Jump to content

Picolo

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Picolo

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום רב. אני בעל תקציב מוגבל מאוד של 25-30K לכל היותר לרכישת רכב. תחילה חשבתי ללכת לכיוון מכוניות המיני כמו סיריון, מיקרה, סוזוקי ספלאש אולי אפילו הדגמים הישנים של I10. אלו הן מכוניות שגם אחזקתן זולה, צריכת הדלק טובה מאוד והמכוניות אמינות. במחשבה נוספת כל הסכום הבנתי שייתכן ואצטרך בעתיד הקרוב/רחוק רכב משפחתי ואולי זה הזמן לחפש רכב כזה. הוצעו לי מכוניות כמו MG, סוזוקי סוופיט (שהיא אומנם קטנה יותר אבל עם מנוע חזק יותר מהקטנות), קיה פורטה, פיאט פונטו איבו 2011, קיה ריו ודגמים של שנתונים 2007-2008 של רכבים מסוג קורולה. חשוב לציין שישנם גם את הרכבים הצרפתיים בהם איני מעוניין. אשמח להמלצה של אנשים שמחזיקים באחד מהרכבים הללו לגבי הרכב. בין אם בפרמטרים של עלויות אחזקה, צריכת דלק (חשוב מאוד- למרות שאני מבין שהצריכה במשפחתיות תהיה ברובה גבוהה יותר מהמיני) ואמינות הרכב. תודה!!
×
×
  • תוכן חדש...