Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
1. אני מציע שתוסיפו לשם הקורס את הסיומת - הלכ(א)ה למעשה :twisted::wink:

2. בטח הסיפור הזה זו אי הבנה אחת גדולה כמו בסרט הזה עם מרטין לורנס והדבורה שמרחוק זה נראה כאילו שהשוטר מרביץ לו :-P.

חל פיחות ענק וטראגי אם מרצה משאיר תלמידים חיים, לאחר טיפול.:wink:

 

פעם היו מעלימים שם .............

כיתות שלמות, מגמות שלמות על הרבה פחות מזה.

 

 

 

 

כנראה בגלל ששתו את כל הכסף עם קש.......:shock:

פורסם

אתה מתעסק בקקי , אני במקומך הייתי מחכה בשקט עד להפסקה

 

אתה בצד השני של המתרס , והמילה שלו יותר חזקה משלך

 

וזה לא מזיק גם לתת קצת כבוד למרצים / מתרגלים , עברנו את התיכון כבר

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אתה רוצה להתקוטט ? , בואאאאאאאאאהההה...

ויפה חתימה אחת קודם...

 

תראה, איני חף מפשע, אבל כל עוונותי מסתכמים בהפרעה לשיעור מטעמים סבירים. הוא לקח את זה לפאזה אחרת לגמרי.

 

העניין בדיונים, ועדות וכו'. אחרי שיחות עם גורמים במכללה אני מחייך יותר מאתמול.

יום טוב לכולם, עדכונים בהמשך.

dirty old man

need love too

פורסם
אתה מתעסק בקקי , אני במקומך הייתי מחכה בשקט עד להפסקה

 

אתה בצד השני של המתרס , והמילה שלו יותר חזקה משלך

 

וזה לא מזיק גם לתת קצת כבוד למרצים / מתרגלים , עברנו את התיכון כבר

כבוד למרצים?

למה מה הוא, ראש הממשלה?

אבא שלי?

 

מרצה הוא עובד שכיר של ארגון שנותן לתלמיד שירות וככזה הוא לא זכאי ליותר כבוד ואין לו יותר סמכויות מהאינסטלטור שמתקן לי את השירותים.

 

כדאי להיפטר מהמנטליות של תלמיד בית ספר יסודי, אלא אם אתה רוצה להמשיך בחיים על תקן של נרמס.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
כבוד למרצים?

למה מה הוא, ראש הממשלה?

אבא שלי?

 

מרצה הוא עובד שכיר של ארגון שנותן לתלמיד שירות וככזה הוא לא זכאי ליותר כבוד ואין לו יותר סמכויות מהאינסטלטור שמתקן לי את השירותים.

 

כדאי להיפטר מהמנטליות של תלמיד בית ספר יסודי, אלא אם אתה רוצה להמשיך בחיים על תקן של נרמס.

ולמה אני צריך לתת כבוד לראש הממשלה?!

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
ולמה אני צריך לתת כבוד לראש הממשלה?!

 

-לאון חבקין-

אתה לא צריך לתת כבוד לאף אחד אם אתה חושב שלא מגיע לו.

משרת ראש הממשלה היא דוגמא למשרה שמעניקה כבוד למי שמחזיק בה בשל היותו האדם הבכיר ביותר במדינה בה אתה חבר. כפי שאני נותן כבוד למנכ"ל החברה בה אני עובד. באוניברסיטה אני לא כפוף למרצה בשום אופן שהוא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא מכיר את המקרה הספציפי הנ"ל, אבל את האמת בינינו אני במקום המרצה הייתי נוהג באותה דרך ולא הייתי נותן לך להיכנס לכיתה, כי המרצים ובצדק לא אוהבים שמפריעים להם בשעורים מכל מיני סיבות.

היית פשוט מחכה קצת ומבקש מאחד הסטודנטים לצאת ולהביא את התיק או משהו כזה, בכל מקרה לא שווה להסתבך בגלל זה.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
אתה מצטט אותי סתם .פליקס
ואתה אומר את זה כי אתה מרצה,סטודנט או תלמיד בכיתה י''ב אם אני לא טועה

כמה אני שמח שאני נישארתי במסלול הנדסאים בבית ספר שלי. כי אתה מכיר את כל המורים כבר כמה שנים

 

אמממ פאלו הרי גם ראש הממשלה מקבל משכורת ותפקידו לשרת את האזרחים שבחרו ולא בחרו בו, בדיוק כמו שהמרצה הוא ראש הקורס וגם הוא מקבל משכורת וגם לו משלמים.

