Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר DSG 7 , תקלה או שמה מדובר בדבר תיקני


adler212
שימו לב! השרשור הזה בן 5064 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רציתי לברר ולשאול, לכל בעלי ה DSG, אולי תסבירו לי פעם אחת מה כל כך טוב בגיר הארור הזה? העובדה שיש לו מצמדים כפולים אומנם גורמת להעברת הילוכים מסחררת אך שמגיעים להילוכים הנמוכים מ2 ל1 , אתה נתקל בחוסר נעימות שכזו שכן כאילו שהוא פשוט לא היה מתוכנן להגיע להילוך הנ"ל. אני לא מבין את התשבוחות הענין הגיר , יש לנו במשפחה הונדה אקורד 2009 ותאמינו לי - גיר מדהים , פשוט לא מרגישים כלום ואילו ב DSG הארור הזה כל העברת הילוך בין ראשון לשני זה סיפור . שאני נתקל בפקק אני פשוט מעביר לטיפטרוניק כי אני כבר יודע מה צופן לי העתיד ולכן אני מנהל לבד את ההילוכים. אשמח לדעת האם הדבר נפוץ ואולי זו בעיה רק אצלי ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מוכר לי היטב מהגולף 1.6 DSG7 שהייתה לי כחודש - מעיק משהו. ואני חשבתי שהתיבה הרכב הספציפי אינה תקינה. אז טעיתי...

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תוריד הילוך אחד ותשאר עם 6 ;).

 

בגלל דברים כאלו, קונים ידני :)

 

אתה מאלה שרואים שנחתכתי וירוצו לחפש מלח :evil:

 

הלוואי ויכולתי לקנות ידני, לא רציתי לחכות שלוש חודשים לרכב - והעדפתי לקנות מהתצוגה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ב6DSG מרגישים את ההעברה מראשון לשני או ההפך אבל לא כמו שאתה מתאר.

הDSG 6 באופן כללי היא תיבה מוצלחת מה7, אם כי ה7 אמורה להיות חסכונית יותר בדלק וקלה יותר פיזית (מרחתי מלח, ואז שפכתי מים).

מעבר לכך, ההשוואה להונדה אקורד היא קשה. דבר ראשון באקורד יש גיר שנחשב למאוד מוצלח, ומעבר לכך - לאקורד יש גיר אוטומטי עם ממיר מומנט, כשהDSG, עם כל התחכום שלו הוא בעצם גיר ידני.

להעביר לטיפטרוניק מידי פעם לא נשמע לי כ"כ נורא.. :wink:

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם ב6DSG מרגישים את ההעברה מראשון לשני או ההפך אבל לא כמו שאתה מתאר.

הDSG 6 באופן כללי היא תיבה מוצלחת מה7, אם כי ה7 אמורה להיות חסכונית יותר בדלק וקלה יותר פיזית (מרחתי מלח, ואז שפכתי מים).

מעבר לכך, ההשוואה להונדה אקורד היא קשה. דבר ראשון באקורד יש גיר שנחשב למאוד מוצלח, ומעבר לכך - לאקורד יש גיר אוטומטי עם ממיר מומנט, כשהDSG, עם כל התחכום שלו הוא בעצם גיר ידני.

להעביר לטיפטרוניק מידי פעם לא נשמע לי כ"כ נורא.. :wink:

 

דניאל.

 

 

האשכול נפתח בעקבות התשבוחות שאני שומע מכל אדם שני לגבי ה DSG , ואני פשוט לא מבין . זה כבר נהיה כמו ב"ה , כל אחד אומר DSG גיר משובח! ואין על מה , פשוט אין בסיס לתשבוחות . מילא הוא היה מושלם אבל אני בתור אחד שאוהב לנסוע אגרסיבי סובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הDSG הוא טוב לטעמי, ואני לא אומר את זה סתם, אני גם לא אומר בעזרת השם.

הוא מעביר הילוכים במהירות הבזק, ובגלל ריבוי יחסי ההעברה כמעט תמיד יש כח זמין.

אם כי, אני מודע גם לחסרונותיו. לי מאוד מפריע שהוא מעביר הילוכים לבד כשמגיעים לשיא סל"ד גם במצב ידני (טיפטרוניק) ושהוא מוריד הילוכים בלחיצה כבדה על הדוושה - גם במצב ידני.

גיר מצויין? כן. לקנות אחד? לא, אני מעדיף ידני.

זו בדיוק הסיבה שהייתי מעדיף שירוקו 1400 160 כ"ס ידנית, על שירוקו 2000 DSG.

אני מעדיף לוותר על סוסים וקג"מים לטובת שליטה מלאה בתיבת ההילוכים.

כמה חבל שאנחנו חיים בארץ, כי ברוב העולם אפשר להזמין כמעט כל גירסא עם כל גיר.

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הDSG הוא טוב לטעמי, ואני לא אומר את זה סתם, אני גם לא אומר בעזרת השם.

הוא מעביר הילוכים במהירות הבזק, ובגלל ריבוי יחסי ההעברה כמעט תמיד יש כח זמין.

אם כי, אני מודע גם לחסרונותיו. לי מאוד מפריע שהוא מעביר הילוכים לבד כשמגיעים לשיא סל"ד גם במצב ידני (טיפטרוניק) ושהוא מוריד הילוכים בלחיצה כבדה על הדוושה - גם במצב ידני.

