Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת לפיגו 106


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני לא מבין כל כך במערכות הייתי מעוניין שתמליצו לי על מערכת קומפלט(רדיו דיסק, רמוקלים, סאב, מגבר) לפיגו 106 ראלי. מערכת איכותית אך לא יקרה

מעדיף רדיו דיסק ורמקולים של פיוניר.

 

תודה

Mazda 3 2004

פורסם

רדיו דיסק פיוניר 3750------------------1000 שקל בערך

 

רמקולים פיוניר 6*9 350 וואט 3 וואי-------------500 שקל בערך

 

מגבר לנזר 424 1000 וואט-------------1000 שקל בערך

 

סאב פיוניר 306 1000 וואט--------------------500 שקל בערך

ומקדימה זרוק איזה 5.25" של פיוניר -------עוד איזה 150 שקל

 

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם
רדיו דיסק פיוניר 3750------------------1000 שקל בערך

 

רמקולים פיוניר 6*9 350 וואט 3 וואי-------------500 שקל בערך

 

מגבר לנזר 424 1000 וואט-------------1000 שקל בערך

 

סאב פיוניר 306 1000 וואט--------------------500 שקל בערך

ומקדימה זרוק איזה 5.25" של פיוניר -------עוד איזה 150 שקל

 

 

קובי.

איזה מערכת גרועה!!

לפותח התרד תן תקציב יש רמקולים ש עולים 500 שקל ו יש כאלה ש עולים 1500 ""גם 25000 אלף שקל!""

פורסם

מחזק את רומן, בשתי הנקודות.

 

הכי חשוב תן תקציב.

דבר שני, תגדיר יעד. מכיוון שאם בעתיד אתה רוצה להשתדרג חשוב להתחיל עם רכיבים איכותיים גם אם זה אומר לא לקנות הכל במכה אחת אחרת תמצא את עצמך מחליף כל הזמן חלקים ותכנס להוצאות מיותרות ורכיבים שיושבים בבית או מחפשים קונה.

פורסם

התקציב נמוך מידי.

רדיו דיסק אמ פי3 עם 3 יציאות עולה 900

רמקולים הכי פשוטים (קומפוננט לדלתות הקידמיות ולא 6על9 !) עולים מינימום 500 שקל

סאב עולה מינימום גם 500 שקל בלי תיבה

ומגבר אם זה סיני 500 או פחות

אם זה כמה רמות יותר גבוהות אז זה 900 ומעלה.

 

תעשה את החישוב שלך, אם אתה יכול להסתפק ברדיו דיסק ו4 רמקולים ללא מגבר וללא סאב זה יוזיל לך, תחשוב על קומפוננט לדלתות הקדמיות ומאחורה במגש 6על9.

פורסם
רדיו דיסק פיוניר 3750------------------1000 שקל בערך

 

רמקולים פיוניר 6*9 350 וואט 3 וואי-------------500 שקל בערך

 

מגבר לנזר 424 1000 וואט-------------1000 שקל בערך

 

סאב פיוניר 306 1000 וואט--------------------500 שקל בערך

ומקדימה זרוק איזה 5.25" של פיוניר -------עוד איזה 150 שקל

 

 

קובי.

הלו מאדאם... באמת כדאי שתחזור ל"הלו" , יותר בכיוון של "הלוווו! אתה שפוי?"

מה נסגר... זרוק מקדימה איזה חמש ורבע של פיוניר?? מהההה? מקדימה בא כל הסאונד!

אתה צופה בטלביזיה עם הגב?

אז למה להשקיע במערכת עם צליל שבא מאחורה?

לי יש 106GTI, אצלי מורכב מורל דוטק מקדימה ושום סוג של רמקולים מאחורה ויעיד כל מי ששמע את המערכת שלי,

שאין שום צורך בREAR FILL....

בכל אופן, מערכת ב2K זה בעייתי מאוד, בהנחה שמדברים על מוצרים חדשים.

מגבר, אפשר להביא MAC AUDIO

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=771&CatCode=167

קומפוננט 5 ורבע מורל פולס

http://zap.co.il/model.asp?model_id=37553

רדיו דיסק פיוניר פשוט

http://zap.co.il/model.asp?model_id=129007

 

אין סאב - ב2K לא קונים גם סאב

רמקולים אחוריים - לא צריך!

 

לא כללתי התקנה. אם אתה לא עושה לבד זה צריך לעלות באיזור ה400-500 ש"ח מקסימום!

Race Smart

פורסם

מצטרף לדעת קודמי ומוסיף: ממליץ להוסיף גם 6X9 של מורל או משהו בסגנון (כמה שתצליח לגייס לתקציב) ולחתוך אותם סביב הבאס וזאת בכדי להשלים את הבאס שבסט-אפ הזה כמעט ולא יהיה קיים.

×
×
  • תוכן חדש...