Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

שקניתי את האוטו לפני שנתיים האיתות השמאלי לא עבד. החלפתי את יחידת האיתות\אורות.

עכשיו שוב לא עובד האיתות השמאלי אבל שמדליקים HAZARD כן עובד.

האם יש מחלה כרונית בדגם הזה שאיתות שמאל מתקלקל.

האם יש אפשרות לתקן את היחידה או שחייבים לקנות חדש.

:2gunfire:בברכה:2gunfire:

ערן

פורסם

אהלן LANGA

ברשותי פיאסטה 90. לא ידוע לי על בעיה כרונית עם המאותתים, אבל כן ידוע לי על חשמל ברמת ביצוע די נמוכה בפורדים האלה, שנעשה גרוע אפילו יותר עקב טיפול כושל בידי מיטב חשמלאי ומוסכי ארצנו.

בדוק פיוזים- אם נשרף פיוז, סבבה, קורה לפעמים ויש פה סתם צירוף מקרים

במידה ושוב נשרפה לך נורה שם, או כל היחידה הכלה פייפן אחרי שנה בסה"כ, כנראה מדובר בחיווט לא נכון שגורם לבעיה. גש לחשמלאי איכותי. אם אתה רוצה המלצה- פנה בה"פ

יום טוב וחג שמח!

:loco:...Judge Not, Lest Ye Be Judged

פורסם

כאשר אתה מפעיל הHAZARD האם יצאת לבדוק מחוץ לרכב שכל נורות איתות צד שמאל פועלות?

 

גם קדימה גם אחורה?

אם כולן פועלות , כבה את הHAZARD ותאותת ימינה, אם תקין, תאותת שמאלה, אם לא פועל קח עט, ו"הכה" בעדינות מרבית מין נגיעות קלות כאלה בבסיס ידית האיתות ובדוק האם מתחיל לאותת או שמגמגם בכיוון לאותת,

אם יעשה זאת הרי שהידית לא תקינה ובתנאי שוונקר לצד ימין דרך הידית כן עובד רגיל.

תעדכן בבקשה

בברכה

דני ממצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

כנראה ידית איתות תקולה.

15 שנה של איתותים בלתי פוסקים לפלסטיק רע בשמש הישראלית עושות את זה...

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

חברה רציתי להגיד לכם שתוקן.

 

250 ש"ח המכלול של הידית + 60 ש"ח עבודה

ידית מקורית חדשה 700 ש"ח

:2gunfire:בברכה:2gunfire:

ערן

×
×
  • תוכן חדש...