Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי סאב של ROCKFORD RFR 3110 POWER 1000 W RMS אני יותר מאשמח אם ותכוונו אותי איזה תיבה מתאימה והעדפה שלי לאטומה +איזה מגבר "ולא זבל סיני" יתאים לסאב הזה.הסאב הינו בעל 2 סלילים של 4 אום כל אחד.בנוסף מותקן אצלי CD של ALPINE 9855 +קומפוננט של MB Q 6.5 +קומפוננט של FNQ הסידרה הישנה +מגבר של ROCKFORD POWER 4 ערוצים סידרה ישנה בתעודה מצוין שהספק הינו 4*118 W RMS+כבל של לייטינג.את סיפור הסאב והמגבר אני "סוחב" כבר הרבה זמן והיום החלטתי שאני עושה לזה סוף ולא אכפת לי כמה זה יעלה מעכשיו בכל תלוי בכם.שימו לב שהסאב הוא 10" והנצילות שלו היא כ-83.

פורסם

הסאב הנ"ל הוא ההמשך של סדרת DVC של רוקפורד, הוא 1000 וואט RMS, והמגבר התואם לו אז בזמנו היה 1001BD.

היום התואם זה 10000BD.

אני ממליץ על הקודם, הוא היה מיועד לסאב הזה, 1000 וואט RMS ב2 אוהם, זה בדיוק מה שהסאב צריך.

אחד הסאבים הטובים ששמעתי אגב, זה עוד נחשב רוקפורד במיטבה לפני הקריסה של השנים האחרונות.

הבעיה היא רק הנצילות שלו, ובעוצמה נמוכה הוא כמעט ולא מורגש, אך שהווליום עולה מתחילים להרגיש כמה שהוא עוצמתי.

אגב, הוא בתיבה אטומה קטנה נכון.:).

מאיפה קנית אותו?, ובכמה.

under construction..

פורסם

קניתי אותו בחו'ל ב-280$ ואני כבר חסר סבלנות ונורא רוצה לשמוע אותו מול מגבר ותיבה נכונים ומדויקים.האם יש לך מושג אם מישהו מוכר את המגברים שצינתה בפורום.

פורסם

היה איזה מישהו שמוכר 1001BDתריץ חיפוש בפורום של קניה\מכירה אודיו.

בכל מקרה, יש באוטופארט בפ"ת, הם היבואנים של רוקפורד .

רק אל תשכח להתווכח על המחיר כמה שיותר.:)

בכל מקרה, תיבה אטומה מומלצת לסאב הזה.

 

אל תדאג, קניה מוצלחת, שמעתי כבר את הסאב הזה, גם ישנים וגם חדשים, הוא מאוד דומה בסאונד לHX2, רק הרבה הרבה יותר עוצמתי.

אחד מיחידי הסגולה של רוקפורד שאני יכול לקרוא להם טובים.:).

under construction..

פורסם

1000 וואט RMS ב2 אוהם, זה בדיוק מה שהסאב צריך.

 

משהו לא מסתדר,

אתם מדברים על סאב DVC שהוא 2 של 4אום, אז או שאני טועה או שאתם.

http://www.rockfordfosgate.com/scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/std_adp.php?p_sid=hyhJsoUh&p_lva=&p_faqid=157&p_created=1050098189&p_sp=cF9ncmlkc29ydD0mcF9yb3dfY250PTExJnBfc2VhcmNoX3RleHQ9UkZSIDMxMTAgUE9XRVImcF9zZWFyY2hfdHlwZT0zJnBfcHJvZF9sdmwxPTE5JnBfcHJvZF9sdmwyPX5hbnl_JnBfY2F0X2x2bDE9fmFueX4mcF9zb3J0X2J5PWRmbHQmcF9wYWdlPTE*&p_li=

תורידו את הקובץ PDF , ותראו שרשום שם 2*2 , ואז ניתן לקבל 1 אום או 4 אום.

קישור לקובץ:

http://www.rockfordfosgate.com/scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/fattach_get.php?p_sid=hyhJsoUh&p_tbl=9&p_id=157&p_created=1065546948

 

לא ראיתי קישור לתיבה, אתה בטוח שהיא קטנה?

ZZR

פורסם

פותח התרד אמר 2 סלילים של 4 אום

 

אני מאמין שיש 2 גירסאות של סלילים לסאב הנ"ל

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

יש לי אפשרות להביא את המגבר הבא

 

JBL BPX 1100.1 האם זה יתאים לסאב שלי האם המגבר הנ"ל טוב ואיכותי

את המונבלוק הזה אני יכול לקנות בכ-2600 ש"ח .

אשמח לקבל את חוות דעתכם.

תודה.

פורסם

קודם כל אתה בטוח שיש לך 2 סלילים של 4 אום

וד"א לא ממש מצאת נתונים על המגבר כל האתרים ברוסית

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

יש הרבה מגברים אחרים יותר זולים. שיתנו לסאב הזה את מה שוא צריך. ורובם גם מעוד איכותיים.

אבם עם יש לך את האפשרות להביא JL 1000/1 . הוא יפרק את הסאב. והוא גם איכותי במיוחד.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לא מתאים בכלל JBL BPX 1100.1

הוא יציב רק ב 4 אום

אתה צריך מגבר שיורד ל 2 אום בהספק הנוכחי

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם
משהו לא מסתדר,

אתם מדברים על סאב DVC שהוא 2 של 4אום, אז או שאני טועה או שאתם.

http://www.rockfordfosgate.com/scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/std_adp.php?p_sid=hyhJsoUh&p_lva=&p_faqid=157&p_created=1050098189&p_sp=cF9ncmlkc29ydD0mcF9yb3dfY250PTExJnBfc2VhcmNoX3RleHQ9UkZSIDMxMTAgUE9XRVImcF9zZWFyY2hfdHlwZT0zJnBfcHJvZF9sdmwxPTE5JnBfcHJvZF9sdmwyPX5hbnl_JnBfY2F0X2x2bDE9fmFueX4mcF9zb3J0X2J5PWRmbHQmcF9wYWdlPTE*&p_li=

תורידו את הקובץ PDF , ותראו שרשום שם 2*2 , ואז ניתן לקבל 1 אום או 4 אום.

קישור לקובץ:

http://www.rockfordfosgate.com/scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/fattach_get.php?p_sid=hyhJsoUh&p_tbl=9&p_id=157&p_created=1065546948

 

לא ראיתי קישור לתיבה, אתה בטוח שהיא קטנה?

מידן הסאבים האלו מגיעים כDVC 4 אוהם, או כחיבור אחד של 2אוהם, כלומר הסלילים כבר מחוברים במקביל.

בכל מקרה הוא 1000 וואט RMS ב2 אוהם.

זה הHX2 החזק, שבעצם מהווה דור המשך לסדרת העבר DVC של רוקפורד.

בכל מקרה הRFR3110 או 3112 או 3115 החדשים ,הם אכן מגיעים כDVC 2 אוהם...

 

המלצה למגבר מבחינתי HIFONICS BRUTUS BX1205D.

900 ב2 אוהם

1200 ב1 אוהם.

בלי חרטות בלי גימיקים, אמין וזול.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...