Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים. הפוקוס אקובוסט נמכרה. ללא ספק מכונית מדהימה אבל זה כבר מאחוריי. אם תרצו אוכל לעלות סיקור של עלויות אחזקה וסיכום כללי. בכל מקרה חשבתי שאצליח להסתדר בלי מכונית , לא עובד!. אירגנתי לי תקציב חביב של בערך 80 אלף אבל לא הצלחתי למצוא משהו אידאלי .

נורא אהבתי בפוקוס כח זמין בכל הילוך , ואת ההנעה ללא מפתח וכמובן גיר עם שישה הילוכים. משיטוט קצר ביד 2 בין ה"חזקות" פסלתי את האלפות למיניהם ושאר הפולסווגן . פזלתי באופן רציני לכיון 208GTI אבל לא ראיתי משהו בתקציב. מפה לשם נזכרתי שראיתי כמה פעמים קליאו בצבע אדום בורדו וחשבתי וואלה נראה רכב מהמם. אני יודע שהוא חלש משמעותית מהפוקוס אבל מוכן לשמוע אודותיו :)

האם הגרסת טורבו שלו מגיע רק עם 90 כ"ס ? אין משהו חזק יותר ? באיזה גרסה ההגה מגיעה עם נגיעות באדום ?

ראיתי גם את המגאן קופה ספורט עם 115 כ"ס . איך הרכב לעומת המגאן ?

רעיונות אחרים ?

מה שחשוב לי אבל אוכל לחיות בלעדיו זה ההנעה ללא מפתח וגיר 6 הילוכים (יודע שלקליאו יש רק 5 ) .

בבקשה אל תציעו מגאן RS , אין לי תקציב לרכב ספורט כרגע.

 

אם עולה לכם רכב שפספסתי אשמח לשמוע.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

לא לגמרי ברור מה אתה מחפש ולמה נמכרה הפוקוס (ואם כבר מדברים עליה, אני אישית אשמח מאוד לשמוע כמה עולה להחזיק אותה).

 

אם תגדיר באופן יותר מדויק מה הצרכים והרצונות, ולמה פסלת את האלפות והוואגיות, זה בטח יעזור לתת כיוון.

 

המגאן והקליאו לא ספורטיביות ולא מאוד חזקות. הקליאו גם לא ממש נוחה. מעבר לזה הן בסדר לגמרי (בגרסה הידנית), פשוט לא ברור מה אתה מנסה להשיג פה, אז קצת קשה להמליץ.

 

לדעתי האישית התנעה ללא מפתח זה פיצ'ר נחמד, אבל ממש לא משמעותי. לא הייתי מכניס אותו לשיקולים (אלא אם אתה מתניע את האוטו כל עשר דקות, אבל בהנחה הסבירה שאתה מתניע מס' מועט של פעמים ביום זה נשאר ברמת ה"מגניב", לא ברמת ה"חשוב").

מספר ההילוכים הוא גם פונקציה של כח - ברכב פחות חזק היכולת לשייט בסל"ד נמוך לא ממש קיימת, ואין צורך בהילוך שישי. רוצה לומר, מס' ההילוכים נגזר גם מהמומנט בסל"ד נמוך, הוא לא ממש פיצ'ר בפני עצמו.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

מברוק על המכירה! גם אני אשמח לקרוא סיכום עלויות, אחזקה, סיבת מכירה וכו'.

 

ראית את ה-208GTI שנת 2013 שמפורסמת כאן בפורום? 82K ש"ח:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?637085-%D7%A4%D7%92-%D7%95-208-GTI-2013

 

ואם חשקה נפשך ביותר חדשה ואתה מוכן למתוח עוד קצת את התקציב, יש גם 2016 שמפורסמת בתת-פורום השכן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?637054-%D7%A4%D7%99%D7%92%D7%95-208-GTI

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

208 GTI תכנס לך בתקציב בשנתונים 2014 וכו'. יש מגאן RS 2013 שנמכרת פה בפורום שכדאי לך לבדוק אותה גם היא נכנסת לתקציב שלך.

פורסם
לא לגמרי ברור מה אתה מחפש ולמה נמכרה הפוקוס (ואם כבר מדברים עליה, אני אישית אשמח מאוד לשמוע כמה עולה להחזיק אותה).

