Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי דבר ראשון תסגר על הצרכים/רצונות שלך.

זה נחמד להביא רכב גדול יותר כי אפשר אבל אתה לא לוקח בחשבון כנראה ש:

1.בשביל לעלות קטגוריה תצטרך להביא רכב יותר ישן,יותר פוטנציאל לתיקונים.

2.צריכת דלק תעלה.

3.סביר להניח שעוד דברים כמו אגרת רישוי,מחיר הצמיגים(בדר"כ רכבים גדולים יותר יהיו עם חישוקים גדולים יותר)ועוד.

 

על כן,אם אתה מחליט שבא לך רכב גדול סתם כדי שיהיה מרווח לפעם הזאת בחודשיים שתסע אוטו מלא-רד מזה.

אם זה צורך אמיתי או רצון(אני לדוגמא לא סובל לנסוע ברכבים קטנים),תלך על זה אבל תהיה מודע לכל ההשלכות.

בהצלחה

פורסם
אבל עם הצרכים שלי הייתם לוקחים רכב גדול ? כמו הסיוויק 1800 האצבק או i30 או מאזדה 3

 

ממש, ממש לא. למה?

תקבל רכב זקן יותר, בלוי יותר, חסכוני פחות, יקר יותר בעלויות נלוות כמו טסט וביטוח. למה שתרצה לעשות את זה לעצמך.

אם אתה מתכנן לנסוע לבד או עם חבר/ה רוב הזמן, קנה את הפיקנטו. ליתרונות של הספייס סטאר לא תהיה שום משמעות עבורך.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
ממש, ממש לא. למה?

תקבל רכב זקן יותר, בלוי יותר, חסכוני פחות, יקר יותר בעלויות נלוות כמו טסט וביטוח. למה שתרצה לעשות את זה לעצמך.

אם אתה מתכנן לנסוע לבד או עם חבר/ה רוב הזמן, קנה את הפיקנטו. ליתרונות של הספייס סטאר לא תהיה שום משמעות עבורך.

רכב חרא וחלש הפיקנטו.. נסעתי עליו . נסיעה לא נעימה ואוכל דלק

פורסם

מי שחושב לקנות רכב כמו הספייס או פיקנטו מודע לכך שהרכבים לא חזקים.

נכון שהפיקנטו לא חיסכונית אבל כיוון שפותח השירשור נוסע מעט מאוד ההבדל בכסף בין הספייס לפיקנטו לא יהיה גדול בכלל.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
רכב חרא וחלש הפיקנטו.. נסעתי עליו . נסיעה לא נעימה ואוכל דלק

 

גם אני, בערך על כל הגרסאות שלו.

הוא לא יותר חלש, לא נעים או שתיין מאף אחד מהמתחרים שלו.

זאת לא קטגוריה שמחפשים בה פינוקים, פאר או ביצועים, אלא יעילות ומינימום הוצאות אחזקה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

שניהם רכבים די אמינים עד כמה שידוע לי , אני מכיר יותר מקרוב את הפיקנטו ויכול להגיד לך שהוא אחלה רכב לצרכים שציינת ובנוסף יש לו שוק מאוד חזק בארץ כלומר יהיה לך קל להחליף או למכור אותו אם תחליט לעשות כך בעתיד. הרכב מאוד מאובזר ביחס לקטגוריה אז זה גם יתרון יחסי. ממליץ לך לנסות להכיר מקרוב את שני הרכבים ולהחליט בעצמך. עצם העובדה שאתה מתלבט רק בין שניים אומר שמצבך טוב ביחס להודעות אחרות כאן. בהצלחה!

פורסם
רכב חרא וחלש הפיקנטו.. נסעתי עליו . נסיעה לא נעימה ואוכל דלק

 

 

זה אחד הרכבים היותר נעימים שאפשר לרכוש לנסיעה לעיר. מגהץ יפה מאוד את השיבושים.

 

חלש? בהשוואה למה?

 

לא משנה איך תהפוך את זה, בתקציב של 69 אלף ש"ח לרכב אוטומטי מלא חדש, אין לו בכלל מתחרים.

פורסם

אם להתפשר על איבזור יש את הסיטרואן c3 ב72 אלף.

בליסינג 0 ק״מ.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אין בעיה.

נסעתי איתה ממעלות לאילת, ים המלח כמה פעמים.

דווקא בבין עירוני המנוע עובד בסלד נמוך עקב הגיר הרציף ותורם לצריכת דלק מעולה.

המושבים אמנם מרגישים קשיחים אבל לא הרגשתי חוסר נוחות מסוים.אולי כבר התרגלתי אליהם.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...