Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל אני רוצה להגיד שקראתי את כל ההודעה שקשורות לזה אבל אצלי .. משהו מיוחד

 

מה לא עשיתי היום ועדיין הרעשים מזמזמים

 

החלפתי את הכבל פלוס לכבל איכותי וטוב ולא זרוק חתוך וקרוע כמו הקודם עם בית פיוז 40 אמפר

הוצאתי את כל הכבלים מהתעלות כדי שיהיו מבודיים אחד מהשני וחיברתי אותם למגבר (החוטים היו זרוקים באוטו )

חיברתי את הרימוט מחדש הוא היה נראה לי טיפה רופף

הוצאתי את הרדיו דיסק וחבירתי כבלי rca מהבית ושוב לא דרך התעלות

הוצאתי וחיברתי כל רמקול בנפררד לראות מאיזה מהם בא הרעש (מכולם !)

הדבר היחידי שבו לא נגעתי זה הכבל מינוס, הוא נראה בסדר גמור !

 

אני כבר משתגע אני לא יודע איך לפתור את זה

ואני לא רוצה לשים את המשתיק rca

כי אני יודע שאפשר לסדר את זה, זה התחיל רק לא מזמן כשניסיתי להחליף רמקול ואז שמעתי תרעש הזה ונבהלתי חשבתי שזה מהרמקול שבאתי לשים אז השארתי תרגילים, והרעש נמשךך ....

 

כבר לא יודע מה לעשות

 

המערכת:

רדיו דיסק: Pioneer DEH-1700R

מגבר: BOSS BA-2900

רמקולים אחוריים: Kenwood KFC 6903ie

רמקולים קדמיים: Kenwood KFC M-1620

 

הרכב: מאזדה 323 סדאן שנת 97

 

מקווה שתוכלו לעזור לי אני כבר לא יודע איך להמשיך

 

נ.ב

יש לי אחריות על כל המערכת

אבל אם אני שולח אליהם לדוגמא את המגבר והוא חוזר והם גילו שהוא היה תקין אני יצטרך לשלם להם 150 שקל

 

 

רועי

Nothing But Music

 

למכירה מגבר 4 ערוצים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99702

פורסם

את ההתקנה התקנתי אצל מתקין שהוא אח של חבר של בעלה ובקיצור " אין אחריות על זה " וכל מה שרשום בהודעה על מה שעברתי, זה אני עברתי בלי מתקין או משהו

אבל יצא לי לקחת תמגבר לתיקון כשהיה לו יציאה שרופה ולא עושים עם זה בעיות אפילו לא שאלו

 

רועי

Nothing But Music

 

למכירה מגבר 4 ערוצים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99702

פורסם

שאתה אומר רעש של זימזום אתה מתכוון לרעש כאשר הרכב מונע ?

או גם שהרכב כבוי זה עושה לך רעשים מהרמקולים?

אם אכן זה רעש אדמה יש כמה פתרונות בשבילך חזור לדווח

פורסם

עוד לא נתקלתי במיקרה שהיה רעש אדמה גם שהרכב כבוי

אבל תבדוק את הדברים הבאים..

תבדוק את הארקה של המגבר

האם ניתקת בעבר את הכבלים של הRCA מהמערכת שלך תוך כדי שהיא עובדת

 

ידוע שהיציאות בפיוניר של ההגברה עדינות..

תנסה להאריק גם את המערכת עצמה לנקודת מינוס טובה ותראה אם עברו הרעשים

פורסם

לנסות ולחבר כבל גישור קצר בין הגוף של ה - HU לבין המינוס/הסיכוך של כבל ה - RCA שמחובר ל - HU. מקווה שזה יפתור את הבעיה.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אוקי .. אני רוצה להגיד לכולם תודה רבההה

 

בעזרת שלו הצלחתי לפתור תבעיה

הוא עזר לי בכמה הודעות פרטיות הבנתי הכל כמו שצריך

 

חיברתי כבל קצר בין הגוף של ההד יוניט לסיכוך - של ה RCA

 

עובד כמו גדול איך אני שמח אחרי כל כך הרבה ניסיונת ותהליכים שלא עזרו

 

 

תודה רבה לכולם

שלו, אתה תותח !

 

רועי

Nothing But Music

 

למכירה מגבר 4 ערוצים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99702

פורסם

קילפת את החוט של ה RCA וחיברת לHU? כי יש לי את הרעש הזה גם אבל רק כשהרכב מונע. וגם אני עשיתי חיפושים וכלום לא עזר.

זה התחיל כשעשיתי בריג' לרמקולים הקדמיים וניתקתי את האחורים - כשאני מבטח את הבריג' ומחבר רגיל - הרעש נחלש.

:silly: Cx5 - 2012

×
×
  • תוכן חדש...