזקה החודשית ובזמן שהרכב יבלה במוסכים.

אתה יכול לקרוא,יש המון חומר בפורום במיוחד על מחלות הגיר (מצמדים/מכאטרוניקס) ולצערו של היבואן (או שלא והוא סאדיסט),התקלות נמשכו גם בשנתיים האחרונות-בוודאי ובוודאי שלקנות רכב כזה מלוץ לאחריות זה כמו לעשות חראקירי.

התקציב של ה 40,000 כולל מכירת היונדאי ? אם כן,לא תשתדרג פה משמעותית-לא בשנתון ובטח שלא באיכות הרכב.

אם אתה מדבר על מכירת היונדאי ותוספת של 40,000,אפשר למצוא I35 יוצאת ליסינג /מיצובישי לנסר 2015 פרטית שיכנסו בתקציב.

לגבי הרכב השני,בהרבה פחות מ 130,000 יש לך מיצובישי לנסר וקצת מעל יש הונדה סיוויק/מאזדה 3.

גם כאן- רכישת רכב חדש עם גיר DSG7,שיצא מאחריות אחרי שנתיים היא הימור (יכול להיות שבתקופת האחריות הרכב יהיה טוב) אבל בהמשך,עדיין כאשר הרכב אצלך עלולה להיכנס תקלה יקרה -סיכון שאדם מחושב לא היה לוקח אם ברצונו להחזיק רכב כזה אחרי תקופת האחריות.

אם הכדור בידי- הייתי משאיר את היונדאי (אלא אם יש לה ק"מ אסטרונומי או מקסימום משדרג אותה ל I30CW עד 2012,דגם ישן) ואם אתה משאיר את הנוכחית שלך אז מתפנה עוד טיפה תקציב,שאפשר למתוח ברכישת הרכב היקר יותר.

 

הבעיות ב DSG זה בגלל שכתבתי על הסקודה? אין סקודה בלי DSG? ואם לא אקנה חדשה אלא יד שנייה בשנה יותר רחוקה, עדיין אין סקודה בלי DSG?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו קפצנו למה שמתאים לתיאור שלך לגבי השימוש ברכב ודרישות. אין אוקטביה בלי DSG כבר הרבה שנים, נדמה לי, מ 2010. אין שום חסרון ברכב היברידי, לא באמינות ולא בבטיחות. גם לגבי סחירות עתידית - נשמע יותר הגיוני ופשוט למכירה רכב היברידי עם 30 אלף קילומטרים ממוצע שנתית מאשר רכב בנזין משפחתי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו קפצנו למה שמתאים לתיאור שלך לגבי השימוש ברכב ודרישות. אין אוקטביה בלי DSG כבר הרבה שנים, נדמה לי, מ 2010. אין שום חסרון ברכב היברידי, לא באמינות ולא בבטיחות. גם לגבי סחירות עתידית - נשמע יותר הגיוני ופשוט למכירה רכב היברידי עם 30 אלף קילומטרים ממוצע שנתית מאשר רכב בנזין משפחתי.

 

אם כך, יונדאי או קיה איט איז.

יש המלצה לגבי הרכב השני, למה כדאי להחליף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקומך ( חובב טויוטה ) הייתי מחפש ספייס ורסו 2012-2014. בלוח יד 2 יש כמה רכבים עם קילומטראז' אפסי ( 25-35 אלף קילומטרים ) ומיד ראשונה. בדיוק מה שאתה מחפש - רכב לא גדול מימדים עם אמינות גבוהה ומקום לעגלה בבגאז'. אופציה נוספת - הונדה ג'אז.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2426 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...