 

אם תגדיר באופן יותר מדויק מה הצרכים והרצונות, ולמה פסלת את האלפות והוואגיות, זה בטח יעזור לתת כיוון.

 

המגאן והקליאו לא ספורטיביות ולא מאוד חזקות. הקליאו גם לא ממש נוחה. מעבר לזה הן בסדר לגמרי (בגרסה הידנית), פשוט לא ברור מה אתה מנסה להשיג פה, אז קצת קשה להמליץ.

 

לדעתי האישית התנעה ללא מפתח זה פיצ'ר נחמד, אבל ממש לא משמעותי. לא הייתי מכניס אותו לשיקולים (אלא אם אתה מתניע את האוטו כל עשר דקות, אבל בהנחה הסבירה שאתה מתניע מס' מועט של פעמים ביום זה נשאר ברמת ה"מגניב", לא ברמת ה"חשוב").

מספר ההילוכים הוא גם פונקציה של כח - ברכב פחות חזק היכולת לשייט בסל"ד נמוך לא ממש קיימת, ואין צורך בהילוך שישי. רוצה לומר, מס' ההילוכים נגזר גם מהמומנט בסל"ד נמוך, הוא לא ממש פיצ'ר בפני עצמו.

לא מתחבר לאלפא , אחזקה יקרה בתוספת כל מיני בלתמים(שומע אינספור סיפורים). כנ"ל פולקסוואגן. הצרכים שלי רכב ידני , לא יודע אם אמצא באותה רמה של הכח בפוקוס במחיר דומה . לגבי מכירת הפוקוס ארחיב עליה בפוסט נפרד. הקליאו ורנו מגאן קרצו לי מאוד מבחינת מראה. אני יודע שזה לא אותה יחידת כח אבל בכל מקרה אני לא משתולל עם האוטו.

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
מברוק על המכירה! גם אני אשמח לקרוא סיכום עלויות, אחזקה, סיבת מכירה וכו'.

 

ראית את ה-208GTI שנת 2013 שמפורסמת כאן בפורום? 82K ש"ח:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?637085-%D7%A4%D7%92-%D7%95-208-GTI-2013

 

ואם חשקה נפשך ביותר חדשה ואתה מוכן למתוח עוד קצת את התקציב, יש גם 2016 שמפורסמת בתת-פורום השכן:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?637054-%D7%A4%D7%99%D7%92%D7%95-208-GTI

אני ארחיב על הפוקוס בפוסט נפרד. ראיתי את הפיגו פה ובלי לבדוק במחירון נראה שהמחיר שלה יקר מאוד (יודע שיש תוספות שבגינן כנראה המחיר המבוקש אבל אני מעדיף רכב נטול כל התעסקות). לגבי הפיגו השחורה אני לא מתכוון לקנות רכב שחור שוב לעולם. הספיק לי הפוקוס (כל פיפס רואים ).

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
208 GTI תכנס לך בתקציב בשנתונים 2014 וכו'. יש מגאן RS 2013 שנמכרת פה בפורום שכדאי לך לבדוק אותה גם היא נכנסת לתקציב שלך.
Rs זה רכב לא זול לאחזקה. בגלל זה אני חושש לגביו. יש פיג'ו בפורום בתקציב?

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אם תגדיר מה הצרכים שלך (כמה נוסע, כמה אנשים, יש/אין בעיות חניה, ידני/אוטומט, כח/נוחות/אמינות/חיסכון/בטיחות). תהיה כנראה תשובה טובה יותר.

 

המגאן נוחה מהקליאו והגרסה הידנית מגיעה רק ב-3 דלתות. עניין של צרכים סדרי עדיפויות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)
אם תגדיר מה הצרכים שלך (כמה נוסע, כמה אנשים, יש/אין בעיות חניה, ידני/אוטומט, כח/נוחות/אמינות/חיסכון/בטיחות). תהיה כנראה תשובה טובה יותר.

 

המגאן נוחה מהקליאו והגרסה הידנית מגיעה רק ב-3 דלתות. עניין של צרכים סדרי עדיפויות.

נוסע בערך 20 בשנה , אין בעיות חניה , 99 % מהזמן נוסע לבד, רצוי שיהיה נוח.רשמתי בכל מקום אפשרי שרק ידני , לא יודע אם אפשרי כח כמו שהיה לי בפוקוס, חסכון לא רלוונטי גם בטיחות לא מעניין. לא אפיל עסקה על רכב 3 דלתות.

