Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צבע רכב דהוי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

ברשותי מיצוביש כריזמה 98 כחול-ירוק ,באיזורים מסוימים כגון מכסה מנוע וקצת בגג יש צבע דהוי כאילו שנשפכה אקונומיקה על הרכב -מאד מכוער.

מה הסיבה לזה ?

וכמה עלות צבע בתנור לאיזורים האלו?

 

תודה ,אלון.

פורסם

גם לי מתקלף בגג השכבה של הלקה.. אין מנוס מלצבוע.

אם החלטת לצבוע אז אל תשכח לצלם את החלקים שאתה צובע,

ככה שאם תרצה למכור את רכבך תוכל להוכיח שצבעת לא בגלל תאונה אלה מטעמי אסטטיקה.

 

אגב שאלה קטנה... שרק הלקה מתקלפת יש אפשרות לצבוע רק בלקה או שצריך לצבוע הכל מחדש?

פורסם

תיראה אם אתה הולך ליצבוע את האיזורים הדהויים אז ככה:

 

קודם כול תיקנה פוליש של טרטל ועם מטלית גסה תשפשף חזק כמובן ותיראה את התוצאות ומבטיח לך שהייו כאלה, ואחר כך תחליט אם ליצבוע או לא.

רז...

פורסם

רז המטרה של הפוליש שאתה אומר זה להוריד את שכבת הלקה?

ואז מה הצבע ישאר חשוף בלי שכבת הלקה ואז גם שהוא לא יהיה בצבע של שאר הרכב וגם שהוא ישרף מהשמש עוד יותר..

אין פתרון לזה לפי דעתי..

חוץ מצביעה מחדש

פורסם

מניסיוני על הקנגו המשפחתי:

לכה שירדה (שיוף שריטה עם נייר לטש כהכנה לצביעה),חוזרת למצב מעולה אם שמים לכה מבקבוק התזה(ספריי בעברית).שייפתי,ירדה השריטה,וגם טיפונת צבע.במקרה הכינותי מראש(לפרוייקט אחר)ספריי לכה כזה.עלה לי לראש להתיז מעט על השיוף-התוצאה:לא רואים את השיוף.

בכל מקרה ראיתי פה הודעה על איזה חומר שלא מוריד לכה אלא עושה אותה נוזלית-דהיינו,נשארת על האוטו ועוברת לאן שצריך אותה.חיפושון יעזור.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

משום מה אני לא מוצא!מצטער!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
מניסיוני על הקנגו המשפחתי:

לכה שירדה (שיוף שריטה עם נייר לטש כהכנה לצביעה),חוזרת למצב מעולה אם שמים לכה מבקבוק התזה(ספריי בעברית).שייפתי,ירדה השריטה,וגם טיפונת צבע.במקרה הכינותי מראש(לפרוייקט אחר)ספריי לכה כזה.עלה לי לראש להתיז מעט על השיוף-התוצאה:לא רואים את השיוף.

בכל מקרה ראיתי פה הודעה על איזה חומר שלא מוריד לכה אלא עושה אותה נוזלית-דהיינו,נשארת על האוטו ועוברת לאן שצריך אותה.חיפושון יעזור.

אם אתה מתכוון ללכה שקופה מספריי מוכן, זה עלול להיות הימור , המדללים בבקבוקי הספריי שונים לעיתים ממדללי הצבע המקורי ויכולים לגרום נזק, למרות כי צבע מגן מקולף, כבר אסון בפני עצמו..

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

×
×
  • תוכן חדש...