שלום,
אתמול עשיתי טסט לרכב (פעם ראשונה שלי) וכנראה שלא באתי בטוב לבוחן.
הכשיל אותי על "ציפוי חלונות"...
כן, יש לי חלונות כהים ברכב, שמשה מאחורה וחלונות לצידי הנוסעים מאחורה. עד כמה שאני יודע זה מותר?!
דיברתי עם שוטר תנועה לשעבר אמר "תלך אלהם בחזרה, סתם מבלבלים במוח, זה מותר ואין להם זכות להוריד/להכשיל רכב על זה".
בנוסף, חבר שלי עבר טסט באותו מכון יום לפני והכל עבר חלק. יש לו גם חלונות כהים, בדיוק כמו שלי.
אני לא רוצה להוריד את המדבקה, יש לי תינוק קטן ואנחנו מאוד מבסוטים מהצל באוטו.
מה גם במוסך שלי אמרו שמדבקה מצוינת, לא שינתה צבע, ולא התקלפה ולמרות שהודבקה לפחות לפני 4-5 שנים.
להוריד אותה כעת בלי נזק לחלון בלתי אפשרי, אדיף כבר להחליף חלון כולו...
מה לעשות? האם יש רעיונות, עצות....