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי bigbosf

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

עברתי מ208GTI לקליאו רגילה - דבר אחד אני יכול להגיד לך, המתלים של הקליאו כ"כ גרועים שהמתלים של הGTI הספורטיבית נוחים יותר מהקליאו בכביש משובש או בכלל - המושב של הקליאו דווקא ממש סבבה, אבל זה של הGTI היה פשוט מעולה, בכללי? מבחינת נוחות הקליאו היא פשרה ביחס ל208GTI.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
לגבי הפיגו השחורה אני לא מתכוון לקנות רכב שחור שוב לעולם. הספיק לי הפוקוס (כל פיפס רואים ).

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

 

לגמרי. אחרי 2 רכבים שחורים בעשור האחרון, כשהחלפתי רכב לא מזמן שחור היה big no-no ודילברייקר רציני כל פעם שמצאתי מועמדת לקנייה. ספק אם אקנה בעתיד שחור, אלא אם הוא יהיה ממש, אבל ממש שווה את ההתפשרות.

 

נוסע בערך 20 בשנה , אין בעיות חניה , 99 % מהזמן נוסע לבד, רצוי שיהיה נוח.רשמתי בכל מקום אפשרי שרק ידני , לא יודע אם אפשרי כח כמו שהיה לי בפוקוס, חסכון לא רלוונטי גם בטיחות לא מעניין. לא אפיל עסקה על רכב 3 דלתות.

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

 

מה עם קקטוס טורבו/דיזל? נוח, ידני, מעוצב לעילא ולעילא ויש בו מן השובבות.

עוד אופציה מעניינת: מיני קופר (מה שנכנס בתקציב). לא יודע לגבי הנוחות, אבל כל השאר עונה לדרישותיך.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אם כח מעניין אותך, אז כנראה ש-208gti, אחת האלפות או וואגית כזו או אחרת (איביזה, ליאון, פולו) יתאימו.

 

אם לא, המגאן והקליאו הן אופציות סבירות לגמרי, אישית הייתי מעדיף את המגאן אבל זו העדפה אישית תלוית סדרי עדיפויות.

 

עוד אופציה מעניינת (אם כי נדירה) היא קקטוס טורבו, לדעתי היום במסגרת המבצע של לובינסקי אחת כזו אפס ק"מ מתומחרת בדיוק ב-80 (ויש סיכוי שגם שבוע הבא היא תישאר בשמונים). יש גם קקטוסולר או 208 דיזל, אם זה מעניין.

 

סיפור המכירה של הפוקוס מתחיל להשמע מעניין. אני אחכה בסבלנות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
עברתי מ208GTI לקליאו רגילה - דבר אחד אני יכול להגיד לך, המתלים של הקליאו כ"כ גרועים שהמתלים של הGTI הספורטיבית נוחים יותר מהקליאו בכביש משובש או בכלל - המושב של הקליאו דווקא ממש סבבה, אבל זה של הGTI היה פשוט מעולה, בכללי? מבחינת נוחות הקליאו היא פשרה ביחס ל208GTI.
איזה מעבר קיצוני , יכול להגיד למה ? זה כמו לצאת עם מישהי עם דאבל די ואז הבאה בתור שטוחה כמו קרש.

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

הסיבה לעזיבתה של הGTI קשורה יותר למאזדה CX5 שעבר צומת ברמזור אדום בכביש בין עירוני ב70 קמ"ש ופגש אותי בדרך - ה208 הזאת היא פשוט טנק קטן ויצאתי מהתאונה הזאת בלי שריטה.

 

החישוב מחדש ובעיקה העובדה שאני בתפקיד שטח שהנסועה בו הפכה לגדולה הרבה יותר(קניתי את הGTI בידיעה שאני אעשה 25 אלף בשנה - עם הקליאו ב4 חודשים עשיתי כבר 11 אלף) ועוד שיקולים של החיים עצמם - החזירה אותי לרכב החברה ושמה הבחירה בין איביזה סטייל(אחרי שהאיביזה שקיבלתי ב2014 הייתה עם מושב שהוציא אותי נונסטופ עם כאבי גב איומים מכל נסיעה שהיא) לקליאו השאירה אותי עם הקליאו הפחות מאובזרת ולתדהמתי עם המתלים הסופר נוקשים שלה(ועדיין המושב עדיף על האיביזה).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...