אני לא מצדד במרצה אפילו לא לרגע, כי השיעור לא היה מופרע אפילו לא קצת אם יואל הייה לוקח את התיק ויוצא, אני פשוט מראה שלכל דבר יש מידרוג מסויים

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
כבוד למרצים?

למה מה הוא, ראש הממשלה?

אבא שלי?

 

מרצה הוא עובד שכיר של ארגון שנותן לתלמיד שירות וככזה הוא לא זכאי ליותר כבוד ואין לו יותר סמכויות מהאינסטלטור שמתקן לי את השירותים.

 

כדאי להיפטר מהמנטליות של תלמיד בית ספר יסודי, אלא אם אתה רוצה להמשיך בחיים על תקן של נרמס.

 

כשהתכוונתי לכבוד התכוונתי לזה שלא צריך להפריע להם ,לשמור על שקט בהרצאה , וכיוב' , לא לקוד קידה כשהם נכנסים לכיתה

 

יש כאלה שזה מפריע להם כשמסתובבים להם בין הרגלים ,לגיטימי

המרצה הנ"ל הגזים באופן בוטה אבל אני הייתי מכבד את דרישותיו אם הייתי בסיטואציה הזאת

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
ואתה אומר את זה כי אתה מרצה,סטודנט או תלמיד בכיתה י''ב אם אני לא טועה

אני אומר את זה בתור סטודנט ובתור תלמיד י"ב, אבל בלי שום קשר אני אומר את זה בתור בן אדם.

כמו שאיציק אמר לא קידה וכ"ו אבל ישנם מרצים שלא אוהבים שמאחרים להם אז צריך לכבד אותם. אצלנו למשל היה מרצה שאמר להכנס באיחור רק מהדלת האחורית, כל מרצה והשגעונות שלו ומה לעשות צריך לכבד את השגעונות שלהם.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
כבוד למרצים?

למה מה הוא, ראש הממשלה?

אבא שלי?

 

מרצה הוא עובד שכיר של ארגון שנותן לתלמיד שירות וככזה הוא לא זכאי ליותר כבוד ואין לו יותר סמכויות מהאינסטלטור שמתקן לי את השירותים.

 

כדאי להיפטר מהמנטליות של תלמיד בית ספר יסודי, אלא אם אתה רוצה להמשיך בחיים על תקן של נרמס.

 

לא הייתי רוצה ללמוד איתך באותה כיתה.

אף אחד לא אמר שאתה צריך לכבד משהו יותר מאדם אחר - אבל יש מושג שנקרא כבוד לזולת ויחס מינימלי.

עצם זה שבכלל העלית את נושא ה"אינסטלטור שמתקן לך את השירותים" מראה כבר בדוגמא עצמה שאתה רואה עצמך כ"בעל דרישה" כנגדו.

כבוד מינימלי אומר גם שאתה סטודנט ואתה בא ללמוד.

 

איש חכם אחד אמר פעם

Dont confuse kindness with weakness, נראה שהפחד להיות נחמד כדי שלא יראו בזה חולשה מאוד מתגבר לאחרונה בתלמידים.

 

 

רון.

-גם אני לומד באיזו מכללה, ולי אישית לפעמים, מתחשק להעיף סטירה לתלמידים חצופים שמפריעים לשיעור בכניסה כזו ללא רישות או ויכוחים מיותרים.-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אני לא חושב שהפרעת לשיעור יותר מדי אם נכנסת תיק תק כדי להוציא את התיק.

 

אני גם לא חושב שהוא הגיב כמו שהיה צריך להגיב.

 

מה שכן, רבאק, ידעת שאתה הולך ללמוד אצלו, למה התחלת להסתבך איתו מראש ?!

 

ואם כבר הסתבכו העניינים, למה להסלים ?

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.


×
×
  • תוכן חדש...