Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יופי

אז מה שאתה אומר פליקס זה שבגלל שגעונות של מרצה הבחור אמור לא ללמוד

בוא תסביר לי למה בגלל איזה זקן בגיל העמיד עם עודף הערכה עצמית הוא צריך לשבת ללא מחברת או כלי כתיבה או חומר מהשיעור הקודם

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הממממממ

 

בתור השרברב הרשמי של האתר אני שולח אותך לתקן לעצמך את האסלה.....

 

 

 

אם אתה לא מצליח להסתדר עם מורה, איך תצליח להסתדר עם תיקון אסלה????

פורסם
יופי

אז מה שאתה אומר פליקס זה שבגלל שגעונות של מרצה הבחור אמור לא ללמוד

בוא תסביר לי למה בגלל איזה זקן בגיל העמיד עם עודף הערכה עצמית הוא צריך לשבת ללא מחברת או כלי כתיבה או חומר מהשיעור הקודם

לא יודע, הוא היה צריך לחשוב על זה קודם לכן ולדאוג לכך שהתיק יהיה בכיתה הנוכחית, או להסביר למרצה ככה וככה שכחתי את התיק, או לבקש מאיזה סטודנט שם שיוציא לו את התיק. באמת אין לי מושג מה לעשות, אבל לא לגרור את זה לוויכוחים עם מרצה.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
אינעל רבקוב
נראה לי שאתה מכיר אותו...

 

פליקס, קושייה חשובה שאלת. אני הפרעתי לכיתה למשך 7-8 שניות. הוא גרר את זה ל- 20 דקות. שאף אחד לא יבוא עלי בתלונה על "הפרעה לכיתה", סבבה?

 

היום הלכתי לשוחח עם המרצה, הוא טען שהוא "לא יודע איך הפלאפון שלי הגיע אליו לתיק", ולא רואה שום אשמה במעשיו.

את האשמה שלי אני סוגר במכתב התנצלות. את האשמה שלו המכללה תסגור.

 

ללא מחברת או כלי כתיבה או חומר מהשיעור הקודם
או ה IPAQ, או כל מכשיר יקר ערך הנשאר בתיק ללא יכולת השגחה...

dirty old man

need love too

פורסם

כמו שאני מכיר את יואל. יואל אדם בעל עקרונות.

ואם הוא אומר שמדובר בכמה שניות וזהו, אז ככה היה צריך להיות והמרצה

בשביל "הכבוד" הטיפשי הזה הפעיל ביריונות, דבר שיכול לעלות לו במשרתו.

אחר כך שילך ויתלונן כנגד הסטודנט, אבל אידיוטי לחלוטין לעשות כזה טררם

על בסיס של עקרון של "אני המרצה וככה יהיה כי אני עכשיו אמרתי".

 

מעבר לכל זה לא ישנתי לילה שלם אתמול ואני קרוע ט י ל י ם, ואיך שהוא עדיין

מוצא את עצמי מדשדש בפורום.(בפול גז במקביל)

לילה טוב ושאו ברכה.

אופנוען

פורסם

יואל, נראה לי שהיה אפשר להמנע מכל הבלאגן הזה אם רק הייתה אומר "דר ריבקוב, אפשר בבקשה להיכנס ולקחת את התיק שלי ששכחתי", אם אחרי זה הוא לא נותן לך להיכנס אז זה בהחלט לגיטימי להיכנס שוב ובלי להגיד כלום. אבל מה הבעיה להגיד בפעם הרשונה (ואני ממש לא מצדד באלימות שהוא נקט אחרי זה, אבל לדעתי אפשר היה להימנע מזה, גם אם הוא אדיוט, במיוחד אם אתה יודע את זה לפני).

 

אם ניסיתה להיכנס לשיעור שלו בלי לבקש ולהגיד למה, זכותו לא להסכים. הוא מנהל את השיעור באותו רגע.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
אף אחד לא אמר שאתה צריך לכבד משהו יותר מאדם אחר - אבל יש מושג שנקרא כבוד לזולת ויחס מינימלי..-
יחס מינימלי לזולת זה לאפשר לאדם ששכח את רכושו להיכנס לכמה שניות ולהשיבו. גם אם אני הייתי שוכח את הסלולרי בחדר ישיבות המנכ"ל לא היה משאיר אותי בחוץ עד תום הישיבה

 

עצם זה שבכלל העלית את נושא ה"אינסטלטור שמתקן לך את השירותים" מראה כבר בדוגמא עצמה שאתה רואה עצמך כ"בעל דרישה" כנגדו. כבוד מינימלי אומר גם שאתה סטודנט ואתה בא ללמוד.

כן, יש לי דרישה מהאינסטלטור, שייעשה את העבודה שמשלמים לו עבורה. שים לב שהסטודנט במקרה הזה לא בא ללמוד, הוא בא לקחת את התיק שלו.

 

 

איש חכם אחד אמר פעם

Dont confuse kindness with weakness, .

זה מאוד מתאים למרצה.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...