גיר מצויין? כן. לקנות אחד? לא, אני מעדיף ידני.

זו בדיוק הסיבה שהייתי מעדיף שירוקו 1400 160 כ"ס ידנית, על שירוקו 2000 DSG.

אני מעדיף לוותר על סוסים וקג"מים לטובת שליטה מלאה בתיבת ההילוכים.

כמה חבל שאנחנו חיים בארץ, כי ברוב העולם אפשר להזמין כמעט כל גירסא עם כל גיר.

 

דניאל.

 

שמע.. פעם ראשונה שאני מסכים עם כל מילה שנכתבת . רכב הבא.. ב"ה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האשכול נפתח בעקבות התשבוחות שאני שומע מכל אדם שני לגבי ה DSG , ואני פשוט לא מבין . זה כבר נהיה כמו ב"ה , כל אחד אומר DSG גיר משובח! ואין על מה , פשוט אין בסיס לתשבוחות . מילא הוא היה מושלם אבל אני בתור אחד שאוהב לנסוע אגרסיבי סובל.

 

שלום לך,

כבעלים של גיר רובוטי מרוצה (גיר שלא נחשב פה בישראל "כליל השלמות", בלשון המעטה, על ידי הרבה אנשים), מהן התופעות שאתה מדבר עליהן? האם הרכב "קופץ" תוך כדי העברה מהילוך ראשון לשני?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לך,

כבעלים של גיר רובוטי מרוצה (גיר שלא נחשב פה בישראל "כליל השלמות", בלשון המעטה, על ידי הרבה אנשים), מהן התופעות שאתה מדבר עליהן? האם הרכב "קופץ" תוך כדי העברה מהילוך ראשון לשני?

 

 

אני לא יודע איך להסביר זאת בדיוק אב ישנה הרגשה לא נעימה בין מעבר הילוך ראשון לשני , לא בהכרח קפיצה אבל לפעמים כאילו הוא מתבלבל ולא יודע ולעפמים ישנה כמו תקיעה כזאת ואז הרכב נכנס להילוך . בפקק מרגישים זאת במיוחד שאתה עוצר, ברגע שאמור לרדת המהלך האוטו כאילו חוטף ברקס כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלו הן בדיוק התלונות לגבי ה-DSG. הוא מתבלבל במהירות נמוכה (בפקקים ועצירות) וחובט קצת. עוד תלונה היא העברה מוקדמת מדי של הילוכים - בחלק מהמכוניות ההילוך השביעי משתלב כבר ב-60 קמ"ש.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

sronis,adler -תודה על התשובה והפירוט. האמת היא שגם אצלי ההילוך עובר מאוד מוקדם ואני מוצא את עצמי במצב רובוטי על הילוך שישי כבר ב50 קמ"ש לפעמים. אבל משום מה זה נראה לי דווקא נורמלי-תקנו אותי אם אני טועה,אך חיסכון בדלק מושג על ידי העברה להילוך הגבוה ביותר האפשרי.

בנוגע לחבטות-שוב, הקלאץ' מבוקר מחשב. אני חושב שהסימפטומים דומים לתיבה שלי עד שהתרגלתי להוריד רגל מהגז.

adler, האם אתה ממשיך ללחוץ על הגז במעבר בין ראשון לשני? אם כן, נסה בבקשה להתחיל נסיעה. האם אתה מרגיש ירידה קטנה בטורים לפני שהרכב מעביר הילוך לשני ו"חובט"? במידה וכן,נסה להוריד רגל מהגז.. כנ"ל בהגעה לפקק. אני לא יודע איך להסביר את זה במדויק- אבל צריך לדעתי "לתפוס את הרגע" בהחלפת ההילוך ולהוריד את הרגל מהגז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

sronis,adler -תודה על התשובה והפירוט. האמת היא שגם אצלי ההילוך עובר מאוד מוקדם ואני מוצא את עצמי במצב רובוטי על הילוך שישי כבר ב50 קמ"ש לפעמים. אבל משום מה זה נראה לי דווקא נורמלי-תקנו אותי אם אני טועה,אך חיסכון בדלק מושג על ידי העברה להילוך הגבוה ביותר האפשרי.

בנוגע לחבטות-שוב, הקלאץ' מבוקר מחשב. אני חושב שהסימפטומים דומים לתיבה שלי עד שהתרגלתי להוריד רגל מהגז.

adler, האם אתה ממשיך ללחוץ על הגז במעבר בין ראשון לשני? אם כן, נסה בבקשה להתחיל נסיעה. האם אתה מרגיש ירידה קטנה בטורים לפני שהרכב מעביר הילוך לשני ו"חובט"? במידה וכן,נסה להוריד רגל מהגז.. כנ"ל בהגעה לפקק. אני לא יודע איך להסביר את זה במדויק- אבל צריך לדעתי "לתפוס את הרגע" בהחלפת ההילוך ולהוריד את הרגל מהגז.

 

הבעיה היא שברגע שאני מוריד את הרגל מהגז והרכב בהילוך שני הוא נעצר בכזאת דרסטיות כאילו אני על הברקס. אני יודע שצריך לנסות ולקרוא את מחשבות התיבה אבל זה פשוט מציק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5064 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...