Jump to content

פעם ראשונה

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי פעם ראשונה

  1. לדעתי זה עולה כל פעם מחדש בגלל שזה נושא "כאוב" ואנשים מצפים שמישהו מקשיב ודואג לשפר. כמו שאמרת: הגיוני.. לא, ישראלי...כן.
  2. את הפסי חימום אני מכיר, זה 7-8 פסים לאורך החלון, מה שאני מתאר זה ממש רשת על כל החלון. עוד מעט אני ירד לאוטו, יוכל לצלם בנייד ולעלות כאן
  3. הבנתי, תודה! כן, רק הגנה על התוניק, אנחנו כבר ילדים גדולים, פוזה לא מעניינת אותי. ...עד גיל 30 בכלל לא רציתי רישיון, החלטתי לעשות רישיון ולקנות רכב רק אחרי ראיתי אותו ואת אישתי סובלים בחום ובאוטובוסים... תודה על האתר, "אדפדף" קצת יותר מאוחר יש למישהו מוסג איך מורידים את המדבקה הזאת? זה נראה כמו רשת מודבקת מבפנים. אני צריך עזרה מקצועית/מוסך (כמה זה יעלה) או שאני יכול לנסות לבד?
  4. סיפרתי בעבודה על מה שקרה ואמרו לי לגשת למקום אחר, ששם לא מכשילים על זה בודאות .... יש דרך לבטל את הטסט ולגשת לעשות אותו במקום אחר? הכל מהתחלה, כאלו לא ניסיתי בלל
  5. גם אני שמתי לב, שכל הג'יפים עם חלונות כהים מאחורה ... גם שמשה ....
  6. וזה למרות ששוטר תנועה אמר שזה חוקי ובחיים לא היה מוריד רכב על דבר כזה? מה זה מטרת תנועה ומשרד הרישוי עובדים לפי חוקים שונים? תודה על הצעה! וילון מותר וציפוי לא?! ממש מוזר, יצא לי לנהוג ברכב עם צילון מאחורה וזה הרבה יותר גרוע ומציפוי. אפילו "תינוק באוט" שיש לי מאחורה מציק בעין ווילון לא אמור?! יש אולי סיכוי לפנות למשרד הרישוי, שיבחנו את זה מחשד? אולי לקבל אישור מיוחד? זה פשוט לא הגיוני! מבלי לדבר על זה שזה לא בריא לתינוק, לשבת בשמש. עור התינוק מאוד רגיש לשמש, לא בא לי לגרום לו לבעיהות עור!!!
  7. שלום, אתמול עשיתי טסט לרכב (פעם ראשונה שלי) וכנראה שלא באתי בטוב לבוחן. הכשיל אותי על "ציפוי חלונות"... כן, יש לי חלונות כהים ברכב, שמשה מאחורה וחלונות לצידי הנוסעים מאחורה. עד כמה שאני יודע זה מותר?! דיברתי עם שוטר תנועה לשעבר אמר "תלך אלהם בחזרה, סתם מבלבלים במוח, זה מותר ואין להם זכות להוריד/להכשיל רכב על זה". בנוסף, חבר שלי עבר טסט באותו מכון יום לפני והכל עבר חלק. יש לו גם חלונות כהים, בדיוק כמו שלי. אני לא רוצה להוריד את המדבקה, יש לי תינוק קטן ואנחנו מאוד מבסוטים מהצל באוטו. מה גם במוסך שלי אמרו שמדבקה מצוינת, לא שינתה צבע, ולא התקלפה ולמרות שהודבקה לפחות לפני 4-5 שנים. להוריד אותה כעת בלי נזק לחלון בלתי אפשרי, אדיף כבר להחליף חלון כולו... מה לעשות? האם יש רעיונות, עצות....
×
×
  • תוכן חדש...