Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וואלה אז מה עושה המחוקק עם רכבים שמגיעים ככה מהיצרן? אצלנו בעבודה, הפורד פוקוס ליסינג מגיע כהה בשמשה האחורית.

גם אני שמתי לב, שכל הג'יפים עם חלונות כהים מאחורה ... גם שמשה ....

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
וזה למרות ששוטר תנועה אמר שזה חוקי ובחיים לא היה מוריד רכב על דבר כזה? מה זה מטרת תנועה ומשרד הרישוי עובדים לפי חוקים שונים?

זה ששוטר התנועה אמר לך שזה חוקי לא הופך את זה לחוקי.

מה שקובע האם זה חוקי או לא היא התקנה הרלוונטית שצוטטה כבר.

בעבר הובאה כאן סריקה של הנחיית אגף התנועה על אכיפת הכהיית חלונות ושם היה רשום בדיוק מה שנאמר לך ע"י המשתתפים.

בצע חיפוש.

פורסם

סיפרתי בעבודה על מה שקרה ואמרו לי לגשת למקום אחר, ששם לא מכשילים על זה בודאות ....

 

יש דרך לבטל את הטסט ולגשת לעשות אותו במקום אחר? הכל מהתחלה, כאלו לא ניסיתי בלל

פורסם
סיפרתי בעבודה על מה שקרה ואמרו לי לגשת למקום אחר, ששם לא מכשילים על זה בודאות ....

 

יש דרך לבטל את הטסט ולגשת לעשות אותו במקום אחר? הכל מהתחלה, כאלו לא ניסיתי בלל

 

אין לך מה לעשות, לא הייתי טורח ולא יודע מי זה השוטר הזה שאמר לך את זה.

 

אם ההגנה לתינוק שלכם זה מה שחשוב לך באמת בעצם ההשחרה הזו... אז תשים וילון אחורי על זה החוק עדיין לא אוסר.

 

יש במבצעים באוטודיפו בטח. ובאתרים שמתעסקים באביזרים לרכב..

 

אני אישית השמנתי מauto365.co.il

 

יש להם באורכים שונים 85/100 ועם סמל ובלי. אני אעדכן אותך פרטית כשיגיע אם תרצה.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

זה ששוטר תנועה אמר שהוא לא היה עוצר רכב על זה זה מילא, זאת בחירה שלו אם לאכוף את החוק.

זה שהשוטר אמר שזה חוקי זה רק עצוב שהחבר׳ה לא יודעים את החוק בנושא כל כך נפוץ :-)

פורסם
מה שאתה מתאר זאת עבירה על החוק. ממליץ לאנשים לא לייעץ איך עושים דבר כזה בפורום פתוח.

לזה בדיוק התכוונתי כשכתבתי שישנן עוד אפשרויות אך לא אפרט אותן מכיוון שהן לא חוקיות/אתיות.

הבנתי, תודה!

 

אין לך מה לעשות, לא הייתי טורח ולא יודע מי זה השוטר הזה שאמר לך את זה.

 

אם ההגנה לתינוק שלכם זה מה שחשוב לך באמת בעצם ההשחרה הזו... אז תשים וילון אחורי על זה החוק עדיין לא אוסר.

 

יש במבצעים באוטודיפו בטח. ובאתרים שמתעסקים באביזרים לרכב..

 

אני אישית השמנתי מauto365.co.il

 

יש להם באורכים שונים 85/100 ועם סמל ובלי. אני אעדכן אותך פרטית כשיגיע אם תרצה.

כן, רק הגנה על התוניק, אנחנו כבר ילדים גדולים, פוזה לא מעניינת אותי.

...עד גיל 30 בכלל לא רציתי רישיון, החלטתי לעשות רישיון ולקנות רכב רק אחרי ראיתי אותו ואת אישתי סובלים בחום ובאוטובוסים...

 

תודה על האתר, "אדפדף" קצת יותר מאוחר :mm_yeah:

 

 

יש למישהו מוסג איך מורידים את המדבקה הזאת?

זה נראה כמו רשת מודבקת מבפנים. אני צריך עזרה מקצועית/מוסך (כמה זה יעלה) או שאני יכול לנסות לבד?

