Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול שמעתי אצל איזה מישהו שיש לו מגבר סאב וקומפוננט של חברת אוריון, האיכות והעוצמה שהקומפוננט הזה מוציא קשה מאוד לתאר, אני אישית לא האמנתי לו שכל העוצמה והאיכות הזו מגיעים מקומפוננט אחד הייתי המום!

בקיצור ביררתי והקומפוננט הזה עולה 1500 שקל אני אישית מאוד אהבתי את השמיעה שלו ממש התלהבתי...ואני מתכוון להביא אותו, הוא לא סתם צועק יש לו איכות מטורפת.

בקיצור זו ההמלצה שלי בשבילכם.

פורסם

צליל שיוצא מקומפוננט תלוי לא רק בסוג הרמקול, ההגברה שמקבל הרמקול חשובה מאוד וגם ההתקנה היא יותר חשובה מהרמקול עצמו.

האם יש לו אטימה בדלתות , דיינמייאט אקסטרים ?

פורסם

צר לי לבאס אותך אולי קצת, אבל זה שזה נשמע טוב אצלו ברכב , זה לא אומר שאצלך ישמעו באותה איכות.

הרבה גורמים אחרים תלויים בזה.

למשל,סוג הרכב הוא מאוד משמעותי.

תקחו פיג'ו 206, תאטמו את הדלתות על 2 באלקים של דינאמט אקסטרים, עדיין תשמוע חרא, למה? כי המיד מופנה לדש.!.

קחו את אותו סט, שימו אותו בגולף,איביזה,ליאון,פאסאט והוא הרבה יותר טוב גם ללא אטימה מאשר בפיג'ו...

מה עוד שגם נפח הדלת מאוד משמעותי,שימו קומפוננט איזה שאתם רוצים 3 חלקים אפילו, ותתקינו אותו בדלת אחורית של ברלינגו,קנגו או פארטנר ישמעו זוועה כי אין מספיק נפח.

אותו דבר קורה עם התקנות של מידים בדש כמו ברנו , או בפיאט אונו וכו'...

under construction..

פורסם

אם אני לא טועה בפונטו יש רק 3.5 מקדימה...

זאת אומרת שהיו בניות, אי אפשר לדעת מה טיב הבניה או מה נח מאחורה (איטום?)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

טוב...

באיזה מוסיקה?

בהשוואה למה?

מה המקור?

מה ההגברה?

האם יש תוספות אקוויליזציה או עיבוד?

איטום?

טיב ההתקנה?

כיוונים?

סאב?

 

 

ואני עוד בטוח ששכחתי כמה דברים :)

אלו המשתנים...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
טוב...

באיזה מוסיקה?

בהשוואה למה?

מה המקור?

מה ההגברה?

האם יש תוספות אקוויליזציה או עיבוד?

איטום?

טיב ההתקנה?

כיוונים?

סאב?

 

 

ואני עוד בטוח ששכחתי כמה דברים :)

אלו המשתנים...

כיוון זויות ופאזות.:)?

under construction..

פורסם

פאזה של מיד באס אחד הפוך, = פאזה הפוכה- באס מתבטל.

 

שניים בפאזה נכונה, = יש באס.

שניים בפאזה לא נכונה, = יש באס.

 

אל תהיה קטנוני, ידעת למה הכוונה.

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

ומה קורה עם הפאזה של הסאב? כלומר כל מה שניהם מנגנים יתחזק/יפחת בהתאם...

הלוא אלו כיוונים לראות איך מסתדר הכי טוב עבורך...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...