Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
תריצו חיפוש באינטרנט ותראו שיש מסמך מהמשטרה שמאפשר את זה ושלא תורודו מהכביש על זה, לגבי טסט זה משהו אחר. אבל כל מה שאני אומר זה מה שקראתי ושמעתי, אין לי נסיון, אם הייתה לי אפשרות לקבל נסיון הייתי משחיר את כל האוטו אבל אני נשאר עם חלונות ערומים.

 

 

וילון אחורי לרכב לא מציק בעין, מציק בעין בפעמים הראשונות ומציק בעין זה לא משהו משמעותי, אחר כך מתרגלים.

רק שתדע שאם היית משחיר את כל החלונות ברכב לא היית מסוגל לנהוג בו בלילה בגלל שלא היית מצליח לראות כלום.

תנסה להסתובב עם משקפי שמש בלילה בחוץ ותבין.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני לא מחשיב הכהייה של השמשה באחוזים בודדים כהשחרה.

כשהייתי חייל נסעתי בטרמפ עם איזה נגד בלילה ברכב שלו שכל החלונות שם חוץ מהשמשה הקדמית היו עם מדבקה כמו מראה כהה של משקפי שמש. אתה פשוט לא רואה כלום, רק נקודות אדומות של פנסי מכוניות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כי היצרן כנראה לא משתמש במדבקה סינית סוג ז' שהמטרה העיקרית שלה זה למכור פוזה, פחות חשוב הראות מתוך הרכב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
חלונות אחוריים + שמשה אחורית מותר להשחיר וזה עובר טסט.

אז מותר להשחיר שמשה אחורית או לא? יצאתי מבולבל מכל הפוסטים כאן.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
שנוי במחלוקת בעיני מי?

 

חד משמעית. באופן שאינו משתמע לשני פנים. בצורה הברורה ביותר - אסור להכהות שמשה אחורית.

 

מה כן מותר להכהות? את 2 החלונות שבדלתות האחוריות.

 

למה יש כאלו שכן נוסעים עם חלון מושחר מאחורה ולא עושים להם כלום? מאותה סיבה שעוברים על כל מיני עבירות ואף אחד לא עושה עם זה כלום.

 

לא מדוייק, החוק קובע כי אין להכהות את השמשה האחורית, ולכן הבחור לא עבר טסט (למרות שהכל עניין של מזל, כמו שאפשר לעבור טסט עם נורות שרופות בלוחית רישוי, אפשר לעבור טסט גם עם ציפוי חלונות).

לאומת זאת, ניתנה הוראה לשוטרי התנועה שלא לאכוף זאת, ולכן על שמשה אחורית לא מורידים מהכביש, ועל שמשה קדמית (כמובן) כן.

פורסם

קודם כל זה הקובץ, כבר פירסמתי אותו כמה פעמים (אני לא המקור הראשוני, אז הקרדיט לצלם), וזה מוכיח כמה הנושא באמת

חרוש.

דבר שני, אני רוצה להגיד משהו על החוק הפרמיטי הזה.

כמו שרוב האנשים טוענים, הרבה רכבים מגיעים עם השחרה מהיצרן, זה כבר מרמז שהחוק הזה שנוי במחלוקת, אם היה אפשר

לאכוף את החוק הזה מאחוז מסויים של השחרה זה היה הרבה יותר טוב, כי אולי ב- 5% באמת לא רואים כלום, אבל איזו סיבה יש

לא לנסוע עם 30% השחרה.

עוד דבר, מה שמצחיק בעסק הזה זה גם הקטע שנהגי מוניות בעיקר, מתקינים וילונות, אבל לא הוילונות המחוררים אלא וילונות שלא

רואים דרכם כלום, ובחייאת איך עם דבר כזה אפשר לנסוע אבל עם השחרה לא?

ושלא נדבר על הטנדרים והוואנים שאין להם בכלל שמשה אחורית או שהמטען מאחורה חוסם את שדה הראייה ולהם יש הרבה יותר שטח מת מרכב משפחתי רגיל.

20100726020558.jpg

אחוזי השחרת חלונות.jpg

פורסם
חלונות אחוריים + שמשה אחורית מותר להשחיר וזה עובר טסט.

 

ההטעייה לגבי השמשה האחורית, ממש לא במקום. זה ששוטר לא יעצור אותך בגלל זה, לא אומר שזה מבטיח שתעבור טסט חלק. אם זה לא היה כך, ממזמן כבר הייתי משחיר אותה.

פורסם

ואם אני אגיד לך שממש בחודש שעבר עברתי טסט חלק עם שמשה אחורית שחורה 5% וחלונות בצדדים 5% השחרה, מה תגיד על זה?

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

ואם אני אגיד לך שעברתי טסט עם פנסים מושחרים ג'אנטים גדולים ב2 מידות ממה שרשום לי ברשיונות וצנרת מהסעפת בלי ממיר?

זה אומר שזה חוקי? לא זה אומר שנפלתי על מכון טסטים של חאפרים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
ואם אני אגיד לך שממש בחודש שעבר עברתי טסט חלק עם שמשה אחורית שחורה 5% וחלונות בצדדים 5% השחרה, מה תגיד על זה?

 

אני במקומך הייתי מודאג. אם פספסו את זה, יכול להיות, שגם פספסו בעיות שנוגעות לבטיחות הרכב.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מנצל שרשור,

 

מישהו יודע איך להוריד מדבקות השחרה (סוג זיפט!) מהחלונות?

ניסיתי להוריד אותם על ידי משיכה וזה משאיר סימנים וגם כל החומר לא יורד ביחד אלא בחלקים.

 

תודה.

Polo 2012

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...