פורסם

הרשת שאתה רואה, ז״א הפסים הכתומים הם מפשירי אדים שהיצרן התקין ומאוד לא מומלץ להוריד אותם. אתה תגלה בחורף את היעילות שלהם.

הם, דרך אגב, הדבר שהופך את השמשה האחורית לחלון הכי יקר באוטו.

 

המדבקה שלך מודבקת מבפנים, אם הייתה מודבקת מבחוץ אני בספק שהייתה שורדת 4-5 שנים.

 

ואם כבר הנושא עלה... גם אני הזמנתי מאוטו365 ומעבר לזה שהם הכי זולים אני מאוד מרוצה.

פורסם

מה לגבי ציפוי שקוף? יש לי באלפא ציפוי שקוף לחלונות שהותקן אצל אחד הבעלים הקודמים, ניחוש שלי שמדובר בחומר נגד קרינה, ואכן גם בימים החמים של עכשיו נעים להתיישב ברכב למרות ריפודי העור. לפי התקנה:

"לא ירשם רכב או יחודש רשיונו של רכב שהשמשה הקדמית והאחורית והשמשות שליד המושבים הקדמיים בו, כולן או מקצתן צופו בחומר ציפוי בין בהתזה, בין בהדבקה ובין בכל דרך אחרת".

 

אני מאמין שכוונת המחוקק לציפוי צבעוני, אך לשון התקנה לא מדייקת כאן ואף אוסרות כל סוג של ציפוי - משמע גם שקוף.

 

למישהו יש תשובה?

זה בסדר, יש גם כאלו שמסורים לקורולות שלהם כאילו היו בנות משפחה ולא חתיכות מתכת ופלסטיק כמו מיקסר למשל. הענין הוא שבאלפא משום מה זה גם נראה הגיוני.
:wink:
פורסם
הרשת שאתה רואה, ז״א הפסים הכתומים הם מפשירי אדים שהיצרן התקין ומאוד לא מומלץ להוריד אותם. אתה תגלה בחורף את היעילות שלהם.

הם, דרך אגב, הדבר שהופך את השמשה האחורית לחלון הכי יקר באוטו.

את הפסי חימום אני מכיר, זה 7-8 פסים לאורך החלון, מה שאני מתאר זה ממש רשת על כל החלון.

 

עוד מעט אני ירד לאוטו, יוכל לצלם בנייד ולעלות כאן

 

 

ואם כבר הנושא עלה... גם אני הזמנתי מאוטו365 ומעבר לזה שהם הכי זולים אני מאוד מרוצה.

 

:mm_yeah:

פורסם

אמרתי את זה רק ליתר ביטחון, כי ראיתי פעם ערס עם מאזדה 3 מנסה להוריד אותם כי חשב שזה "קישוט אשכנזי" ששמים בארץ :D

פורסם

המצב היחיד בו מעבירים רכב טסט עם חלון אחורי מושחר(באופן חוקי כמובן)הוא אם הרכב יצא מהחברה כאשר השמשה הושחרה ע"י החברה, כמו שהוזכר פה לגבי הג'יפים.

 

לבצע את ה"שינוי" הזה לאחר מכן אסור לך.

הגיוני.. לא, ישראלי...כן.

 

זה נושא כל כך לעוס פה, באמת שאני לא מבין איך הוא קופץ כל פעם מחדש.

פורסם
אמרתי את זה רק ליתר ביטחון, כי ראיתי פעם ערס עם מאזדה 3 מנסה להוריד אותם כי חשב שזה "קישוט אשכנזי" ששמים בארץ :D

:-D

 

המצב היחיד בו מעבירים רכב טסט עם חלון אחורי מושחר(באופן חוקי כמובן)הוא אם הרכב יצא מהחברה כאשר השמשה הושחרה ע"י החברה, כמו שהוזכר פה לגבי הג'יפים.

 

לבצע את ה"שינוי" הזה לאחר מכן אסור לך.

הגיוני.. לא, ישראלי...כן.

 

זה נושא כל כך לעוס פה, באמת שאני לא מבין איך הוא קופץ כל פעם מחדש.

לדעתי זה עולה כל פעם מחדש בגלל שזה נושא "כאוב" ואנשים מצפים שמישהו מקשיב ודואג לשפר.

כמו שאמרת: הגיוני.. לא, ישראלי...כן. :roll::?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...