Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעטים המיקרים בVAG שהשמן עובר למים בגלל ראש מנוע דפוק - יש תופעות מאוד מאסיביות שנים לפני המעבר,

 

בעשרות מכוניות שעברו תחתי הבעיה היתה קולר שמן שמחליט להחזיר נשמתו לבורא...סיפור של בורג אחד גדול ו2 צינורות...מומלץ אחרי זה להכניס ליטר נפט למערכת הקירור ואחרי 3 ימי עבודה לרוקן ולשטוף את המערכת ככה שוב ושוב ושוב עד שכל המשקעים יעלמו...לאחר מכן לשטוף פעם אחרונה עם נוזל ניקוי יעודי ואז שטיפה במים וזהו מילוי נוזל קירור יעודי

 

בכל מקרה הסבירות לראש מאוד מאוד מאוד נמוכה...בקונצרן זה לא תסמין לראש פשוט הקומפרסיה והכל מתבלגן הרבה לפני הטחינה...

פורסם

עתיד ומרק תודה.

 

אני מבין שככל הנראה הכיוון הוא הקולר שמן.

על אף שאני די משוכנע, אני אאמת את העניין מחר בשניים-שלושה מוסכים.

 

עתיד - האם את כל הפעולה שתיארת למטה - ניתן לעשות ביום מוסך אחד ?

 

בעשרות מכוניות שעברו תחתי הבעיה היתה קולר שמן שמחליט להחזיר נשמתו לבורא...סיפור של בורג אחד גדול ו2 צינורות...מומלץ אחרי זה להכניס ליטר נפט למערכת הקירור ואחרי 3 ימי עבודה לרוקן ולשטוף את המערכת ככה שוב ושוב ושוב עד שכל המשקעים יעלמו...לאחר מכן לשטוף פעם אחרונה עם נוזל ניקוי יעודי ואז שטיפה במים וזהו מילוי נוזל קירור יעודי

 

 

האם בעניין זה כדאי להכנס לפליקס או מוסך רון ?

כמה הסיפור עלול לעלות ?

 

שוב תודה

 

יוסף.

פורסם

מוסך רון יכול להיות אופציה מעולה במידה ו"איין" המכונאי הבריטי מטפל ברכבך אם לא אז לא...בעיקרון הפעולה אינה מסובכת ואינה לוקחת זמן רב, הבעיה היא שצריך להכניס חומר שטיפה יעודי, לנסוע איתו כמה ימים ואחרי זה להגיע לשטיפה אחרת זה לא עובד טוב

פורסם

שוב שלום,

 

חזרתי אחרי סבב בשלושה מוסכים ועדיין אין תוצאות חותכות,

הנושא עדיין משאיר שאלות - אני אשמח לעזרתכם :

 

1. האם מדובר לדעתכם בקולר שמן גיר או קולר שמן מנוע - המוסכים לא ידעו לקבוע מהיכן השמן,

אך ישנה נטייה לחשוב שמדובר בקולר שמן גיר .

2. מצד שני הצבע שצף על המים הוא חום, צבע שמן הגיר הוא ורוד, ושמן המנוע הוא חום/שחור -

האם זה לא סימן לכך שמדובר בקולר שמן מנוע?

3. האם קיימת אפשרות שמדובר בכלל בבעיה בראש מנוע ?

 

אני מזכיר כי האוטו נוסע ומעביר הילוכים מצויין ולא מתחמם.

 

תודה מראש , מחכה לתשובות מקצועיות

 

יוסף.

פורסם

מצטער מאוד אבל בדקת במוסכים נורא נורא נורא חובבנים - באמת מצער לשמוע שיש כאלו מוסכים חובבנים....

הגיר שלך לא מכיל יותר מידי שמן, והוא גם אוטומט, פתיחת בורג מילוי (בדיקה) שמן בגיר היתה מעידה מייד אם נעלם שמן או לא נעלם שמן....בנוסף : פירוק צינור כניסה+יציאת מים מקולר שמן מנוע והכנסת האצבע פנימה גם היה מעיד אם מדובר שם בבעיה או מקום אחר.....בכל מקרה הצעתי לך :

תכניס את הרכב למוסך מורשה פולקסווגן (פליקס בת"א מוסך לא רע בכלל) ותודיע להם שלא יחליפו בורג בלי לבקש אישור, לאחר שיאבחנו את הבעיה ויצהירו בפניך על המחיר הנדרש תיקח משם את הרכב ותגיד "אני לא יכול היום אני אכניס את הרכב עוד כמה ימים" תבוא לפה תגיד מה הבעיה, מה המחיר ונגיד לך אם כדאי....כי יתכן שיש לי להציע לך חלופות זולות

פורסם

שלום,

 

בנוסף למה שעתיד רשם ,אולי לפני כול התהליך הזה נסה לרוקן את כול נוזל הקירור ולנקות את הרדיאטור+מיכל העיבוי עם צינור מים.

עכשיו תרכוש שני מיכלים של נוזל קירור G12 PLUS ומהל במי שתייה ומלא את המערכת מחדש+ניקוז אוויר.

בדוק שמן מנוע במקום מפולס אחרי שהמנוע התקרר כ-15 דקות.

סמן לעצמך את גובה השמן המדוייק.

לאחר מספר ימים בדוק שוב פעם את המיכל + שמן מנוע.

במקרה הגרוע ביותר הלכו לך 80 שקל מחיר נוזל קירור.

וגם ניקית את המערכת.

 

** במידה ואתה גר באזור רמת-גן אני יכול לעזור לך לבצע את העבודה ביום שישי בבוקר חינם אין כסף.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק ברכבים מקונצרן VAG אין צורך "לנקז" אוויר הניקוז הוא אוטומטי בגלל שהסרקולציה מסתיימת במיכל עיבוי שנמצא מעל לגובה המנוע

פורסם

עתיד שלום,

 

אני מנקז אוויר בגולף בצורה הבאה:

משאיר את מכסה מיכל העיבוי פתוח למשך מספר דקות כאשר המנוע עובד ולוחץ בעדינות על צנרת המים על-מנת לשפר/לזרז את תהליך ניקוז האוויר.

לאחר שהמים התקררו אני שוב פעם חוזר על התהליך.

אני למדתי את השיטה מהספרות של HAYNES.

להזיק זה לא יזיק.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני מנקז אוויר בצורה הבאה (שאני עובד במוסך...) אחרי שטיפלתי במה שהייתי צריך לטפל שכתוצאה מזה נכנס אוויר אני ממלא מים...מתניע את הרכב, ועובד על שאר הדברים שצריך (במידה וזה לא מפריע...)במידה וזה מפריע פשוט נותן לרכב לעבוד 5 דקות....מוסיף מים, עוד 5 דקות מוסיף מים....וזהו

 

אגב אם תמלא מים עד הסוף ותתן לאוטו לעמוד מספיק זמן הוא ינקז לבד גם בלי להתניע בכלל....בכל מקרה אחלה הרעיון שלך לזרז את התהליך לדעתי לא צריך אבל סבבה

ואגב זה לא ממש נקרא ניקוז אתה סתם מחכה שהאוויר יצא...

ניקוז זה פתיחת ברגים יעודיים

×
×
  • תוכן חדש...