Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה זה מנורת XENON


mooch
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

א.הייתי היום בהום סנטר ונתקלתי במנורה שנקראת H7 XENON מה זה אומר.

ב. האם המנורות הכחולות שמוכרים חוקיות.. תודה.

פורסם

תעשה חיפוש, דובר על זה רבות.

 

 

המנות xenon האלה לא חוקיות למיטב ידיעתי כי הן לא מקוריות, ולדעתי בכלל לא אמיתיות.

 

במנורות xenon אמיתית יש מנגנון שלם השונה מנורות רגילות, שמדליק את המנורות הנ"ל.

פורסם

המנורות שנתקלת בהן הן למעשה חיקוי של מנורות קסנון אמיתיות אשר במקום סליל הן פועלות על גז, עלותם מגיעה לאלפי שקלים ועוצמת האור שלהם חזקה בהרבה, וכך גם העמידות.

מה שראית זה חיקוי בכמה עשרות שקלים, מנורה רגילה צבועה בכחול כך שתיתן אור כחול, קימות עוד נורות בעוד צבעים על אותו עיקרון.

פורסם

כפי שראיתי באיזה אתר אחד המחיר של קיט כזה הוא בסביבות ה 4.5K

אני אישית בכזה מחיר בחיים לא הייתי שם!!

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם
מדוכ האור שלהם הוא יותר לבן?

זה לא חייב להיות לבן זה יכול להיות בכל מיניי צבעים כמו כחול צהוב אדום!

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם

לא נכון ! הסקאלה של הכסנון נעה בין לבן צהבהב עד לכחול

מ1000K עד 9100K נדמה לי

זה הדרגות

ש5000K זה נדמה לי האור הכי לבן (וחזק) ו9100 זה הכי כחול

 

בכל מקרה היום ניתן להשיג סטים של קסנון אמיתי לחלוטין ב2500 שקל

פורסם

אתה צודק אבל יש גם קסנונים בצבעים אחרים לבן-כחול זה רגילים ויש עוד הרבה בשלל צבעים!

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם
אתה צודק אבל יש גם קסנונים בצבעים אחרים לבן-כחול זה רגילים ויש עוד הרבה בשלל צבעים!
זה לא קסנון, זה הזיוף. סתם מנורה רגילה שצבועה בכל צבע שתחפוץ נפשתך..
פורסם

מערכת קסנון אמיתית הינה מערכת ממוחשבת ורבת טכנולוגיה, קיט קסנון אמיתי כולל התקנה נכונה ועם כל הצעצועים מסביב לא יעלה פחות מ 4-5K.

 

קסנון משתמש בתכנון זוויות, ובעוצמת פנסים על מנת לתת יותר אור לכביש ופחוץ לנהגים מסביב.

אכן, מערכות קסנון לא כולן לבנות ויש דרגות אור ( החל מצהוב דהוי ועד לסגלגל נוצץ).

 

הנורה אשר אתה ראית הינה נורת H7 רגילה עם ציפוי כחול, נכון הנורות האלה נותנות אור יותר לבן, והציפוי הכחול נראה רק ברפלקטור, אך הן אינן חוקיות מהטענה הטיפשית לדעתי שהן מסנוורות.

ישנן נורות ציפוי כחול בעוצמה של 55-60 והן לא מזיקות ולא מסנוורות להפך מאירות יותר טוב, אך ישנן נורוץ דמויות קסנון בעוצמות של 90+ הנוורת האלה משלבות בתוכן מספר צבעים והצבע משתנה לפי הזווית שממנהב אתה מסכל על הפנס, נורות אלה מסנוורות, גורמות לעומסים על מערכת החשמל, ובסופו של דבר שזורפות אותה.

פורסם

המנורות שאתה ראית מכילות ז קסנון בלבד ,יש הרבה מאוד זיופים כמו שכבר אמרו ( צביעה חיצונית)

אני קניתי נורות כאלה מחנות ויש הבדל בין מנורה רגילה (אור קרם) לנורה החדשה ( אור יותר לבן) ,

קסנון תוכל לזהות לפי זה שיש חוט מחוץ למנורה ושתי יחדות של ספקי כוח(להצית את הגז ),

 

לבחור שאמר שהוא לא יתקין אז תנהג פעם אחת בלילה או בגשם עם קסנון ואז תחזור ותדווח.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...